Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is heel tricky Sen: http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12408-Pregnyl-1500-na-TP-kan-testen-6-dagen-beinvloeden

meiden die negatief hebben getest: heel veel sterkte

en meiden die positief hebben getest: gefeliciteerd

even een vraagje: hoe doen jullie dat met (vroeg)testen als je na de tp nog pregnyl hebt gespoten, want dat heeft nl. een halfwaardetijd van 33 uur dus dat duurt dan nog even voordat het uit je lichaam is. Zou wel heel cru zijn als je vals positief zou testen omdat er nog pregnyl in je lichaam zit. Sommige testen zijn namelijk supergevoelig, ik geloof al vanaf hcg = 5

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen: hoe krijg ik die lilypie signature? ik heb er al 1 aangemaakt maar ik weet niet hoe ik m plaats....

Geplaatst

Hai Sen, thanx. Dat heb ik gedaan maar bij mij verschijnt geen plaatje maar alleen de tekstregel die ik kopieer.... toch s aan een van de beheerders van de site vragen.. kan ook geen html toevoegen aan mijn handtekening staat er..

Geplaatst

Hoi Emm, nog een keer van harte!!! wat goed hoor! Hopelijk elke dag een dikkere donkere streep hihi.

Kaykay, hooooopelijk raak! Hou de moed erin!

Denise, wat BALEN voor je! Er zijn geen woorden voor, want je had maar al één kans in deze ronde. Hopelijk vind je snel weer moed om verder te gaan. sterkte alvast.

Babeth! Jij zit op het december wachtbankje voor een tp, maar ik duim voor je mee hoor!!!

liefs,

Ellen

Geplaatst

lieve Guusje, hoe sta je er voor, meid?

Andere ontwikkelingen, meiden?

Ik ga straks weer proberen te testen, hou jullie op de hoogte!

Het is wel grappig, ik heb 4x iedereen laten weten hoe alles ervoor staat. Deze keer heb ik alleen jullie op de hoogte gesteld, mijn eigen netwerk weet niets. Zondag mijn nichtje jarig, en als ik geen wijntje drink, zullen er wel ideeen zijn denk ik....

Geplaatst

Ha Dames,

Heb me net laten verleiden om te testen ....en een wit venster shit shit shit

Baal echt vreselijk heb nog een heeeeeel klein beetje hoop dat het toch te vroeg is en ben wel zo dom geweest om niet met ochtendurine te testen ,maar ja is waarschijnlijk gewoon mezelf in de mailing nemen ........

Geplaatst

Een voorzichtige gefeliciteerd voor KayKay! Top meid. Anne6 waar zit je nu precies in de ww?

Ik heb gehoord dat ik morgen mag testen omdat het 2 weken na punctie is. Overigens hebben we maar 3 embryo's over gehouden die de vriezer in zijn gegaan, de andere 6 hebben de 2 extra wachtdagen niet gehaald. Heb net wel wat traantjes weggepinkt uit zenuwen voor morgen. Ik voel geen krampen en heb een hoop dat het gelukt is maar ik zie er als een berg tegenop dat ik morgen die test in mijn handen heb en het misschien mislukt is.

iedereen verder heel veel succes!

Geplaatst

Ha Caro ,

Ik heb 15 nov de tp van ons allelaatste cryo gehad , eerlijk is eerlijk er is mij gezegd pas maandag 29 te testen....... zit nu dus wachtdag 11 maar ja er zijn nu een paar positieve vroegtesters dus dacht ........ nou ja eigenlijk kon ik mijn zenuwen niet meer bedwingen en had nog 1 test liggen.

Voel nog niets van aankomende ongi of zo en ben steeds wat misselijk enz dus was een ietsiepietsie te positief en een klein beetje uitgegaan van een heeeeel dun streepje ......

Jij heel veel suc met testen morgen !!

Geplaatst

Dank je Anne. Ja je bent inderdaad vroeg en het zegt nog niks! Ik weet dat een negatieve test niet helpt maar hou nog even vol! Ik ben ook misselijk en wat duizelig en heb wel hele lichte krampjes maar niet zoals ik me normaal voel voor mijn ongesteldheid..

Zet hem op en hopelijk ook voor jou groen!

Geplaatst

:tearyeyed:Lieve dames ,

Hier is het einde verhaal , ben weer eens zalig door mijn eigen lijf in de maling genomen ......ben net ongesteld geworden .

Geplaatst

Denise, wat balen meid..... We weten allemaal hoe je je nu voelt. Heel veel sterkte!

Kaykay, spannend hoor. Klinkt toch wel veelbelovend!

Anne, misschien toch wel een beetje erg vroeg getest? Maar kan me voorstellen dat je toch er de balen van hebt......

Sen, ik heb ook pregnyl moeten spuiten. In totaal 4x na de punctie (om de 2 dagen). Afgelopen zaterdag was de laatste spuit. Een week later (dus weer op zaterdag) mag ik testen. DUs ik neem aan dat het dan wel uit je lichaam moet zijn?

Guusje, hoe staat het er bij jou voor?

Morgen testen..... begint nu wel erg spannend te worden.... Gelukkkig ben ik niet de enige morgen. Ik wil veel groene regels zien!

Geplaatst

Lieve Anne, het spijt me meid. Ik weet hoe je je voelt (helaas weten we dat allemaal). Ik wens je veel sterkte vandaag. Huil vandaag even uit en morgen kijk je uit naar de toekomst en ga je positief zijn dat het wel gaat lukken! Een hele dikke knuffel. x

Geplaatst

Anne, want ontzettend balen en rot is dat. Ik snap dat je daar onwijs verdrietig om bent.

xxxx

Geplaatst

Ow Sen, thanx voor de tips maar deze werkt bij mij helaas ook niet. Ik heb gister de beheerder van de site gemaild en wacht nog op reactie, zal vast iets met de instellingen zijn ofzo..

xx

Geplaatst

Ha Caro,

Dit was icsi poging 10 voor ons en tp nr ???? ik weet het niet eens meer ........ en nu onze allerlaatste cryo...

We waren vast besloten dat mocht het nu weer mis gaan we echt zouden stoppen, maar nu ......weet niet of ik me er bij neer kan en wil leggen....

Van het diac mogen we nog 1x proberen en hink erg op 2 gedachten......kan en wil ik (we)nog een keer de hele zooi aan hormonen , krijg ik spijt als we die extra kans die we krijgen niet grijpen....

help !!!!! word gek van mezelf en weet pas een uur dat we ook deze keer van dat verdomde bankje zijn gedonderd.......

Geplaatst

Oh Anne wat vreselijk moeilijk. Ik kan niet zeggen wat je wel en niet moet doen maar ik zou het zelf nog een kans geven. Je weet dan dat je alles hebt geprobeerd. De hormonen, de stress etc het is allemaal vreselijk zwaar maar het hoeft maar een keer raak te zijn!

Wat zegt het ziekenhuis? Is er een duidelijk aanwijsbare reden dat het niet lukt? Hebben ze gekeken naar problemen met innesteling? Je kunt een gesprek aanvragen en kijken watje gyno zegt? Bij welk ziekenhuis zit je trouwens? Heb je een overstap overwogen? Meid ik vind het echt zo zwaar voor je. 10 ICSIs is enorm, en dan al die terugplaatsingen.... Ik ben even heel sip voor je x

Geplaatst

Meiden,

Net bloed wezen prikken, en nu is het afwachten. Ik krijg een telefoontje tussen 14 uur en 17.30!!!! Maar ik heb al de voortekenen van een menstruatie (rugpijn, kramp) en nog steeds bruin verlies.

Geplaatst

OOO Guusje hoop dat de voortekenen je net zo in de maling nemen als bij ´mij de positieve verschijnselen en dat het bij jou dus wel positief uitpakt.

duim voor je xx

Caro , ja wij zijn al een keer over gestapt na 3 volledig mislukte icsi pogingen en u in diac voorburg , daar wel echt super tevreden over hoor. In 2008 hebben we dankzij een icsi poging daar een prachtige dochter mogen ontvangen.

Daarna 2 x een vroeg miskraam en in 2009 dolgelukkig met een zwangerschap die wij tot ons grote verdriet af hebben laten breken op advies van perinatoloog ivm dubbele chromosoomafwijking bij onze zo gewenste baby en daarnast forse hartafwijkingen en maar 1 niertje .met pijn in ons hart hebben we afscheid genomen van ons kleine mannetje bij bijna 16 weken zwangerschap.

Op zich lukt de innesteling dus wel maar ja ..... ik ben inmiddels 43 .....Omdat de stimulatie zo goed gaat labwaarden nog geen tekenen van overgang aangeven enz is er besloten in diac dat als wij dat willen we nog 1 laatste kans krijgen......

pfffffffffffffffffffff

weet het ff niet meer was zo vastbesloten en nu ........

soms probeer ik het te relativeren en kijk naar ons prachtige mooie lieve schatje en denk wat zeur ik nou toch , er zijn toch echt een heleboel lieve stellen die ik het ook zo zou gunnen en nog geen zwangerschap hebben mogen meemaken , maar ja de wens is er niet minder om ......

Ga vanavond in ieder geval maar een glas wijn drinken met een heleboel frans kaasjes en een dikke biefstuk of zo ..........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden