Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sky, wat geweldig!!! Ik ben heel blij voor je!

Meiske en natuurlijk alle anderen, ik maak mezelf nog niet groen... Het streepje was vandaag donkerder, maar niet zo donker als de teststreep... Dus morgen voor de laatse x.

Ik houd jullie op de hoogte!

Wannabemom, hoe gaat het?

Fijne zondag! Ik ga zo naar mijn nichtjes verjaardag, daarvoor even naar een vriendin, zij ligt al 10 weken plat ivm haar zwangerschap!

Geplaatst

Bij mij was de teststreep pas donkerder na anderhalve week ofzo.. dus daar hoef je echt niet op te letten!

N-Sky.. GEFELICITEEERD!!!!! :woohoo:

jammer dat jullie allemaal meteen een maand opschuiven in uitgerekend in.....

Maar ga ervan proberen te genieten!!!! En bij twijfel..... gewoon weer even een kv test doen!!

Geplaatst

JOEHOOOEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FEEST FEEST FEEST!!!

:wav:

Sky, wat ben ik blij voor jou!!!

En KayKay, het streepje wordt toch donkerder? Het lijkt mij toch ook dat je gewoon ZWANGER bent!

Goed dat ondanks alle ellende van iedereen die negatief getest heeft, er toch nog een paar positief getest hebben. Wat een opluchting na al die spanning zeg!

En wat een teleurstelling net zo goed na al die spanning, voor de negatieve testers. En ik kan het weten, want ik zat er ook tussen deze maand :-)

liefs,

Ellen

Geplaatst

KayKay, je bent zwanger hoor, bij mij wordt de streep ook steeds donkerder en was hij eerst heel licht. Maar haal anders een clearblue digital morgen voor je gemoedsrust haha.

xxxx

Geplaatst

@ kaykay mijn ene test is ook heel vaag daarom gelijk een cluer blue gepakt

zei tegen me man ik hou niet van vage streepjes hahah. nu ziet ie er wel donkerder uit.

nu mag ik dinsdag bloedprikken dus ga geen testen meer halen. ik ga er nu gewoon van genieten.

hoe ik me voel misselijk en blij. wouw wat bijzonder. hihi

Geplaatst

N. sky...van harte gefeliciteerd meid! Wat fijn voor jullie, wat zul je je happy voelen!

En kay kay...ik denk dat jij ook gewoon zwanger bent hoor!

Meiden wat fijn dat jullie deze maand nog groen af mogen sluiten. Ik hoop dat december een betere maand word!

Alle meiden van november die negatief getest hebben...sterkte!

Geplaatst

@NSky: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Kaykay: Hoop dat hij gauw donkerder wordt.

@Wannabemom: Hoe is het met jou? Jij mocht ook vandaag testen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Gefeliciteerd voor de groene dames.

Toch nog mooie berichten.

Geniet er van dames.

Hier gaat het goed lekker op stap geweest. Ff lekker aan iets anders denken. We hebben ons goed vermaakt.

Nu weer lekker rustig aan. En over 1,5 a 2 weken me cryo's. Als het mee zit.

Liefs

Geplaatst

Joehoe, toch nog wat groen erbij zo aan t einde vd maand!! Meiden gefeliciteerd!!

Voor de meiden die negatief hebben getest, heel veel sterkte!

Liefs Naomi

Geplaatst

@N-sky, Wat een super afsluiting!!!! Gefeliciteerd!!!

@Kakay, Voor jou ook gewoon dikke vette felicitaties!!!!

Gelukkig een groene afsluiting van de o zo rode november maand.

Liefs Elke

Geplaatst

Nou ik ben afgelopen donderdag al weer ongesteld geworden. Weer ff een paar traantjes gelaten, maar ik had het al verwacht. Dus zo'n hele grote shock was het niet.

Gelukkig hebben we afgelopen weekend een heerlijk weekendje weg gehad. Dus genoeg afleiding gehad.

Nu gewoon weer afwachten wanneer ik weer mag beginnen. Wrs. wordt het januari. Gelukkig is de maand december meestal erg druk op het werk.

Dus dat is dan weer fijn mee genomen; veel afleiding!!

Geplaatst

oww Wannabemom

wat ontzettend balen, fijn te lezen dat jullie toch hebben kunnen genieten van het weekendje weg, lekker!

alvast veel succes met jullie 2de poging

Geplaatst

Heel veel sterkte wannabemom

x

Wij moeten een maand rusten. Baal flink. En de vrouw die ik vandaag sprak kende ik niet maar melde er even bij dat de helft de ontdooiing niet overleeft. Dus dat helpt ook echt in het wacht proces. Ik baal echt vandaag en zie het even niet zitten met al het gedoe maar zoals altijd gewoon weer opstaan en verder gaan hopen.

Geplaatst

Sky en Kay kay,

Gefeliciteerd! Een groene afsluiting van deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel geluk met jullie zwangerschap! Geniet ervan.

Veel liefs,

eus

Geplaatst

Wannabemom, het spijt mij erg voor je! Ben je inmiddels al iets bijgekomen? Veel sterkte! Je klinkt in ieder geval heel dapper!!

Alle lieve dames hier, bedankt voor jullie positieve steun!!!

Gisteren heb ik in de avond opnieuw een test gedaan en deze was negatief, jeetje wat voelde ik mij k*&^%$$t!! Mijn vriend snel weer een test gehaald en ook deze was bijna negatief... We verkeerde even in een 8-baan! Erg teleurgesteld! Wat was er gebeurd, 5 licht positieve testen en nu dit... Erg verdrietig. Vanmorgen al mijn krachten verzameld en op naar het werk. Iemand was te laat dus even snel weer naar het kruidvat, zonder verwachtingen... Was de test weer positief. Ik snap er helemaal niets van!!!

Ziekenhuis gecontact en zij gaven aan dat ik niet meer moet testen en dat het gewoon positief is! In de avond (met name wanneer je veel hebt gedronken, geeft de test geen hcg meer aan). Dus ik mag mij dan toch officieel zwanger noemen, durf het gewoon nog steeds niet. Ik draag expres wit ondergoed zodat ik alles goed in de gaten kan houden, jeetje ik spoor niet!!!

Dus samengevat: ik ben zwanger, maar durf het eigenlijk niet te geloven!!! Morgen misschien wel, haha!!

Lieve allemaal, fijne avond!

Geplaatst

@Kaykay, Hahaha, lekkere troela. Ik snap je wel hoor, je wil alleen maar bevestiging bevestiging bevestiging. En wat betreft je witte ondergoed, ook HEEEEL begrijpelijk. Al werd ik altijd GEK van dat broekloeren. Mag je eigenlijk nog in het zkh testen?

Liefs Guusje

Geplaatst

Sky en Kay Kay,

Wat hebben jullie een knaller als afsluiting van de maand!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!

Geplaatst

Kaykay!!!!!!! Je bent gewoon hartstikke zwanger....Jiehoe!!!! Gefeliciteerd meis het is je gegund!

Vandaag niet al te veel drinken en morgen gewoon nog één testje er tegenaan gooien en dan er echt in gaan geloven.

Ik ben heel blij voor je!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden