Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

KayKay, zie nou wel!!! Enne, savonds testen heeft idd ABSOLUUT geen zin zo vroeg in de zwangerschap (haha, ik kan erover meepraten ....)

Geniet ervan!!! En alleen nog sochtends testen met je eerste toiletbezoek :happy:

Geplaatst

Kay... Zelfs ik durf nog niet te testen in de avond!!!

Alles wat ik test is met ochtendurine, vond de test van MvM ook best spannend omdat die 's avonds was...

Geplaatst

Wannabemom, heeeeel veel sterkte. Zeker als ik zie hoeveel je al hebt meegemaakt, in je handtekening. Je bent al zo sterk geweest, hou nog even vol. Het moet lukken!

Caro, het is echt k*t als het niet lukt. Geef het even tijd om te aanvaarden. Veel sterkte meid!

Kaykay, toch zwanger hoor! Wat fijn he! Dikke proficiat!!!!!!

En Sky, hoe voel jij je? Geloof je er al in? :happy:

Onze duimen hebben toch nog iets uitgehaald dan deze maand :laugh:

liefs,

Ellen

Geplaatst

Jeetje wat zijn jullie allemaal lief!!! Nee, dit zijn niet de hormonen, haha! Voelde me echt gesteund door jullie! Ik ga mezelf groen maken!

Hoe gaat het met de rest????

Geplaatst

Jaaaaaaa, Kaykay is zwanger!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!

Liefs Guusje

Geplaatst

NWSky en Kay Kay van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een mooi, bijzonder wonder!!Ik hoop dat alles goed mag gaan, en dat je er van mag genieten!!

EN ik hoop dat wij jullie int bankje van December mogen opvolgen!

Liefs

Geplaatst

hej meiden,

vandaag bloedgeprikt me hcg waarde was 308

me ferti-arts zei weet je zeker dat ze in het vu niet

2 emmy's hebben teruggeplaatst hihi.

we gaan ervanuit dat het gewoon 1tje is hahah

15 december krijgen we de eerste echo nog 2 weken wachten

en dan hopelijk een kloppend hartje

Geplaatst

KayKay,

we zijn gewoon op dezelfde dag uitgerekend?? Haha, echt leuk!!

Sky: ik wil ook ZO graag een bloedtest om mijn hcg te bepalen maar dat doen ze bij ons niet...

xx

Geplaatst

Hoi Kaykay

Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je het moeilijk kan geloven momenteel, haha.

Geniet er iig van.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo dames,

Wij zijn bezig met onze 2e ICSI poging, om een beetje afstand te houden heb ik niet geschreven hier, maar wel veel gelezen.

Maar nu zit ik met een vraag.

Ik mag morgen officieel testen, maar ivm mijn werk hebben we dat vanochtend gedaan.

We hebben 1 tst van Sensitest gedaan en de andere was een Clear Blue digital.

Op de Sensitest zie je als je heeeeel goed kijkt een streepje, de Clear Blue zegt zwanger 1-2 weken.

We hebben de punctie op 15 november gehad en de tp was op 17 november.

Dus dan zijn de 2 weken na een bevruchting toch al om?

Zou het dan niet langer moeten zijn?

En ook het heeele lichte streepje van de Sensitest baart ons zorgen.

De positieve test kan toch niet meer van de Pregnyl zijn?

Ik heb 5000 EH gespoten op 13 november.

Ik zag dat dit een ontzettend rode maand is voor velen, wat ontzettend balen, iedereen heel veel sterkte!

N-Sky, Emm en Kaykay heel erg gefeliciteerd!

Isa

Geplaatst

Isa, misschien dat de Sensitest een hoger hcg nodig heeft. Dat de clearblue zwanger aangeeft klopt qua tijd ook, de punctie telt men als eisprong.

Nou hier zie ik dat juist die digitale clearblue een hoger hcg nodig heeft, een mooie waarde zelfs: http://www.ivfmoeders.nl/archive/index.php/t-11431.html

Misschien dat de concentratie lager was bij de Sensitest. Hoe dan ook mag ik je feliciteren hoor!

Ik heb zelf vandaag helaas vals licht positief getest. Morgen bloedtest, zaterdag nog de laatste extra pregnyl gehad. Die kan test de test nog beïnvloeden: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12408-Pregnyl-1500-na-TP-kan-testen-6-dagen-beinvloeden .

Geplaatst

Hoi Isa,

Mij lijkt het gewoon duidelijk: zwanger!!!

Proficiat!

De meesten testen 2 weken na de punctie, en dat is bij jou toch duidelijk het geval. Als je een dag voor je officiële testdag positief test, denk ik dat het ook positief zal zijn op de dag zelf! Wat fijn! Nog iemand groen op de allerlaatste novemberdag!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hoi Isa,ik vind het ook wat Ellen zegt,je bent gewoon zwanger!

Gefeliciteerd!!!!Iik hoop dat je morgen nog dikkere streep krijgt! :)

Eindelijk paar groene regels in het eind van de maang,geveldig!!!!

Geplaatst

Isa!!

Je bent gewoon zwanger!!!! Gefeliciteerd!!

10.000IE pregnyl is na 2 weken uit je lichaam, dus die 5000IE is er allang uit!!

Op naar de eerste echo :D

Liefs Elke

Geplaatst

Hallo dames,

Bedankt voor jullie reacties!

Als het om anderen gaat kan ik het ook altijd goed relativeren (een streep is een streep e.d.).

Maar ja,als het jezelf aan gaat....

Nogmaals bedankt!

Isa

Geplaatst

@Isa, dat klinkt wel heel goed hoor: ook van mij een voorzichtige proficiat, geweldig voor je!

En ook Simba, Emm, Kaykay en N-Sky hartstikke gefeliciteerd meiden, het is jullie allemaal enorm gegund en wens jullie voor komend jaar allemaal de mooiste baby van de wereld ;-)

en thanx voor het toch nog wat groener eind van november, wat een nare rode maand zeg.

xJett

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden