Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hè getver Chan, wat een teleurstelling.... weer een maand langer wachten.

Wel mooi dat ze deze check hebben gedaan, kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan.

Waarom doen ze binnenkort weer een Sot? Het is nu toch bepaald dat jullie voor IVF gaan, of wordt dat weer opnieuw bepaald?

Meid, wens je sterkte!!! Vertroetel je mannetje maar, want voor hem moet dit ook kl*te zijn.

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ooo chann nee dat meen je niet wat balen zeg jeetje weet niet wat ik zeggen moet heel veel sterkte het is toch weer een knap voor je kop als je niet kan starten.

Sonja wat LIEF !!!!! ik heb een brief geschreven en hij een kaart en daar stond het zelfde op twee zielen 1 gedachte die schat en ik maar denken dat we niet op 1 lijn stonden wel dus!!!! haha.

wachten duurd lang.

Ilona nee hoor is niet vroeg moet dan als het goed is spuiten en dan twee dagen erna naar ziekenhuis en dan twee dagen puchtie.

en wat top dat je ook mag beginnen spannend weer succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

hoi hoi,

Jessica: dus jij bent gestart dan?? Spannend weer man!

Chantal: Wat vervelend zeg! Hou je taai.

Hier nogsteeds niets loos! Duurt wel lang zeg wachten pffff.... , maar kan nu geen 2 dagen meer duren!

Ik heb vanaf vandaag vakantie, dat zijn weer de voordelen van in het onderwijs werken heerlijk! Dus kom maar op ik ben dr klaar voor hihi!!

liefs

Geplaatst

Hellootjes,

Even een poging gedaan bij te lezen, haha!

@Mierie, al ongi nu?

@Sowiebo, ik duim dat je voor do. je ongi hebt en dus nog kan starten voordat je arts op vakante gaat!

@ivfsh, begin maart beginnen toch? Gaat nu opschieten hoor!

@Chan88, wat een tegenvaller dat je toch nog niet mag starten. Ik snap dat je daar de balen van hebt. Kop op meid, ook voor jou komen er betere tijden!

@Sab, wat fijn dat de uitslag van het zaadonderzoek goed was!

@Ilon@, Staat de FM nog steeds gepland voor de 21e? Gaat opschieten dan! Spannend!

Hier ben ik dat wachten al helemaal beu, soms denk ik vanalles te voelen en dan juist weer helemaal niets. Heb krampjes, zere borsten en ben echt mega verstrooid. Ook moet ik heel veel plassen! Ik hoop dat ik nog kan wachten met testen (dat ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen) Wel moeilijk hoor!

x

Claudia

Geplaatst

2 violen en een trommel en een fluit..... joepie de poepie, want de vlaggen hangen uit :)

Joehoe, eindelijk!!!

Voortraject

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Mijnbaby: 17 feb/11.30 Intake TP eskimootje

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Eve: 21 feb start decapeptyl

Poezebeest: 21 februari start decapeptyl, 9 maart start gonal-f

Suzz: 4 febr. start decapeptyl, wachten op de rode duivels...

Ilon@: 26 januari start Suprefact, uitgangsecho 14 februari

Chan88: 17 febr start Deca, 28 febr startecho

Sowiebo: 18 februari start met Puregon & Menopur

FM:

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Minoes(Jessica) 19 feb 1e fm

Ilon@: 21 februari 1e FM

Sowiebo: 23 februari 1e FM

Punctie:

Clauw; 9 februari

TP:

Dusssss, vrijdag beginnen met prikken en volgende week woensdag 1e FM!!! Ben benieuwd, als mijn eitjes meewerken, hebben we nog net op tijd de punctie ;)

Ben nog op het werk, dus zal gauw ff wat doen! Ben illegaal bezig ;)

Geplaatst

Volgens mij mag ik met 14 dagen testen, weet enkel niet of dit na punctie of na tp is.....is vast wel verteld, maar niet blijven hangen, haha

Sowiebo, gefeliciteerd!!! Nu kun je eindelijk starten!!

Geplaatst

@ Chan Wat onwijs kl#te dat het zaad niet goed was en dat jullie nu een maand moeten overslaan!!! Sterkte ermee!!!

@ Minoes Ik bedoelde met ‘vroeg’ het tijdstip dat jullie in t ziekenhuis moesten zijn…. Hihi!

@ Mierie en Sowiebo Wat grappig dat jullie allebei in het onderwijs werken!? Ik namelijk ook!

Ik sta fulltime voor groep 7 in St. Pancras. En jullie?

En Mierie, geniet lekker van je welverdiende vakantie!

Ik ben ook pas volgende week aan de beurt (komt goed uit met de afspraken in België) en ben er echt aan toe!!! ;-)

@ Clauw Idd spannend zeg!! Nog +/- 1 weekje en dan mag je dus testen!! Ik zal voor je duimen!!

@ Sowiebo Wat SUPER!!! Nu op naar de 1e FM!!

Nou, ik heb gisteravond de 1e spuit gezet en pff, ik ben er wel een kwartier mee bezig geweest!! Haha!

Maar het is gelukt en ik ga er vanuit (hoop?!?) dat het steeds sneller gaat!!

En nou maar hopen dat mn eitjes goed groeien!!!

Geplaatst

Hey Ilona, oefening baart kunst... dus het zal steeds sneller gaan ;)

Ik sta 4 dagen voor groep 8 in Friesland. Woon overigens wel vlakbij Schagen, ik zit dus iedere dag 85 km. in de auto naar mijn werk.

Ach, heb het er onwijs naar mijn zin en heb het er nog steeds voor over.

Sinds dit schooljaar hebben we het zgn. continurooster en ik moet zeggen, het bevalt prima :)

Heb vandaag kunnen regelen dat ik er de week na de vakantie niet ben, omdat we dan ergens in een huisje zitten, in de buurt van DD.

Toen ik nog in het uitgerekend meitopic schreef, was het onderwijs ook sterk vertegenwoordigd. Begint er hier ook al op te lijken, geloof ik hihi....

Geplaatst

Sowiebo - Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze weer een SOT gaan doen. Misschien toch om dan beter weer te kijken? Jij eindelijk ongi!! Whiehoeee! Wat grappig dat je dan blij kan zijn he? haha

Jessica - voordat ik het vergeet! Alvast heel veel succes zaterdag!! spannend!

Mierie en Sowiebo - Ik werk ook in het onderwijs, maar dan op kantoor. Veel vakantie, maar soms ook niet

Clauw - hou vol! Wachten duurt idd veel te lang! hopelijk is het snel voorbij en heb je positief nieuws!

Ilona - gelukkig dat het spuiten gelukt is! Het zal wel steeds sneller gaan ja, wordt routine denk ik

iemand nog tips voor beter zaad? Of juist afraders?

x Chan

Geplaatst

@ Sowiebo

Het onderwijs is idd goed vertegenwoordigd hier!!

En wat toevallig dat je dichtbij Schagen woont!! Maar jeetje meid, dat is een behoorlijk stuk rijden elke dag!! Maar als je het zo goed naar je zin hebt, dan heb je dat er idd wel voor over!!

Wat heerlijk dat je de week na de vakantie nog een week ‘afwezig’ kan zijn!! Geeft vast wel rust, want dan hoef je je daar tenminste niet druk om te maken!!

Ik ben trouwens benieuwd hoe het bij jouw op school geregeld is?? ‘Krijg’ jij vrije dagen om naar het ziekenhuis te gaan of moet je uren inleveren??

@ Chan

Het zaad van mijn man is ook niet super en de ene keer beter dan de andere… Hij is nu al een tijdje gestopt met roken en heeft van de gynaecoloog in België in januari Flixar capsules voorgeschreven gekregen ter verbetering van zijn zaadkwaliteit. Dat zijn voedingssupplementen, maar ik weet niet of ze ook in NL te krijgen zijn…. Kijk anders ook even op http://www.flixar.be/index-nl.php

Overigens weten we nog niet of het werkt, maar het kan nooit kwaad!! Succes!!!

Geplaatst

Hey dames.

Ilona haha lees sms dingen verkeerd of ik noem iemand bij de verkeerde naam haha lekker bezig dus.

snik haha ja erg vroeg maar ja het is voor een goed doel op zaterdag.

Chann dankje.

Ik heb geen idee hoe je zaad beter maakt nog nooit in ons ziekenhuis gehoord.\

Sonja wat lekker dat je nog een week extra vrij kon krijgen

Liefs Jessica

Geplaatst

Ilona,

De vorige pogingen heb ik allemaal in NL gedaan en werd altijd intern opgelost. Was dan hoogstens een ochtend niet aanwezig en vaak sprong mijn schoolleider ervoor.

Nu ik deze week 'vrij' ben, wordt waarschijnlijk onbetaald verlof, omdat ik echt een week weg ben.

En doordat ik er net een tijd uit geweest ben, trok het allemaal niet meer, is het bovenschoolse bestuur ook op de hoogte.

Dus als ik dan een week afwezig ben, valt op.... maar dat geeft niet. Ze zijn tot nu toe erg coulant geweest, dus mag zeker niet klagen!

Ik zie het wel!

Wat betreft het zaad verbeteren, mijn man slikt nu 500 mg vitamine 2 en zink/selenium. Dit op advies van de arts.

Verder geen telefoon meer in de broekzak, vermijden van cola. Ach ja, je weet het toch nooit!!!

Geplaatst

Yess!! iK ben ongesteld geworden!! HOERA! (hoe blij kun je zijn??)

Morgen uitgangsecho, en dan krijg ik de rest van het traject te horen.

Chann, wat *** zeg dat je een maand moet wachten. Alsof we al niet genoeg moeten wachten met alles...

Sowiebo, HOERA, jij ook je duivels, goed zo! Nu kunnen we weer verder.

Wat is trouwens een SOT??

Lief van jullie die beterschapswensen, ze hebben gewerkt. Ben uit de diarree-luiers,

en het hangen en hoesten en zo is al bijna weg (gelukkig!)

Sorry dat ik zo weinig hier ben, heb veel te weinig uren in mijn dag, sorry!

Maar ik denk wel aan jullie!

Voortraject

Suzz: 4 febr. start decapeptyl, 17 febr. uitgangsecho

FM:

Punctie:

Clauw; 9 februari

TP:

Geplaatst

Hoi Dames, echo was goed,

start vandaag met Gonal-F, dinsdag eerste FM!

Mijnbaby, hoe was je intake?

Voortraject

Suzz: 4 febr. start decapeptyl, 17 febr. start gonal-f

FM:

Suzz: 22 februari 1e FM

Geplaatst

Goed nieuws Suus! Spannende tijden.

Mijnbaby, mag je beginnen?

Van mij weinig nieuws de komende tijd, dus ik heb ook weinig te melden qua behandeling.

Ik lees wel met jullie mee en lééf ook met jullie mee, maar zal me niet meer zo vaak melden hier :-)

Sonja, spannend hoor, ben erg benieuwd naar jullie poging.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik ga jullie verlaten.Het word voor mij toch geen feb/maart.

Heb er een topic over geopend waarom niet mochten er mensen benieuwd zijn.

Beetje een lang verhaal.

Maar het komt er op neer dat we weer de onderzoeken in gaan :(

Iedereen succes en blijf jullie volgen!

Liefs bianca

Geplaatst

Sonja en Suus, spannend en leuk dat jullie bijna gelijk lopen zeg!

Sonja, volgens mij lees jij ook op meerdere topics mee, dus ik laat je via 1 van de topics wel weten wat eruit is gekomen hahaha.

En ik meld het hier ook nog wel hoor, want wellicht loopt mijn cyclus nu heel erg uit en kan ik na de wintersport zomaar beginnen en dan is het toch nog maart...

Maar moet al zoveel topics bijhouden ;-)

Bianca, ik las het net idd, jammer en vooral ontzettend balen natuurlijk. Maar ik denk dat de artsen het beste met je voor hebben. Snap alleen het stukje van het leeftijdsverschil niet zo goed...Dat blijft toch, of je nu 2 maanden later kunt starten of niet...of misinterpreteer ik het helemaal :-)

Geplaatst

Bianca, heb je berichtje helemaal over het hoofd gezien :S

Jammer dat je ons gaat verlaten, had je graag achter me aan zien hobbelen, like always!!

Rustig aan!!!

Sab, ik weet niet of Bianca hier nog schrijft... maar met leeftijdsverschil bedoelt ze eigenlijk dat haar vriend al een stuk ouder is.... de tijdbom begint te tikken zeg maar!

Geplaatst

Heej Sab,

Ik bedoel idd het leeftijds verschl tussen mij en mijn vriend.Hij is namelijk een stuk ouder.

Nu weet ik wel dat het voor mannen niet uit maakt maar het voelt voor ons gewoon niet goed.Dit jaar willen we er gewoon helemaal klaar mee zijn.

Maar thanks voor je berichtje!!

Heee Son,

Ja ik zag dat wij tegelijk een berichtje hadden geplaatst dus dacht die van mij lees je later wel!

Zit er echt van te schijtbalen!!Ga je nog steeds achter na hobbelen hoor alleen 3 a 4 maanden later!!!

Dat weet je toch ;)

Net naar een acupenturist een email gestuurd.

Peet gaat dat doen!!En ik wil dan zelf ook maar die naalden in mijn lichaam!!Baadt het niet schaadt het niet.

Wie weet word het nog wat met mijn vruchtbaar heid whahahaha.

Dikke Zoen!!!x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden