Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tinusje, wat enorm balen dat dit je zo onzeker moet maken. Bah! Hopelijk komt er morgen meer duidelijkheid.

Valesca, wat een goed nieuws. Gefeliciteerd!

Esther, ik ben nog voor je aan het duimen.

guusje, wat ontzettend balen. duim voor je dat poging 2 gaat lukken. ook voor alle anderen die negatief getest hebben, sterkte.

Hier nu al 4 dagen rood bloedverlies maar weet niet of het mijn menstruatie is. Gisteren was de streep wel dikker. Vandaag streep hetzelfde. ik heb er geen goed gevoel meer bij. morgen bloed prikken.

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zie ook een streep hoor!!!!!! Spannend hoor!

Geplaatst

Jrn,het is nog hoop,hoor.

Moet je morgen bloed gaan prikken?

Valensca,meis,wat spannend!!!

Een streepje!

Die moet alleen maar donkerder worden :)

Geplaatst

Een duidelijke streep valesca, zal voor je mee gaan duimen dat die de komende dagen steeds donkerder wordt.

Hier nog steeds geen bloeding. Zondag opnieuw testen. Als het dan nog steeds negatief is en geen bloeding moet ik maandag bellen. Geen idee wat er dan gaat gebeuren. Dacht zelf dat alle hoop vervlogen was.

Geplaatst
Hier nog steeds geen bloeding. Zondag opnieuw testen. Als het dan nog steeds negatief is en geen bloeding moet ik maandag bellen. Geen idee wat er dan gaat gebeuren. Dacht zelf dat alle hoop vervlogen was.

Hoi, gebruik je utrogestan? Dat kan een verklaring zijn waarom je niet ongesteld wordt. In mijn ziekenhuis doen ze altijd een bloedtest op je officiele testdag, ook al ben je ongesteld en test je negatief.

Geplaatst

Wannabemom,

Och nee toch, weer niet gelukt.

Wat shit voor je!

Heel veel sterkte en kracht gewenst om dit verdriet weer te gaan verwerken.

Geplaatst

ik lees hier normaal ook elke dag maar ik heb sinds afgelopen zaterdag nacht in het ziekenhuis gelegen..

Had hele hoge koorts en buikpijn, bijk een baarmoeder ontsteking te hebben, dus aant infuus en antibiotica. ze denken dat het komt door de mk.

wat veel rode regeles!!! bah bah bah!!

enne valesca.. duidelijk een streep hoor.. hopelijk heb je op de testdag ook een positieve test.

mik, kwam even kijken hoe je echo was, mooie plaatjes mee gekregen?

liefs

Desiree

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden