Ga naar inhoud

Uitgerekend Juni 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moki, gecondoleerd, heel veel sterkte!

Meertje, super, weer een mijlpaal! Wel vervelend, die nare droom, probeer maar snel te vergeten en aan leuke dingen te denken, dan ga je vannacht misschien heel fijn dromen!

Hier 2 fototjes van onze uk!

Foto-AGNYGF36.jpg

Hier duidelijk het gezichtje.

Foto-8ERV3HXL.jpg

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een mooie foto's Marielle! Het gezichtje is echt duidelijk te zien, wat schattig! Ook heel leuk voor je zoontje om zo zijn broertje/zusje te zien, of niet?

Ga nu weer gauw verder met online shoppen voor de babies. Overal sale, da's funest voor mijn portomonnee! :)

Geplaatst

Moki gecondoleerd met je schoonvader.

Ralletje mooie foto's zeg, echt al een baby.

Meertje die nare dromen heb ik ook gehad.

Ik droomde dat de baby ineens dood was, dat kon ik zien op een echo.

Elke keer werd ik wakker en droomde ik weer hetzelfde.

Dan word je helemaal vervelend wakker en ik was blij dat ik weer iets voelde.

Geplaatst

Hee Dames,

Ik vroeg me af of jullie buikje al aan het groeien is, de mijne wel sommige kleren kan ik al niet meer aan.

Ik ben 4 kilo aangekomen en mijn buik is gegroeid van 35 cm naar 43 cm ( van borstbeen tot schaambeen). Ondanks dat ben ik af en toe nog steeds onzeker, zoals iedereen hier.

Groetjes suus

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Lekker weekend hoor, heb net even uitzending gemist boer zoekt vrouw zitten kijken want ik was helemaal niet bij! Heerlijk Hollands programma!

Moki, wat een vervelend nieuws van je schoonvader, dat hakt er vast in. Hoe is je man er onder?

Jetje, fijne wintersport!

Rachel, wat een nare dromen zeg. Ik hoop dat je ze niet elke nacht hebt.

Lot, wat betreft verantwoordelijkheid, je bent nog een tijdje zwanger, je mag aan het idee wennen hoor! Het is ook heel spannend. Ik vond een poes en een hond ook al heel volwassen en spannend!

Suus, mijn buikje is al aardig aan het groeien. Ik ben 1 kilo aangekomen maar mijn hele "model" is al veranderd! Ik heb nu wel zwangerschaps broeken aan. De onzekerheid herken ik zeker, de ene dag is het meer dan de andere.

Meertje, Waar shop jij zoal online? Fijn dat je de 20 weken mijlpaal behaald hebt! Elke stap de goede richting op, is een hele fijne!

Marielle, wat een schattig neusje heeft hij/zij!

Hier een rustig dagje. Ik had vanmorgen wel 2 harde buiken, terwijl ik nog in bed la en het volgens mij niet echt een wilde nacht was! Als het maar niet te vaak gaat gebeuren!

Ik heb van de week aardig wat kleding gescoord, heerlijke broeken en het ziet er nog leuk uit. Wat fijn dat we niet meer in soepjurken en tuinbroeken hoeven te lopen!

Liefs Mia

Geplaatst

@Mia, heerlijk he dat die tijd van suffe tenten voorbij is! Alhoewel sommige winkels nog positiemode verkopen waarvan ik denk: hallo, in de jaren 90 blijven hangen?? Maar goed, ieder zijn meug. Ik ben veel van de jurkjes en rokjes! Ook heb ik twee paar jeans (MamaLicious). Denk dat ik die jurkjes ook nog gewoon aan kan volgend jaar, scheelt weer!

Jouw baby zal nu wel een groeispurtje doormaken denk ik, als je verder niet druk bent en je hebt wel een harde buik kan het daardoor komen.

Voor de babies heb ik nu online gekeken bij Tommy Hilfiger en Ralph Lauren omdat mijn schoonzusje stewardess is en dan vanuit Amerika die kleertjes mee kan nemen (koop ik met de creditcard en laat ze bij haar hotel bezorgen). De dollar staat weer wat gunstiger en het is sale, dus ik sla mijn slag ;). Bij de HEMA hebben ze ook schattige kleertjes, vind ik. Vanaf dinsdag druk ik pas op de bestelknop want dan weten we misschien de geslachten.

@Suus: mijn buik is denk ik best behoorlijk! In de eerste 16 weken kwam ik niet zoveel aan (kilo of 4) maar in de afgelopen 4 weken is dat verdubbeld. Ben nu een kilo of 7/8 aangekomen, waarvan een klein deel op mijn benen en billen (snoep veel de laatste weken) en het grootste deel op mijn buik. Hierbij een foto, oordeel zelf :)

[ATTACH=CONFIG]623[/ATTACH]

Vanmorgen even op het KDV gekeken waar we ze hebben ingeschreven. Vriendelijke mensen en mooie ruimtes, heb er wel vertrouwen in!

Geplaatst

He meertje, dat is misschien wel een goeie van die harde buiken. Ik ben nu ook wel snel in omvang aan het groeien. Het gaat echt snel!

Wat een mooie buik zeg! Gaaf! Ik zal ook is een fotootje plaatsen, leuk om van elkaar te zien!

Leuk, Tommy is wel heel schattig! Handig zo'n zus! Ik kan vanaf de 25e gericht gaan shoppen, al heb ik wel heel veel van de vorige keer. Weet niet of ik durf? In ieder geval wel iets, is toch leuk!

Kissie Mia

Geplaatst

oh wat is iedereen lekker aan t shoppen en groeien! Ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht, gewone broeken kreeg ik nog wel dicht, maar er mee zitten was geen succes. Draag heel veel soepele jurkjes en rokjes, zit gewoon lekker.

Enne...... ben echt helemaal in de wolken, totaal niet verwacht (gezien de eerdere ervaring van mijn vriend) ben ik afgelopen donderdag ten huwelijk gevraagd. Vriendje op zijn knieën!! Helemaal super, we trouwen op, haha, geen grapje, 1 april. Kan nu dus voor iets heel anders gaan shoppen, want tja wat doe je aan met een, tegen die tijd, buik van 30 weken?????

Ik drijf nog even verder op Cloud9....:smiley_wedding:

Fijn zondagmiddag!

Lot

Geplaatst

Lot, gefeliciteerd! Wat onwijs leuk! Tegenwoordig zijn er genoeg modellen voor de zwangere bruid hoor! Ga maar lekker googelen!

Geniet maat lekker op je cloud!

Mia

Geplaatst

Van harte Lot!!! Een dubbel mooi jaar voor jullie! Succes met de voorbereidingen.

Wij weten sinds vandaag wat ons ukkie is. Voordeel van op een rontgenafdeling werken:-) Snel even een radioloog laten kijken, vandaag ben ik 18 weken. We vertellen de omgeving niet of we een jongen of meisje krijgen. We vonden het gewoon leuk om zelf te weten. Door de hele medische molen was de afgelopen tijd niets meer een verrassing voor onze omgeving dus dit willen we graag voor ons zelf houden. Zal moeilijk worden want iedereen weet wel dat wij het weten haha.

Groetjes Vriezen

Geplaatst

Ha dames!

Vanmorgen uitgebreide 20 weken echo gehad, heerlijk!! Alles was gelukkig compleet en zo op het eerste oog gezond. Dat was een ontzettende geruststelling voor ons...! 1 van de 2 is op schema (350 gram), de andere loopt iets achter (315 gram) maar dat is verder niet verontrustend. Ze houden het gewoon goed in de gaten, de kleinste moet niet te ver achterop raken. De doorstromen naar de placenta's waren verder keurig en de baarmoedermond lag er nu nog rustig bij, dus fingers crossed! 1 lag dwars, de ander lag in complete stuit. Dat kan natuurlijk nog wijzigen :).

We hadden twee echoscopistes, eentje was speciaal op haar vrije dag langsgekomen om te assisteren en te begeleiden omdat het een tweeling betrof. Beide kindjes hadden het zo gezellig samen dat ze er vaak van in de war raakten en dan is het handig als je met zijn 2-en bent :). Mooie DVD meegekregen met veel foto's en een filmpje! Joehoe!

En tja, de geslachten... Werden wij even in de war gebracht, niks jongen/meisje! Het zijn...

2 dochters!!! :bcbbgirl2::bcbbgirl2:

Nu braaf verder broeden en vooral rustig aan doen! En genieten!!

Geplaatst

ECHO

Lot 27 jan, 20 wk echo

Jetje 31 jan, 20 wk echo

Vriezen 1 feb '11, 20 wk echo

Suus77 3 feb '11 20 wk echo (18w6d)

Mia 3 feb, 20 wk echo.

Meertje, 4 feb, reguliere groeiecho

Ralletje 9 feb '11, 20 wk echo

GYN/VK:

Jetje 26 jan vk

Meertje 4 februari (GYN)

Lot 7 feb (GYN)

Uitgerekend:

Meertje 3 juni 2011 (tweeling), twee dochters

Jetje 17 juni 2011

Rachel 17 juni 2011, zoon

Lot 18 juni 2011 (uitslag Combinatietest 1:1040), dochter

Vriezen 20 juni 2011

Ralletje 28 juni 2011, geslacht blijft verrassing

Suus 28 jun 2011 ( uitslag Combinatietest 1:2500)

Mia 30 juni 2011

Geplaatst

Meertje gefeliciteerd met de goede 20 weken echo, fijn hoor dat alles er goed uitziet, en 2 meiden, leuk hoor!!!

Vriezen, ik ben nu ook nieuwsgierig, hahaha, maar je hebt gelijk hoor dat je het lekker voor jullie zelf houd, daarom willen wij het zelf ook absoluut niet weten, ben veel te bang dat ik me anders toch verspreek, hahahaa.

Hier alles rustig,vandaag 17 weekjes alweer! Gisteren goed gesprek gehad met financieel adviseur en, jawel......we gaan het huis kopen wat we op het oog hadden, hopelijk kan alles snel geregeld worden, want we willen er wel wat kleine dingetjes aan verbouwen en het moet dan in juni wel klaar zijn, ben super blij dat we dan heerlijk de ruimte hebben straks!

Geplaatst

lot van harte gefeliciteerd, wat een fijn vooruitzicht gaan jullie een uitgebreid huwelijksfeest houden?

meetje 2 meiden van harte gefeliciteerd meid, wat heerlijk kan je lekker mee tutten, en ze hebben voor meisjes ook altijd zoveel leuke kleertjes.

ik ben ook wel nieuwsgierig wat het word maar wij gaan toch nog wachten tot hij of zij eruit komt hihihi.

nog even een vraagje met de 20 weken echo krijgt iedereen dan foto's en een DVD mee? of gebeurde dat bij meertje omdat ze een tweeling krijgt?

iedereen bedankt voor de condolances, Mia mijn man is er best verdrietig onder omdat hij zijn vader niet meer heeft kunnen zien,dat is dus het nadeel als je in een ander land woont als mijn man had geweten dat hij er zo slecht aan toe was dan had hij het vliegtuig gepakt en naar egypte gevlogen, maar zijn broertjes hebben dat niet laten weten. Hij moest afgaan van hun informatie en aangezien zijn vader wel vaker in het ziekenhuis is beland en daarna weer gewoon naar huis kon, dacht mijn man dat het hetzelfde was. hij vind het erg dat hij niet eens de begrafenis heeft kunnnen meemaken hij is namelijk moslim en bij hun moet iemand die overleden is zo snel mogelijk begraven worden. Dus ik ben bang dat hij voorlopig nog met een schuldgevoel zou rondlopen.

Geplaatst

Moki, leuk dat jullie ook wachten tot het eruit komt, wij ook, lijkt me zo ,leuk om mee te maken, bij onze zoon wisten we het en dat was ook leuk hoor, vooral makkelijk, maar toen hij geboren was hebben we meteen gezegd, als er een 2e komt laten we ons verrassen, hebben we dat ook een meegemaakt.

Ik heb ook een video opname van de 20 wekenecho van mijn zoontje, maar volgens mij krijgen we die nu niet, bij mijn zoontje deed de vk het op de praktijk en nu zitten we bij een andere vk die doen dat niet, moet nu naar het zh voor de screening en er werd meteen verteld dat er geen opname van gemaakt word, jammer, maar het is niet anders, dus om een lang verhaal kort te maken, zal overal wel verschillen, misschien kun je het vantevoren vragen ofzo.

Wat vreselijk naar voor je man zeg, hopelijk kan hij het een plaatsje geven en het schuldgevoel een beetje los laten, het zal wel tijd kosten denk ik........

Geplaatst

Ralletje en Moki, thanks! We waren erg nieuwsgierig en wilden het graag weten omdat het er twee zijn. Als het er 1 was geweest, hadden we het niet willen weten. Nu is het echter wel praktisch :). We dachten dat we het niet zouden vertellen, maar gaan het nu toch maar voorzichtig delen met de buitenwereld, haha!

En Ralletje, leuk vooruitzicht! Wel druk, maar ook heel leuk een ander huis! Hebben jullie nu ook al een koophuis en moet dat in de verkoop?

Moki, ik weet niet precies hoe het zit met die DVD. Ze hadden allerlei printjes gemaakt (veel te veel, ze zeiden dat we er niet mee langs de balie mochten lopen omdat die anders boos zouden worden, haha!) en toen zei ze: we maken ook nog even een filmpje, vind ik leuk! Wij: "Oh, ok, gaaf." Toen vroeg ze: wil je dan dat we alles op DVD zetten? Zo gepiept, kost alleen EUR 7,50. Nou, dat was dus prima want om nou 74 (!) echofoto's in te gaan zitten scannen ;). Denk dat je het even kunt vragen van tevoren, wie weet kunnen ze het. Ik begreep dat ze officieel in het zkh alle 20 wk beelden moeten bewaren, dus ze kunnen ze als het goed is zo kopieren naar een ander medium (of naar je mailen misschien?).

Geplaatst

Hallo Meiden,

Dank voor de felicitaties, ik vind het allemaal zo spannend! We trouwen op 1 april in kleine kring, maar geven in de zomer, als onze kleine meid geboren is een groot feest, samen met mijn zusje, die dan trouwt. Een dubbel feest dus van de twee zussen! Helemaal leuk, alleen..... zoogcompressen in mijn trouwjurk..... daar moet ik nog even over nadenken:clap2:

En Meertje: tof! Gefeliciteerd met je 2 meisjes, super leuk!

En de meiden die hun nieuwsgierigheid kunnen bedwingen: petje af hoor!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Meertje gefeliciteerd 2 meiden super. Wordt een roze bankje zo hihi. Bij ons zetten ze iedere echo op dvd heb hem nu van de 12 en 15 wk en straks 19 weken. En alles gratis. Mss het voordeel van belgie.

Gr suus

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden