Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Peggy,

Ok begin is weer gemaakt...onderzoeksuitslagen afwachten dus...

3 keer iui is nog te overzien he...6 keer vraag ik me ook af of dat wel zo verschil maakt of statistisch gezien nog veel kans maakt ?

In 2004/2005 was t nog standaard 6 keer geloof ik..laatste keer in 2008/2009 geloof ik 4 keer.(tenminste hier in t ziekenhuis)

Nou ik ben benieuwd Peggy..wat dit jullie gaat brengen aankomend jaar.

Badkamer is weer klaar gelukkig. Stelde niet veel voor dit keer vergeleken met toen. (keuken/badkamer en wc in `1 keer). Lekker weer vij..geen mannetjes in huis ;-)

Fijne avond allemaal.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben 4 dagen over tijd...............:eekk:.. en toch had ik afgelopen week zoo veel krampen/buikpijn enz... het gevoel van het komt.. maar het is er nog niet.. morgenochtend maar een test doen..

Jullie horen het... Het zou toch wel wat zijn... ga je naar het ziekenhuis.... en is het wonder toch gelukt..

Liefs Peggy

Geplaatst

Hoi hoi,

Toch een beetje drukke weken, waardoor reageren op het forum er een beetje bij in schiet, sorry!!

Afgelopen weekend is J_esse voor het eerst in zijn nieuwe slaapkamer en op zijn nieuwe bed (1persoons) gaan slapen. Niks aan de hand. Hij wou er graag slapen en ging ook meteen goed. Bleef zelfs 's morgens in zijn bed liggen totdat wij bij hem kwamen. Dus vanaf die nacht slaapt hij daar. Hij wil ook niet meer in de ledikant, want die is nu voor de baby, lief he..

Vannacht is hij wel uit bed gevallen. Brullen en hij wou eerst ook niet weer in bed, maar na wat gepraat ging het weer goed en wou hij wel weer slapen. We hebben nu maar even het matrasje van het ledikant naast zijn bed gelegd, voor het geval dat. Even kijken of het vaker gaat gebeuren, het uit bed vallen.

Verder niet zoveel nieuws hier.

Ohja vorige week woensdag bracht ik J_esse naar de psz en sprak de juf mij aan en vroeg hoe het praten thuis ging. Ik zei dat J_esse thuis veel praat, nog steeds lang niet alles verstaanbaar, voor ons wel maar voor anderen niet altijd.

Op de psz zegt hij dus eigenlijk helemaal niets. Net als het feit dat als de juf hem iets vraagt hij geen antwoord geeft. Thuis kunnen we hem gerust vragen stellen en geeft hij er op zijn manier wel antwoord op.

Ik zei wel dat ik wel weet dat hij qua praten niet erg vlot is en misschien wel wat achterloopt.

Ze had ook het idee dat hij haar soms niet hoort en soms wat afwezig is. Dat niet horen is niet aan de orde, want dat is prima, dat afwezige soms wel.

Iig zei ze dat het wel een aandachtspuntje was voor haar.

Tja dan ga ik er weer over nadenken, en nu? Veel met hem lezen, praten doen wel al, maar als hij het vertikt om in gezelschap te gaan praten...tja...lastig..

Peggy hoe is het met jou? de teleurstelling die er toch weer was wat te boven?

Verstandig om 3 keer IUI te gaan doen en geen 6 keer, denk ook dat dat dan weinig zin heeft.

Manon hoe is het daar bij jullie?

Colle hoe is het bij jou? Ben jij de teleurstelling weer wat te boven? Kan me voorstellen dat je steeds meer gaat denken van stel dat we ook met zn drieeen blijven, moeilijke gedachten!

fijne avond!

Geplaatst

Annie, Hier precies hetzelfde met Noa, De juf van de PSZ vroeg ons ook of Noa thuis wel praat want op de PSZ niet. Noa praat thuis wel niet alle woordjes duidelijk maar wel veel ook bij opa en oma (vertrouwde omgeving) ze zei ook dat Noa soms dromerig (afwezig) is. Wij lezen ook regelmatig/veel voor en laten haar ook zelf dingen benoemen, we zien wel vooruitgang, zo geeft Noa sinds een week duidelijk antwoord ze zegt duidelijk NEE of knikt ja, maar gaat duidelijk langzamer dan gemiddeld, De juf houd het in de gaten (aandachtspunt). wel een voordeeltje hier PSZ waar Noa op zit kan vanaf 8 maart een extra dagdeel aanbieden op de vrijdag, dus een 3de dagdeel, dus MA, WO, VRIJ, dus heb Noa daar voor in geschreven en volgens een nieuwe regeling gaan we nog minder betalen ook, yoehoe!! Een dagdeel erbij per week zal Noa goed doen qua taalontwikkeling denken wij en de juf ook! en Annie onthoudt goed niet elk kind kan hetzelfde zijn, de een is sneller met dit en de ander weer met dat, komt allemaal wel, alleen wat later...Ze maken ons alleen er maar onzeker door, doen we het wel goed, doe ik iets verkeerd (althans heb ik wel een beetje) Liefs Claudia Sorry voor het achter elkaar schrijven enter in het berichtenkolom doe het bij mijn nu niet om een of andere vage reden???

Geplaatst

Toch wel blij claudia om te lezen dat noa en jullie dus met hetzelfde zitten. Want wat je zegt op de een of andere manier wordt je er toch onzeker door gemaakt. Had al wel wat gegoogled, erg he, en daar ook wel wat herkemningsverhalen gelezen maar als ik het van jou lees denk ik, precies hetzelfde.

maar super dat noa nog een dagdeel extra heen kan. Helaas is die mogelijkheid er hier niet. Wel ben ik blij dat j_esse naar psz gaat hoor, want in het half jaar dat hij daar nu heen gaat is het stukken beter geworden.

Nougoed bedankt voor je reactie

Fijne dag!

Geplaatst

Annie, Ik ben ook blij dat wij niet alleen met dit dingetje zitten, je gaat echt beetje aan jezelf twijfelen op een gegeven moment. Fijn dat je vooruitgang zit nu J-esse naar de PSZ gaat en zo snel al na een half jaar, hier ook hoor de (Taal en algemene) ontwikkeling gaat iets sneller nu Noa naar de PSZ gaat, leuk om te zien!Ik heb nog niet gegoogeld erop, maar ga ik vanmiddag dan doen, best benieuwd, nu Noa ophalen van PSZ! Ook bedankt voor jou reactie ;) Liefs Claudia

Geplaatst

helleu..

Had al een paar keer een poging gedaan met een verhaal maar kwam weer wat tussen dus half verhaal..niet gepost..

jullie moeten je niet onzeker hier door voelen..weet ik doe je als moeder toch...maar elk kind doet alles in zijn eigen tempo.

De 1 sneller met motoriek..ander praten..Gewoon blijven voorlezen, zingen enz met ze ..en al zijn ze dan wat later...komt wel goed.

Onze zoon had ook een eigen taaltje...was voor menigeen ook moeilijk te verstaan ...heeft ook 2 keer logopedie gehad..net weer een reeks afgesloten.

Ach taal blijft moeilijk voor hem..had gisteren rapport mee...Lezen/schrijven een D (matig) maar rekenen een B ...ach..je kunt niet overal goed in zijn.

neemt niet weg dat we wel er flink mee aan de slag moeten..als we t maar dagelijks bijhouden dat hij leest dan gaat t redelijk maar zoals nu dat we weer een poosje niet consequent zijn geweest zakt hij weer heel snel weg.

Hoe gaat t met potjestraining Claudia..nog steeds goed? Leuk dat ze nog een 3de dagdeel mag..heeft ze er ook veel schik van?

Annie..J-esse niet weer uit bed gevallen? Misschien een bedplankje aan zijn bed vastdraaien? (Ikea voor een 10.- heb je er 1) Ik leg hier ook nog elke nacht kussens voor haar bed maar ze is er nog nooit uitgevallen tot nu toe.Heb dus ook nog geen plankje gehaald. Lijkt me trouwens geen slecht idee met die aardbevingen bij jullie in t noorden ;-)

F is afgelopen week 2 dagen ziek geweest. Overgeven/koorts en erg hoesten. Heel kortademig..voor de zekerheid even bij HA de longen laten luisteren maar was gelukkig goed. Ze had net als half NL griep.

Ga nog een bakkie inschenken en popidols kijken...goed weekend!

Geplaatst

Hey Manon,

Ik weet dat het ene kind sneller is dan het andere en ik wil er ook helemaal niet onzeker over zijn, maar toch gebeurt dat dan. J_esse is met alles tot op heden gewoon wat later, dat was ook zo met omrollen, kruipen, lopen etc...maar inderdaad veel met hem bezig zijn. Maar merk echt dat het steeds beter gaat en hij ook makkelijker dingen na wil zeggen, maarja als hij zijn mond dicht houd op bijvoorbeeld de psz, zal dat inderdaad voor de juf een aandachtspuntje zijn. We houden het gewoon in de gaten.

Het uit bed vallen is tot op heden tot die ene keer gebleven gelukkig. We hebben het matrasje van de ledikant even voor zijn bed liggen, voor het geval dat. Inmiddels komt hij wel meteen zijn bed uit als hij 's morgens wakker is, en dat kan soms best vroeg zijn haha...

Tja het is wat hier de toestanden rondom de aardschokken. Gelukkig hebben we nog geen schade kunnen ontdekken aan ons huis, maar fijn is anders uiteraard. De aardschok van gisteren heeft J_esse volgens mij ook gevoeld, want binnen 5 tellen stond hij bij ons bed, half slapend....

Hoe is het met F_@bi? Is ze weer een beetje opgeknapt? Bij ons hier hoor ikniet zo heel veel zieken meer. Paar weken geleden was dat wel anders. De epidemie zal wel van boven naar beneden gaan blijkbaar;)

Nog 7 weken werken, ik ben aan het aftellen, heeeerrrrlijk!!!!

fijne zondag!

Geplaatst

Zondag vroeg..10 over 6...Papaaaa..waar ben je nou..Mamaaaaa....pffff. Week vakantie nu..toch maar eens die kleine draak wat later naar bed doen.

Deze week s'middags werken dus iets langer blijven liggen zou lekker zijn ;-)

F was idd snel weer opgeknapt annie..sorry..vroeg jij naar. Gelukkig was t maar 2 dagen dat ze niet lekker was. Verkoudheden zijn hier gelukkig weg.

Volgende week nog even vorst en dan gaan de temp. weer omhoog...hoop nu echt dat de lente gaat inzetten. Gisteren wat in de tuin bezig geweest...incl. gemeente groen hier voor..krijg ik lentekriebels van. Annie..houd jij t nog een beetje vol die volle weken werken?

Al lekker aan t afstrepen die weken.Nog ff bikkelen en dan lekker verlof. Zes of vier weken voor die tijd?

Schenk mezelf nog eens een bakkie in...3de intussen ....;-)

Fijne zondag nog..bye bye

Geplaatst

Hai Ladies,

Ik dacht ik schrijf ook weer eens wat.. Niet echt een goeie periode hier.. Slapen is nog steeds rampje. Moeten 4 maart terug naar de kno ats voor controle en deze week zou de kinderarts nog bellen. Maar na de operatie is het er toch echt niet beter op geworden.

Heb zelfs al zn roze kwarts steen geprobeerd.. (ja beetje zweverig haha) maar dat werkte ook niet. Die steen schijnt dan voor de verwerking van de dag te zijn. Eens zal het toch overgaan.

Gelukkig gaat zn slaapje smiddags wel weer.. Dat was ook even wat minder.. Maar nu weer wel goed. Is toch wel lekker even bijkomen.. want het is echt een pittig mannetje. Verder wel heel leuk alles napraten en dat is wel verbeterd na de operatie. (het praten)

Donderdag moet mn man voor het zaadonderzoek en dan volgende week krijgen we de uitslagen. Ook van het bloedprikken van mij. Ben ergens wel benieuwd hoe we er voor staan zeg maar.

Verder dit weekend lekker een lang weekend naar texel.. en daar heb ik heeeel veel zin in. Even er uit. lekker met de hond wandelen en genieten met het gezin!

Liefs Peggy

Geplaatst

Hee Peggy....weer ff lekker er tussen uit?! Goeie zaak...neem t er lekker van. Zit ook al weer af en toe te speuren voor een weekendje weg.

Maar ik ben altijd van de koopies...kick er op (een beetje een sport van mij) om iets goedkoops op de kop te tikken. Vakantieveiling of een leuke last minute op bungalow.nl of specials...of via marktplaats. landal is nu ook nog even goedkoop. Maar heb tot nu toe nog niet iets voor een prikkie gescoord hahaa.

Vervelend dat het verwijderen van de amandelen nog niet echt veel heeft geholpen.

Kan je eens proberen om zijn middag slaapje eens over te slaan een paar dagen...en dan maar iets vroeger naar bed sávonds.

Weet dat t wel fijn is dat middagslaapje....ook even een break voor je zelf (tenminste dat heb ik wel ;-) )....maar misschien helpt dat. Wat slaap "opsparen"voor de avond. Niet te laat op bed leggen dan...desnoods half 6. Anders loop je t risico dat ze alleen maar hyper worden van de slaap :-(.

Misschien even doorbijten en echt een dag of 3 door proberen...wie weet doorbreek je daar t mee?

Misschien kun je hier tijdens t weekendje op Texel mee beginnen...andere omgeving...s'middags er tussen uit gaan...houden ze t langer vol..genoeg te zien en te beleven. Lekker warm bad met lavendelolie, massage met lavendelcreme na t afdrogen...voetzolen massage ;-).....en dan lekker vroeg koese !!!

Ben benieuwd wat jullie t vooronderzoek brengt...we lezen t volgende week...spannend!

Zo weer ff een bakkie koffie...lekker rustig aan hier...vakantie, geen gehaast op de vroege ochtend. Moet deze week s'middags werken dus kalmpies aan in de pyjama aan klungelen.

Fijne dag allen!

Geplaatst

Hoihoi,

Heerlijk vooruitzicht peggy weekendje texel. Mooi eiland vind ik.

wat jammer dat het slapen na het verwijderen van de amandelen niet beter is geworden. En je hebt al zoveel geprobeerd, ik zou je ook geen tips kunnen geven. Je gaat er toch van uit dat op een bepaald moment het goed moet komen, maar tot die tijd gebroken kun je zijn. Vrienden van ons hebben ook een zoontje van 2 en slapen is ook nog steeds drama. Ook van alles geprobeerd maar niets lijkt te helpen.

Spannend volgende week de uitslagen. Ben benieuwd wat er uit komt. Aan de hand van de uitkomst gaan jullie kijken of het meteen ivf of icsi gaat worden of toch eerst een paar keer iui? Laat het ons maar even weten.

Manon, fijn dat F. Zo snel weer is opgeknapt. J_esse is nu weer stront verkouden. Hoesten en de neus. Hij is er gelukkig (nog) niet ziek van. Deze week de kinders vakantie. Moet je de hele week s middags aan het werk of ga je nog iets leuks doen?

Hier ook even lekker rustig aan. Gisteravond al even wat boodschappen in huis gehaald zodat we vanmorgen lekker rustig aan konden doen. Even lekker samen met mijn kleine vriendje. Doordat je nu best veel werkt schiet die tijd er samen best bij in. 'S avonds ben ik best kapot, maargoed straks halen we alle schade weer in.

moet nog 5 en halve week werken manon. Ga op papier er 5 weken van de voren uit. Maar neem 1 dag nog extra op. Dat betekend dat goede vrijdag 29 maart geloof ik mijn laatste dag is. Anders moest ik na pasen nog 1 dag, nu lekker al vrij.

Vanmiddag even met mijn schoonzus en zoon naar een indoor speelparadijs. Kunnen de beide jongens even hun energie kwijt.

fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Dag meiden

Alles goed met jullie?

Ik lees altijd alles van jullie maar heb zelf zo weinig te melden. Alles gaat lekker met ons mannetje. Alleen net als Peggy nog steeds 1 a 2 keer per nacht er uit.

Ik heb me er maar bij neergelegd.. en ben er eigenlijk volgens mij nu ook aan gewend. Al blijft het irritant om uit je heerlijk warme bedje te moeten.

Wat wel frappant was... laatst waren op vakantie en het kinderbedje was te klein voor hem dus moest hij in bed slapen. Toen heeft hij 12 nachten doorgeslapen. Hij wordt wel wakker maar als ik dan even sus sliep hij zo weer verder. Het punt is alleen dat hij zo onrustig slaapt dat ik er vaak wakker van word. Jammer, anders had hij voortaan altijd wel bij mij mogen slapen (man en ik slapen apart door snurken). Ik vind het wel gezellig als hij bij mij slaapt maar een echt mooie diepe slaap bereik ik dus niet door al dat gedraai en gepraat (en gelach! :-)) in zijn slaap. Ach ja... zo is het overal wat.

Annie het schiet al op. Spannend meid!!

Annie en Claudiaatje ik snap jullie zorgen wel, zou ik zelf ook hebben... maar ik hoor toch ook heel veel vriendinnen die verzuchten..... als ik toen had geweten wat ik nu weet... had ik me er niet zo druk over gemaakt. Uiteindelijk gaan ze alles gewoon doen. Maar ja... dat is een proces dat je denk ik alleen zelf moet doormaken. Je hebt er niets aan als anderen dat zeggen he..

Manon koffiedrinkend lentekriebeltje van me: jij ook de hartelijke groeten.

LFSX

Geplaatst

zo zie je Noor...ook ik heb niet altijd wat zinnigs te melden hier...haha> koefiedrinkend lentekriebeltje ;-).....

maar toch blijft t leuk om weer wat te lezen in dit topic al is t altijd niet even zinvolle informatie.

Gezellig dat jij ook weer wat van je laat horen!

doeiiiiiiiiiiii

Geplaatst

Wat lief van jullie reacties!

Ik heb uiteraard al van alles geprobeerd manon. En dat middagslaapje eraf werkte helemaal niet. Komt zeker ook bij dat ik het zelf ook wel prettig vind als ie nog even slaapt. Hij wordt er een veel gezelliger vrolijke mannetje van.

We doen elke dag het zelfde ritueel. Het enige wat ik er sinds vandaag heb verandert is dat we nog weleens wat te drinken gaven in bed. Vandaag de hele dag gezegd dat we dat niet meer doen. En eens kijken of dat beter gaat. Hoop zo dat we bepaalde gewoontes kunnen doorbreken. Want ik ga bijna denken dat het een gewoonte is. Vandaag afrondingsgesprek met de kinderarts gehad. Ze konden niets meer doen.Het einige wat mogelijk was dat we naar een neuropsygoloog konden gaan. Maar dat zien we zelf niet zitten. Want dat is meer een psygoloog en die gaan hem dan observeren en tips geven. Is ook weer een hele impact voor hem. Dus laten we het hierbij. Op lichamelijk gebied is alles in orde..Dan maar hopen dat hij het overgroeit. Dat zal toch wel een keer goed moeten komen! Vanavond had ik nog wat bach druppels staan. Die ook maar weer eens gegeven en hij sliep binnen 10 minuten.. Ach alles is te proberen.. Heb die druppels vaker gebruikt hoor.. Maar vaak werkt het even.. Afgelopen nachten was een ramp dus dit is zn middeltje baat het niet dan schaadt het niet. Vervelend dat jij het ook hebt noor het slaapprobleem.

Texel heb ik mega zin in. Inderdaad even eruit.. En ik wordt ook vaak peg prik genoemd manon hahah. Dit was ook een prikkie.. Aanbieding uit de flair.

Wat schiet het al op annie.. Wanneer ben je uitgerekend?

Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van de onderzoeken en wat we verder doen...

Liefs Peggy

Geplaatst

Haha noor....koffiedrinkend lentekriebeltje...hoe kom je dr op!!haha.

leuk om weer wat van je te horen. Hier ook niet altijd nieuws, maar blijft leuk om de verhalen te lezen...

peggy alvast heel veel plezier op texel, geniet ervan!

Ik ben 8 mei uitgerekend....nog 11 weken (of iets meer of minder) te gaan.

Manon hier ook nog geen waarom fase,...lhet is hier ook voornamelijk nog de NEE fase......

Geplaatst

Zooo ben weer thuis. Was een pittig weekend.. S-t-a-n heeft hele heftige driftbuien. En het was heel koud.. dat hielp ook niet zo..om lekker buiten te wandelen met onze hond.. We hebben ons best vermaakt hoor, maar die buien zijn zo heftig.. dat vreet energie.. Jullie kenne het ongetwijfeld ook wel.. Je probeert van alles.. boos worden, negeren, proberen niet in mee te gaan... maar ja het knaagt toch aan je en is erg slopend.

Ook nu thuis met naar bed gaan.. meneer is echt ruim ander half uur volledig over zn toeren geweest...

Hij slaat, trekt aan mn haar.. schoppen.. echt doordraaien.. Moet echt in mezelf tot 10 tellen om rustig te blijven.. Zo dat was even klagen tegen jullie hoor.

Morgen lekker even een dagje met mn man naar de thermen sauna. Voor zn verjaardag! We zijn er aan toe zou ik bijna zeggen haha

Groetjes Peggy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden