Ga naar inhoud

De Oktober en November 2010 moeders

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey,

BB kan mij voorstellem dat je je zorgen maakt om z'n kleintje zou ik ook doen hoor!

Hoe groot is Iza dan nu precies?

SS poeff je verwacht wel iets anders op vakantie dan wil je gaan genieten en niet in het zh belanden maar hoe gaat het nu met je?

Hobbesje, Hoe is je fiets geworden?

Wauw wat doet jou mannetje al veel zeg!

Hier is sins vrijdag de achteruit ook gevonden alleen doet ze dat nu allen nog maar als ze heel erg boos is of op het KDV is wel kan ze nu dan eindelijks rollen sins gisteren en dan ook maar gelijk alle kanten op, ook wil ze de hele dag staan en stappen aan je hand zo schattig om te zien hoe hoog ze dan hun beetjes opbeuren. Zitten kan ze al heel lang ( 6 Maanden) en dus ook al een week of 3 mee op de fiets eerst vond ze het niet zo leuk maar nu gilt ze alles bij elkaar van de vreugde.

Spannend he weer een bruisje heb pas gelezen dat ze op dit moment meer mensen kunnen helpen dus ik hoop maar dat dat ook voor ons geld ben in iedergeval weer aan de pil gegaan om alvast gelijk te lopen met de donor.

Cigdem, poefff wat een snelle vent hebben jullie zeg daar heb je vast de handen vol aan!

Hoe is het met de rest van de meiden gaat alles goed met jullie en jullie kids?

Hier gaat het gelukkig beter Frederique eet weer goed ( misschien wel weer te goed) ze eet nu 1 fles met 210 cc water en 1 fles met 90cc bij de lunch en 1 fles 240cc voor het slapen verder eet ze nu 200 gr GP en 200 gr FP wel is ze nog niet op haar oude gewicht terug maar dat is ook niet zo heel erg ga me er in iedergeval niet druk om maken ze is namelijk nog steeds aan de zware kant met haar 10kg en 71.5cm.

weten jullie misschien of je al iets kruiden kunt toevoegen aan het eten wij eten altijd veel verse kruiden maar durf dit nog niet te gebruiken?

verder gaat Frederique dus nu naar het kdv wou het eerst niet maar had nooit meer mijn handen vrij ze slaapt namelijk nooit meer al 1 uur achter elkaar dus nu gaat ze 1.5 dag per week en ik moet zeggen dat het wel lekker is en ze vind het er geweldig dasdan ook wel weer fijn.

ga nu stoppen kom snel een keer een foto plaatsen

• Reacties 675
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha meiden,

Heel even vlug ook even een berichtje van mij. Zo te horen gaat het eigenlijk met vrijwel alle kindjes het hartstikke goed.

Ook mijn mannen doen het prima. Eten en drinken goed, groeien goed. Gisteren bij het CB was Stijn 71 cm en 8600 gram en Job 72 cm en 7600 gram. Job is dus nu zelfs iets langer dan Stijn maar blijft een kilo lichter. Ik maak me er geen zorgen om: hij doet het prima. Is nog wel steeds een stukje langzamer in zijn ontwikkeling dan Stijn, maar gecorrigeerd voorde vroeggeboorte is hij gewoon OK. Stijn heeft die achterstand al helemaal ingehaald en kruipt ook achteruit en kan al zitten. Ook wil hij continue staan, maar dat vind ik een beetje vermoeiend, want dan moet ik hem de hele tijd helpen. Hij is ook erg gefrustreerd als hij dingen wil die hij nog niet kan... Job is een stuk relaxter en vind het wel best, maar ook hij rolt volop door de kamer.

Heb voor mijn verjaardag een fotoshoot van de kids gekregen en mag daarvan foto's uitzoeken voor aan de muur op aluminium dibond. Echt supermooie foto's

Chantal, wat heerlijk dat jullie voor een brusje gaan! Wel druk hoor twee van die guppies, haha

Nou meiden, veel plezier voor wie op vakantie gaat! Hoop weer wat meer tijd te krijgen binnenkort om jullie verhalen te kunnen blijven lezen.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Heee meiden,

Daar ben ik ook weer eens.. sorry! De tijd vliegt voorbij en onze mannen zijn alweer 8 maanden, wauw! Zorgen voor de mannen, werken en huishouden en daarnaast nog proberen je sociale contacten te onderhouden.. soms best lastig, maar dat zullen jullie wel herkennen ;-)

Als ik jullie verhalen lees dan zijn onze binken nog lang niet zover. Ze draaien wel al lekker en op hun buik ook rondjes, maar verder niet. Jesse wil alleen maar staan en stappen en daar is hij dan ook ontzettend goed in!

Kjell is een heerlijke knuffelkont en lacht de hele dag door. Hij kan zo heerlijk schateren dat je wel mee moet lachen!

Gelukkig beginnen ze nu ook groente te eten, naast het verse fruit wat niet snel genoeg naar binnen kan want dan trekken ze de lepel uit je handen, haha!

Water en diksap/limonade worden ze nog niet zo heel blij van, maar ook dat zal vanzelf wel komen.

We genieten van onze kanjers en wie weet gaan ook wij nog eens denken aan een brusje.

Meiden geniet van jullie kanjers, ze doen het super en elk in hun eigen tempo!

Eens kijken of het plaatsen van foto's lukt.

267792_10150231445291626_705521625_7790251_2936793_n.jpg

Jesse na zijn groente

263660_10150231451206626_705521625_7790382_967410_n.jpg

Kjell koekiemonster

Geplaatst

Ha Gerreber,

Grappig dat jouw jongens inmiddels ook zo verschillend zijn qua uiterlijk en ook in hun doen en laten zo te lezen. Ik vind Job en Stijn ook nog steeds zo verschillend, maar het is wel echt super genieten twee van die mooie mannen, niet?! Maar vind ook dat mamma maar erg weinig tijd heeft voor zichzelf....

Ik zal ook nog eens even een paar leuke fotootjes van mijn mannen plaatsen.

Foto-YSH6ABQQ-D.jpg

Wat nou brood zonder korstjes?

Foto-HWOBESUZ-D.jpg

Samen zwemmen

Kus voor allemaal! Liefs, Henkie

Geplaatst

Ons kleine prinsesje is 66cm en weegt 7kg290 (2weken geleden)

Over 2,5 week wordt ze opnieuw gemeten en gewogen.

Maar verder is ze heel actief en altijd vrolijk :icon_smile:

[ATTACH=CONFIG]1685[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1686[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1687[/ATTACH]

De tweelingen zijn al flink hè! Wat doen die kereltjes het goed :happy7:

Fijn hoor!

Intussen heeft Iza de smaak te pakken gekregen van het boodschappen doen. In het karretje zitten, alles goed kunnen bekijken, lachen naar andere mensen, dolle pret!

Ik vind het zelf nu ook heel leuk zo, ook omdat ik nu niet meer moet sleuren met de maxicosi. Nu is het hup de auto uit en hup het karretje in ;)

Zijn er hier nog van die kleintjes die mama graag 'helpen' (lees: verpakkingen opentrekken, al eens proeven van brood,...) bij de boodschappen?

Geplaatst

he hallo allemaal

wat weer een leuek foto's van allemaal mooie kindjes!!!

wij zijn sinds maandag aan het kamperen met de tent. een groot avontuur, maar erg leuk!!! Maureen geniet zichtbaar en wij ook. Onze eerste echte gezins vakantie!!! Super toch?

Maureen slaapt hier ook goed, al was het de eerste dag wel erg wennen en sliep ze erg laat. nu word ze laat in de avond nog weer wakker en wil dan een fles, tja de hele dag in de buitenlucht maakt hongerig!! ook probeert ze te kruipen, staat veel op handen en voeten, grappig gezicht met die luierkont in de lucht. tja al dat oefenen word je ook moe van he.

ik zal nog ff een foto plaatsten

[ATTACH=CONFIG]1691[/ATTACH]

groetjes wilma

Geplaatst

Geweldig die foto's... hier gaan wij over twee weken kamperen!!! hahaha...ben benieuwd...hier gaat het ook lekker ...Mirthe doet het prima...geven jullie haar pokon ofzo wordt er gevraagd!! hahaha

Ze maakt kruip bewegingen...en gaat al bijna staan langs de tafel...(nog een klein stukje) Verder zit ze ook in het wagentje met boodschappen doen...ze vind dat helemaal leuk! En wat begint iedereen toch tegen je te kletsen he? ... vroeger toen ik alleen ging zei niemand een woord tegen me...nu heb je eigenlijk altijd wel een praatje met iemand ?!?!

Verder moet ik zeggen dat ik het nu wel vermoeiend vind hoor...9 maand is ze en flink gefrustreerd soms...wil kruipen ..lukt niet ...schreeuwt om hulp...pfffff...

Ik ben er flink druk mee..overdag! Verder sinds..twee dagen vind ik dat ze effe flink van zich laat horen.... zzoooo...... Daar ontwaakt een draak...! vandaag kennis gemaakt met een boze mirthe !!! wow..!! tot nu toe was het zo'n vriendelijk altijd lachend kindje (heeft ze dat van mij?) maar oefff....er zit ook nog een ander kantje aan!! hahahahahaah

Oja...en dat wilde ik nog effe kwijt......Mirthe slaapt altijd erg goed..maar super licht.... zodra je naast haar bedje staat...dat kun je twee tellen wachten en doet ze haar ogen open! ze voelt gewoon dat je er bent! Dan lacht ze en loop ik de kamer uit...ik aai haar nog wel effe en zeg wat tegen haar......en ze slaapt weer door. Dit gebeurt soms wel 3 keer op een avond...(ze kruipt omhoog in bed dus soms leg ik haar effe recht en stop haar in...en als ik naar bed ga kijk ik ook effe bij haar)

[ATTACH=CONFIG]1731[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1732[/ATTACH]..... Ze is met precies 9 mnd 76 cm en 10 kilo !!!!

Geplaatst

Ha Wilma,

Niet op vakantie hoor... alleen nog steeds erg druk en weinig tijd voor het forum. Lees vaak wel even mee om op de hoogte te blijven van ieders baby's, maar tijd om echt te reageren ontbreekt me vaak. Maureen doet het nog steeds prima he!

Ook hier twee echte boeven die proberen te kruipen en gefrustreerd zijn als ze soms achteruit gaan ipv vooruit. Maar het gaat steeds beter!

Ook al heerlijk gefiets met die twee in de bakfiets, zo schattig Job hield steeds Stijn z'n handje vast. Nu alleen zo'n slecht weer dat je eigenlijk niet naar buiten kunt en dus eigenlijk ook blij dat ik gewoon moet werken :-)

Grtz, henkie

Geplaatst

Ook wij zijn nog niet op vakantie, eind aug pas. Daan weegt 10 kg en ias 73 cm, beide boven gemiddeld. Het tijgeren heeft hij goed onder de knie, gaat als een speer. Hij is ook wel vaker gefrustreerd, bv als de kat sneller loopt als hij haha. Zweten doet hij nu ook geregeld, vooral in zijn nek door de grote inspanningen. Daan wilt veel staan aan de salontafel of de bank, heeft dan veel pret. Alleen staan kan hij nog niet, verliest meteen zijn evenwicht.

Echt jammer van het slechte weer ja. Tussen de buien door gaan we vlug wandelen. Daan vindt wandelen echt leuk, lekker veel te bekijken. Als hij na het middageten wat lastig is, is wandelen het redmiddel. Slapen is nog steeds niet zijn favoriete bezigheid, helaas voor papa en mama. Winkelen is idd makkelijker geworden nu hij in het karretje kan zitten. Daan wil dan wel graag iets vasthouden en dan ook naturlijk in zijn mond stoppen.

Hoe gaat het met de rest?

Geplaatst

Dames,

Hier hetzelfde druk druk druk. Frederique doet het goed. Eet heel goed, slaapt goed overdag en sinds een paar dagen begonnen met tijgeren en haar billen gaan om hoog met de eerste kruipbewegingen. Wij gaan ook pas over 6 weken op vakantie. Heb er echt heel veel zin in!

Verder nog een leuk nieuwtje. Ben weer zwanger. We hebben een TP van onze cryo's gehad en dat is gelukt! ben nu 7 en halve week. Er zijn 2 cryo's teruggeplaatst en er is er 1 blijven zitten. We waren er eigenlijk vanuit gegaan dat het niet zou lukken.....

Nu heel erg misselijk en moe maar ja dat hoort erbij.

X Moontje

Geplaatst

Moontje,

Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws!! Wat fijn dat jullie opnieuw zwanger zijn dmv een cryo. Toch een stuk minder belastend dan helemaal opnieuw ivf.

Sterkte met de misselijkheid, hopelijk is het snel over.

Liefs,Henkie

Geplaatst

Hey meiden,

Ook ik ben nog niet op vakantie hoor, ben alleen heel erg druk met van alles;) wij gaan als het goed is maar 1 week naar de kust hebben niet zoveel tijd heb namelijk telefoon gehad dat we erg snel weer kunnen beginnen als we ons gesprek hebben gehad en ik ga eind september nog 5 dagen naar London( zonder Frederique poeff moet er nog niet aan denken maar gaat vast goed komen)

@Moontje, gefeliciteerd meid wat een goed nieuws nu hopen dat de zwangerschaps kwaaltjes snel af gaan nemen zodat je weer kunt gaan genieten!

Wat leuk om te lezen dat alles goed gaat met de kleintjes en wat leuk hé adat ze nu meer gaan uitproberen?

Hier gaat het op en af Frederique isnu al weer ziek heeft al 2 dagen meer als 39.5 koorts en slaapt dus erg onrustig gelukkig eet ze wel en lacht ze ook nog veel anders zou ik mij echt zorgen gaan maken we zullen wel weer zien waar dit eindigt.

Ze kan niet kruipen ja alleen als ze heel erg boos is dan gaat ze achteruitmaarde vooruit moeten we is gaan zoeken misschien heeft iemand die van jullie gevonden hihihi, wel probeert ze uit zitstand te gaan staan maar dat lukt natuurlijk ook nog niet ze vergeet dan haar op te drukken met haar handjes en komt dan zoop haar buik te liggen en jazo eigenwijs dat ze is dat wil ze dus helemaal niet dan is het echt krijssen.

Ook heeft ze nu in iets meer alse en maand 6 tanden gekregen hoop dan ook dat dat nu snel even op houd zodat ze even kan wennen aan al die tandjes.

meiden geniet van deze zomer hopelijk is augustus een mooiere maand wat het weer betreft.

Geplaatst

Hoi dames,

Nee ook hier nog thuis en geen vakantie !! We gaan dit jaar ook niet weg (buitenland) gewoon lekker in de buurt.

@henkiepenkie : Wat leuk die 2 in de bakfiets, lijkt me heerlijk. En ooh zo schattig dat ze elkaars handjes vast houden. Alleen het weer he, hopen dat het gauw beter en mooier weer gaat worden.

@moontje : Gefeliciteerd wat leuk !! Hopen dat de misselijkheid snel voorbij is en dat je kan genieten. Lekker is dat van een cryo. Ik wil ook wel weer maar moet dan IVF doen, punctie, hormonen en dat is waar ik tegen op kijk, dus wacht wel even. Maar het kriebelt zeker weten.

@lindaj : Fijn dat daan het zo goed doet, en boven het gemiddelde zit. Joshua ook die is al nu bijna 10 kilo en 78 cm. Voelt goed en geruststellend he !! Jah wandelen met of zonder de hond is zeker een geslaagd idee, lekker zijn ogen uitkijken.

@chantal : wat naar dat jullie meisje weer ziek is, vooral die koorst !! Maar gelukkig eet en lacht ze nog. Toch een stukje minder bezorgd.

Joshua die kruipt al ongeveer 2 weken, hij is vliegens vlug, jeetje zeg. Voor ik het weet is hij al aan de andere kant van de woonkamer !! Hij begon al met kruipen in zijn bed en toen was hij bijna 4 mnd. Zitten kan hij nog niet zelfstandig. Maar dat probeert hij ook niet want meneertje wilt gaan staan !! Bolt zijn rug constant op.

Merk echt dat hij ouder wordt, begint tegen te stribbelen en laat duidelijk horen als hij iets wilt, moppert, gaat er tegen in. En heeft zeker een eigen wil, zou denken dat hij denkt "mijn wil is wet " !!

Gelukkig gaat het met de andere kanjertjes ook goed.

Geplaatst

Hey meiden,

Weet iemand hoeveel een kindje moet drinken op een dag met koorts boven de 39 graden?

Ben gisteren met Frederique naar de HA geweest en ze heeft dubbele ooronsteking dus weer antibiotica maar nu wil het zozijn dat ze sins vanmorgen na haar ochtend fles niet meer wil eten en drinken ik denk dat ik hooguit nog 50cc erbij heb kunnen krijgen door waterijs en diksap.

Poefff ga me nu toch echt zorgen maken......

Geplaatst

Sorry, ik kan je niet verder helpen. Wat vervelend, een dubbele oorontsteking wat zielig. Heeft ze er veel last van? Hopelijk doet de antibiotica zijn werk snel. Veel beterschap!

Geplaatst

Ha Chantal,

Erg vervelend die dubbele oorontsteking van je meisje! Logisch dat ze nu even wat minder trek heeft. Op zich geeft dat niks zolang ze maar wel af en toe een goede natte luier heeft. Meestal slaat antibiotica snel aan en zal ze ook weer beter gaan eten en drinken. Gewoon regelmatig een beetje aanbieden, meer kun je niet doen. Als ze echt dagen slecht blijft drinken en ook weinig plast dan uiteraard aan de bel trekken, maar een dagje wat minder kan geen kwaad. Ik zou ook lekker een paracetamolletje geven, dan zakt de koorts een beetje en voelt ze zich ws ook een beetje comfortabeler. Succes en sterkte, hoop dat ze snel opknapt.

X Henkie

Geplaatst

Hey meiden,

Nou het ging dus niet goed met ons meissie en zei is nu opgenomen in het ziekenhuis ze had namelijk geen natte luiers meer en dronk geen druppel meer sins ze gisteravond dat kleine beetje melk had uitgespugt.

ze ligt nu aan het infus blijf vanacht bij haar en dan zien we morgen wel weer hoe het verder gaat,ook heeft ze nog steeds koorts 39.6/39.9 ook met paracetamolkomt hij niet onder de 39.4.

Meiden ga weer naar haar toe laat jullie morgen wel meer weten.

liefs

Geplaatst

He bah Chantal, wat balen. Gelukkig is ze nu wel in goede handen en krijgt ze in ieder geval genoeg vocht etc om op te knappen!

Sterkte, hopelijk is je kleine meissie snel weer gezond en thuis.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Chantal dat is schrikken zeg. Zo is je meid thuis en zo ligt ze aan het infuus in het ziekenhuis. Ze krijgt nu vocht binnen dus hopelijk knapt ze snel op en mogen julie haar weer mee naar huis nemen.sterkte en beterschap.

Geplaatst

Zo Chantal dat is zeker schrikken zeg !! Hopen dat ze snel hersteld en mee naar huis mag. 1 goeds ze krijgt nu in ieder geval vocht binnen, wel niet op een leuke manier !!

Veel sterkte en beterschap.

Geplaatst

even snel via de mobiel.

Ons meissie gaat langzaam beter maar nu is ze ook nog is allergies voor de antibiotica dus moeten vandaag nog blijven in het zh.

Later meer!

Geplaatst

he chantal, wat naar allemaal, gelukkig gaat het langzaam aan beter, heel veel sterkte!!! dit doet vast pijn aan je moederhart!

hier gaat het goed, Maureen heeft een harde stem en die laat ze ook duidelijk horen!!! schreeuwen is haar nieuwe hobby. Sinds vrijdag gaat ze zelf zitten!!!! en vanmiddag stond ze ineens in haar bedje!! ben ik ff blij dat we die vanmorgen nog helemaal omlaag hadden gezet!!

ik ben weer aaan het werk, de vakantie zit er weer op helaas.....

liefs wilma

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden