Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ sheenara, joehoe gefeliciteerd met jullie dochter!! En inderdaad, wat een kleintje voor een wk over tijd....

Nu lekker bijkomen en gaan genieten van jullie wondertje!

Fijn dat je even wat van je hebt laten horen. Iedereen zit toch in spanning af te wachten...

Liefs naomi

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier geen ontwikkelingen.

Alleen vanochtend een voet onder mijn rib, die ik er niet onder vandaan kreeg. Schrok wel even.. want ik reeg helemaal geen reactie in mijn buik.

Ik heb echt een heeeele tijd moet prikken en doen, en toen heel even een voetje.... echt al met al 3 kwartier in de weer geweest...

Maar wel even de doppler erbij gepakt. Vond het toch wel even erg eng.

Maar hartje gehoord.

Nu nog steeds wel rustiger dan anders, maar ik voel tenminste af en toe weer iets..

Maar we houden Frummel wel even in de smiezen...

Geplaatst

@Sheenara, Gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Wat een onwijs leuke naam.

Ga er lekker van genieten en ik hoop dat je voorspoedig herstelt van je ks.

liefs Jolanda en Lars

Geplaatst

Dank jullie wel meiden! Eerste nacht was zwaar ze heeft veel gehuild en gespuugd. Ik ook nog moe pijn en overgegeven. Maar wat ben ik gelukkig, wil haar de hele tijd bij me hebben.

De meiden die nog moeten; spannend hoor! Hopelijk hebben jullie ook gauw de kleine in de armen.

Liefs Sheenara

Geplaatst

Sheenara, gefeliciteerd met de geboorte van Shaiya!!

Mooie naam zeg.

Vervelend dat de ruggeprik niet goed lukte, maar dat heb je nu gelukkig achter de rug.

Nu lekker genieten van jullie mooie meisje!

groetjes van mij

Geplaatst

Hier ook nog alles rustig. Wel een ontzettend dwarse peuter vandaag!

Vanmorgen nog gezellig samen gefietst, toen beiden maar liefst 3 uurtjes geslapen, maar daarna stond z'n koppie dwars!! (ongelooflijk, haha)

@simba, geen krampen of andere tekenen gehad vandaag?

@sheenara, wat vervelend dat je zo'n zware nacht hebt gehad. Hopelijk knappen jullie beiden gauw op! Wat vind je zoontje v z'n zusje?

@ Adriana, hoe gaat het? En is owen zijn grote zus trots op haar broertje?

@begina, nog steeds alles rustig?

@ Jolanda, lekker aan t genieten van jullie Lars?

Geplaatst

Gefeliciteerd sheenara met je dochter. wat geweldig voor je. geniet van je kleine meid. hier vanuit het ziekenhuis wil ik jullie laten weten dat onze zoon jayden is geboren via een ks. hij is echt zo ontzettend cute. donderdagnacht braken de vliezen en vrijdagnacht om 3.03 was hij er. dit was het even snel. ga slapen en hou jullie op de hoogte. overige dames succes...lianza

Geplaatst

Wauw Lianza! Jij ook een ks gefeliciteerd met jullie zoontje Jayden!! Is het allemaal goed gegaan (werd het spoedkeizersnee?). Nou geniet van je mannetje en op naar een spoedig herstel.

Andere meiden succes nog! En nogmaals bedankt voor alle felicitaties. 2e nacht ging iets beter wat meer geslapen en ook infuus en katheter eruit.

Naomi mijn zoon vindt zijn zusje geweldig, hij kan amper geloven dat ie nu een klein zusje heeft. Zo geweldig allemaal!

Kus Sheenara

Geplaatst

@lianza, gefeliciteerd met jullie zoontje jayden!! Ennuhh een keizersnee??

Hopelijk herstel je voorspoedig en kun je volop gaan genieten van jullie mannetje!!

Who's NeXT?????

Hoe is ttoch met Saskia??

Hier alles nog rustig, behalve dat m'n hart als een gek te keer gaat nadat m'n schoonmoeder om 9 uur belde op alle telefoons en wij allen nog heerlijk lagen te pitten!!

Ze vroeg of alles nog rustig was...... Nou we bellen wel als er iets is hoor!!!!!

Geplaatst

Tjeee.. Lianza.. gefeliciteerd met Jayden!!!

Maaruh.... we zouden toch gelijk op gaan???

Ik zit hier nog met een volle bolle buik hoor....

Hier worden we ook gebeld door mensen (familiie, vrienden, kennissen) die we normaal eigenlijk nooit spreken.

Lief hoor... maar we gaan echt niet iederen aan de grote klok hangen hoe het nu gaat. Dus we blijven lekker oppervlakkig. Ja gaat goed, tja wat vermoeider he... blablabla..

Maar heb Frummel al verteld dat ik de huur opgezegt heb, maar..... nu al eigenwijs, er wordt niet geluisterd....

Geplaatst

Lianza gefeliciteerd!!! Wat vervelend van de keizersnede maar wat fijn dat je je mannetje in je armen hebt!!!

Ik hoop morgenavond ook ons wonder bij ons te hebben. Wordt nu toch wel spannend!!! Als alles maar gezond is! Droom zo raar de laatste dagen!!!

Nou meiden van de ks ik hoop dat jullie snel herstellen en geniet van jullie wondertjes en voor de rest sterkte met de laatste loodjes ha ha spannend!

Liefs

Geplaatst

Hoi Sheenara

Gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan. Veel sterkte met het herstel van de keizersnee.

Gr. remci

Geplaatst

Lianza, van harte en wat een mooie naam! Hoop dat je spoedig mag herstellen van de keizersnee.

Haha, Simba, dat wordt wat. Ik zou hem/haar alvast extra kosten berekenen.

Geplaatst

Hoop snel foto's te zien van de wondertjes!

Hopelijk kan ik morgen terrecht, zou wel erg baken zijn als het te druk is!!! Maar goed blijft afwachten! Hoop morgen rond deze tijd mama te zijn whaaa spannend!

Liefs

Geplaatst

@begina, spannend meid!! Jij zal Eer waarschijnlijk d eerst volgende zijn!!!!

Of jij moet momenteel bezig zijn, simba..... Als ik me niet vergis zijn wij de enige 3 nog...

Heel veel succes morgen!!

Geplaatst

Begina heel veel succes morgen met inleiden! Hopelijk heb je heel snel de kleine in je armen

Simba en Naomi jullie succes met de allerlaatste loodjes!

Liefs Sheenara

Ps ik mag morgenochtend naar huis; heerlijk!

Geplaatst

Lianza gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, heel veel geluk gewenst!

Simba, misschien even tegen jullie uk nogmaals uitleggen dat het de bedoeling is dat hij voor ons meisje ter wereld komt.....

Dames sterkte met de laatste loodjes!

Liefs Babeth

Geplaatst

@begina, helaas nog geen enkele tekens v e beginnende bevalling....

@ sheenara, wat heerlijk, morgen naar huis!! Voel je je ook al een stuk beter?

En is jullie kleine meid niet meer misselijk?

@ simba, niet stiekem bezig???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden