Ga naar inhoud

Wie start er in December 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

thanx tulpie, komt helemaal aan die computer knuffel.

Vandaag afgesproken dat we deze cyclus nog gaan voor een cryo terugplaatsing. Zit vandaag op cyclus dag 1 en hoop eind van deze maand op een terugplaatsing of begin februari.

Dus nog 4 weken en dan weten we weer meer, ZUCHT!!

Daarna even rust tot mei, mocht het niet lukken. Dit omdat we door een eigen horeca zaak niet zitten te springen om rond kerst een kindje te krijgen, dus eigenlijk komt die sluiting van de afdeling voor ons precies op het goede moment. Maar is ook denk ik wel even lekker 3 maanden even geen spanning.

Maar we hopen natuurlijk op een super mooi cryootje!!

Hoe gaat het nu met jou?? ben je alweer aan het werk.

Liefs Meezie

• Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach Meezie, nee toch, wat ontzettend balen! Kan me voorstellen dat je een zwaar weekend had... Heel veel sterkte! Ik lees net hierboven dat jullie meteen doorgaan voor een cryo, dat is super! Ik hoop dat die jullie meer geluk gaat brengen!

Tulpie, je voelt je dus wel goed, al moet je 's middags even rustig aan doen. Jij had vandaag toch nog een afspraak? Hopelijk heb je wat antwoorden kunnen krijgen. Bijvoorbeeld op de vraag waarom sommige wel een TP krijgen en anderen niet. Ik weet dat ze in Nijmegen naar een bep hormoonwaarde in je bloed kijken, als die te hoog is dan geen TP. Ik heb ook wel eens gelezen dat andere ziekenhuizen standaard bij meer dan 20 eicellen geen TP doen... dan had ik mijn beide zoontjes niet gehad want beide keren zat ik daar ruim boven. Maar omdat mijn hormoonwaarden nog (net) wel goed waren heb ik toch 2x een TP gehad. Hebben ze bij jou ook naar die bloedwaarden gekeken? Ik hoop voor je dat je in ieder geval in februari een TP krijgt, langer wachten is altijd weer vervelend (vind ik..).

Vanochtend de eerste FM hier en dat was prima, er groeiden er weer genoeg en het aantal en de grootte waren vergelijkbaar met de vorige keer. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk vrijdag de punctie. Woensdagochtend weer even terug voor de volgende FM en dan horen we meer! Verder begin ik wel redelijk moe te worden, maar voel me verder goed.

Meezie, succes alvast, doen jullie een gestimuleerde cryo of gewoon in eigen cyclus?

Geplaatst

Hee Meezie en Karin..

Meezie, meteen door naar het volgende, wat fijn! Hopelijk wordt het deze maand wel wat!

Karin, super, vrijdag al punctie, dat zou wel fijn zijn!

Mijn update:

Ik mag twee weken niet werken! (balen....) Ik mag wel achter de compu op kantoor maar niet de vloer op (gehandicaptenzorg) De arts legde uit; als ik nu een stomp in mijn buik krijg dan heb ik een bloeding en stopt die bloeding niet...

Verder waren mijn bloedwaardes en de echo gelukkig geen reden om me op te nemen in het ziekenhuis (*!??*)

Een TP in februari gaat het niet worden, ze wil dat ik eerst aansterk. Bovendien acht ze de kans in februari heel groot dat ik cystes heb..

Aan het einde van het gesprek gaf ik aan wel benieuwd te zijn hoeveel cryo's er ingevroren waren. Dat wist ze niet en ze was verbaasd dat wij dat ook niet wisten!

Uitslag: 6 ingevroren cryo's waarschijnlijk in rietjes van 2.

De kans van slagen is 20% dus wij hebben (positief) bedacht dat het zeker gaat lukken en zelfs nog 1 cryo overhouden!

Maar goed. Ze vond het vrijdag gewoon niet verantwoord om me door te laten gaan voor een TP. We hebben ons erbij neergelegd en tellen af tot maart..

Vandaag mijn nieuwe leidinggevende maar op de hoogte gesteld van wat er met me aan de hand is (wist hij nog niet). Hij reageerde hartstikke positief!

Morgen een gesprek met de bedrijfsarts. Ik wil mijn oude leidinggevende (heb ik ook nog een contract) nog steeds niet op de hoogte stellen en hoop via de bedrijfsarts het zo te kunnen spelen dat zij van niks komt te weten.

Nou ladies, sterkte met alles! Karin zet em op!

Groetjes Tulpie

Geplaatst

He Tulpie, balen zeg, maar goed je moet goed aan jezelf denken en ze zullen het wel niet voor niks uitstellen denk ik dan maar! Voel je je inmiddels weer een beetje beter? Lekker rustig aan doen nog hoor!

6 ingevroren cryo's is hartstikke mooi, dat betekent dat de kwaliteit van de embryo's goed is! Wel wil ik nog even een opmerking maken over je, overigens heel goede, positieve instelling: ben je er van bewust dat ze per 2 ingevroren zijn en dat je dus maximaal 3x een TP kan hebben? Ook al willen jullie er maar 1 per keer teruggeplaatst hebben, ze kunnen ze niet apart ontdooien! Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat jullie die 3 TP niet nodig hebben!!

Meezie, deze maand dus nog een cryoTP. Doe je die met medicijnen of gewoon in eigen cyclus? Heel veel succes ermee!

Hier gaat het wel goed, voel me niet zo goed meer inmiddels, maar doe rustig aan en drink veel. Afgelopen week 3x in Nijmegen geweest voor FM en morgen hebben we de punctie! Er zitten er weer genoeg (recht 17 en links 12) dus dat is goed. Toch weer spannend hoor zo'n punctie, de vorige was itt de eerste niet zo'n succes dus kijk er wel weer tegenop, maar goed, maar even de tanden op elkaar!

Geplaatst

Hoi Karin,

Succes morgen met de punctie, je hebt er een hoop. Krijg je geen medicijnen tijdens de punctie?

Ik wist ook niet dat ze de cryo's per twee invriezen. Dus dan zou ik nu nog twee kansen hebben met mijn drie cryo's. Wij gaan nu inderdaad zonder hormonen een terugplaatsing krijgen. We hoeven tussendoor geen metingen of nog een spuit te zetten. Alleen ovulatie testen en als die positief is, dan de terugplaatsing. Lijkt me heerlijk even geen verdere hormonen in je lijf.

Tulpie hoe gaat het nu met je?? Gister was het niet top maar is het nu al iets beter?

liefs Meezie

Geplaatst

Hoi Meezie, ik krijg wel medicijnen, maar de vorige keer was het infuus al op omdat het te lang duurde. Mijn hartslag daalde te veel waardoor ze tussendoor steeds moesten wachten. Ik hoop dus dat het nu beter gaat!

Dat is inderdaad wel fijn, een cryoTP zonder medicatie! Mocht ik ooit nog een cryoTP nodig hebben dan vraag ik daar ook om, ik weet dat ze het ook wel zonder medicatie doen in Nijmegen.

Wat betreft jouw cryo's: het kan best zijn dat jullie cryo's wel apart zijn ingevroren hoor!! Dat ligt aan het ziekenhuis en aan hoeveel embryo's jullie bij vorige pogingen hebben laten terugplaatsen. Maar omdat Tulpie zelf zei dat ze 6 cryo's hadden in 3 rietjes, dan zijn ze bij haar dus wel met z'n 2-en ingevroren.

Geplaatst

Zo Karin..

Waarschijnlijk lig je al in bed maar wil ik je heel veel succes wensen!!

Ik denk aan je!

Ik voel me inmiddels (eindelijk..) goed! Helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat ik mijn tentamen voor mijn cursus niet heb gehaald.. nu moet ik een her doen! ( en het ging zo goed met me!!)

Voel wel mijn eigen hormonen weer want was erg depri en chagerijnig!

Ook vandaag een brief van het VU gehad waarin stond dat ze 4 rietjes en totaal 7 cryo's hebben ingevroren!

Hoe fijn is dat! 4 kansen dus!

Meiden beide succes!

Tulpie

Geplaatst

Ha Tulpie,

Ben nog wakker, ga zo naar bed, dankjewel voor je lieve berichtje!!

4 kansen voor jullie dus, dat is geweldig! Wel balen van je tentamen, kan je er nog wel bij hebben.. Gelukkig voel je je lichamelijk wel steeds beter. Nu eerst dus een her en daarna de cryo's!

Welterusten..

Geplaatst

Zo, vandaag de punctie gehad en dat ging heel goed. Bij binnenkomst bleek dat de arts die bij mijn eerste ICSI poging de punctie had gedaan ook nu de punctie zou doen, en die is heeeeeeeeeeeel snel. Dat was een ontzettende geruststelling (bij onze 2e ICSI was de punctie een drama). Het ging ook prima en we hadden totaal 21 eicellen, super dus. Nu lekker rustig aan doen, het is nog een beetje gevoelig.

Geplaatst

Karin, fijn dat de punctie goed verlopen is. Nu hopen op een paar mooi embryo's, maar eerder dat het net als bij de jongens gelijk met een verse gaat lukken. Ik ga voor je duimen!!!!

gr Meezie

Geplaatst

Er waren 16 eicellen bevrucht en er zijn nu 9 embryo's, dus helemaal goed! Morgen worden er 2 teruggeplaatst, ben beniwued! Tot nu toe was het (ondanks de lichamelijke ongemakken) goed te doen, maar die wachtweken... ik breng ze liever slapen door haha!

Meezie, ik zie dat je morgen begint met ovu-testen, spannend!

Geplaatst

Karin,

Spannend joh! Blij dat de punctie goed is verlopen! Goede oogst en 9 embryo's!

Helemaal goed!

Ik zie nu pas dat je er 2 laat terug plaatsen, hebben jullie dat hiervoor ook gedaan!

Succes... en schrijf lekker van je af wanneer je dat nodig hebt!

Ik weet nog niks over mijn tentamen.. maar ben wel ongesteld geworden vandaag. Ik kan niet wachten op de volgende en de daarop volgende menstruatie!

Meezie.. Hoe gaat dat met die ovulatie testen, krijg je die van het ziekenhuis?

(je merkt het.. ik ben er nog niet zo in thuis...)

Succes!

Geplaatst

Hi

KBR wat een mooie score, de spannenste dagen gaan voor jou morgen in. Ik ga heel hard duimen voor je!!

Tulpie, die testen moet je helaas zelf kopen, ze willen bij ons in het ziekenhuis niet dat je je eigen testen gebruikt, dus nu moest ik voor 6 testen bijna 26 euro betalen en helaas krijg je die niet vergoed. Ik ga wel kijken of mijn eigen testen net zo goed zijn anders gebruik ik die gewoon een volgende keer.

Fijn voor jou dat je ongesteld bent, nog maar twee te gaan.

Hier een beetje de balen, van het weekend zijn we er achter gekomen dat mijn vriend zijn tante (die was er per ongeluk achter gekomen) Haar mond voorbij heeft gel...

ik kreeg ineens allemaal berichtjes van zijn nichtjes over hoe het nu ging en dat ze meer wilde weten. Helaas de roddel tantes van het dorp!!

Wel gelijk aangegeven dat het even in de familie moet blijven, maar weet niet of ze dat gaat lukken. Baal er echt verschrikkelijk van, moest het even kwijt.

Karin heel veel succes morgen!!!!!

liefs Meezie

Geplaatst

Hoi Tulpie,

Kan me heel goed voorstellen dat de tijd niet snel genoeg kan gaan voor je!

Wij hebben de vorige keren ook 2 terug laten plaatsen. BIj de eerste cryo vorig jaar twijfelden we nog, maar er waren er 2 tegelijk ingevroren en ook allebei goed ontdooit en tja, we konden het toen ook niet over ons hart verkrijgen er eentje weg te gooien. Omdat het advies nu ook 2 is ivm mijn leeftijd ('nog' maar 37 overigens..) en omdat beide cryo's mislukt zijn, hebben we besloten toch ook nu 2 terug te plaatsen, vandaar! En mochten er toch 2 overblijven dan vinden we dat ook geen probleem (anders laat je er natuurlijk ook geen 2 terugplaatsen).

Kijk er wel naar uit, ik neem de jongste maar mee, de oudste gaat naar school en moet dus eventjes overblijven en als het goed is zijn we op tijd terug om hem weer uit school te halen. En zo hebben we het weer gered zonder nog meer mensen in te lichten: moesten zaterdag m'n schoonmoeder het wel vertellen omdat we oppas nodig hadden maar verder weet niemand het! Ikhoop zooo dat we dit keer iedereen kunnen verassen!

Edit: Oh Meezie, bijna tegelijk gepost dus lees nu pas je berichtje. Wat vervelend voor jullie!! ik kan me het zo goed voorstellen dat je hier ontzetten van baalt (zie mijn verhaal hierboven..) Hopelijk blijft het toch binnen de familie, vervelend he, dat mensen zich niet even bedenken dat het heel vervelend voor jullie is! Sterkte ermee!

Geplaatst

Hee Karin!

Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag! (met je jongste mee..) Nu twee (voor jou) lange weken.. kunnen we nog wat doen om je er doorheen te slepen??

En Meezie..

Tja die l... tantes.. Helaas ik ken ze ook maar ze weten tot nu toe (volgens mij) niets.

En dan al die goedbedoelde berichtjes waar je nu helemaal niet op zit te wachten!

Wanneer heb jij een terugplaatsing?

Hoe ongesteld kun je trouwens zijn na een punctie? Ik loop helemaal leeg! Ongelofelijk zeg zo erg heb ik het nooit!

Maar goed, straks lekker naar bed..

Groetjes!

Geplaatst

Het ging prima vandaag, al ben ik lekker lang onderweg geweest; ruim 2,5 uur... we waren dus ook net op tijd. Gelukkig vind mijn jongste zoontje autorijden niet zo erg, helemaal niet als hij lekker filmpjes mag kijken ;-). Tijdens de terugplaatsing heb ik hem met een lollie in de kinderwagen gezet (had hij wel verdiend na zo'n lange rit) en dat ging helemaal goed. Ik heb een A-tje en een B-tje teruggeplaatst gekregen dus helaas geen cryo's. En nu maar afwachten! Of jullie iets voor me kunnen doen?? Heeeeeeeeeeeel hard duimen hahaha! 2 februari mag ik testen.

Tulpie, het kan best zijn dat door al de hormonen die je tijdens de ICSI hebt gekregen je baarmoederslijmvlies dikker is geworden dan normaal, kan eigenlijk geen andere reden bedenken waarom je nu meer zou bloeden dan normaal. Ook nog maar even lekker rustig aan doen dus en lekker op tijd naar bed!

Meezie, jij bent vandaag begonnen met de ovu-testen?

Geplaatst

Hi tulpie en karin,

Karin super dat je terugplaatsing goed is gegaan. Ik Ga super hard voor je duimen!!!!

Tulpie, ik was vrij normaal ongesteld, merk nu alleen wel nu mijn eisprong eraan zit te komen dat ik weer dezelfde druk krijg als in de dagen vlak voor mijn punctie. Ze zullen vast nog een beetje beurs zijn denk ik.

Hier vandaag nog geen ovulatie, maar zit er dus wel aan te komen, verwacht hem ergens morgen of overmorgen. We zullen het afwachten, dat worden weer twee langen weken vanaf dan.

De lieve nichtjes gaven nog aan erg met ons mee te leven en het stil te zullen zijn, maar ben toch bang dat ze het toch "per ongeluk" een keer laten vallen. We wachten maar af

gr Meezie

Geplaatst

Meezie, spannend hoor, dan kunnen we de komende weken samen wachten! Ben benieuwd wanneer de de TP krijgt. Moet je bellen zodra je een eisprong hebt gehad en plaatsen ze dan terug?

Die gevoelige eierstokken herken ik wel, na onze 2 ICSI pogingen is mijn eisprong ook altijd duidelijk te voelen, dan heb ik gewoon 2 dagen pijn die dan ook van het een op het andere moment (de eisprong dus) weer over is.

Geplaatst

Vandaag vrij duidelijk een positieve ovulatietest, was wel een beetje verbaasd maar wist ook wel dat hij er aan zat te komen. Dus heb een korte cyclus deze maand 24 dagen (zit bij mij tussen 24 en 31 dagen)

Mag vanmiddag dus het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor onze cryo terugplaatsing. Begin weer een beetje nerveus te worden!!!

Gr Meezie

edit: hihi lees net de gebruiksaanwijzing, zie ik dat het niet met het ochtend plasje mag, vanavond dus nog maar eens testen en dan kijken wat de uitslag is. STOM!! Ga dus het ziekenhuis nog niet bellen.

Geplaatst

Hi,

vanavond toch weer een positieve ovulatie test, dus zal wel goed zitten dan.

Morgen middag kan ik bellen en dan hoor ik gelijk wanneer we een terugplaatsing krijgen, ik verwacht zondag. Zit alleen nu even gek in elkaar, is misschien een beetje raar, maar heb nu een beetje last van een bloeding. Niet veel maar wel vers, dus ik zal morgen toch even moeten vragen hoe dat zit. Misschien is dat niet zo gunstig voor de terugplaatsing. )-:

gr Meezie

Geplaatst

Meezie, wat lees ik nu???! Jeetje wat raar!! Ik ben zoooo benieuwd wat hier uit komt...

Hier nog heerlijk aan het wachten, valt me erg mee deze keer, ben ook best wel druk dus komt er eigenlijk niet aan toe om me er echt mee bezig te houden gelukkig.

Geplaatst

Hee,

ik ben een aantal dagen afwezig geweest. De rust is terug gekeerd en de hectiek van de dag speelt volop! Dochter die vreselijk bang is op haar nieuwe kamer en daardoor heeeel chagerijnig is, veel in haar broek plaste, maar nu weer redelijk staniel is vanwege verhuizing terug naar haar eigen kamer..

Een hertentamen waar ik tegen op zie maar wat toch moet gebeuren.. van alles en nog wat en vervolgens vergeet ik 1001 dingen en wordt daar dan were heel fijn op aangesproken.....

Spannend Meezie, ik ben benieuwd en duim voor je dat het positief nieuws zal zijn.

Karin, spannend joh! wachten wachten wachten...

Hier rust en dat voelt wel even fijn (had ik niet gedacht..)

Succes voor jullie beiden!

Geplaatst

Tulpie, ach wat vervelend voor je dochter en voor jou natuurlijk. Gelukkig kon ze dus weer terug naar haar oude kamer?

Wat fijn voor je dat de rust je goed bevalt! Tja, je kan je er ook wel druk om maken maar daar wordt het ook niet anders van, maar gelukkig heb je er dus zo niet veel last van.

Tja, ik wordt nu toch wat ongeduldiger hoor, nu begint echt het aftellen vind ik, ben er steeds meer mee bezig, niet leuk..

Geplaatst

He tulpie,

Fijn dat je dochter nu weer wat stabieler is. Wel vervelend dat de rest nog een beetje rommelig verloopt, maar misschien komt de rust nu weer terug, nu de spanningen van de behandeling even weg zijn.

Wij hadden geen positief nieuws, ze zagen niks in mijn baarmoeder. Alleen een goed opgebouwd slijmvlies en een gekanpt eiblaasje. Maar in mijn bloed zat wel het hcg hormoon, maar 28 dus dat is heel weinig. Nu verwachten ze dus dat het uitstoten van het vruchtje nog moet gebeuren al denk ik zelf dat dat woensdag al is gebeurd. Ze sprak ook nog over een bbz, maar ik hoop niet dat dat het is want dan ben ik nog niet klaar.

Donderdag moet ik weer bloedprikken om te kijken wat de waardes van het hormoon nu zijn.

Als die zijn gedaald is het verder gewoon afwachten. 1 februari hebben we wel een tussengesprek, ik wil toch graag horen hoe nu verder en of ze bij mij nu dan anders gaan testen na een terugplaatsing. Nu was het allemaal wel heel raar en verwarrend, ben nog steeds een beetje van de leg.

gr Miranda

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden