Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik zal ook eens kijken bij dat nieuwe topic... kan genoeg tips gebruiken voor mn actieve dreumes met driftbuiten!!

Hier trouwens ook al op de pzs opgegeven. Onze man gaat na de zomervakantie en tot eind juni dus naar de creche op de woensdag en daarna niet meer.

Dit was het even... ben heel verkouden dus duik vroeg mn bed in.

Grietjes Peggy

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha jij ook Manon!!

Hier de kleine man ook al opgegeven voor de psz. Hier maar 1 in het dorp dus geen keuze verder. Ik vind t prima. Heb nog niet gehoord wanneer hij daar terrech

t kan, dat horen we tegen die tijd wel!

Fijn weekend iedereen!

Geplaatst

Thx Sabke. Waardeloos is het.

Maar ik merk wel dat het al een stuk beter gaat gelukkig. Ik denk dat mijn voorzichtigheid en de grote mate waarin ik mezelf beschermd heb tegen slecht nieuws me nu wat helpt. En dat ongelooflijk lekkere mannetje wat zo superlief en gezellig en drrrrrrrrruk is houdt me ook van het piekeren vandaan!

Maar als ik zo'n prachtige dikke buik zie.... dan worden de oogjes toch nog nat hoor. ik was er bijna! Verdorie!

Maar op een dag zie ik al mijn kinderen weer en dan laat ik ze noooooit meer los!

Mijn hummel zit trouwens 2x per week 2 uurtjes op een kdv. Zou het dan nog nodig zijn om hem ook naar een psz te doen? Wat is het verschil eigenlijk?

Ga snel weer meer meeschrijven hoor, ben nog beetje in mijn schulp maar komt vanzelf weer goed....

Veel liefs

Geplaatst

Hey Noor..hoe is t nu met je..ben je nog in Spanje of alweer terug?

Mooi beschreven van je.."Maar op een dag ......"

Zo is t maar net...

Ik zou mijn kind niet ook nog eens naar een psz doen als t al 2 keer in de week naar de kdv zou gaan.

Of ze nou echt andere dingen doen..ik weet t niet..geen ervaring met kdv.

Ik heb F ook opgegeven van de week. Weer gezellig bij zelfde juf als bij onze zoon toen. PSZ ligt wel iets verder van de school af dan de andere psz

maar heb goede ervaring met deze dus ach beetje op fietsen/rijden maat dan ook niet uit.

Ga eens onder de pomp..lekker rustig aan vandaag..geen gevlieg van en naar school vandaag...lekker kalm aan. Vanmiddag nog even arbeiden..en dan lekker lang weekend.

Jullie allen fijne paasdagen!

Geplaatst

Hoi hoi,

Hier alles zijn gangetje.

Ik heb ook een afspraak gemaakt met PSZ dinsdag eventjes kijken en ws inschrijven.

Voor het moment heeft Noa koorts 39 gr, slaapt vaak/veel vannacht een paar keertjes wakker geweest, eet ze weinig drinkt wel.

Ze is echt een beetje zielig.

Zie verder niets geen uitslag of iets dergelijks.

Hebben jullie ook toevallig koffietijd gezien van de week, weet niet meer welke dag maar het ging over zindelijk maken.

Ene Debbie Mendelshon heeft een boekje geschreven (zindelijk maken is kinderspel) en dat het zodra een kindje kan lopen 1 a 1 1/2 jaar je al kan beginnen ermee.

Had ik nou net een paar weken geleden een boek van supernanny Jo in mijn handen en gelezen dat het pas van 2 2 1/2 kan echt niet eerder, anders kan het wel een jaar duren. wel balen wilde dit voorjaar wel beginnen eigenlijk.

Dus was best blij verheugd met het onderwerp in koffietijd! al.

Ik ga het boekje wel kopen, omdat ik geen ervaring daarin heb en niet weet hoe en wat en waar ik moet beginnen.

Ik begreep dat die Debbie 6 kinderen heeft dus zat ervaring lijkt me.

Hoe is dat bij jullie, wanneer willen beginnen met zindelijk maken van jullie spruitjes enig idee?

En voor wie al eerdere kindjes heeft hoe heb je het toen gedaan?

Een potje hebben we al en Noa vind het interressant, ik laat haar ook soms kijken als ik aan het plassen ben vindt ze ook reuze interressant

bij het doortrekken zeggen we dag plasje en zwaaien maar, tsja je moet het een beetje leuk maken hihi. en dan was ik me handjes en dat weet ze ook dat dat erna komt.

Ik ga eventjes aan de slag hier Noa slaapt weer eventjes, en mijn Ma komt zo.

Voor iedereen VROLIJK EN FIJNE PASEN!!!!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi,

Claudia hier hetzelfde verhaal met de koorts. Al paar dagen 39 gisteravond bijna 40 graden. Niet verkouden of andere dingen. Eet weinig drinkt wel. Vanmuddag toch ff langs de ha geweest. Kon ook niets vinden waarschijnlijk toch virusje. Vanavond ineens 37.8 dus het gaat de goede kant op.

Zindelijk. Toevallig vanmiddag met collega over gehad van wanneer begin je ermee. Ik heb al wel een potje maar hij.vind het helemaal niks...eerlijk gezegd vind ik hem er nu.nog wat te jong voor..denk niet dat het.nu al bij j_esse werkt. Misschien zo.n boek geen gek idee.

Noor ik.zou hem niet.naar psz doen hoor als hij nasr creche gaat, had ik ook niet gedaan!

Fijne paasdagen!

Geplaatst

Hoi hoi,

Wat sneu..J-esse en Noa ziek...lekker knuffelen en veel aandacht ;-)..altijd zo zielig.

Claudia...bij mij weten heeft t denk ik niet zón zin om nu al te beginnen op deze leeftijd.Onze zoon was 2 maand voor dat hij 3 werd zindelijk..binnen 1 week

zowel overdag als s.nachts. Pas als t je gaat opvallen dat ze bewust een plekje gaan op zoeken om stiekem te gaan poepen..bv onder de tafel oid...pas vanaf dan zou je kunnen beginnen. Ze zijn zich er nu nog niet bewust van...en de sluitspier werkt ook nog niet op die manier dat ze t op zouden kunnen houden. Meestal vanaf een jaar of 2. Ik heb koffietijd niet gezien..zal ook eens kijken op uitzending gemist.

Sterkte jullie in de ziekenboeg!

Geplaatst

Goede morgen dames, ik wil jullie laten weten dat de 20wkn echo gister aangaf dat de beeb gezond eruit ziet en dat het een MEISJE is!

Hele geruststelling want kreeg ligt verhoogd risico op down te horen na combi test.

Groetjes!

Geplaatst

Hey Sabke...wat een goed nieuws..heel fijn voor jullie!

Ook erg leuk dat t een meisje is !!

Nu echt genieten dus na dit goede nieuws ;-)

Hoe is t met de rest?

J-esse en Noa weer opgeknapt?

Fijn weekend!

Geplaatst

Sabke, super dat de 20wkn echo goed was en wauw een meisje!!genieten nu!

Hier gaat goed. Jesse is weer opgeknapt gelukkig!

Fijn weekend

Geplaatst

Hoi hoi,

Was ik nog een keer. Zat gister in de auto en dat typt helemaal niet fijn.

J_esse is idd weer opgeknapt, heeft er echt week last van gehad maar sinds woensdag dacht ik..jaaa hij is er weer het lekkere vrolijke ventje. Heb sinds deze week een zandbak met glijbaan...hij vind het prachtig, vooral de glijbaan.

Verder gaat alles zn gangetje. Begint.steeds meer te zeggen, maar het verschilt per dag haha....ach het komt wel hoor, maak me dr niet zo druk om.

Noor hoe gaat het met jou?

Manon ook alles goed?

Fijn weekend!

Geplaatst

Hey...prima hier hoor.

Fijn dat J-esse weer de oude is. lekker spelen zo buiten he...alhoewel...mooie weer wat verdwenen is ;-(

Noor..idd hoe gaat t met jou..kan je t allemaal een beetje handelen?

Hoe gaat t met de rest...t is echt stil hier ;-)

Geplaatst

Sorry hoor weer veel te lang niet geschreven!

Sab wat fijn dat de 20wk echt goed is!! Geniet!!

Hier ook alles goed.. Weinig te vertellen.. onze vakantie gaat opschieten!!! 4 mei gaan we al naar ibiza... heel veel zin in. En dit weekend een weekendje naar landal lommerbergen... leuke vooruitzichten!

Ik schrijf binnenkort weer meer... beetje drukke tijd op het werk..

Groetjes Peggy

Geplaatst

Het is idd rustig hier;) al deed ik hier zelf ook wel wat aan mee.

Peggy heeeerlihk vooruitzicht. ibiza...is het daar al wat lekker weer?kan al gauw beter dan hier en van t weekend ook ff weg...lekker als je het druk hebt.

Hier ook weinig nieuws, weer 2 dgn lekker thuis, weinig plannen. Schoonzus zal j_esse en mij morgen ff knippen. Het wordt jammer genoeg slecht weer dus het mannetje kan niet echt buiten gaan spelen helaas.

Fijne avond!

Geplaatst

Hidihi

Alles goed hier, ben weer hersteld van de schrik en teleurstelling. Naarmate het vaker gebeurt lijkt het wat makkelijker te verwerken dan de eerste keer. Maar dat zal wel normaal zijn. De eerste mislukte ivf daar was ik ook kapot van en daarna steeds minder. Gelukkig maar.

De natuur weet t vast t beste. Maandag nacontrole ik hoop dat ik dan ook te horen krijg wat er mis was met de beeb. Ik mis die kleine wel hoor, vond het zo fijn om zwanger te zijn..

Anyhow, genoeg over het verleden.

ik ga eerst Sabke eens feliciteren met de goede echo! Wat fijn. En wat leuk, een meisje! Heerlijk, al die leuke meisjes kleertjes...i like!!

En Peggy lekker bijna op vakantie... lekker hoor. Hoe is het met de twins? Nog opmerkingen gehad?

Claudia en Annie ik hoop dat jullie koters weer opgeknapt zijn.

Manon hoe is het met jouw kindekes? ik moet af en toe zo lachen om jouw opmerkingen...even onder de pomp.. hihi. Of zeg je dat echt waar jullie wonen? kan hoor!

Zindelijk maken, nee nog niet echt over nagedacht. Alhoewel hij de laatste tijd steeds t waskussen natpiest en dat erg grappig vindt. Dus het lijkt wel of hij dat al een beetje kan sturen. Of komt het door de kou omdat ie uitgekleed is. haha

Hier een hele stoute jongen bij tijd en wijlen. Vooral als hij te kort geslapen heeft. Dan doet hij het ene na t andere stoute ding. Inclusief mama slaan omdat hij geen schone luier wil. Terwijl wij hem echt nog nooit een tikje gegeven hebben en uiteraard er verder ook in huis niet geslagen wordt. Heel irritant want hij vindt het ook een spelletje dat het niet mag. Wat zouden jullie doen?

Ook gooit hij snel iets weg als ik het wil afpakken. Bijvoorbeeld hij pakt een lepel uit de vaatwasser, ik pak hem af en hij gooit het snel weg. Dan vraag ik wil je dat oprapen en aan mama geven alsjeblieft. Hij pakt het dan netjes op maar net als hij het me wil geven gooit hij het opnieuw weg. En dit hele circus kan zich zo 15 keer herhalen. Aaarrrgh!

Verder is er bijna elke dag een neiuw woordje! Als hij de tune van zandkasteel hoort, zegt hij TOTO! En als hij de poes ziet zegt hij mauw. Bij de koe boe, bij het paard hiiiiiii en bij het schaap beh! En woordjes als eend, eten, uit, op, en vooral heel veel mama en auto. ik denk dat hij er nu zo'n 30 heeft. LeuK!!

Oh ja wat Zouden jullie doen. Mijn koter roept de hele dag mama. Als ik niet meteen kom, neemt de intensiteit snel toe, MAAAAMAAAAAAAAAA!!!!! brult ie dan, echt keihard en heel dwingend! Maar soms is er echt wat aan de hand, bijv vinger tussen een deur of wat dan ook. Meestal zeg ik, ja lieverd, ik heb je gehoord maar ik heb nu geen tijd. Maar t helpt niets uiteraard. Reageren jullie altijd of wat te doen?

verder is het een heel lief kindje hoor. Hij helpt mama met alles en giert t uit van het lachen de hele dag. Heel veel humor heeft ie. En hij deelt zijn speeltjes met andere kindjes, ook heel schattig.

Maar tis een pittig karaktertje, wat ie in zijn kop heeft, heeft ie niet in zijn kont zullen we maar zeggen.

Fijne avond allemaal.

liefs

Geplaatst

Peggy..lekker he..dagen aftellen....hier nog een dikke week..UK here we come ;-) Veel plezier dit weekend !!!

Annie al lekker weekend..heerlijk! J-esse weer een knappe coupe?!

Noor..sterk hoor zo als je schrijft. Maar geloof ook wel wat je zegt...als je langer mee loopt in dit traject en de nodige teleurstellingen achter de rug hebt lijkt t telkens een stukkie "makkelijker"te gaan...

Ze hebben dus onderzoek gedaan bij jullie kleintje begrijp ik t goed?

Kids hier alles ok. Tja ..onder de pomp..ach weet niet of t een streek uitdrukking is..geen idee ;-)

Misschien is t nat piesen van t aankleed kussen idd wel door dat t koud is ineens als de luier af gaat.Lijkt me niet dat ie t met zin doet nee.

Heel soms..idd meestal als mevrouwke moe is en er iets niet naar haar zin gaat..kan ze mij ook eens slaan in t gezicht als ik haar op de arm heb..maar dit is sporadisch en idd als ze erg moe is en prikkelbaar.Ik pak ook gewoon haar handen en zeg boos dat dat niet mag en dat t zeer doet. Zet haar dan op de grond zodat ze t niet weer kan doen.

Heel herkenbaar als ze een spelletje maken als je iets wil afpakken. Meestal komt ze dingen gewoon brengen en geven als ik er om vraag..maar soms idd heeft ze iets gepakt waarvan je denkt...oeiii dat kan niet. Reactie van mij is dan natuurlijk al zo dat zij er een uitdaging in ziet en dan doet ze net of ze t wil geven en dan draait ze zich toch om en loopt schaterend weg. Donderstenen zijn het haha. Meestal ga ik er niet meer op in dan of ik kan haar makkelijk afleiden met iets anders en ondertussen pak ik t als nog af en heeft ze t niet eens door ;-)

Herken best veel in je verhaal in onze zoon toen hij zo oud was. Denk dat jongens dan gewoon anders zijn dan meisjes. Ik vond en vind nog steeds onze zoon een pittig karakter hebben..vind t nu met een meid een verademing. Kan niet alles op jongen/meid verschillen gooien..karakter bepaald natuurlijk ook een hoop..maar vind t tot nu toe gemakkelijker dan met onze zoon.

gaat t verder allemaal goed met voeding en slapen ?

Nou beste allen..ga bankhangen ;-)

Geplaatst

HoiHoi,

Noor vind het inderdaad ook erg knap hoe je ermee omgaat. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met miskramen, maar kan me jou reactie wel voorstellen, dat je er op den duur iets anders mee om gaat. Maar ook juist de eerste weken van de zwangerschap is anders....je blijft in angst leven iedere keer weer.!Maar nogmaals erg knap van je.....

Ik herken sommige dingen die je schrijft wel, dat doet J_esse ook wel. Bijvoorbeeld over het weggooien, niet altijd maar het ligt inderdaad ook aan de reactie die je geeft. Op zich hebben we wel een rustig jongetje die (nog) niet heel veel kattekwaad uithaalt eerlijk gezegd. En dat dwingend MAAAMMA ken ik ook niet, want mama is een woordje die die nog niet goed kent en dus niet altijd roept. Het is hier papa. Maar ook niet dwingend.

J_esse wil je heel graag helpen met opruimen, tafel noem het maar op, ook zijn speelgoed weer in de bakken. Maar als ik dan vervolgens zeg 'goedzo' of iets in die richting, iig zeggen dat hij het goed doet, haalt hij het er net zo hard weer uit. Legt het weer op tafel en ruimt het weer op...spelletje ervan maken. Ach ik geniet er wel van hoor.

Sinds deze week weer een paar woordjes erbij. Erg leuk, komt steeds meer. Telefoneren vind hij ook pachtig...heerlijk kletsen door de telefoon, mooi hoor.

Ik moet trouwens ook vaak lachen om jou woordkeuze Manon...schitterend hoe jij dingen opschrijft!

Peggy al op vakantie? of volgende week? weet je datum niet meer. IIg hele fijne vakantie.

Vanmiddag komen ze een schommel brengen, althans bij mijn vader in de tuin. Wij hebben niet zo'n grote achtertuin en mijn vader woont om de hoek, dus kan J_esse daar lekker gaan schommelen. Moet het weer wel eens even beter worden. Al schijnt hier nu de zon, als het droog blijft kan die straks wel even weer in de zandbak gaan spelen.

Nou ik zal even wat huishoudelijke klusjes gaan doen. Fijne dag!

Geplaatst

He he hee..Peggy niet op vakantie..tsss...ze is net terug van een weekendje Landal! Ik eerst ;-)...

zaterdag heel vroeg vertrekken maar misschien morgenmiddag al en dan ergens overnachten vlak na Antwerpen of zo. Vinden 10/11 uur reizen

toch best veel voor de kids dus denk dat we t een beetje op splitsen zo. Uk here we come! Bezig met pakken (rot klus) en boel schoon maken hier..wassen weg wereken e.d.

Maar Peggy hoe was jullie weekend? ;-) Genoten? Helemaal weer koek en ei met hubby ook?

Als ik terug ben mag jij weer vertrekken he ..nog ff geduld.

J-esse toch nog even zijn schommel bij Opa kunnen uit testen? Leuk hoor. Kleine hier vliegt op t schoolplein ook naar allerlei toestellen. Wil bekant een stormbaan aan gaan...zón touwen ladder haha. Onze tuin is ook te klein voor allerlei speeltoestellen..huisje vind ik genoeg. Zoon lief wil ook wel een trampoline...pas ik voor..geen kijk zón ding in een kleine tuin..wil wel van wat groen genieten. Hebben hier een groot speelplein voor de deur..veel groen (boompje klimmen/hutten bouwen...ballorig om de hoek..vind t wel best.

Nou ga even speuren voor een hotel op booking.com....

dames..ga jullie goed;-) !!

Geplaatst

Ohjaa Manon dat is ook zo jullie gaan naar Engeland!sorry helemaal vergeten.

hele fijne vakantie en geniet ervan!!!

Voor nu succes met inpakken, rotklus;)

Groetjes!

Geplaatst

J_esse heeft nog niet op de schommel gezeten, moet.nog inelkaar en moet nog ff achter zitje aan waar hij.nu in moet. Volgende week denk ik!

Geplaatst

Ohja nog iets. Leven jullie kleintjes 's avonds ook zo op?

Hier wel. Hij speelt mooi, is lekker vrolijk. Als ik zeg dat ie op bed moet zegt of knikt hij nee. En als ik hem op zn normale tijd op bed doe (tussen 19.30-20 u) dan ligt hij zo uur anderhalf te ouwehoeren in bed. Als ik bij hem boven kom, slaapzaklos, pyjamabroek uit, evt sokken uit...alles ligt op de grond.

Het is op zich.niet erg hoor maar vroeg me af of jullie dit ook hebben. Hij is er 's morgens niet later om wakker en 's middags slaapt hij ook niet meer zo lang eigenlijk.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Manon heeeeeele fijne vakantie meid! Geniet er van!!

Kom veilig weer terug.

Annie ja mijn hummel wil ook opeens niet meer om 7 uur naar bed, nu half 8 naar boven, 20 uur slapen. Maar wel 6 uur op hoor!

Ach hij zal wel niet meer nodig hebben op t moment. Denk ook dat het komt omdat het langer licht is.

Nou wat t slaan en t MAMAAAAAAAAAA betreft...zoals t gekomen is, is het ook weer gegaan. Al een dikke week het liefste kereltje van de wereld. Eerst was ie ook lief hoor maar paar van die uitprobeer dingetjes. Zo zie je dat alles weer voorbij aat. Alleen als je er middenin zit wordt je wel onzeker soms. Doe ik het fout? Maar dat valt dus wel mee :-)

Ook het meelopen met boodschappen doen gaat al Veel beter gelukkig.

Peggy jij gaat 4 mei naar ibiza MMmmmmmmm!!!

Claudiaatje hoe gaat het met jou?

Met Sabke hopelijk ook alles goed.

Liefs

noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden