Jump to content

wahaa nog 2 dagen te gaan en dan testen

Recommended Posts

Posted (edited)

:gekruiste vingers 4 jaaa nog 2 dagen te gaan en spanning stijgt nu echt wel.

En nog steeds geen teken van `t:devil2:

wel heb ik nu de al 3 dagen en wat druk in mn hoofd (hoofdpijn zal ik net niet noemen)

heb ik trouwens ook nog nooit gehad (dacht eerst zondag dat het had omdat ik zo laat op bed was gegaan feesie gehad)

Ik heb ook zo zin in koffie heb ik ook nooit ,en heel wit gezicht

Maar ja het kan nog alle kanten op.. :gekruiste vingers 2

En wat de uitslag ook is om wel met de beide benen op de grond te staan ,

het is voor mij de 1e keer icsi ,ik weet dt ik er ook alles aan gedaan heb 7jr samen met mannetje bezig om gezinnetje te stichten en ook precies op 7 okt 7jr geleden toen ik me melde in het ziekenhuis .7jr met soms even tussen pauses clomid, 70 kilo afgevallen. en in february begonnen met puragon na 7maanden eindelijk in september eitjes . en 7 okt testen. mn vriend en ik zijn 2 keer 7jr bij elkaar. (wat een toeval he die 7)......IK GA DEZE MAAND EENS EEN STAATSLOT KOPEN MET EINDCIJFER 7:36_11_6:

Meiden die op wachtbankje zitten heel veel succes

Groetjes nelly

-------------------------------------------------------------------------------------------------

07-10 test was negatief dus 7 is denk ik niet mn geluks getal (lol)

wat ik wel gekregen is een donkerbruine duiveltje mischien kleurt ie nog wel bij

ziekenhuis wel gebeld gisteren al maar moest wel test doen vandaag

maar ja het is de eerste keer dan moet je denk ik ook wel echt geluk hebben

als het gelijk raak is.

lijkt me niet als duveltje zich niet verkleurt dat je later weer een test moet doen

gisteravond snel een test gehaald bij c1000 eigenmerk anders hadden ze ook niet en andere winkels waren al dicht (heeft iemand daar ook ervaring mee eigenmerk testers c1000)

en anders op naar de volgende ronde als het goed is wordt dat december en brengt sinterklaas of de kerstman mij een leuke verassing en hoop ik bij volgende punctie dat ik een paar extra emmy`s heb om ze in te vriezen

dames bedank voor jullie reactie`s ........:positive energie:

Edited by nelly
testdag
Posted

ja mn kinderwens is nu groter dan gewicht

in groningen wordt je ook niet geholpen met overgewicht

en als je overgewicht heb dan loop je gewoon ook te veel risico voor je zelf en als je zwanger wordt ook voor kind..

vorig jaar kon mn nichtje het daglicht ook niet mee maken mn schoonzusje heeft ook overgewicht wil niet zeggen dat het daarvan is gekomen placenta heeft toen infarct gehad ze was 8mnd 1 week zwanger... maar natuurlijk kan het wel invloed hebben.

dikke knuf nelly

Posted

Wat erg als er zoiets gebeurt en zover in de zw.

Ik zal al blij zijn als er 7 kilo af is.

Ik wens je een positieve test toe.

X

Posted

haha Margot, oef.......

Nelly, wat goed van je zeg!!!! dat je 70kg bent kwijtgeraakt.... ik denk dat je uitgerekende datum 07-07-2011 wordt.....

heel veel succes, wat knap dat je nog niet getest hebt, ik hoop het enorm voor je!!

liefs

Babeth

Posted

:sad:nou ik denk dat het niet is gelukt

heb namelijk bruine afscheiding nu ik hoop dat het niet doorzet

maar dan is die 7 toch niet mn geluks getal:36_1_13:

morgen nog maar even testen en op naar de volgende ronde.

het is jammer maar mn humeur is nog steeds goed krijg nu ook wel een beetje krampen in mn buik

(kan het nog een kans hebben weet iemand dat)

Posted

Kan nog alle kanten uit. Bruine afscheiding kan ook van de hormonen/punctie komen.

Ondanks dat het bij mij is misgegaan was ik wel zw terwijl ik dit ook niet had verwacht.

Toch testen morgen, je weet nooit.

Posted

hey nelly

o wat spannend, wel vervelend van dat bruin maar hoeft niets slechts te betekenen

lees dat je in het umcg loopt

kun je niet over na emmen? daar werk nu de arts uit groningen

wel zo makkelijk als het om de hoek is

wij wonen vlak bij emmen, maar hebben de icsi nog in zwolle gedaan omdat ik daar bekend was en daar

was de wachtlijst korter

veel succes en toi toi toi

Posted

Ik ben ook wel onder behandeling in emmen maar terug plaatsen in het umcg

ik woon zelf ook in emmen..maar ik had eerst overgewicht ja jojo effect daarom heb ik zo lang moeten wachten..

maar ik maak me er ook nog niet druk om ,heb vandaag nog even ziekenhuis gebeld en gevraagt waneer ik dan als morgen test negatief is

weer voor 2e behadeling kan dat wordt dus in december .

dat zijn mooie vooruit zichten

alleen jammer is dat er geen emmy`s waren om in te vriezen

dusop naar volgende punctie:hugg:

knuffels

Posted
Nelly

Nogmaals heel veel succes morgen met testen.

bedankt

:gekruiste vingers 3anders komt het nog wel een keer

dikke knuffel van mij

Posted
Ik ben ook wel onder behandeling in emmen maar terug plaatsen in het umcg

ik woon zelf ook in emmen..maar ik had eerst overgewicht ja jojo effect daarom heb ik zo lang moeten wachten..

maar ik maak me er ook nog niet druk om ,heb vandaag nog even ziekenhuis gebeld en gevraagt waneer ik dan als morgen test negatief is

weer voor 2e behadeling kan dat wordt dus in december .

dat zijn mooie vooruit zichten

alleen jammer is dat er geen emmy`s waren om in te vriezen

dusop naar volgende punctie:hugg:

knuffels[/quote

wij waren al 6 jaar bezig daarom zwolle

maar geef niet op want het is ons ook gelukt en verwachten in december onze beeb

ik hoop dat je test positief was vandaag

en anders zit er helaas niets anders op dan die weekjes af te wachten tot december

schiet al wel lekker op met 8 weken is het december

wij hebben iedere keer 6 maand moeten wachten tussen 2 behandelingen

maar zo als ik zeg hoop dat je nu geluk hebt en 2 vette strepen ziet in het schermpje

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use