Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas mocht Jente niet naar huis! De waardes waren niet goed gezakt! Voel me wel aardig maar mis mijn mannetje giga!

Naomi ik hoop dat het vanavond los gaat!!! Sterkte!!!

Liefs

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ begina, wat (meer dan...) Vervelend zeg, dat jullie mannetje nog niet mee naar huis kan...

Gaat t drinken al wel beter? Gaan de waardes al wel ietsiepietsie de goede kant op?

Ik hoop ook dat straks alle remmen los gaan!!

Liefs Naomi

Geplaatst

En nog steeds niks... Werd zojuist gebeld, er komt zo iemand thuis langs voor controle! (das luxe) Ze moest hier toch in de buurt zijn..

En op de praktijk was alles vol gepland! We wachten t af..

Geplaatst

Naomi nog steeds aan het afwachten, zeker lekker dat er iemand bij je thuis langs komt. Kan nu toch echt niet lang meer duren???

Begina wat naar van Jente, kan begrijpen dat je je er heel rot bij voelt en ik hoop dat ie snel naar huis mag!

Lianza ook alles goed met de kleine, vervelend van de krampjes, zielig he als ze zo uit het niets gaan huilen. Herkenbaar hoor.

Simba gaat goed met de borstvoeding he, netjes aangekomen hoor kleine Sanne.

Hier gaat alles in het ritme van de drie uur he, wanneer ze weer mag eten ;-) maandag gaat mijn vriend weer werken dan moet ik echt alles zelf doen, moet nog wel een soort van regelmaat vinden. Soms ook nog last van de wond, kan niet heel lang staan of lopen. We zijn al een paar keer naar buiten geweest, zo leuk met de kinderwagen!

Liefs Sheenara

Geplaatst

Naomi nog steeds niks??? Wat vervelend!!! Hier eindelijk goed nieuws we mogen zometeen ons mannetje ophalen!!! Zo zin in!!! Ben helemaal blij!!!

Naomi sterkte!!! En de rest geniet van onze wondertjes.

Liefs

Geplaatst

Bedankt meiden! Controle was goed. Kleine wordt geschat op iets tegen de 3500, dus nog geen reus!! Hihi

@ begina, wat fijn dat jullie mannetje zometeen mee naar huis mag!!!!!!! Ben super blij voor jullie!!

@José, ik was 19/20 juli uitgerekend... Wil zo graag thuis bevallen!!

Geplaatst

@disi, dank je. Hoe gaat t nu met jou?

Begint t een beetje tot je door te dringen dat je weer zwanger bent? Hoe voel je je? Wanneer heb je de eerste echo? Of heb je al iets kunnen zien op de controle-echo's ivm controle v overstimulatie? Spannend allemaal!

Liefs naomi

Geplaatst

Jeeeeetje meid....

Wat zul jij ongeduldig zijn ondertussen....

Ik hoop dat de kleine zich snel zal aandienen.. Je bent nu anderhalve week overtijd toch?

Sanne heeft inmiddels door dat je meer binnen krijgt als je lurkt dan dat je sabbelt. Dus het gaat heel goed hier.

Aankomende dinsdag komt het cb hier voor de intake, en daarna gaan we even naar het inloopspreekuur om haar te wegen. Dan weten we even waar we aan toe zijn, en hoe ze het echt doet.

Met mij gaat het even iets minder. Even een terug val gehad, en we zaten dus gisteren plotsklap bij de dokter. Precies tijdens een voeding, dus eerst 1 borst, naar de hhuisarts en daarna de ander borst. Lastig hoor.

Ik was bang voor een blaasontsteking, dat was het niet, maar de urine staat nog wel op kweek. Door de OK moet ik daar toch wat meer op letten.

En ik had erg veel pijn vlak boven mijn heup, maar dat is vermoedelijk toch een spier-banden probleem. Ik voelde me er tenminste erg miserable door, dus moet weer even iets meer rust houden. Kraamvisite afgebeld, en in bed gebleven. Gaat nu weer wat beter.

Krijgen jullie ook zo megaveel post?? Zo hartverwarmend vind ik dat... we zitten vaak de post door te kijken, allebei met natte ooghoekjes.

Sanne was net wat aan het pruttelen, dus ik werd wakker.. ga naar de wc, kom terug, slaapt madam weer........Nu hoor ik af en toe iets uit de wieg.....

En dan ligt ze je aan te kijken....... en wat krijg ik dan..... yep..... LOVE OVERFLOW!!!!!!!

Begina, wat fijn dat Jente nu eindelijk mee naar huis mag. Ik begrijp zonder sonde? Ik hoop het voor je.. lekker zelf voeden....... Das toch wel erg mooi he.....

Succes!!!

Geplaatst

@ simba, Ben nu 9/10 dagen over datum... In de supermarkt hadden ze me al lang weg gegooid!! Ha ha

's nachts lig ik gewoon wakker te wachten tot t zich aandient... Dan gaat de tijd erg langzaam! Je kunt beter slapen, gaat de tijd veeeeeeel sneller!! Maar ja...

Volgens planning komt morgen ochtend de vk weer aanhuis voor controle! (luxe hoor, alleen denkt de hele buurt, hey daar is wat gaande! Ha ha)

Wat fijn dat Sanne nu door heeft dat ze moet lurken ipv sabbelen! Maar enorm balen van de pijn die jij hebt!

Hopelijk gaat t met veel rusten snel weer over.

@begina, hoe is t vannacht gegaan Zo met jullie mannetje weer thuis?

Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs naomi

Geplaatst

Naomi, ik ken het gevoel van 's nachts wakker liggen en te wachten tot er iets gebeurt... Mijn zoon was ook 9 dagen overtijd, ik hoop voor je dat het toch vandaag of morgen nog spontaan gebeurt aangezien je ook graag thuis wil bevallen. Sterkte nog heel even met deze laatste slopende wachtdagen ;-)

Begina, wat fijn dat Jente weer mee naar huis mocht! Goede nacht gehad met hem?

Simba, wat vervelend dat je zo'n pijn had, gelukkig gaat het goed met Sanne. Ik heb wel een blaasontsteking door de katheter en dat voelt zeker niet fijn. Heb al een antibiotica kuur gehad maar zit er nog steeds. Wij hebben ook zoveel kaartjes gekregen echt heel lief, ons hele dressoir staat vol!

Meiden genietse en Naomi, kop op meid nu nog echt een paar daagjes!

Geplaatst

@ sheenara, bedankt! wat vervelend dat je een blaasontsteking hebt gekregen door de katheter...

Gaat alles goed met jullie kleine meid? Vind jullie zoontje t allemaal leuk, of ook wel te druk?

Hier nu cakejes aan t bakken.... Morgen wordt ons zoontje alweer 3 jaar!!

Zou wel heel uniek zijn als 2 wondertjes op dezelfde dag jarig zijn!!

Ennuhhh bakken is niks voor mij, maar misschien helpt het?!?

Liefs naomi

Geplaatst

Hoi Naomi alles gaat goed met de kleine, ze heeft alleen wat spruw op haar tong waar ik wat medicijnen voor gekregen heb. Mijn zoon vind het superleuk hij kan soms nog niet geloven dat ze in mijn buik zat en zegt steeds mam het is gewoon een minimensje! Hahaha

Gefeliciteerd met je zoontje!! Zou zeker bijzonder zijn als de kleine zich vandaag nog aandient...

Zijn de cakejes nog gelukt/heeft het geholpen???

Liefs Sheenara

Geplaatst

@ Naomi: en zijn de cakejes lekker? Van harte gefeliciteerd met je zoontje die alweer 3 jaar is geworden vandaag! Joepie...

Het zou idd bijzonder zijn als ze allebei op dezelfde dag maar dan in een ander jaar geboren worden. Dus keep us posted!!!! ;-)

Jayden had van de week weer vreselijke krampjes. Cynababy is fijn maar we zijn overgestapt gisteren op infacol en ik moet zeggen dat het tot nu toe echt fantastisch werkt!!! Hij heeft geen last meer gehad, tenminste niet meer zo gekrijst en dat is voor hem als voor zijn ouders een verademing.

@ Sheenara: Hoe is het met je blaasontsteking? Ik zit er steeds tegenaan en drink dan echt onwijs veel achter elkaar en zo kan ik iedere keer weer weer dat pijnlijke gevoel "wegdrinken" en "wegplassen". Het is iig een heel vervelend gevoel ja. Vandaag gaat het weer goed, heb ik het gevoel weer niet. Ik ben van de week ook even naar buiten geweest, wandelen met de wagen met de kleine en ook nog een avond naar een verjaardag. En merk dat ik dan de volgende dag echt kapot ben. Kan gewoon nog niet veel hebben. Het is echt een blokje om en dan weer naar huis, maar ons mannetje vind het heerlijk buiten.

@ Begina: Joepieieieieie je kleine man mag naar huis. Ben zooooooo blij voor je. Geniet lekker van hem!!!!!

@ Simba: Succes met het CB. En wat fijn dat het goed gaat met Sanne.

Hier gaat het over het algemeen goed. Gisteren Jayden lekker laten wiegen in een fisherprice zelfbewegende wieg (geen idee hoe je zo een ding noemt haha). Hadden we ook gekregen. We zijn al zo blij met alle dingen die we gekregen hebben. Heel veel kaartjes, kadootjes, veel kleding, enzovoort. Elke dag bezoek, smeer het zo goed mogelijk uit. Mijn man is nog lekker thuis 2 weken en dat is een fijn iets want weet nog niet hoe ik dat alleen moet gaan doen met een keizersnee. Nou moet ik zeggen dat het elke dag steeds beter gaat hoor! Soms doe ik teveel omdat ik me dan echt goed voel maar dan komt de klap de dag erna wel. Dus moet nog meer doseren... Als ik ga slapen neem ik mijn mannetje vaak mee. Heerlijk ventje is het. Borstvoeding gaat goed, haal er niet genoeg uit zodat ik hem vaker aan moet leggen en in de nacht krijgt hij kunstvoeding door mijn man zodat ik goed uit kan rusten met die wond. En dat gaat onwijs goed. Kan gelukkig nu ook redelijk op mijn zij liggen. Straks als ik weer fit ben weet ik al niet beter meer joh hahaha... fijn trouwens dat vrienden en familie vinden dat we al echt zo een eenheid zijn met z'n drietjes, dat het zo normaal is al. SUPER!

Succes Naomi en veel plezier vandaag!!

Groet Lianza

Geplaatst

Ha meiden,

Vanmorgen 9.46uur heeft onze zoon het mooiste cadeautje gekregen, nl een BROERTJE!!

Samuël Rijk, we noemen hem Sam/Samuël, weegt maar liefst 4460 gram en is 53cm lang.

Het ging heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorspoedig!! (verhaal volgt nog, al valt er weinig te melden...)

liefs Naomi

Geplaatst

Hoi, ik kom vanuit het novemberforum en lees soms wel hier mee. Naomi, ik wilde je met je zoontje feliciteeren. Wat leuk zeg, op de verjaardag van het 1 kindje de bevalling van het 2de. Dus nu 2 keer feliciteerd ....

Geniet ervan

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Ha Meiden,

Vanmorgen om 9.46 uur heeft onze zoon het mooiste cadeautje gekregen, nl een BROERTJE!!

Samuël Rijk, we noemen hem Sam/Samuël, weegt maar liefst 4460 gram en is 53cm lang.

Het ging allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeel voorspoedig!! (verhaal volgt nog, al valt er weinig te melden... hihi)

liefs Naomi

Geplaatst

Naomi!!!!! Super!!! Gefeliciteerd! Ha met beide zoons!!! Ben heel blij voor je!!!

Hier alles goed! Jente doet het goed! Morgen nog even controle! Verder gaat het met mij aardig... Ben erg moe maar dat zal wel van de afgelopen dagen komen! Verder klaag ik niet!

Liefs begina

Geplaatst

Hmmm... Mijn blackberry doet raaar. Kan niets lezen, zelfs mijn eigen tekst niet.

Ik ben volledig terug mijn bed in..

Vandaag van 10 uur (ot 16.00 in het zziekenhuis geweest. Ik heb een niersteen. En ik kan je vertellen.. Dat doet gruwelijk veel pijn. Ik heb liggen krioelen in bed. Nu pijnstilling en ik moet hem uitpiessen...

Bah bah bah.... Ik wil zo grAag juist meer gaan doen, en niet mindder!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden