Ga naar inhoud

lage hcg waarde, iemand ervaring hiermee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

beau en sylvie, bedankt voor jullie reacties!!

Echo gehad vanochtend, beeb zit gelukkig in de baarmoeder. Eerst zag ze niets 'ik zie niets van een zwangerschap'. Nadat ze drukte op mn buik, zag je wel degelijk wat. Alleen is het wat aan de kleine kant, en als het volgende week woensdag ( krijg weer echo) niet gegroeit is moet ik rekening houden met een miskraam.

dus vooralsnog afwachten... ben wel blij dat het op de juiste plek zit, ga nu hopen en bidden dat het groeit, maar echt positief waren ze niet. Ik wacht het 'netjes'af.

xxx Luna

Geplaatst

Dat is idd alvast goed nieuws maar wat een spanning nog de komende dagen.

Nu maar hopen dat je woensdag opgelucht kunt adem halen en dat het goed is.

Wederom heel veel succes.

Geplaatst

Luna, wat een spanning zo zeg voor jullie........

Ik duim dat jullie goed nieuws mogen krijgen woensdag!

Geplaatst

Luna,

Gelukkig toch ook wel goed nieuws voor je voor dit moment, alleen nog zo onzeker.

Ik hoop echt voor je dat je woensdag mag zien dat 't goed gaat. Is toch al een goed teken dat je hcg stijgt.

Ík duim en hoop voor je!!

Veel sterkte de komende dagen.

Liefs, Wens

Geplaatst

Luna, wat ontzettend spannend zeg!! Hopelijk gaat het helemaal goed komen!

Dikke knuffel.

Geplaatst

LIEVE meiden, bedankt voor jullie steun!!

Gister geboortefeest van mn nichtje gehad, moest wel wat tranen laten toen ik foto's maakte van mn zus en haar gezin. Zag een beeld voor me die ik ZO graag wil hebben... Ik vind het zo moeilijk om te genieten, omdat het allemaal nog zo onzeker is. Anderzijds, ik ben zwanger, heb de bekende kwaaltjes en denk, tja geniet er maar van zolang je het bent. Het is zo dubbel allemaal, probeer nog wel kalm te blijven onder de situatie. Gister op het feestje, vroeg iemand of ik zwanger was...pffff....NEE HOOR!?! Iedereen praten over hun kroost en hoe wonderbaarlijk het is om een kindje te krijgen. Moet dan echt ff weglopen voordat ik in tranen uitbarst bij alle gasten.

Ik hoop zo dat beeb een vechterje is en dat het allemaal goed komt, ik geloof in wonderen.

Nog een paar dagen en dan weet ik meer...

fijne zondag!

xxx Luna

Geplaatst

IK hoop zo voor je dat het allemaal goed komt!! Het is heel begrijpelijk hoor dat het op zo'n feestje even moeilijk hebt!!

Dikke knuffel!!!

Geplaatst

Luna,

veel sterkte, zal niet meevallen deze dagen in aanloop naar je nieuwe bloedafname, ik hoop op een mooie stijging, gelukkig heb je je klachten nog, houd moed meis, ik moet zeggen vind het erg knap van je dat je je groot wist te houden!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo meiden,

wil even laten weten dat ik vandaag weer een echo heb gekregen. Vruchtje is klein beetje gegroeid, maar niet zoveel. Omdat het vruchtje hoog in mn baarmoeder zit kan ze het niet zo goed bekijken als ze het beeld vergrootte. Ze zag alleen een leeg vruchtzakje en kon niet goed zien of er wat in zat. Met het beeld wat ze had moest ik er toch vanuit gaan dat het niet goed zal gaan, maar ze wilde toch even overleggen over de afmeting van het vruchtje. Ik reed in tranen naar huis, mn man had een belangrijke afspr en kwam wel voor de echo en moest daarna weg. Ik heb thuis zo gehuild... Later in de middag belde ze terug en zei dat na overleg met een andere arts het niet per definitie fout hoeft te gaan.

Volgens een groei schema kan het mijn afmeting hebben in zo'n vroeg stadium.Het zou theoretisch toch een goede zwangerschap kunnen zijn, dus gewoon door gaan met foliumzuur slikken en over een week weer een echo en dan zou het allemaal duidelijker moeten zijn. Pfff, wordt zo onzeker gemaakt, het wordt me nu gewoon echt te veel.

Ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen in, maar ergens krijg ik toch weer een sprankje hoop.

Liefs Luna

Geplaatst

oh lieve Luna wat erg de onzekerheid he? killing.... ik snap helemaal hoe je je nu voelt. het wordt een lange week meid! Ik blijf duimen voor je!!

Geplaatst

Wat vreselijk deze onzekerheid Luna! Helaas weet ook ik maar al te goed hoe je je nu voelt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat het alsnog goed komt....

Geplaatst

Jeetje Luna, wat een onzekerheid.........

En nu nog langer wachten voor dat je wat meer zekerheid zal krijgen.

Ik hoop dat de week een beetje snel voor je voorbij mag gaan.

Kan me voorstellen dat het allemaal te veel wordt voor je.

Sterkte ermee en ik blijf duimen voor je.

Liefs, beau

Geplaatst

Oh Luna, nu zit je nog in die vreselijke onzekerheid, ik hoop dat het goed komt, helaas is wachten nu het enige wat je kunt doen, ik hoop de de week voorbij vliegt!! Hou je taai!!

Geplaatst

Hee luna,

Wat een onzekerheid zeg, succes met wachten.

Hoe ver was je met de echo? En hoe groot was de emmy dan?

Groetjes suus

Geplaatst

Hoi Luna,

Ik las hier toevallig en vreselijk wat een onzekerheid ! Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt voor jullie.....

Liefs vlinder

Geplaatst

Lieve Luna,

Ik wil je geen hoop geven of ontnemen maar hier ons verhaal.

Vorig jaar testten wij op moederdag 10 mei positief, toen hadden wij vrij snel de echo en zei de

arts dat het vruchtje te klein was en dat wij een miskraam zouden krijgen.

Niet te geloven wat er dan door je heen gaat.....

Thuis gekomen ben ik gaan googelen en heb ik het verhaal hier op het forum gegooid,

de volgende dag nog weer met de arts gebeld en deze zei dat we moesten proberen rustig

te wachten totdat er 1 week om was of totdat ik ongesteld zou worden.

Uiteindelijk had ik 6 dagen (25 mei) later een echo en was er een kloppend hartje te zien.

Op het moment zit ze naast mij in haar wandelwagen!!

Wat ik er eigenlijk mee zeggen wil is dat het niet over is totdat het over is.

En hoe makkelijk gezegd dan gedaan probeer rustig te blijven en zoek veel afleiding

zodat deze week snel voorbij is.

Sterkte, liefs Vanessa

Geplaatst

Lieve allemaal,

Helaas zit ik inderdaad in vreselijke onzekerheid. Het is echt killing. Ik las gisteren toch wat succesverhalen (net als die van jou vanessa), dat artsen de ene week een leeg vruchtzakje zien en de week erop alles compleet met hartje en al zien. Het is nog niet verloren voor mij, maar toch stel ik me er wel op in, kan het alleen maar meevallen volgende week. Ik heb het er zo moeilijk mee. Waarom moet alles zo moeizaam gaan.

Iemand vroeg ( volgens mij suus) hoe groot de emmy was, maar dat ben ik vergeten. Ik weet wel dat het echt maar een klein beetje gegroeid was.

Wat zou het een wonder zijn als ik volgend week toch een hartje zie kloppen, ik zou dan 7 weken en 5 dagen moeten zijn. Helaas moet ik een week wachten. Anderzijds, vind ik het wel ff lekker, een week lang geen ziekenhuis, al dat gedoe aan je lijf steeds.

Vanavond maar lekker expeditie robinson kijken en daarna een dvdtje of zo, proberen te ontspannen.

Jullie zijn kanjers!!

veel liefs Luna

Geplaatst

Hoi Luna. wat een onzekerheid.....ik weet hoe je je voelt zit namelijk in precies dezelfde situatie...Ik schrijf nog op een andere site en heb mijn verhaal ff gekopieerd hierheen

Hallo we zijn sinds 3 jaar bezig voor een kindje..sinds afgelopen april met ivf.dit slaat helaas niet aan en de 2e poging in september is afgebroken te weinig follikels...wel hebben ze een escape gedaan het sperma rechtstreeks in de baarmoeder gespoten...vorige week ongi geweest...ziekenhuis gebeld om dat door te geven ...ik moet toch een test doen ivm de grotere kans op een bbz...dus vanmiddag gedaan en wat denk je een streepje....onze kans met de iui is 1%zonet bij het tankstation nog een gehaald van clearblue en er staat toch echt een kruis..zal het dan tochvraagteken.gif

Weekje later geschreven/vandaag

Er is veel gebeurd de afgelopen dagen/week...

Om de dag een test gedaan vorige week en woensdag was hij opeens negatief.gif....dus shit.gif..

smiddags ziekenhuis gebeld om dit door te geven...ik mocht voor een urine test komen omdat.donderdag...smorgens was hij wel weer positief.gif....zo gezegd zo gedaan..dus ik donderdag erheen..urine ingeleverd....en wachten.gif..toen ik bij de verpleegkundige mocht komen...zei ze dat het dubieus was...ja.gif hoor heb ik weer..de waarden was laag..dus of een zwangerschap geweest, of een bbz of minder lang dat dat ik dacht...innesteling heeft langer geduurd....dus helaas droom over..

Ik moest vandaag wel nog een test doen.omdat die ivm met een bbz nog steeds positief.gif kon zijn..en wat denk je vraagteken.gif een vet kruis..ik meteen gebeld ze is nu aan het overleggen met de arts en belt zo terug...hoe nu verder....

Als oooooit iemand zegt dat ik geen geduld heb

Morgen mag ik komen voor een bloedtest en een echo....maar dit is slopend!!!!

heel veel s6 luna!!!!

Geplaatst

Hi demidepemie,

Zo wat een spannende situatie voor jou ook zeg en inderdaad ook erg dubieus. Dan een positieve test, dan negatief en dan weer positief! Steeg je hcg waarde wel? En weet je ook hoe hoog je waarde was in het begin?

Je mag vadnaag voor een bloedtest en echo komen, ik hoop voor je op het beste meid, ik duim voor je!!

Jij ook veel succes!!

luna

Geplaatst

Jeetje, wat kan de natuur ons toch geweld aan doen.

Zo mooi als hij kan zijn, zo wreed kan het ook lopen.

We blijven duimen op een goede afloop!

Dikke knuffel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden