Jump to content

Recommended Posts

Posted

Meiden ik ga de stoute schoenen aantrekken en het topic voor juni aanmaken.

Had gisteren al positief getest maar was nog wat huiverig vanwege krampjes, wat natuurlijk ook bij een zw hoort, maar nu 1 uur geleden toch echt overduidelijk dat ik zwanger ben.

Kan het nog steeds niet geloven. Had gisteren al gebeld met MC KInderwens en hebben een afspraak voor 3 november (20 okt) de eerste echo.

Helaas ben ik ook bekend met dingen die mis kunnen gaan maar ik hoop hier nu nog echt 8 maanden te zitten. Hoop ook dat er veel mensen bijkomen want we hebben het verdient.

Volgens de berekeningen zou ik 7 juni uitgeteld zijn.

Het wordt de komende weken nog spannend maar het begin is er.

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Oh een juni topic! Gaaf..

Gefeliciteerd meid, ik hoop dat je een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat. Dan hebben we alweer een succes verhaal vanuit MC Kinderwens!

Dat er maar veel dames je mogen volgen!

Lfs Kim

Posted

Jippie alweer een juni topic!

Sylvie en alle andere dames die hier bij gaan komen: heel veel gezondheid!

Posted

Ga alleen nog even bellen voor de echo, 3 nov dan zou ik 9 weken zijn, ze heeft volgens mij verkeerd geteld.

Het zou 2 weken eerder moeten toch, zit ik er nu zo naast?

Posted

Wow, Sylvie, super! En je had zo weinig vertrouwen in die escape IUI ;). Je hebt dit inderdaad echt verdiend, dit móet gewoon een blijvertje zijn.

Echo: wisselt volgens mij heel erg per zh wanneer ze de eerste doen; in het AMC is dat al met 5.4 weken en dan ongeveer twee a drie weken later de volgende. Maar 9 weken lijkt me (na behandeling dan) wel erg laat. Gewoon even bellen en kijken of het eerder mag...

Posted

Ik heb gebeld, omdat mijn behandeld arts op vakantie is pas op 3 nov. Gezegd dat het mij niets uitmaakt wie de echo doet zolang ze er maar verstand van hebben.

Nu een afspraak voor 20 okt, dat scheelt nogal.

Posted
Kijk dat is een heel stukje eerder!

Wie is je behandeld arts? Dr Croy?

Nee, dr. Pieterse. dr. Croy heb ik ook weleens gehad, beide erg aardig. Nogmaals maakt me niet wie de echo doet, ben al lang blij als ik die mijlpaal haal.

Posted

Wat heerlijk om weer een nieuwe uitgerekende maand te zien!!!! top en helemaal geweldig dat jij deze geopend hebt, net als het oktober bankje, goed bezig!!!!

op naar 20 oktober, hoe is het trouwens met je man?

liefs

Babeth

Posted

Hoi Silvie en anderen,

Eergisteren bedacht niet te veel meer op dit forum te zitten, werd er eerder onzeker van dan blij. Maar elkaar steunen is toch wel fijn. Ik vind het echt een heeeeeeel heftig proces: 5 dagen na de TP zo'n buikpijn, maar toch geen ongi. En dan afgelopen week: zwanger! Maar gister: lichte bloeding met krampen, die vandaag weer gestopt is (nog klein beetje bruin). Gister nog een x getest, nog positief. Morgen dan nog maar een keer.

Ik ben dus vandaag 5 weken zwanger precies. En dan heb ik 18 oktober een echo. Zijn er nog meer die dan ongeveer hun echo hebben, behalve Sylvie?

Posted

Hoi Cato,

Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en heb 12 oktober de 1e echo ! Ik ben waarschijnlijk eind mei uitgerekend maar wilde toch even reageren bij het juni bankje. Spannend allemaal he, ik wens je veel sterkte ! (Ik heb nog geen spatje bloed gehad( maar als je dat wel hebt hoeft dat ook nog niets te betekenen hoor !) tot nu toe maar wel geregeld buikpijn)

Liefs,

Jeanine

Posted

@ Meiske: elke keer zie ik je twee kanjers onder je berichten, wat een mooie mensjes. Ik hoop zo voor jullie dat de tp in okt lukt.

@Jeanine, spannend he. Mijn man verbaast zich vooral over de lengte van de spanningsboog: bij een voetbalwedstrijd is het na de strafschoppen tenminste afgelopen... Poe, ik wou dat het niet langer dan zo'n 3 uur duurde...

Posted

hai Cato

de wachtweken zijn spannend...en dan het vervolg, maar het belangrijkste begin is gemaakt, op naar een mooie eerste echo meis! het wordt bij jullie ook nog eens extra spannend...een of 2 hummeltjes?

Vind het erg mooi om te lezen dat het bij jullie ook met cryo´s gelukt is!

liefs

Babeth

Posted

Hoi,

hier is veel onzekerheid, eigenlijk al bij neergelegd dat het over is.

Vrijdag ging de bruine afscheiding over in "veegjes" bloed, zaterdag een aantal uren krampen en bloed. Gisteravond krampen weg en af en toe wat rugpijn.

Vanmorgen pas weer een test gedaan CB digitaal stond vrij snel op zw en het streepje dikker dan vrijdagochtend. Dat betekent waarschijnlijk dat toch mijn hcg is gestegen dus hier is totale verwarring en tegen beter weten is toch nog wat hoop. Ook vanmorgen wat misselijk maar kan ook van de spanning zijn. Het bloeden is er nog wel maar alles bij elkaar is het minder heftig dan een ongi.

Ik zal dus maar weer afwachten.

Klote zeg

Posted

GVD Sylvie.

wat een narigheid die onzekerheid!!! mooi dat de test donkerder was dat is uiteraard een goed teken!!! ik hoop echt dat het bloedverlies snel stopt en dat je wat meer rust in je lijf krijgt, dit is heftig!!!

hou je haaks!!

liefs

Babeth

Posted

Dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En ondanks dat die eerste weken errug moeilijk zijn en je super onzeker zult zijn, moet je toch moed houden en proberen te genieten. Ik kan me herinneren dat ik de eerste weken ook erg onzeker was, maar dat neemt gedurende de zwangerschap langzaam wel af. Die eerste 12 weken zijn erg moeilijk. En voor de mensen met bloedverlies: er zijn ook zoveel verhalen van bloedverlies waarbij het wél goed gaat, laat je niet van de wijs brengen door die verhalen waarbij het níet goed gaat.

Ik hoop dat jullie allemaal een probleemloze zwangerschap hebben met een prachtig kind aan het einde ervan.

Vorig jaar om deze tijd zat ik in de "uitgerekend in juni 2010" groep en nu ligt hier een prachtig kind in het ledikantje. Ik hoop dat dit voor jullie in juni volgend jaar ook het geval is.

Posted
Hoi,

hier is veel onzekerheid, eigenlijk al bij neergelegd dat het over is.

Vrijdag ging de bruine afscheiding over in "veegjes" bloed, zaterdag een aantal uren krampen en bloed. Gisteravond krampen weg en af en toe wat rugpijn.

Vanmorgen pas weer een test gedaan CB digitaal stond vrij snel op zw en het streepje dikker dan vrijdagochtend. Dat betekent waarschijnlijk dat toch mijn hcg is gestegen dus hier is totale verwarring en tegen beter weten is toch nog wat hoop. Ook vanmorgen wat misselijk maar kan ook van de spanning zijn. Het bloeden is er nog wel maar alles bij elkaar is het minder heftig dan een ongi.

Ik zal dus maar weer afwachten.

Klote zeg

Silvie wel moed houden hoor!!

ik meld me hier ook maar aan, als alles goed gaat dan ben ik 9 juni uitgerekend.

maar ik besef wel dat er nog een lange weg te gaan is.

liefs joske

Posted

Bloeden is hier een stuk minder en krammpen zijn helmaal weg. Doe morgenochtend pas weer een test dan zit er weer 48 uur tussen.

Gefeliciteerd Joske, eigenlijk zouden we soms vooruit in de tijd moeten kunnen kijken, zou een stuk rust geven.

Babeth met mijn man is alles goed, nogal zenuwachtig door het bloedverlies en hij moet natuurlijk af gaan op de informatie die ik hem geef, wat ik voel.

Hij is nogal van de artsen bellen maar ja, die zeggen toch afwachten en eventueel opnieuw testen. Ben wel ontzettend moe, voel me net een uitgewrongen vaatdoek. Hoe meer ik loop, actief ben hoe meer ik mijn buik voel. Dus ik doe het rustig aan vandaag, weer een bankdag maar het is even nodig.

Posted

He sylvie, jakkes wat een spanning. Sterkte meid! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik hoop zo voor jullie dat het toch nog goed gaat!