Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Jem gelukkig is de afscheiding weg! Misschien moeten we juist blij zijn dat we geen last hebben van misselijkheid enzo hahaha. Vind het wel goed gaan eigenlijk zo, mijn borsten worden ook steeds gevoeliger, als ik onder de douche sta: au! Nog een paar weekjes dan de echo heb ik ook zo'n zin in. Jij krijgt hem bij 8 weken zag ik? Is dat dan in het ziekenhuis en de verloskundige ook of apart?

Ik moet namelijk altijd in het ziekenhuis blijven (medisch). Dus al mijn controles etc blijven ook daar.

Saskia, goed zeg binnenkort dus beginnen MvM, leuk dat ze van die dingetjes weggeven ook.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb 30 november de intake bij de verloskundige en dan de eerste echo. Toen ik het umc belde zei ze dat ik dat ook gelijk moest doen omdat als ik zou wachten tot na de eerste echo in het umc ik al vrij laat zou zijn als ik voor de eerste afspraak zou bellen. Nu dus over 3 weken de eerste echo. Ik wilde ook niet te vroeg een echo omdat ik echt iets op het scherm wil kunnen zien... Is mijn eigen gevoel hoor!

Bij mij komt MvM volgende week donderdag langs dus ben benieuwd, is de tweede keer dat ik mee doe. Mijn borsten doen trouwens ook echt mega veel pijn, kan me niet herinneren dat ik dat bij Myrthe ook zo had. Nu vanavond wel misselijk trouwens.

Groetjes,

Jolanda

Geplaatst

Heeeeel voorzichtig schuif ik aan....

Vandaag 15 dagen na punctie..... heb ik een hcg van 199, oftewel.... ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vrijdag de tweede bloedtest, endan over 5 weken een echo..... meer weet ik nog niet....

Geplaatst

Leve google....

Resultaat van de berekening

•De bevruchting vond vermoedelijk plaats op : 26 Oct 2010

•De zwangerschapsduur (*) is vandaag : 4 weken en 1 dagen

•Je hebt nog 35 weken en 5 dagen te gaan

•Je uitgerekende bevallingsdatum is : 19 Juli 2011.

Geplaatst

Joepie Simba gefeliciteerd!!! Welkom in het uitgerekend juli 2011 topic.

Voel je al wat dingetjes? Krijg jij met 9 weken een echo? Onwerkelijk nog he!

Geniet ervan!

Geplaatst

Nee, met 7 weken, dus over 5 weken...

Ja, ik voel van alles, maar vooral last van mijn darmen.. en daardoor weer buikpijn...... en dat maakt me wel wat onzeker...

Geplaatst

Jaaa! weer een zwangere erbij. Gefeliciteerd Simba.

Als je met 7 weken een echo krijgt, is dat over 3 weken want je bent nu 4 weken zwanger. En dat is heel normaal na een ivf behandeling.

Probeer er ook een beetje van te genieten! Ik heb ook veel last van mijn buik/darmen en het maakt mij ook onzeker maar het schijnt erbij te horen allemaal.

Geplaatst

Ja precies dat dacht ik ook:je bent nu 4 weken zwanger dus dan is je echo over 3 weekjes al toch?

Ja buikpijn hoor je veel dus goed teken misschien dat er van alles aan de gang is in onze buik.

Geplaatst

Wat ik wel heel sterk heb, is dat als ik te snel op sta... kort daarna mijn buik/darmen zich zeeeeer opstandig laten voelen.

en das nie zo fijn, zullen we maar zeggen...

Geplaatst

Het juli topic is er al!

Ik hoop over 11 dagen bij jullie aan te schuiven!!

groetjes, Diane

Geplaatst

Ik heb vandaag nog even een laatste test gedaan om te kijken of hij knalde en jawel hoor. Wat is dat toch mooi om te zien he!!

Simba hoe voel je je??

[ATTACH=CONFIG]224[/ATTACH]

Wie heeft nu als eerste de eerste echo of controle?? is het een idee om een lijstje te maken??

Diane hopelijk kan je snel aansluiten!!

Geplaatst

Er was al een lijstje..

Uitgerekende datum

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Jem1979 - 12 Juli

Remci -

Simba - 19 Juli (?)

Echo's

Denise1977 - 10 November

Remci - 22 november

Sheenara - 23 november

Saskia81 - 25 november

Geplaatst

Uitgerekende datum

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Jem1979 - 12 Juli

Remci -

Simba - 19 Juli (?)

Echo's

Denise1977 - 10 November

Remci - 22 november

Sheenara - 23 november

Saskia81 - 25 november

Jem1979 - 30 november

Jem1979 - 7 december

Wat goed van jou simba, ik was het lijstje alweer vergeten haha...

Geplaatst

Hoi Dames

Onze eerste echo staat gepland op 22-11-2010, nog even geduld.

Simba Gefeliciteerd.

Diane ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt.

Groetjes remci

Geplaatst

Vanochtend naar het zh geweest voor de tweede bloedtest. Maar ben er niet echt nerveus ver. Nog een test gedaan vanochtend en de streep was overduidelijk een stuk donkerder.

Nu aleen nog even hopen dat de hcg echt mooi omhoog is.

Ik ben ook al getest op toxoplasmose, heb 4 katten, due wilde dat wel even weten. Daar ook meteen maar even naar vragen.

Vanmiddag wordt er meteen een afspraak gemaakt voor de eerste echo...

Dat lijkt me dan wel weer stressen.

Denise, hoe is het met jouw echo gegaan gisteren..?

Geplaatst

Uitgerekende datum

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Jem1979 - 12 Juli

Lotttie - 15 juli

Remci -

Simba - 19 Juli (?)

Echo's

Denise1977 - 10 November

Remci - 22 november

Lotttie - 22 november

Sheenara - 23 november

Saskia81 - 25 november

Jem1979 - 30 november

Jem1979 - 7 december

---

Ik meld me ook aan!! :D

Geplaatst

Dat is geweldig Lottie! Gefeliciteerd en van harte welkom!

Simba wat was de uitslag gister en wanneer heb je nu de echo? Hoop niet dat je heel lang hoeft de wachten.

Hier, afgelopen dagen toch weer wat oud bloed verloren, waar ik héél onzeker van wordt, maar sinds gister middag is het gelukkig weer gestopt. pfff... wordt wel snel oud zo :p

Hopenlijk blijft het even weg nu.

Geplaatst

Uitgerekende datum

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Jem1979 - 12 Juli

Lotttie - 15 juli

Remci -

Simba - 19 Juli (?)

Echo's

Denise1977 - 10 November

Remci - 22 november

Lotttie - 22 november

Sheenara - 23 november

Saskia81 - 25 november

Jem1979 - 30 november

Simba - 1 december

Jem1979 - 7 december

Yiechaaaaaa hcg waarde exact verdubbeld...

Was gisteren 395!!

Geplaatst

wow Simba goed he! geeft toch weer wat meer zekerheid denk ik.

Saskia vervelend zeg die bloedingen, hopelijk blijven ze nu definitief weg! Nog eventjes volhouden tot de echo...

als ik het lijstje zo zie, even een rustig komend weekje, en dan die week erop hebben we allemaal (weer) een echo

Succes dames!!

Geplaatst

pppfffftttttt

als ik een gaatje in mijn buik prik...... vlieg ik als een leeglopend ballonnetje door de kamer..

lig van ellende al onder de dekens op bed.....

Geplaatst

Sima, niet prikken dan en lekker rustig aan doen. (voor zover dat gaat natuurlijk) Vervelend dat je je zo ellendig voelt.

Gister heb ik contact gehad met het medisch centrum kinderwens ivm het oud bloedverlies. Ze hebben een verpleegkundig spreekuur iedere dag waar je altijd naar toe mag bellen met vragen. Heb gezegd dat ik me toch wel zorgen maak en nu mag ik eerder voor een echo. Vrijdag al!! zo spannend!! Verder is het wel al een stuk minder en ik wordt iedere dag misselijker, gister waren het geen vlagen meer maar was het de hele dag. En nu ben ik ook al misselijk. Dus dat stemt wel positief! Nog drie nachtjes slapen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden