Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat ontzettend lief! Ik zal morgen even dorps plaatsen ben er niet aan toe gekomen door omstandigheden.die zal ik morgen ook nog even vertellen...dus lekker slapen en tot morgen!

Liefs Begina

Geplaatst

@ lianza, wat een leuke kerstkaart! (schatje die yaden).

@ begina, hopelijk niks ernstig...

Ik ben ook nog niet aan foto's toe gekomen.. Probeer t morgen te doen

Truste dames

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3193[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3194[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3195[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3196[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3197[/ATTACH]

Ondertussen is ze 6775 gram..

Is druk bezig volgens mij met tanden.. als ik de luiers moet geloven...

En nu dus ook een beetje aan de vaste hap.

Een leuke kerst gehad. Maar ze moest er wel even van bijkomen.

Verder is ze wat hangerig door een verkoudheid en zijn we druk bezig om haar de nacht door te laten slapen. Dat deed ze eerst wel, maar nu al een tijdje wil ze 's nachts nog wel eens wakekr worden voor een voeding.

Nu heeft ze gisteren om 0.00 een laatste voeding gehad, en moest ik haar om 5.45 wakker maken. Wel twee keer tussendoor wakker geweest, maar dat was meer spenen-werk. Dus dat ging goed.

Ben benieuwd of ze doorslaapt met oud en nieuw.

Geplaatst

Ow wat gaaf alle foto's!!

Jayden is ook net met zijn hapje begonnen en lekker dat ie dat vond!!

Het is ook zo een lekker joch. Nou ik ga weer genieten van mijn mannetje en tot snel weer.

En Simba...ik ben ook benieuwd hoe die kleine het doet met oud en nieuw. Nu slaapt ie door alle lawaai heen maar je weet nooit wat die knallen doen.

Fijne jaarwisseling dames.

Lianza

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou ik zal eindelijk eens mijn foto's plaatsen. Het zijn nog wel een beetje kerstfoto's maar het gaat om de indruk toch?

Hier gaat het nu weer een stuk beter. Onze kleine man was erg aan het hoesten en zo erg dat ik er toch mee naar de huisarts ben gegaan. De huisarts dacht aan een vorm van Astma of bronchitus. Dit was erg schrikken omdat ik mijn vader jong ben verloren door astma. Vandaar dat het even niet zo lekker ging hier. Maar na wat relativeren en nu het veel beter gaat met hem is alles weer goed en lijkt het volgens ons mee te vallen en denken wij dat het toch echt gewoon een verkoudheid was. Ik moet dinsdag weer met hem naar de huisarts en hoop dat we dan kunnen stoppen met de pufjes en dat alles gewoon een verkoudheid was en de arst zich heeft vergist. Maar het is wel even spannend.

Dit is in het kort het verhaal. Ben benieuwd hoe iedereen zijn oud en nieuw is verlopen. Onze kleine man heeft heerlijk door al het vuurwerk heen geslapen en heeft er dus weinig van gemerkt. Wel is door alle dagen het ritme een beetje moeilijk dus dat gaan we nu weer invoeren.

Dit was het... hi hi tot snel!

Oh ja de foto's:

[ATTACH=CONFIG]3219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3220[/ATTACH]

Liefs

Geplaatst

@ begina, oh wat een heerlijk mannetje! Mooie foto's zo lekker bij de openhaard

Hopelijk mag jullie mannetje gauw stoppen met de pufjes en blijkt t achteraf alleen om een verkoudheid te gaan..

Je hebt toch wel even de schrik te pakken ivm het verleden van je vader.

Liefs naomi

Geplaatst

Hoi meiden!

Iedereen natuurlijk een geweldig 2012 toegewenst, 2011 was een mooi jaar voor ons dat 2012 nog mooier mag worden!

Wat een superleuke foto's allemaal, wat groeien ze snel he ze zien er zo schattig uit. Ik zal ook even wat foto's plaatsen morgen.

Oud en nieuw werd kleintje wel even wakker, heb toen met haar grote broer en haar voor het raam naar het vuurwerk gekeken vond ze prachtig!

Meiden ben benieuwd naar alle ontwikkelingen in 2012. Wie weet voor sommige van ons het begin van een broertje of zusje misschien....?

Liefs Sheenara x

Geplaatst

Iedereen een heel mooi 2012 gewenst!!!

Hier is ze door oud en nieuw heen geskapen, maar wel de dekens van haar afgetrapt.

Zondag zijn we naar de HAP geweest. Zo verkouden en ook wat benauwd. Longetjes klonken nog steeds goed gelukkig, maar een forse neusverkoudheid en vergrote amandelen... Tja, en dat maakt het drinken en ademen allemaal iets minder fijn..

We hebben neusspray gekregen, en het gaat nu weer iets beter. Ze haalt iig niet meer zo heel hoorbaar adem.

Maar de snottebellen vliegen haar neus uit bij het hoesten.. Zo sneu......

Verder is ze wel in goeie doen... en vrolijk..

Geplaatst

Wat is het hier rustig...goed teken dan gaat het goed met iedereen denk ik? Hier wel onze kleiner man zijn longen waren bij de controle weer in orde een hele opluchting.ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.

Liefs

Geplaatst

Hey begina,

Fijn dat de longen weer in orde waren! Mag je nu dan ook stoppen met de pufjes bij Jente?

Hier gaat alles goed. Sam slaapt nu steeds v 19:30 tot 7:30/8:00. De late voeding is er sinds 1,5 af.

Toen deze voeding er af ging, ben ik begonnen met fruit en groente. Eerst n paar hapjes. Maar meneer vind t erg lekker.

Hij krijgt nu hele potjes fruit (de kleinste mt, vd grote geef ik de helft) en v groente geef ik de helft vd kleine mt potjes, maar vanaf morgen denk ik ook een hele (kleine mt)

Hoe ziet jullie voedingsschema eruit? Hoe vaak nog melk en hoeveel en wat aan fruit/groente?

Ben benieuwd!

Liefs naomi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden