Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Adriana; het is nog te doen alleen ik lijk wel een oud (dik) vrouwtje hahahaha. Ik verveel me ook wel een beetje, dus zorg ik dat ik elke dag wat te doen heb (en dat is nog best veel ;-) ). Jij hebt gelukkig een datum waar je naartoe kan leven, nog eventjes hou vol!

hee Begina wat sneu dat je nog meer insuline moet spuiten en dat je nog in de verbouwing zit. Spannend joh dat je kleintje dus ook al eerder gehaald wordt! Oei al een hoofdje wat geschat wordt op 39 weken, nou ja we weten toch niet hoe het straks met de bevalling zal gaan. Sterkte met spuiten.

Remci; hopelijk is alles goed gegaan met de bevalling met jou en de kleintjes. Zal wel druk zijn! We hopen snel wat van je te horen!!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

En we zijn weer goedgekeurd..

Frummel lig nog niet echt ingedaald, maar wel al in de bekkeningang.

Mooie hartslag van 155.. en mijn bloeddruk is nog steeds netjes... 100/70.

Volgende week mogen we weer terug komen...

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling) - 2e en 3e kindje

10 juli 2011 - Sheenara 36jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

... juli 2011 - Renuka

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 32jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 37jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina 30jr. - 1e kindje

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

28 juni: Lianza : controle vk

29 juni: Naomi : controle vk

30 juni: Sheenara : controle vk

30 juni: Simba : controle vk

06 juli: Begina : gyn

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Renuka:

Lotttie: Wij weten het maar ik zeg niets :P

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Begina: blijft een verrassing

(geplande) bevalling:

Remci : 17 juni inleiding/geboorte van de twins! (37 weken)

Adriana : 28 juni (?) geplande keizersnee (39 weken)

Geplaatst

Zo.. ik ga morgen weer naar de acupuncturiste.

Het schijnt dat bij acupunctuur vanaf de 36ste week, de onsluitingsfase met gemiddeld 2 uur verkort wordt..

Nou.... kom maar op ;-)

Geplaatst

Hi hi, misschien moet ik er dan maar juist niet naar toe gaan...

Succes morgen met je behandeling en fijn dat alles weer goed was bij jou en jullie frummel!

Geplaatst

Zo Naomi dat is zeker snel!

Zelf heb ik er bij de bevalling van onze dochter 6 uur over gedaan, dat vond ik al snel. (ging te snel, weeenstorm etc..au au)

Maar toen was ik ingeleid en dan kan het wel eens sneller gaan dan normaal.

Nu is het heel anders met een geplande keizersnede.

Ben wel zeer alert op tekenen dat de baby toch eerder komt. Snachts ben ik soms bang dat mijn vliezen breken. Maar ja, als het gebeurt, dan is het niet anders.

En verder heb ik gisteren een grote gele slijmprop verloren. (sorry voor deze onsmakelijke tekst op de vroege ochtend..), maar als ik op internet na lees, hoeft dat nog niets te betekenen zolang er geen bloed bij zit.

Afwachten dus maar.

Geplaatst

@ Adriana: een geplande keizersnee gaat in elk geval zeker nog sneller!!

Is er na t verliezen vd slijmprop nog niks gaan rommelen bij je? Succes meid!

Geplaatst

Het is rustig hier... Stilte voor de storm??? Aankomende warme dagen zien door te komen pff hopelijk is het wat te doen!!! Succes iedereen!!!!

Liefs

Geplaatst

Hier alles nog rustig.

Lekker met de beentjes op de bank, nog 1 nachtje slapen (zal niet meevallen met die warmte en zenuwen..) en dan...

Fijne dag!

Geplaatst

jaja..... jij hebt morgen je kleintje in je armen.... Ik vind het nog steeds zooooo onwerkelijk...

Maar jongens..... hoe zou het toch met Remci gaan?????

Geplaatst

Ja ik ben ook zo benieuwd!!! Ik kijk elke dag maar nog niks.... Hmmn wordt nu echt spannend he! Nou hopelijk zien we snel Foto's van de geboren babys!!' spannend! Zet m op Adriana en rest ook natuurlijk!!!

Liefs

Geplaatst

Ja, die remci houdt ons wel in spanning zeg!! Hopelijk,is alles goed gegaan en is ze gewwon te druk en aan t genieten vd kindjes.

Adriana, zo spannend voor je!! Zal wel een pittig, zweet nachttje worden... Heel heel veel succes gewenst!!

Liefs naomi

Geplaatst

Adriana, ik weet niet of ik na de cursus nog op de pc kom..

Maar voor morgen... MEGA VEEL SUCCES!!!!!

Ik hoop dat alles volgens planning gaat. Laat je het snel weten?????

Geplaatst

Adriana; hoop dat je een beetje goede nachtrust krijgt (warm he?!) en morgen uitgerust en al je baby in de armen mag houden. Heel veel sterkte en succes!!!!

Geplaatst

Ow Adriana, wat spannend. Leef helemaal met je mee!! Succes!

En ben ook zo benieuwd hoe het met Remci is. Die heeft inderdaad wel de handen vol denk ik zo.

Geplaatst

Hey meiden,

Gisteren naar de vk geweest en ze dacht eerst dat beeb wat aan de kleine kant was maar ik zit goed in mijn vruchtwater, vandaar dat ze dat dacht. We hebben een echo gehad. Zo gaaf om beeb weer te zien. Ze maakte zich voor niets ongerust want hij is gemiddeld. Mocht nog wel een beetje meer spekkies aan maar dat komt de komende tijd wel blijkbaar. Weer leuke foto's voor in het plakboek.

Hij is nog niet ingedaald maar ligt er al goed voor. Komt toch allemaal wel heel dichtbij hoor. Klossen zijn ook geregeld, die moeten alleen nog onder het bed. En verder echt met de laatste dingetjes bezig.

Geboortekaartje is bijna klaar. En ondertussen laat ik me verwennen door mijn mannetje met massages, de technieken die hij heeft geleerd vind ie helemaal niet erg om op me toe te passen. Hihi.

Sheenara voor jou komt het ook steeds dichterbij he?

Hoe is het met Saskia eigenlijk?

En met Adriana!!

Liefs Lianza

Geplaatst

hoi,

Lianza gelukkig weer alles goed met de kleine, hahaha grappig dat ie nog wat spekkies moet. Leuk dat je weer een echo kreeg, en goed van je man dat jij zijn proefkonijn bent!

het komt zeker allemaal dichterbij, heb het ook wel een beetje gehad nu. Maar ja komt ook door die warmte pffff ik slaap niet meer echt lekker. Ben zo benieuwd naar alle kleintjes en verhalen en natuurlijk wanneer ik aan de beurt ben en hoe het zal gaan. Morgen weer voor controle naar de vk.

Succes meiden en hou ons op de hoogte :-)

Geplaatst

Hallo meiden,

Inderdaad ook al eventjes niks van Saskia gehoord.... Benieuwd hoe t met haar gaat.

Ben ook erg benieuwd hoe t met Adriana en haar kleine is gegaan....

Ben gewoon benieuwd naar iedereen!! Ha ha

Hier vandaag weer nr de vk geweest. De kleine leek volledig te zijn ingedaald! Dus dat is mooi! Vanaf nu ook thuis bevallen, dus weer een mijlpaal gehaald.

Hopelijk gooit de kleine geen "roet" meer in het eten!

Op naar mooie/goede bevallingen meiden!

Succes iedereen! (wie zal de volgende zijn?????)

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik ben eigenlijk uitgerekend in juni, maar ga zeker een juli-mamma worden!

Hier is het ook spannend zeg!

Heel veel succes allemaal!!

Geplaatst

Gezellig Ralletje.. Juli is ook een mooie maand niet waar?

En ach.. Wij hebben ook al een paar juni mama's..

Maar je hebt nog even...

Wij hebben vanavond een fotoshoot gehad met een oud collega van mij.. Ben erg benieuwd naar de resultaten.

Ik.... die liever achter dan voor de camara sta... Pppfftttt....

Vond het doooooodeng ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden