Ga naar inhoud

Wie is er zwanger geraakt van een cryo?


Babii

Wie is er zwanger geworden van een cryo?  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie is er zwanger geworden van een cryo?

    • Ja, ik ben zwanger geworden van een cryo en inmiddels bevallen.
      10
    • Ja, ik ben zwanger geraakt van een cryo, maar helaas is het mis gegaan.
      9
    • Nee, ik ben nog nooit zwanger geraakt van een cryo.
      15


Aanbevolen Berichten

Hoi Hermien,

 

Wat spannend.

Wij zitten nu op CD 12. Morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo.

Ik verwacht dat we ergens aankomend weekend een cryo terugplaatsing zullen hebben.

Dit gaat in een natuurlijk cyclus met alleen pregnyl om de eisprong op te wekken.

 

Allemaal erg spannend.

Wij hebben nog 3 cryo's, Alleen per rietje ingevroren. Dus zijn nog aan het twijfelen of we er 1 of 2 laten terugplaatsen (mits de ontdooing goed gaat).

Maar ik denk dat we voor 1 gaan. Maar blijft een moeilijke keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

JRN,

 

Dus we gaan mooi gelijk op, spannend allemaal he'!

Ik ben vanmorgen weer voor een echo geweest en het was

allemaal goed.

Ik zit vandaag op wd 13 en mijn bms zat op 9.1 en eicel was 19mm

dus ik mocht vanmiddag de ovitrelle zetten en ik word zondag gebeld

of het ontdooien is gelukt.

Ik vind dat eigenlijk nog het spannendste!!

En dan als alles dus goed gaat maandag de tp!!

Jij morgen veel succes, en wat betreft het terug laten plaatsen van 1 of 2.

Tja dat vonden wij ook altijd erg moeilijk, maar jullie moeten doen waar jullie

je goed bij voelen!

Deze keer hoeven wij hier niet over na te denken, hahahah

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hermien, gisteren in het zoekenhuis geweest. Bmi was bij mij ook

9mm en eicell 17. Vanochtend positieve ovulatietest. Ik hoef dus geen ovitrelle te zetten. Kan dinsdag bellen of ontdooien gelukt is. Heb dan meteeen een terugplaatsing. Gaan voor 1. We kunnen dus samen gaan duimen. En jullie 14 feb. Heb niks met die dag, maar op de dag van de liefde moet het toch gaan lukken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb 1 december een tp gehad van 2 cryo's, waarvan eentje is blijven plakken! Ik ben morgen 13 weken zwanger!

Ik heb alles in mijn volledige eigen cyclus laten doen en ook geen na medicatie genomen. Dus het kan echt!

Succes voor jullie en heb vertrouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim,

Ja, ik weet dat het kan, ik heb zelf het levende bewijs, ons dochtertje.

Maar het blijft toch altijd spannend, vooral omdat we nog maar 1 cryo hebben

en ook omdat dit onze laatste kans is.

Ik wil jou natuurlijk van harte feliciteren en geniet van deze prachtige tijd, want

het gaat zo verschrikkelijk snel.

En op naar een prachtige gezonde baby!!

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hermien,

 

Hoe is het gegaan.... Is het goed gegaan met ontdooien en de terugplaatsing.

Bij mij is er vanmorgen 1 teruggeplaatst. Dus nu is het afwachten tot 3 maart.

Athans van het ziekenhuis mogen we pas 3 maart testen. Ik zie dat jij het testen al op dag 12 hebt staan... Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

ik heb vanochtend een test gedaan en van clearbleu digitaal en die gaf zwanger aan. Zondag die van kruidvat heel licht positief en daarom nog onzeker, maar gisteren was het 14 dagen na tp cryo.

Vanochtend ziekenhuis gebeld en 8 maart mijn echo.

ik heb al een keer een miskraam gehad en dus wel blij maar heel voorzichtig.

 

deze tp was in eigen cyclus en alleen pregnyl geprikt 5 dagen voor de tp, heerlijk geen opgeblazen buik of pijnlijke eierstokken van de punctie en ook die vieze bolletjes niet.

 

Hermien en Jrn heel veel succes in deze wachtweken en ook voor de andere dames heel veel sterkte en succes gewenst.

 

liefs Rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er maar vanuit dat ik zwanger ben, tig aantal testen gebruikt

en allemaal positief.

Ik vind het nog wel onwerkelijk, maar begin zo langzamerhand wel

een beetje blij te worden.

Morgen bellen met het zh voor onze 1e echo!!

 

Babij,

Veel succes met jullie cryo, ik ben dus nu zwanger van een cryo en onze

dochter is ook van een cryo, dus het kan heel goed.......

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Hermien, lees net verschrikkelijk nieuws zeg! Wilde je bijna feliciteren, maar verdorie! Heb er geen woorden voor, heel veel sterkte.

 

@ all, mijn embryo is weer teruggeplaatst, maar denk dat het hem niet wordt.

 

Hij was toen hij werd ontdooit een klompje cellen en toen hij werd teruggeplaatst 8 cellig. Volgens de laborante gaan ze vaak tijdens het ontdooien een stapje terug, maar hij besloot heel eigenwijs om verder te gaan delen.

 

Ik zei al: dat wordt vast een meisje als het besluit zo door te delen. Ons cryo was direct weer goed ontdooit, maar zoals gezegd.... Door die deling heb ik er totaal geen goed gevoel bij en juist nu mijn bms rond de 6.3 mm was en normaal niet boven de 5 uitkomt. Hij zou nu nog dikker zijn door de Pregnyl... Baal wel, maar goed....

 

Verbaasd me wel dat ik geen Utrogestan hoef op te steken (was natuurlijke cyclus met alleen Pregnyl)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden