Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hé dames hoe gaat het met jullie kleintjes?

Hier goed o het slechte slapen na... Hij gaat zelf staan en kruipt dus ben de hele dag bezig hi hi ben erg benieuwd hoe het met jullie allen gaat en misschien kunnen we er hier wat nieuw leven in blazen?

Liefs

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hé dames hoe gaat het met jullie kleintjes?

Hier goed o het slechte slapen na... Hij gaat zelf staan en kruipt dus ben de hele dag bezig hi hi ben erg benieuwd hoe het met jullie allen gaat en misschien kunnen we er hier wat nieuw leven in blazen?

Hoi Begina

Nieuw leven in blazen is zeker een goed idee. Ik ben zelf de afgelopen periode ook niet echt actief geweest.

Onze kleintjes slapen momenteel nog slechter, mama begint het echt te merken.

Maar verder gaat het allemaal goed.

Een fijne Koninginnedag.

Gr. remci

Geplaatst

Hé remci,

Wat vervelend dat je kleintjes slecht slapen. Hoeveel zijn ze wakker als ik vragen mag en wat probeer jij eraan te doen. Tips zijn welkom hi hi. Wil ook wel erg graag weer eens en goede nacht slapen!

Liefs

Geplaatst

Hoi meiden!

Hier ook alles ok. Onze kleine man heeft t buik-slapen ontdekt... Hij ligt prinsheerlijk te slapen, maar als hij wil draaien lukt t niet (doordat ie ingestopt ligt) en wordt ie woest!

Verder wordt ie daardoor de laatste 2wk wel erg vroeg wakker.. Vanmorgen hoorde ik hem ook al tegen 6u, dacht nee... Ben er niet nr toe gegaan. Toen ie wakker werd. Was t gelukkig bijna 7:30.

Eerder werd ie nl altijd rond 7:30/8:00 wakker... Hopelijk houdt ie dit nu weer vast!;-).

Maar vervelend dat jullie kids nu slechter slapen! Dromen ze nu?

En inderdaad druk zijn met kids die t hele huis doorgaan. Remci, jij vast en zeker!

Fijne koninginnedag!

Geplaatst

Ja ben altijd wat later op bed! Kan anders zo slecht slapen en geniet dan altijd even van het samen zijn hi hi. onze kleine man is nu druk bezig met zelf staan en los staan. Dat lukt heb goed.denk dat hij snel loopt. Verder droomt hij inderdaad erg. Hoe is dat bij jullie... Verder weet eens en rondje foto doen?

Leuke koninginnedag gehad?

Liefs

Geplaatst

Knap v jullie mannetje!! Als ik S.a.m staande neerzet bij box of bank blijft hij heel lang staan, maar trekt zich niet uit zichzelf staande..

Vandaag is ie precies 9mnd!! Wat gaat toch snel! Als de jongens zo wakker worden, gaan we weer op pad! Heerlijk met dit weer en gezellig met vriendengroep!

En jullie?

Heb je trouwens Facebook?

Geplaatst
Hé remci,

Wat vervelend dat je kleintjes slecht slapen. Hoeveel zijn ze wakker als ik vragen mag en wat probeer jij eraan te doen. Tips zijn welkom hi hi. Wil ook wel erg graag weer eens en goede nacht slapen!

Liefs

Hoi Begina

Ilias slaapt al aardig door, zijn zusje slaapt veel slechter. We gaan er rond de drie á 6 keer per nacht uit. Ze wordt wakker en een aai en de speen is voldoende om haar weer in slaap te krijgen.

We hebben de afgelopen maanden een kapitaal uitgegeven aan puckababy 's. We proberen haar nou na de fles wakker te houden, ze worden op z'n laatst om 05.45 wakker. Ik hoop toch echt dat ze komende periode gaat slapen, zodat mama overdag tijdens haar werk wakker blijft ha ha.

Ik heb niet direct tips, we hebben van alles geprobeerd en niks helpt.

Veel succes met de korte nachten

gr. remci

Geplaatst

Hoi Remci,

Pfff pittig hé. Maar wat vervelend dat het bij jou ook niet echt fijn gaat met slapen.... Succes en bedankt voor je reactie.

Liefs

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Meiden,

shame on me dat ik niets meer van liet horen.... hier echt bekaf en eindelijk ben ik weer geland.

Hoe is het met jullie allemaal.

We zijn inmiddels bezig voor een brusje voor Jayden dus heel spannend.

Groetjes Lianza

Geplaatst

Oh lianza wat spannend. Wat goed dat jullie er weer klaar voor zijn. Vindt je het spannend/bijzonder om weer te beginnen?

Liefs

Geplaatst

brusje is vandaag ingebracht dus het is spannend de komende 2 weken en dan testen.....

Ik vind het super spannend. Echt in een jubel stemming omdat het zo een geweldig gevoel is maar ergens in mijn achterhoofd durf ik nog niet echt te juichen omdat de test nog moet komen.

En dan is het nog spannend.

hoe is het met jullie allemaal meiden...moet de verhalen eigenlijk even terug lezen.

of zit niet meer iedereen hier op het forum?

Ow even terug gelezen en weer even iets erbij zetten. Vervelend als kleintjes niet willen slapen.

Mijn boy die doet er ook een uur over om te slapen omdat hij het zo leuk vind om rechtop te gaan zitten in zijn bed.

Hup weer neerleggen en uiteindelijk na weet ik veel hoeveel keer terug leggen slaapt hij. De aanhouder wint he haha.

Het is een schatje. Hij heeft inmiddels 2 tandjes onder en de 2 boven komen ook al. Hij loopt los tegen de bank en kruipt hier en daar.

Vind em zo hart gaan. Trekt zichzelf gewoon op en loopt dan langs de bank.

En nu dus hopelijk een ander schatje erbij...

groet lianza

Geplaatst

Hoi lianza,

Spannend, een brusje aan boord!!

Hoe voel je je nu? Is t wachten n beetje uit te houden?

Wanneer mag je testen?

Veel succes meid!!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een weertje he heerlijk. Zo leuk met de kleine op stap, zwemmen fietsen alles neemt ze in zich op. Ze heeft nog geen een tandje maar loopt wel al! Ik lees nog altijd mee en vind dat de tijd zo snel gaat. Wat spannend weer dat sommigen voor een brusje gaan. Ik zou ook wel willen maar moet dan helemaal opnieuw beginnen en ben daar nog even niet aan toe, mssch na de zomer. Brengt wel weer het hele superspannende gevoel van het begin van ons topic terug he? Heel veel succes allemaal

x Sheenara

Geplaatst

Hey meiden,

OMG! ik ben toch gaan bloeden. Het begon maandagavond met beetje bloed en ik dacht niets aan de hand.. was vorige keer ook zo. Maar het zette wel door dinsdag en vandaag ook nog gewoon. Ik moet vrijdag alsnog een test doen maar ik heb zulke dubbele gevoelens omdat je leest dat het wel kan.

We hadden maar 1 cryo dus wij waren er stellig van overtuigd dat als dit em niet gaat worden we echt niet verder gaan. Maar nu ga ik toch weer twijfelen....

Eerst maar vrijdag even afwachten. Horen jullie weleens verhalen dat je toch zwanger kan zijn en ongesteld?

Sheenara wat goed dat je tandjes hebt ontdekt. Geweldig he. Jayden heeft er inmiddels al 4!! 2 onder en 2 boven. Niet normaal hoe snel dat dat gaat.

Loopt nog niet los (wel tegen de bank en trekt zich op en kruipt wel lekker rond).

Liefs Lianza

Geplaatst

Lianza, zou wel erg vroeg zijn als t echte ongi zou zijn... Toch?

Je hoort wel eens dat iemand gewoon de eerste maanden regelmatig ongi krijgt tijdens de zwangerschap...

Je zou ook vanaf nu elke dag een test kunnen gaan doen.. (kruidvat, 2 voor €.5,-, deze testen al bij weinig hcg positief (wel pas na 5 min geloof ik) en zijn nog betaalbaar)

Ik hoop t allerbeste voor je meid!!

Geplaatst

Hoi Naomi,

Ik ben zo blij dat je reageert!! Dat is toch wel een geruststelling. Aan de ene kant wil ik juist testen maar aan de andere kant denk ik: wat als ik het nou te vroeg doe. Ben innerlijk helemaal van de rel maar hou het maskertje maar op voor de buitenwereld.

Mij werd juist aangeraden in het MCK om Clearblue te gebruiken. Is het niet zo dat als je dan die Kruidvat testen gebruikt misschien blij wordt gemaakt met een dooie mus.... Ik ga morgen testen en vrijdag ook. Spannend.

Hoe is het met de meiden hier eigenlijk verder?

Groetjes Lianza.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden