Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

violetta op welke dag had jij een heel licht streepje toen dan?

tinusje ik kan me voorstellen dat je ergens, diep van binnen, toch nog een beetje hoop hebt. Wat een rollercoaster aan emoties voor jullie! Hoe is je man eronder?

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven helemaal omdat je HCG toch hoog was.

Ik duim gewoon nog heel hard door!!! is het bloeden ook niet doorgezet

ja joh echt een achtbaan zo pfff

ja hier gaat het moeizaam ik wil echt zo graag testen en meer weten,maar durf niet eerder te testen bang om mezelf gek te maken

Donderdag en vrijdag moet ik werken dus ergens denk ik om nou woensdag te testen en dan teleurgesteld zijn of straks op mijn werk ongesteld worden

hoezo gek worden?

Geplaatst

Tinusje, Jeetje mina zeg, wat een enorme elende zeg!!! Gatverdamme ......

Voletten, vreemd hoor, 4 dagen na TP al de menstruatie. En kl*te uiteraard. Wel fijn dat je gelijk door mag.

Esther, hopelijk ga jij ons strakkies iets moois vertellen? Daar zijn we hier echt aan toe ;-)

Hier ook geen goed bericht helaas. Ik kreeg vanmiddag al buikkrampen, en begin nu ook te vloeien. K*T zooi!!! (sorry) 1e poging is nu dus volledig mislukt en zal ik 8 feb voor een kijkoperatie gaan. Ik ga morgen nog wel bloed laten prikken, maar ga er vanuit dat het niet goed is.

Geplaatst

ach guusje...wat is het dan belabberd als het doorbreekt hé! Gezever! Sterkte meid!

Wat ga je voor kijkoperatie krijgen?

Ik hoop ook echt dat ik het bankje wat groener mag gaan maken maar ik zou dat ook wel weer heel erg moeilijk vinden voor al die meiden die negatief hebben getest!

Geplaatst

Guusje, wat ontzettend balen. Kan me voorstellen dat je een ontzettend k..gevoel hebt.

Maar misschien lukt het na de kijkoperatie allemaal wel beter.

Bij mij lijkt het toch ook positief resultaat te hebben, al is het dan nog niet helemaal gelukt.

Maar dan moet je wel aandringen meteen alles te laten doen hoor.

Geplaatst

Dank je voor de tip Tinusje. Er is al op de echo gezien dat mijn linker eileider vol vocht zat, en zal morgen vragen hoe dit dan gaat. 8 feb is natuurlijk al snel, dus hoop dat ik nog wel even tijd heb om te bespreken wat ze wel mogen doen als ze iets zien.

Geplaatst

Wat een boel nare berichtjes hier zeg... 2011 gaat tot nu toe nog niet echt groen van start.

@tinusje en meezie; sterkte komende dagen. (ook voor de meiden die ik misschien vergeten ben).

Hier weet ik ook nog steeds niet of het nu wel gelukt is.... Gister had ik knolserderij-soep gemaakt(wel erg lekker trouwens), maar dus de hele zondagavond last van mijn darmen gehad. Maar als ik ongesteld moet worden (morgen dus eigenlijk....)heb ik ook altijd last van mijn darmen. Wel zijn mijn borsten nu iets aan de grote kant. Maar dat kan ook altijd nog van een naderende menstruatie komen.

In theorie zou ik morgen kunnen testen (2 weken na de punctie), maar ik wil het gewoon vol houden tot zaterdag. Op mijn formulier staat als testdatum 30-1, maar het wordt toch 29-1. Gelukkig heb ik nog geen testen in huis, anders waren er nu al een paar doorheen gegaan....

Afgelopen week had ik wel al gedroomd dat ik een meisje kreeg; het was best wel een vreemd gevoel; net alsof het al echt zo was.... Hoop dat het een voorteken is(hoewel het ook best een jongen mag zijn:) )

Geplaatst

wannabemom...spannende dagen voor jullie! Wat onzeker allemaal of niet? Gebruik je ook nog utrogestan of hoeft dat niet bij een cryo? Daar kan je ook rommelende darmen van krijgen.

Sterkte morgen! Tenminste, dat is normaal wel een spannende dag, 2 weken na de punctie!

Geplaatst

Guusje wat ontzettend klote zeg, sterkte.

Tinusje hoop dat het bij jou alsnog de goede kant uitslaat, succes.

Voor alle wachtende toi toi toi.

Geplaatst

Meiden, ben even niet online geweest en moest een hoop bij lezen.

Helaas veel negatieve berichten.

@Meezie, wat een rare situatie zeg. Het is echt een emotionele rollercoaster. Wist niet dat het kon cryos weer invriezen.

Hoop voor je dat het duidelijk is en je weer verder kan.

@Angel, balen! We hadden zo goede hoop. :-(

@Tinusje, terwijl ik aan het lezen was dacht ik hetzelfde als Valesca, denk dat er nog eentje zit. Dat hoor je echt vaker. Op www.freya.nl heb ik er ook over gelezen.

Blijven hopen!!

@Guusje, sterkte!!

@Wannabemom, zou leuk zijn als er nog een groene bijkomt!

@Violeta, na 4 dagen ongesteld dat ben ik nog nooit tegengekomen? Heel apart, een embryo zweeft toch nog zoveel dagen in je baarmoeder voordat het nestelt, het klinkt zo raar dat het dan al eruit komt. Zou toch later moeten zijn.

@EDR, jij ook groen...fingers crossed!

Geplaatst

Guusje, shit zeg!! Hopelijk lukt het na de operatie wel, ik had ook vocht in mijn eileider en dat bleek te lekken in mijn baarmoeder, ik heb daarmee 2 ivf behandelingen verspilt, in totaal 6 embryo´s, na de operatie raakte ik meteen 2 keer zwanger, dus ik hoop dat het bij jou misschien ook helpt als je geopereerd bent, sterkte en succes!!

Geplaatst

Dat geeft me weer moed. Want het lekken in de baarmoeder heb ik ook. Altijd rond de eisprong, dan voel ik het zo lopen. Hopelijk kunnen ze dit verhelpen.

Guusje, shit zeg!! Hopelijk lukt het na de operatie wel, ik had ook vocht in mijn eileider en dat bleek te lekken in mijn baarmoeder, ik heb daarmee 2 ivf behandelingen verspilt, in totaal 6 embryo´s, na de operatie raakte ik meteen 2 keer zwanger, dus ik hoop dat het bij jou misschien ook helpt als je geopereerd bent, sterkte en succes!!
Geplaatst

Test van vanmorgen hardstikke negatief. Zit nu op wachtdag 8. Weet dat het vroeg is maar verwacht niet dat hij nog positief gaat worden eigenlijk. Hoe is het met celene. Jij mocht toch testen?

Geplaatst

nog niet opgeven hoor!!!! je bent gewoon erg vroeg!!

Ik heb me kunnen inhouden vanmorgen wilde echt testen maar wacht toch nog even

Geplaatst

Heee Esthertje, breek weer even in. Wat balen dat je vanochtend geen tweede lijntje zag. Was die van gisteren dan een indrooglijntje? Maar die tweede streep moet toch ergens vandaan komen? Ga je straks nog eens kijken? Hier gaat 't ook niet zo denderend: mijn temp vanochtend gezakt met .2 graden en dat is een slecht teken. :mad::mad:

Alle andere meiden: Sterkte en succes!!!

Geplaatst

Hallo meiden, net een negatieve uitslag uit het zkh gekregen. Poging 1 is dus niet gelukt. Ik hoop zo dat er nog een heleboel groene regels gaan komen hoor, want zo rood kan natuurlijk niet.

Iedereen heel veel succes.

Liefs Guusje

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

Violetta: 28 Januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat blijft deze bank toch rood kleuren en wat een verhalen lees ik weer... Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen én natuurlijk heel veel succes met een eventuele cryo poging dan wel een nieuwe ronde ivf!

Mik en Raaut, (nogmaals??) gefeliciteerd met jullie groene plaatsen!!

Lieve groet,

Geplaatst

Guusje neeee toch,wat kl*te meis.

Ik hoop het zo graag voor je dat je na de kijkoperatie gelijk een grotere kans krijgt op een zwangerschap!

Sterkte!

EDR ik heb je bericht niet gezien gisteren.

Volgens mij ben je heel vroeg met testen?! Hij kan toch nog possitief worden!

IK heb het toen ook heel erg vroeg gedaan ik denk dag 7 of 8 met 1 heel erg licht streep en daarna 2 dagen later test negatief en ik had menstruatie pijn,dus ik was gewoon overtuig dat he mis was,maar wat bleek later bij de bloedtest:Ik was zwanger! Dus het kan nog!Blijf possitief!

Wanneer is je oficiele test dag?

Miki,dat klopt het is heel erg vroeg,ik snap ook niks van!We gaan nu eerder beginnen met echo's en bloed prikken,zodat we alles op tijd kan zijn!Geen verrassingen meer!

Valesca,knap van je dat je nog niet test!Het is ook vroeg nu 25-01,je test dag is 31-01,heel veel succes met vol houden :)

Elliebellie,ik heb geen erwaring met tepm.meten. Kan het nog goed komen?

Wannabemom wat spannend nog paar dagen,blijf jij ook positief???Want alles wat je voelt hoeft niet per se te komen omdat je gaat menstrueren,het kan zijn omdat je possitief gaat testen!!!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor de volgende poding,31-01 gaan we weer,dus weer spannend.Ongelooflijk dat het zo gaat.

Groetjes,Violeta

Geplaatst

hey hai..

Ik weet niet goed hoe betrouwbaar een test is..

Ik zit nu op wachtdag 9 en heb positief getest met een kruidvat test.

Jeetje.. ik weet dat alles nog mis kan gaan, maar zo vroeg positief???

Kan ik hier nu wel op vertrouwen?

Liefs Yvonne

Geplaatst

he guusje nee he jij ook al veel sterkte en hopelijk dat het na de kijkoperatie beter gaat. Lijkt me dat je aan de ene kant hoop dat ze iets vinden waardoor het telkens niet lukt maar aan de andere kant hoop je denk ik dat alles verder goed is succes in ieder geval.

Violeta succes met je volgende poging

Esther het kan nog altijd gewoon nog een keer testen morgen succes nog met de spanningen

Celene al een test gedaan?

Valesca duurt lang he dat wachten maar hoe langer je niet ongesteld wordt hoe groter de kans is dat je natuurlijk positief test strax

Wannabemom hoe voel jij je al een keer een test gedaan

Yvonne het kan gerust hoor en anders doe je morgen toch weer een test kun je het vergelijken wanneer is je officiele testdag?

Voor alle andere die binnenkort mogen testen succes en hopelijk maken jullie dit overzicht toch echt wat groener

Geplaatst

wat balen guusje sterkte:(

en yvje wat spannend

ik zit nu op wachtdag 9 en had tussen de middag wat bruine afscheiding...ik was ineens zo bang en onzeker dat ik getest hebt(had net voor de lunch al geplast en na een kop thee kon ik wel weer ff plassen,maar negatief..wel kwam er op het einde iets lichts en dan het indrogen was er een 2e te zien maar dat is gewoon van het indrogen) ik denk dat het moment ook slecht was,mijn urine was waarschijnlijk al niet een goed moment maar te tranen kwamen wel,ik overstuur rene gebeld,zegt hij ook nog ik vind het toch jammer dat we het niet samen konden doen...ja pfff ik was gewoon even helemaal van slag....

maar goed verder geen bruin of rood verlies dus probeer nog hoop te houden,

nu lees ik ergens dat de kv test geen indrooglijntje heeft?

nou ja ik maak me gek

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden