Ga naar inhoud

Vreselijk nieuws,maar meiden houd moed!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Net als de meeste weet ook ik niet wat ik hier zal gaan schrijven.

Wil jou en je partner heel veel sterkte wensen bij het verwerken van dit onbeschrijfelijk grote verlies van jullie meisjes, jullie dochters Fleur en Sofie.

• Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marlijne en man,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochters met beiden zo'n prachtige naam.

Hier zijn geen woorden voor.

Groet,

Appel

Geplaatst

Wat ontzettend erg. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. Prachtige namen voor jullie meiden.

Geplaatst

vreselijk.. hoe kan dit toch altijd gebeuren he vraag je je dan af.. hebben wij die in de mmm nog niet genoeg mee gemaakt!

Hier zijn geen woorden voor!

een hele dikke digitale knuffel!!

liefs

Desiree

Geplaatst

Lieve Marlijnne en partner,

Wat vreselijk....en ook ik heb er geen woorden voor...

Afscheid moeten nemen van Fleur en Sofie..veel te vroeg...

Wat een drama!

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht!

Liefs Daan

Geplaatst

Lieve Marlijn en partner,

Ik heb er echt geen woorden voor, wat vreselijk voor jullie.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe.

Hoe oneerlijk kan het leven zijn.

Wat een prachtige namen trouwens.

Geplaatst

Ik ken je niet Marlijnne, maar kan me geen groter verdriet voorstellen dan zwanger zijn - en nog wel van een tweeling - en deze dan te moeten verliezen met 20 weken. Het zijn al kindjes!

De strijd die 'wij' al extra moeten leveren om al zwanger te mogen worden en dat dit jullie ook nog eens moet overkomen. Ik heb er geen woorden voor, dit lijkt bijna onmenselijk om zoiets te moeten dragen en je kindjes zo jong ter aarde te moeten brengen.

Ik kan jou en de jouwen alleen maar heel veel kracht en liefde wensen; voor nu en en voor de toekomst.

Ik zal vanavond niet alleen voor jou en je man, maar ook voor jullie 2 prachtige meisjes een kaarsje branden.

Sandra

Geplaatst

Jee Marlijne,

Wat een verschrikkelijk bericht.... wat erg dat je zoiets mee moet maken!!

Heel veel sterkte gewenst...

hier zijn geen woorden voor....

Jolieneke

Geplaatst

Marlijne, het ergste wat er kan gebeuren is gebeurd. Je hebt net je echo gehad alles goed en krijgt dan onverwacht weeen; neeeeeee! Ontsluiting en het besef dat je kindjes veel te vroeg geboren gaan worden. Wat erg dat je hierdoor heen moest samen met je man. Ik wens je alle liefde en kracht toe met dit verschrikkelijke verlies. Wij weten dat je mama bent van Fleur en Sofie.

Heel veel liefs Sheenara

Geplaatst

Marlijnne, wat verschrikkelijk is dit voor jullie! Ik hoop dat jullie veel steun vinden bij elkaar en je omgeving in deze moeilijke periode.

Jullie meisjes hebben wel heel mooie namen gekeregen.

Liefs, Emily

Geplaatst

Lieve Marlijn en partner,

wat een verschrikkelijk nieuws, met de tranen over mijn wangen zit ik dit bericht te schrijven. Ik weet wat jullie meemaken en het is zo ontzettend oneerlijk. Twee van die mooie meisjes, veel te vroeg geboren. Zo compleet maar veel te klein. Ik hoop dat jullie elkaar goed kunnen steunen, het is zo belangrijk. Deze meisjes, jullie dochters, horen voor altijd bij jullie.

Heel veel sterkte in deze o zo moeilijke en verdrietige periode.

Liefs Mia

Geplaatst

Hallo Marlijnne en partner,

Zelfs ik, heb zelf dit jaar een kindje verloren, weet niet wat ik hierop moet zeggen.

Dat zegt wel genoeg denk ik

Heel veel liefs en sterkte toegewenst.

Liefs Amel

Geplaatst

Oh Marlijnne, wat een ondraaglijk verlies.. Zo abrupt afscheid moeten nemen van jullie zo gewenste dochtertjes.

Heel veel sterkte en kracht voor jullie beiden.

Geplaatst

Marlijn en partner,

Heel veel sterkte toegewenst met het verlies van jullie meiden.

Je was zo dichtbij en dan gebeurt er dit, echt heel triest.

Ik hoop dat je goede mensen om je heen hebt wie je bijstaan.

Love & light Mo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden