Ga naar inhoud

Vreselijk nieuws,maar meiden houd moed!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Marlijne,

Wat een vreselijk nieuws, ik wil jou en je man heel veel sterkte en kracht wensen om met dit verlies om te gaan!

Liefs Lisette

• Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Marlijne,

Wat een vreselijk nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Hele mooie namen hebben jullie de prinsesjes gegeven. Heel veel sterkte met deze moeilijke verwerking.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Hoi Marlijn en partner,

Wat verschrikkelijk....ik weet niet wat ik kan zeggen. Ik lees je bericht en de rillingen lopen over m'n rug, tranen staan in mn ogen. Helaas weet ik wat je voelt, ook wij hebben ons kindje verloren. Ik wil je verschrikkelijk veel sterkte en kracht toewensen!

Dikke knuffel Esly!

Geplaatst

Heel veel sterkte! Heb bewondering voor je; dat je ondanks je eigen immense tegenslag en verdriet anderen moed toewenst. Dan ben je met recht een mooi mens!

Geplaatst

MArlijn en partner,

Wat is dit verschikkelijk oneerlijk... heb er echt geen woorden voor... ik wens jullie allebei heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Geplaatst

Lieve Marlijnne,

Wat een vreselijk bericht, ik ben er ondersteboven van. Ik wens je ontzettend veel kracht om dit verlies te verwerken, heel veel sterkte!

Liefs, Laika

Geplaatst

Wel uit het leven voor altijd in je hart....enorm veel sterkte met alle openeindes die door jullie twee schatjes niet meer ingevuld gaan worden...houd moed en kracht....voor fleur en Sofie....maar ook voor jullie....liefs en een warme knuffel van mij.

Geplaatst

Marlijnne & partner, gecondoleerd! Heftig om op deze manier te bevallen en vader en moeder te worden van Fleur en Sofie. Zo kort, maar zo onherroepelijk aanwezig in jullie leven. Verwacht, gekoesterd, liefgehad en ze nu af moeten geven. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Geplaatst

Wat oneerlijk. Zo gewenst.... en dan nog de kracht hebben om andere mensen sterkte te wensen.

Al die sterkte en kracht verdienen jij en je partner.

Ben je er al aan toe om te vertellen hoe het nu met je gaat?

Geplaatst

Hallo lieve allemaal,

Ik merk dat ik zoveel heb aan alle lieve reacties en nog mailtjes van jullie die iets soort gelijks hebben meegemaakt.

Heel veel dank hiervoor!

Het is vreselijk en ben totaal van de leg. Ik weet niet waar ik het zoeken moet en het is onwijs drukke week. Onze meisjes hebben geleefd dus ze moeten officieel worden aangegeven etc etc.

Begrafenis geregeld deze is morgenmiddag in besloten kring. Wij wilde niet teveel formeel gedoe!

Iedereen komt eerst bij ons,daarna rijden we in een rij naar de begraafplaats. Daar staat iemand klaar met roze en witte ballonnen. We hebben een vlindermandje en een dekentje met een vlinder en de namen van onze meisjes erop. Wij hebben ze vanmiddag samen mooi aangekleed. We hebben 1 mooi lied die wordt gedraaid en dan is het klaar. Op 1 of andere manier kijk ik uit naar morgen,maar wegbrengen wil ik ze eigenlijk niet. Gelukkig heb ik een plekje waar we naar toe kunnen!

Mijn vriend is af&toe zo overstuur. Dat doet extra zeer. Je weet hoe mannen soms kunnen zijn. We hebben heel veel aan elkaar.Het gaat op&af! Vandaag iets betere dag, het verdriet is er niet minder om, maar we hebben zelfs gelachen. Misschien klinkt dat heel raar. Maar ik schrok ervan.....

Ook ben ik echt aan het ontzwangeren,vloeien en nu flinke stuwing. AUWWWW****

Voel me raar,huilen doe ik op de gekste momenten en dat mag. Heb er totaal geen woorden voor. Het is zo onrechtvaardig. 2 punt gave meisjes.

Als we ooit maar weer een wolk van een baby mag krijgen!!!

Morgen voorspellen ze sneeuw. Ik vind het best wel mooi.....beter dan regen. Sneeuw heeft wel iets.

Als ik dit typ................tranen met tuiten

lieve meiden bedankt voor alle lieve reacties.

Ik kom zeker buurten op het forum,maar het is even iets minder.

Kus

Marlijn

Geplaatst

Lieve Marlijnne en partner,

Alweer schieten de tranen in mijn ogen, het is zo oneerlijk!!! Morgen breng je jullie lieve meisjes naar hun laatste rustplaats. Ik hoop van harte dat het een 'mooie' dag wordt.

Heel veel sterkte voor morgen en natuurlijk ook voor de toekomst.

Ik denk aan jullie!

Geplaatst

Jeetje Marlijnne, wat een verdriet, ik zit met natte oogjes achter de pc. Je klinkt erg sterk en dapper. Ik wens jullie voor morgen veel sterkte toe en steun van jullie familie. Ik hoop dat er sneeuw valt en geen regen.

We zullen aan jullie denken.....

liefs Sab

Geplaatst

Lieve Marlijnne en partner, wat een verscheurend verdriet.

Ik wens jullie morgen ontzettend veel sterkte toe.

En inderdaad laat het maar sneeuwen. Dan is de wereld prachtig maagdelijk wit.

Het zal een zware dag worden en dan de dagen erna...

Afschuwelijk, ik heb er wederom geen woorden voor.

Dit gun je echt niemand.

Geplaatst

zit met tranen in me ogen dit vreselijk bericht te lezen.. hier zijn idd geen woorden voor

wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies

veel liefs

Geplaatst

Lieve Marlijnne en man,

Heel veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van jullie meisjes. Ik hoop dat het afscheid wordt zoals jullie dat willen en dat er maar een dik pak sneeuw mag vallen. Ik denk aan jullie en als het gaat sneeuwen zal ik even omhoog kijken.

Liefs Debbie.

Geplaatst

Ik hoop dat er sneeuw voor jullie mag vallen vandaag.

Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

Ik zal een kaarsje branden voor jullie.

Liefs, beau

Geplaatst

Marlijnne ik vroeg me af hoe het met jou en je partner is. Het is een paar dagen geleden dat jullie zo'n zware gang moesten maken. Hoe hebben jullie deze dag ervaren? Als je er liever niet over schrijft hier dan begrijp ik dat hoor, wil alleen wel even laten weten dat er aan jullie gedacht wordt.

liefs esther

Geplaatst

Lieve Marlijn

Het is zo intens verdrietig maar ik moet zeggen dat ik het mooi vind hoe jullie het afscheid gepland en voor ogen hebben, ik denk regelmatig aan jullie!

Helaas hebben meerdere stellen het meegemaakt en het is in een woord onrechtvaardig!! en zo zinloos. Het is een vreemde ervaring, zelf heb je veel verdriet en pijn maar als je dat van je partner ervaart dan lijkt dat weer dieper te gaan he? Gelukkig vinden jullie steun bij elkaar. Voor jullie meiden heeft de hemel sneeuwvlokken gehuild en je ziet het, zoveel dat heel Nederland onderhand ontwricht is...het kan niemand ontgaan zijn.

Lieve meid, heel eg veel sterkte, het echte verwerken zal pas gaan beginnen, pas goed op elkaar hoor!!

ps. voor de stuwing, je kan er medicatie voor krijgen maar wat bij mij hielp was strakke bh´s dragen en bij het douchen de borsten proberen te ontzien, geen echte stralen erop, dat stimuleert

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden