Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lekker hoor, die 2 hier liggen in bed , ik ook achter de laptop, lekker zo tv kijken en relaxen, moet weer 4 dagen werken bahbahah

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ikke maar typen en weg tekst grrrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

ik werk iedere keer 8 dagen achter elkaar

maar daarna heb ik ook weer 8 dagen vrij

ben kraamverzorgende

Geplaatst

Ha die Steph, dan ben je zeker blij met de komende uitbreiding van uren per gezin?

Mijn moeder niet echt. Vind 5 uurtjes per dag prima, maar 8x8 is teveel.

Jaaaaaa, op vakantie = heeeeeel veeeeel meesleuren haha. Voordeel van een warm oord; alleen rompers is genoeg hoor. Leuke kleertjes zitten dan toch veel te warm.

Joos, hoe is het nu? Merk je al iets van die kuur?

Lis, jammer dat je ouders Ebben nog niet hebben zien staan. Des te leuker om zich op te verheugen als je ze weer ziet.

Beau, leuke avatar inderdaad. Maar ik zie toch liever je meisjes hoor......

Robbert is toch gisteravond al terug gekomen (gelukkig).

Thomas is weer wat beter, maar nog niet helemaal zichzelf. Denk dat ie nog moet opknappen na een paar dagen weinig voeding.

Iemand vergeten? Sorry

Ga even snel verder neuzelen op het forum

Kus

Geplaatst

Ja, Cynt, hoe kan ik jou nou vergeten!!!!!!!

Ook lappenmand geweest bij jullie dus afgelopen weekend. Nu weer beter allemaal?

Poeh, 4 dagen werken..... ik werk nu 2x middag buitenshuis en verder in gestolen uurtjes thuis. Bevalt eigenlijk wel.... hoezo snel verwend

Geplaatst

hallo meiden,

wat lees ik allemaal weekendjes weg?

gezellie!!!!!!!!!!!!!!!11111

en hoe is het met de zieke kindjes???

Geplaatst

Jeetje wat een ziekenboeg hier zeg!

Joos, ikkan er niet helemaal uit opmaken wat je precies hebt. Ernstige benauwdheid???

Jeetje lieverd, sterkte hoor. En ik zal niet meer zeuren om het inloggen als je zo ziekies bent! Komt daarna wel weer ;-)

Amanda en Thomas ook ziek, pfff, jongens toch. Sterkte allemaal hoor!

Geplaatst

Joos, ik heb nog een leuke smiley gevonden die je anoniem op het ander forum kunt plaatsen.

bonforum.gif

:36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6::36_11_6:

Geplaatst

Hallo meiden,

Hier gaat het nogsteeds niet lekker....vannacht weer niet geslapen en kan wel huilen nu.....brrrrr

Maar de benauwheid is al wat minder gelukkig en als het goed is gaat de kuur vandaag werken...dus dat hoop ik maar....heb nu zo`n gevoel alsof ik een fles sterke drank op heb!

En wat ik heb sab...ja een zware bronchitis...wat eerst gewoon een verkoudheid was.

Al vanaf vorige week koortsen ik hoest mijn longen uit mijn lijf met als resultaat dat ik koppijn heb van hier tot tokio...en dat is heeeeeellll ver...hahahahaha

Sab meis ik kan je plaatje niet zien...en ik wil wel mee lachen.

Ben al even voor je gaan kijken maar op de site waar je hem vandaan hebt doe ie het ook niet.

En sab sterkte met je meisje hoor.

Cynthia fijn dat je er weer bent meis...en ook al ziekenboeggehad daar...sjong het is wel overal raak.

Is len alweer beter amanda?

Of heb ik wat gemist?

Oh ja sab...hoe was je weekend?

Zo ik ga nu ff boodschappen doen...moet wel er is echt niks meer in huis!

Geplaatst

Ah lieve Joos, ik voel echt met je mee meis, sterkte hoor. IS er niemand die even een boodschapje voor je kan doen??? Jij moet lekker in je bedje blijven hoor!!

Hier alles goed hoor, weekend was oke, vergeten iig nooit waar we waren met de waterpokken van Carolijn haha.

Doe jij een beetje rustig aan!!!?

Hmm raar dat je hem niet kunt zien zeg..ik zie m wel haha.

tot snel en beterschap he?

dikke knuffel xx

Geplaatst

Ik zie alleen maar een kruisje.....hahahahahaha

En ik ga ff lekker zelf boodschappen doen...ff naar buiten een frisse neus halen...even uit huis!

Zometeen mag ik de 2de pil innemen en dan hoop ik dat het heel snel beter word...moet nodig hier de boel doen!

Doeiiiiiiiiiiiii

Geplaatst

Jaaaaaaaaaa eindelijk!!!

Ik kom er weer op!

Ik kon niet op de site komen, god dan merk ik pas hoe verslaafd ik ben hahahahha.

Joos; wat k*t dat je je nog zo beroerd voelt!!!!!!!

En als je niet slaapt dan schiet dat helemaal niet op!!!

Sterkte!!! Beterschap!!!!

En Cyn; jij leuke grapjas hahahaha nee is geen k2.

Dat zijn Dunya en Desie!!! Van die tvserie, komt in april een film zijn.

Zijn helemaal geweldig!!!!!!!!!!

Wie het niet kent; het is super!

Ach, ik rommel even wat aan met die avatars, zo nu en dan weer eens wat anders.

Mijn meiden komen ook zeker weer eens erop hoor Lau!

Geplaatst

Ja Beau, ik raakte ook al in paniek toen ik de site niet op kon.

Gelukkig heeft een mailtje aan Jheroen snel geholpen, bedankt Jeroen!!!!!!!!!

Geplaatst

Jheroen bedankt inderdaad!!!

Anders dan had ik niet kunnen slapen vannacht hahahah.

(nou zo erg is het ook weer niet hoor......)

Geplaatst

hahahaahah...hoezo verslaafd......ik dacht gisteren avond...zo ik krijg van alle ivfmoeders een mailtje om me beterschap te wensen....hahahahahahaahha...maar nee ze konden allemaal niet op de site...ik heb wel om jullie moeten lachen hoor!

Geplaatst

hahahaahahahaah....welkom bij de club.....straks worden we nog aangklaagd voor verslavingen bezorgen...hahahahahahah

Zit je weer stil brenda...hahahahahah

Geplaatst
hahahaahah...hoezo verslaafd......ik dacht gisteren avond...zo ik krijg van alle ivfmoeders een mailtje om me beterschap te wensen....hahahahahahaahha...maar nee ze konden allemaal niet op de site...ik heb wel om jullie moeten lachen hoor!

bij deze: beterschap!! hahaha[

:quiltbeat2::quiltbeat2:/COLOR]

Geplaatst

Hey José, doe wel kalmpies an he? En dan ook nog weer hoofdpijn krijgen van het hoesten.... Brrrrrrrr... Hopelijk wordt het gauw wat beter. Van hoesten wordt je vaak ook al zo moe.. En als je dan ook niet slaapt... Pffffffffffffffft. Sterkte!!!

Geplaatst

nee dus.......zelfs anne-meya slaapt al door mijn hoesten heen...zoveel hoest ik....hahahahahah

En of de klacid werkt...nou ik weet het niet zo goed...de koorts is weg...maar dat verdomde hoeste word ik gek van...en ja ook zo moe...dat ik nog geen 10 kilo afgevallen ben snap ik niet...maar dat komt natuurlijk weer door alle keelsnoepjes waar suiker inzit of wat dan ook...hahahahah

Nou het gaat iest beter......de benauwdheid is weg en de koorts...nu het hoesten en de hoofdpijn nog en dan kan ik weer...brrrrrrrrrr

Lief hoor dat jullie er naar vragen!

En sab....je bent gewoon je maffe gekke meid...zit daar op haar werk op het forum....ohhhhhhhhh nee hoor niet verslaafd...hahahahahah

Geplaatst

als de koort eenmaal weg is dan gaat de genezig intreden weet ik uit betrouwbare bron!! :-)

:blob3::blob3:gezellie toch! heb jullie gemist hoor! kan ik mooi mijn aantal berichtje weer een beetje opkrikken hahaha

Geplaatst

kijk dat geeft de burger weer moet......ohhhhhhh......SAB is back......hahahahahah

Ga werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahahah

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden