Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marjon

dat klinkt hoopgevend !!

dus er is misschien een brusje in de maak op dit moment voor Ruben leuk leuk leuk

Noa wil het avondeten ook zelf doen, maar wat je zegt dat word echt een koeiboel ook hier

het gaat overigens de ene keer wat beter dan de andere keer, als ze geen trek heeft of moe is gaat het niet zo netjes allemaal.

Ik heb ook nog geen goeie beker voor noa, ik heb toen de rietjesbeker gekocht maar dat werkt nog niet voor noa ze moet te hard zuigen om er wat uit te krijgen.

de tuitbeker gaat redelijk maar ze vind het ook heel leuk om hem op zijn kop te houden als ze klaar is met drinken.

en dan word het een natte boel.

Het makkelijkste gaat toch nog steeds uit de fles dan drinkt ze tenminste en het gaat dan goed!

Liefs claudia

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier laat ik ook nog niet zelf eten..warm tenminste niet..ook om eigen best wil..geen zin in die kliederboel nog aan t eind van de dag.

Broodje pakt ze zelf..leg stukje voor stukje voor haar nee..anders ligt de boel zo op de grond. Krentenbol eet ze wel zelf..lekker makkelijk..gewoon afbijten..geen werk voor die mama.

Drinken..bij de boterham sóchtends geef ik altijd wat melk in een gewoon plastic bekertje en dat gaat goed. Houd t wel voor haar vast. Voor t naar bed gaan melk in de fles en tussen door de rietjes beker.

Marjon...klinkt idd hoopvol...misschien stiekem al een testje? Deed ik wel hoor...zag al heel vroeg een streepje en werd met de dag donkerder..nog aardig ver voor de test datum...je hebt meer geduld dan ik..had er al lang 1 tegen aan gegooid :-). Duim voor je!

Geplaatst

Ik had zelfs nog geen testen in huis, mijn vriend heeft er gisteren 2 meegenomen. Hij wilde dat ik ging testen maar ik wil het nog even afwachten. Vandaag zit mijn buik juist heel erg te rommelen, net alsof ik ongesteld moet worden :-(. Misschien dat ik dit weekend een testje waag...

Mijn vriend geeft Ruben 's morgens eigenlijk altijd eten aangezien ik meestal al vroeg de deur uit ben. Hij geeft dan de melk in een tuitbeker of zo'n oefenbekertje.

Bij het middageten krijgt hij dat ook. Tussendoor krijgt hij water uit de rietjesbeker. Ruben drinkt nog niet echt goed uit een gewoon bekertje, hij trekt dan opeens zijn hoofd weg als 'ie genoeg heeft...en tja dan klotst natuurlijk alles erover. Een gewone fles geven wij niet meer, is toch niet echt goed voor z'n tandjes.

Geplaatst

Zo meiden, lekker weekend!ga samen met de kleine man weekendje naar mijn nicht en man, leuk leuk!

Marjon nog geen testje tegenaan gegooid?goed hoor...ben heel benieuwd, duim duim voor jou!

Zelf met vork broodje eten gaat soms goed en soms niet!avond eten begin ik nog niet aan, dat beland door hele kamer...!verder geen nieuws!

Fijn weekend !

Geplaatst

Inderdaad nog steeds geen test gedaan....vind het knap van mezelf dat ik het zo lang volhou :-)

Zit nu op dag 11 als je de dag van de tp meetelt.

Geplaatst

Ok..nu wachtdag 13..kom op Marjon..houd ons niet langer in spanning !! :laughing9:

Net weer terug van ponypark slagharen. Had op vakantieveiling.nl een hoogste bod gedaan voor 2 nachtjes in huisje op t park.

Leuk zo onverwachts eventjes er tussen uit..mn voor de kleine man/grote broer was t erg leuk.

Kleine heeft de smaak van t klappen helemaal te pakken. Bij alles krijgen we applaus ;-)

Ze was heerlijk relaxed onder alles ..ook in t donker in een bootje in dat indianenkoepel zeg maar. Toch van alles te zien aan vuur e.d..niks niet bang. Was onze zoon heel anders in.

Annie..gezellig naar je nicht?Lekker ook er ff tussen uit.

Straks naar verjaardag in Friesland ...de kids vanavond maar vroeg op bed na dit alles...

Hoe ist met de anderen..alles ok?

fijne zondag nog...bye bye

Geplaatst

Nou het is niet gelukt hoor :-(

Had de eerste week toch goede hoop, daarna beetje oud bloed verloren maar dacht dat het de goede kant op ging.

Sinds eergisteren wel wat rood bloedverlies maar het was echt bijna niks.

Vanmorgen getest, mijn vriend dacht een licht streepje te zien (als je goed keek leek het er ook echt op) maar ik dacht al dat het mislukt was.

Lekker terug in bed gegaan, alleen toen ik weer wakker werd was het dan zover...ongesteld :-(

Even heel onsmakelijk maar ik verloor echt bloedproppen, het was niet zoals normaal. Dus ik denk dat het toch heel misschien eventjes gelukt was.

Ik heb nu echt heel veel pijn aan mijn bekken en rug, net heerlijk onder een warme (zeg maar hete) douche gestaan. Hoop dat het morgen toch wel wat minder is, moet dan weer werken. Zal morgen ook even het ziekenhuis bellen, zal ik woensdagochtend wel geen test meer hoeven te doen...beetje onzin.

Geplaatst

Hee marjon, wat balen. Hielt het forum in de gaten, want had ook wel goede.hoop!

Ontzettend klote, helemaal omdat je nu zo'n pijn hebt. Gaat het weer een beetje inmiddels?

Misschien is er idd wel eenvroege miskraam geweest!balen meis...

Geplaatst

He verdorie mama wat balen zeg!! Had zo'n goede hoop na je eerdere berichten.. Laat je maar beetje verwennen want al is je grootste wens vervuld je doet dit niet voor niets en het blijft verdrietig als het niet lukt! Sterkte.

Manon veel plezier in friesland. Moet nog steeds lachen om je grebbelgrot hahahaahi. En wat leuk slagharen! Ik ga ook een bij die site kijken.

Claudiaatje van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!! Heerlijk ben jaloers op je dat je het nog voor je hebt. Het is zooo leuk. Althans bij ons was het heel ontspannen en gezellig. je hoort ook wel eens van die volgepropte stressbruiloften met bridezilla's.. hihi niets voor mij. Goed van noa met het vorkje, heb ik zelf nog niet geprobeerd maar zal het eens doen. Avondeten doe ik alleen als ik een heel geduldige bui heb en geen rode saus ofzo. Bloemkool mag wel da's toch wit, geeft niet zo veel vlekken.

Hier hebben we papa mama auto appel en aap. Heel schattig, vannacht kon hij niet slapen en toen ging hij zelf in bed al die woordjes achter elkaar zeggen. Al 2 nachten nauwelijks geslapen want koorts en pijn door doorkomende kiezen. EINDELIJK een wit heuveltje te zien! Kun je nagaan, vanaf mei hierdoor al regelmatig last en regelmatig halve nachtjes...pffff..

Ik mag vanavond pregnyl, dinsdag punctie. Met heeeeeel weinig follikels, 3. In juli had ik er 13 en nu zo weinig. Maar die 13 hebben me niets gebracht, dan maar liever kwaliteit ipv kwantiteit.

Fijne dag!

Geplaatst

Baal er natuurlijk wel van dat het niet gelukt is. Zeker omdat we van de week een brief kregen vanuit Tilburg dat er van die 6 embryo's maar 2 cryo's overgebleven zijn.

Nog maar 2 kansjes en daarna is het genoeg geweest. Dan stoppen we ermee en zijn we heel blij (waren we al hoor ;-)) dat we 2 gezonde zonen hebben.

Heb nog steeds wel veel last maar goed dat hoort er af en toe bij...Heb genoeg andere dingen te doen dus afleiding genoeg. Lekker freubelen (kaarten & sieraden maken), beetje de was doen enz.

Geplaatst

Noor, alvast heel veel succes gewenst voor dinsdag en de dagen erna natuurlijk. Hoop dat het bij jou wat beter gaat dan bij mij! Ik zal woensdag wel te horen krijgen wanneer ik weer door mag. Denk dat ik deze maand eerst even over moet slaan, is meestal na een mislukte poging na de punctie.

Geplaatst

Ach wat jammer marjon! Kan een vroege miskraam zijn..kan ook nog van de punctie zijn..

Gaan jullie meteen door voor de 2 kansen of wachten jullie nog even? He..wat jammer..had t erg gehoopt voor je..

Noor..jij dinsdag weer aan de beurt..spannend. wat je zegt..je hebt er maar 1 goede nodig..

Wat grappig dat hij zelf de woordjes zegt in zijn bedje...lief .

Succes voor dinsdag alvast..hoop op een beetje een pijnloze punctie voor je.

Annie..hoe was jouw weekendje bij nicht?

Ben nu op verjaardag..even achter de comp. in de keuken om F@bi even in de gaten te houden. Ligt in bed nu en heb geen babyfoon mee. Gaat goed..t is stil.

Ze loopt sinds vandaag zón 5 a 6 stappen los..blijft een hele poos staan en laat zich dan weer zakken.

Zal eens weer naar de visite...krijg al net de opmerking..ben je aan t werk of zo...nee ik zit op wacht hier ;-)

bye bye

Geplaatst

Noor voor jou alvast heel veel succes voor dinsdag. Misschien weinig follikels, maar misschien juist wel van goede kwaliteit....Ik hoop het voor je. Zal duimen. Wat leuk dat dat jullie mannetje al echt woordjes zegt, behalve papa en mama. En ook echt bewust zegt dus in zn bedje. Hier nog echt niet hoor. Kan dr niks van maken. Volgens mij heb ik paar keer 'bah' gehoord haha.

Manon leuk dat jullie naar Slagharen zijn geweest. Leuke dingen doen met het gezin. Merk dat dat soort dingen er bij ons wel in schiet hoor. Voorgenomen om dat volgend jaar meer te gaan doen, lekker met de kleine man op stap.

Wat goed dat F-@bi een paar stapjes los zet, nouja een paar 5 of 6 zijn er behoorlijk wat. Dat duurt nu echt niet meer lang en ze loopt.

Hoe was de verjaardag vanmiddag? Jij bent ook gezellige visite hahaha...lekker achter de comp kruipen ;)

Leuk weekend gehad bij mijn nicht en man. Ze moet nog een paar weekjes en dan zal dr ook een kleine komen. Zal wel de laatste keer zijn geweest dat ik daar ben geweest, zonder dat er een kleine is, best gek. J_esse sliep ook in de babykamer, moet J_esse namelijk echt niet op mijn kamer hebben te slapen, want dan doe ik geen oog dicht. De volgende keer als we weekendje heen gaan, ligt daar een klein mensje.

Zaterdag nog even geshopt, nog 2 paar laarzen gekocht. Zo langzaam aan kom ik ook wel wat aan nieuw spul. Schiet er toch wat bij in, maar begint de goede kant op te gaan.

Vanavond op tijd op bed, lampje is wel een beetje uit!

Geplaatst

Vervelend marjon dat het is mislukt! Sterkte is toch weer een verwerking!

Ik moest jullie toch even laten weten hoe het met me is.... Nou het is heel erg zwaar met de keine man.. zo heb je het toch niet voor ogen om het alleen te doen... En dat speelt toch echt wel heel erg mee voor mij. Ondanks wat er allemaal gebeurt is.

Zaterdag ben ik met mn man samen een dag naar artis gegaan. We hebben niet echt ergens over gesproken, maar het gewoon heel fijn gehad samen. De klink is er dus echt nog wel! Maar het blijft een hele moeilijke situatie.. mn man heeft nu ook hulp. Want hij komt hier niet meer alleen of met mij uit. Ik weet niet hoe het gaat lopen. Je kunt niet in de toekomst kijken. Maar ik vecht voor ons gezin!!! En tuurlijk is het voor een ander makkelijk praten.. van kijk wat hij heeft gedaan enz.. maar iedereen heeft zn eigen leven zn dagelijkse dingen en ik wil het gewoon niet al alleenstaande moeder gaan doen. Bovendien kom je ook nooit meer van elkaar af. Je hebt toch samen je kleine man! En als mn man ons echt in de steek wilde laten dan had hij dat meteen gedaan toen ik hem er uit had gezet.. Hij is al die tijd ook bij zn ouders.

Ik ben niet zo heel heel veel meer online.. maar uiteraard laat ik echt nog wel wat van mn horen!!!

Veel liefs Peggy

Geplaatst

Annie..jij dus ook een leuk weekend gehad. Ik dacht t al..jouw nicht is toch ook zwanger..ja dus. Zat vroeger ook op t forum toch?

Ja gek idee he...nu ng niet zichtbaar en straks zo aanwezig in huis..gek he.

Bij ons schiet t er ook vaak bij in om eens leuke dingen samen te doen hoor. Alles op automatische piloot zeg maar. Zei t gisteren nog..ik word geleefd door de kids.

En ik door mijn vrouw en kids zei mijn vriend..hahaaa. Maar zo voelt t soms wel..dagen , weken maanden vliegen voorbij en als je terug kijkt...alleen maar dagelijkse beslommeringen van huishouden..heen en weer gecross van en naar school enz en zo vliegt de tijd om. Daarbij komt dat mijn vriend ook regelmatig op zaterdags moet overwerken..tja dan is t weekend ook zo weer om. Wil niet klagen verder begrijp me niet verkeerd..maar t is wel goed om idd vrij te maken om leuke dingen samen te doen.

Peggy..meisie fijn om even wat van je te lezen. Kan me heel goed indenken in wat je schrijft.

Mensen oordelen zo snel van..kijk hij is vreemd gegaan en dan wil ze m ook nog terug?

Tuurlijk je hebt helemaal gelijk dat je voor je gezin vecht. Vind t juist dat mensen daar bewondering voor moeten hebben.

Stellen gaan al zo makkelijk uit elkaar en de kids zijn de dupe..zo triest. Ze hebben hier niet om gevraagd.

Hoop dat je man wat aan de hulp heeft die hij nu heeft gezocht. Hoop met met je mee dat het goed komt met jullie !!

Heel veel sterkte hoor.

Geplaatst

Noor..hoe is t gegaan vandaag? Ga er zo van uit dat je sóchtends de punctie hebt gehad..hoeft natuurlijk niet...

Viel t mee of niet? Misschien nog een verrassingsactie en toch meer eicellen dan verwacht..verstoppertje gespeeld?

Geplaatst

Even een kort berichtje... kom later terug... net thuis!

Inderdaad.... door 3 artsen fm gedaan en ipv 3 follikels die mee zouden doen en 2 kleine die niet mee zouden doen nu 10 eicellen gevonden. Hoop niet dat het weer kwantiteit is ipv kwaliteit zoals laatste keer. Vind zelf een stuk of 5 perfect.

pfff ga even met mijn mannetje kroelendie heb ik erg gemist!

Tot later want zie o.a. een post van peggy!

groetjes

Geplaatst

Peggy wat fijn om wat van je te horen en kan me jou gedachte heel goed voorstellen. De gedachte om als alleenstaande moeder verder te gaan, is natuurlijk verschrikkelijk en je wilt later kunnen zeggen dat je voor je huwelijk gevochten hebt.

Mooi dat er dus ook mooie momenten zijn tussen jou en je man. Ik hoop echt ontzettend dat jullie er samen uit gaan komen, ook voor jullie kleine man!

Noor dus 10 follikels, hopelijk zit daar dit keer een goede tussen. Wanneer krijg je te horen hoe en wat?

Klopt manon mijn nicht was ook actief op het forum. Inmiddels is ze ruim 34 week zwanger, dus spannende tijd breekt aan!

Geplaatst

Hoi Manon,

Ja grappig die paar woordjes. Maar deze zegt hij al een tijdje, en ik hoop stiekem op wat nieuwe. Maar steek er ook geen tijd in ofzo, het komt vanzelf wel.

Wat goed van N_oa zeg! Een paar stapjes los.

De terugplaatsing is op dag 3, dat is vrijdag of als er meer dan 3 embryo’s op dag 3 zijn, dan tp op dag 5. Dan kiezen ze de beste uit op dag 5. Of zijn ze er mee gestopt, nou dat scheelt weer broekloeren tijdens de ww dan. Maar ik hoop het niet!!!

Ik hoor het sowieso vrijdag rond 12 uur.

Annie fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. En hier idem dito…. Ik kan echt niet slapen met de kleine op mijn kamer hoor. Hij maakt zo veel geluid ’s nachts… Overdag hoor ik ‘m niet echt als hij slaapt maar ’s nachts wel hoor. Pfff…. Niet mee te slapen!

Leuk voor J_esse een achternichtje erbij! Of neefje natuurlijk.

Fijn 2 paar nieuwe laarzen. Kon je niet kiezen? Hihi

Peggy.. wat fijn wat van je te horen. Was zo benieuwd hoe het je vergaat… Wat een ellende he meid. Maar wel fijn dat jullie samen wat leuks gedaan hebben. En het nergens over gehad hebben. Ik zal keihard voor je duimen dat jullie er uit komen samen. Maar denk ook aan jezelf he. Je krijgt het nog al voor je kiezen. Dus goed eten en op tijd je mandje in!

Oh mannetje is wakker! Ik vlieg er heen!

groetjes

Noor

Geplaatst

hoi Noor

Noa doet nog geen stapjes los dat moet f@bi zijn van manon

Noa stapt sinds dit weekend wel achter haar loopkarretje en

ze vind het prachtig ze wandeld de hele kamer rond, zelfs met een beetje sturen haha

Liefs Claudia

Geplaatst

Suf... bedoelde ook F@bi... dat krijg je met al die hormonen hihi

Maar leuk zeg van noa, schattig gezicht he? ik vind het ineens zo hard gaan... waar is mijn kleine babytje nou gebleven!

Een grote kerel van 12 kilo en 82 cm..

Geplaatst

Het is waarschijnlijk vreselijk achterhaalde info maar bij prenatal zijn de winterslaapzakken nu met 25 procent korting...

groetjes

noor

Geplaatst

Noor bedankt voor de tip, ik wist het niet hoor, dus ik ga dr even achteraan.

Weet je al wat meer over de bevruchtingen? of morgen?

Hier sinds gisteravond een niet al te fit jongetje. Sinds gisteravond steeds overgeven. Vanmorgen dacht ik dat het beter was, maar spuugde toch nog weer behoorlijk. Wou tussen de middag geen melk, geen broodje. Beetje yoghurt gegeven, kwam er ook weer uit. Hij is verder niet anders dan anders. Dus echt ziek is die ook niet. Sinds vanmorgen ook een rood, beetje opgezwollen piemeltje en wat rode balletjes. Mag er ook absoluut niet aankomen, doet hem behoorlijk pijn. Heb vanmiddag toch maar even de HA gebeld. Die van ons was er vanmiddag niet of ik de andere HA in dorp wel wou bellen. Gedaan, zij zou even overleggen, en terugbellen, wacht nog steeds op telefoontje....dus dat duurt weer.

Als Jesse straks wakker is even kijken of hij dan wat wil en binnenhoud. Zn vriendje is vandaag jarig, is 1 jaar geworden, dus daar zouden we vanmiddag heen gaan. Maar even kijken straks.

Ik heb gister de loopauto uit de doos gehaald, zo een van Woezel en Pip. En hij stapt er achter. Aan de hand wil die nog niet, maar achter de auto dus wel, gaat langzaam, maar begin is dr.

Maar ik ga, mijn broertje en zn vriendin komen zo even langs. En hopelijk word ik zo terug gebeld door de HA.

groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden