Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw Sab; Carolijn die gewoon papa en mama zegt! Geweldig!!!!!!!!

Joos; half 4??? Ik hoop dat het inderdaad over gaat en dat Anne-Meya straks weer langer slaapt. Want zo raak je gesloopt!!!

We hebben geen speciale reden hoor dat we alleen gehakt en kip eten.

Hubbie houdt niet zo van biefstuk en daardoor eet ik het ook niet zo heel vaak.

Verder aten we voorheen echt veel vis maar na mijn zwangerschap ben ik daar een beetje klaar mee geraakt!!!

Lekker dat je weer wat hebt verkocht via marktplaats!

Ik sta momenteel een beetje stil. Heb er wel heel wat op staan maar het loopt nog niet echt, of wel echt niet hahahaha. Komt wel en anders is het jammer!

Geplaatst

Heeeeeee...wat heb je er allemaal opstaan beau.....leuke dingen...ik koop graag hoor....hahahahahah

Joh we hebben hier nog zoveel dingen die gewoon weg kunnen...niet normaal joh!

En ik heb een leuk nieuw huis gezien...een grachtenpand.......zo leuk aan het water met een flonder...moet nog worden gebouwd worden maar zo leuk...maar jheroen wilt niet uit soest.....ik wel...er wonen hier alleen maar oudjes...hahahahahah

Beau ja ik hoop het ook!

Meiden?

Slapen jullie kindjes op de buik?

Anne-meya gaat steeds op haar buik liggen maar het ademen gaat dan heel zwaar en dan draai ik haar weer om....wat doen jullie?

Maar beau er is wel meer dan biefstuk buiten kip en gehakt om...hahahahah...sorry beetje melig en moe...hahahahaha

Geplaatst

niet teveel schrijven als ik werken ben!!!!!!!!!!

Krijg het allemaal niet bijgelezen..

Ik heb toch iets rots meegemaakt, op de autoweg naar maastrict werd ik achtervolgd door een aso die het op mij gemunt had, had blijkbaar iets fouts in zijn ogen gedaan maar hij ree me wel klem..stapte uit en begon te schelden..

ikke knopjes omlaag mijn collega gebeld en toen hij weer weg ging gelukkig(ik dacht die ramt me in elkaar) ben ik tuffend en bibberend naar mijn werk gereden. helemaal over de rooie.

Ik heb echt niets raars gedaan , het was echt zo'n fout typje...bah ik word er nog eng van..

cynxx

Geplaatst

Hè bah cynt...wat een l*l zeg.........heb je nooit iets in de Auto waarmee je hem op zijn b*k kan slaan!

Jeetje...kan me voorstellen dat je overstuur was hoor!

En laat je lieve liggen dan cynt?

Geplaatst

Nou Cyn!

Wat een schrik zeg! Wat een lapzwans die vent zeg!!!

Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!!!

Joos; breng me maar ff op een idee hoor w.b. vlees misschien heb je nog een goede tip!

Hier slapen beiden op hun buik!!! Nog maar heel weinig op hun rug.

In het begin vond ik het ook wel eng (ivm ademen) maar nu ben ik het gewend.

Ze slapen zo het liefste, ik draai ze dan ook niet terug.

Geplaatst

wat een tuig cynt!!!! Bah eng hoor.

Zou ik ook bibberig van worden..

Joos, Len slaapt ook op zijn buik, ik deed hem steeds draaien, maar op een gegeven moment draaide hij terug als ik de kamer nog niet uit was.. geen beginnen aan dus.

Toen hij opeens ook nog met zijn gezicht in de matras ging liggen (zie foto) hebben we een aerosleep matras gehaald, want dat vond ik toch wel heel eng.

Nu slaapt hij nog steeds op zijn buik.

EPSN2561.jpg

Geplaatst

Cynth!!! Getverdemme zeg! Wat een kwal!!!!!!!!!

Kan me voorstellen dat je helemaal emo was hoor.

Je hebt het trouwens wel goed opgelost joh! Ik had denk ik niet gedacht aan de deuren op slot te doen...

Carolijn zegt papa en mama.............. heerlijk zeg! Thomas tot nu toe 1x papa, dus ik val weer buiten de boot haha (is eigenlijk niet grappig...hmmm)

Hier slaapt de tweeling nog steeds tot 's morgens een uurtje of 8 of 9. Vanmorgen moesten ze iets eerder op vanwege de creche en moest ze om 8 uur wakker maken. Ze deden alsof het midden in de nacht was haha.

En ik leg ze iedere avond al op de buik in bed, omdat ze evengoed omdraaien naar de buik toe. Ze gaan dan direct in slaaphouding en ik hor ze dan niet meer.

Afgelopen zaterdagavond heerlijk met vrienden wezen eten. Zij hadden hun tweeling (2mnd oud) bij zijn ouders gedaan en wij hadden voor het eerst ons buurmeisje als oppas (21 jaar).

We geven haar 5,- per uur. Dat was volgens Nibut gemiddeld voor 2 kinderen.

Hoeveel geven jullie je oppas?

De tweeling van mijn vriendin komen beiden gemiddeld 2x per nacht (onafhankelijk van elkaar.....).

Nou, ik ga nog even verder buurten, want er is weer teveel geschreven

Tjuus

Geplaatst

Wat een lief gezicht, slapende Len!

Kan me voorstellen dat je bang bent omdat ie zijn gezicht in het matras heeft.

Maar ik denk dat ze zelf wel goed gaan liggen als ze lucht tekort krijgen?

Geplaatst

hallo,

de netwerkverbinding lag eruit dus opnieuw typen..

Ik laat Lieve lekker liggen hoor, in t begin draaide ik haar nog wel eens terug maar hup een half uur later weer op de buik met haar giraf..vastgeklemd onder haar okseltje

Wat goed van carolijn....papa en mama, hier faas alleen daa (=dag)

Ik heb nog nooit betaalde opas gehad lau, maar 5 euro is echt wel genoeg hoor, mijn vriendin geeft geloof ik 3,50 en heeft ook 2 kids..

cyn

Geplaatst

Wat lekker Lau uit eten!!

5 euro lijkt me prima toch?

Ik betaal mijn oppas officieel 2 euro per uur( is 14) maar ik geef altijd meer.

Geplaatst

ja Lau, dat zei ook iedereen tegen mij, maar toch.... ik vond het doodeng..

Geen idee wat een betaalde oppas moet krijgen ongeveer?

Ik weet dat ik (VROEGER HAHA) 25 gulden kreeg voor een avondje, op 2 kids, en bleef daar slapen.

Ik vind dat wel mopeilijk hoor een (vreemde) oppas.... zeker van 14 jaar? vind ik best jong.. maar ik ben ook een muts haha.

Geplaatst

Nou Amanda dit is geen vreemde oppas hoor; ze is nl. mijn nichtje.

En heeft ondanks haar jonge leeftijd al erg veel ervaring!!!!

Heb er alle vertrouwen in anders zou ik het ook zeker niet doen.

Ze is weg van die meiden en kent ze ook prima.

Met een niet bekende oppas zou ik meer moeite hebben, maar ze doet het super.

En haar ouders (mijn nicht dus) wonen hier erg vlakbij.

Dus als er wat zou zijn dan zijn zij ook in de buurt.

En we gaan nooit ver weg.

Dus als er wat is dan belt ze!

Maar ik snap je wel hoor!

Alleen maak je om mij maar geen zorgen, dat zit prima hahahaha.

Geplaatst

ik ben ook zo`n muts hoor amanda......overbezorgd als ik jullie zo hoor!

Ik ga haar ook maar laten liggen ....ik heb een aerosleep matrasje en ook de lakentjes dus ze kan wel ademen......brr.....wat een doos ben ik toch hè....nou ja ik ben gewoon zuinig op haar...hahahahaha

En oppas een vreemde....durf ik ook niet....ja ik weet het....hahahahahahah

Beau.....w.b vlees....oh je heb zulke lekkere dingen...ik ga het eens voor je opschrijven in recepten als ik van de week tijd heb...okeeeeeeeeeeeee!

Laura heerlijk uit wezen eten....wij gaan het weekend met anne-meya pannenkoeken eten...zo leuk!

Laura hoeveel kliertjes was ook alweer een stuk fruit....ben het ff kwijt!

Geplaatst

hahaha Bo, gelukkig, hoef ik me geen zorgen te maken over je meiden.. hihi.

Dus niet echt een vreemde.

Nee dat durf ik niet hoor.. ik denk dan meteen aan feestjes en vrijers over de vloer hahahahahahaha en Len die moet het maar uitzoeken hahahahaha... erg h é....

Geplaatst

Kliertjes???????? Huh?

Ik heb mijn buurmeisje pas gevraagd toen ik wist dat ze ook op ons KDV werkt..... Ben ook best een muts in die dingen hoor.

Maar is me erg goed bevallen. De oma's de volgende dag "maar je had ze toch ook kunnen brengen"???? Jahaaaa, maar dit is toch ook goed. Doe al zo vaak een beroep op hen....

Daarnaast is de vader van Robbert hen ernstig "opa" aan het leren. Niet echt mijn favotiete woord, zeker als ze nog niet eens papa en mama zeggen..... grrrrr!

Geplaatst

jajaja opa en oma hier ook al, die beginnen langzaam ook hun mening te geven enz......tja misschien toch ook maar een onpartijdig iemand eens vragen hahahaha

Geplaatst

Die mening is erg bekend inderdaad.

Ze zijn echt superlief voor hen hoor, begrijp me niet verkeerd.

Maar de mijn schoonmoeder zei zelfs tegen hem "doe eens normaal, je brengt dat kind in de war"!

Geplaatst

Nou het is zeker handig vind ik hoor met oppas.

Hoef je niet elke keer een beroep te doen inderdaad op opa en oma.

Leuk Joos de recepten. Kijk maar of je er tijd voor hebt hoor meis en anders komt het wel!

Geplaatst

Nou dat is zeker niet handig dan Lau met dat opa oefenen.

Kan me indenken dat je er niet blij van wordt!

Eerst maar eens lekker papa, mama en dan komt opa wel later hoor!

Geplaatst

zucht herkenning....

laatst was faas aan t zeuren volgens opa, hij was echt heel erg van streek....

ik laat ze echt niet lang huilen hoor sorry..

en lekkere koekjes geven enz. mag van mij ook niet, dan zeggen ze, was vroeger ook niet!!!

Geplaatst

hahahaha, ja af en toe heb ik ook wel moeite met opa en oma, het zijn schatten, maar soms hebben ze toch rare ideëen hahahahahaha.

Ik wil bijvoorbeeld mijn kind niet zó praten leren:

Daar gaat de vroem vroem, of de waf waf, en oma zegt nu steeds : ga je mee DAAI DAAI.................. gggggggrrrrr.............

Daar wordt ik echt heeeeel kriebelig van..

Gelukkig accepteert ze het dat ik daar iets van zeg.. (dat probeer ik dan zo beschaafd mogelijk....)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden