Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vermoed dat ze weer door mijn baarmoeder moeten prikken, hebben ze eerder ook al eens moeten doen.

Ik reageer hier ook nog ff... super meid, wat een mooie opbrengst, helemaal top!! Nu lekker rustig aan en je emmy goed verzorgen.

Hoop gauw bij je op het bankje aan te sluiten!

Die killing wachtweken zijn voor jou begonnen, brrrrr.... duim, duim, duim!!!

En natuurlijk duim ik ook voor je dat de andere de vriezer in kunnen.

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Thanx meis. K hoop dat het bij jou ook zo'n mooi resultaat mag zijn.

Wow, lijkt me heftig, door je baarmoeder heen... of ga je onder narcose??

En dan weet je pas definitief na de punctie wat je score is?? dat is normaal tuurlijk ook wel zo, maar dan kunnen ze van te voren al wat ingokken.

Mijn WW zijn begonnen :-p k moet zeggen, die eerste week ga wel... vol goede moed, en gelukkig heb ik het volgende week best wel druk, iedere avond iets, dus dan vliegt de tijd ook wel wat sneller.

Suc6 voor een vrijdag...

liefs

Geplaatst

Dit wordt de eerste punctie onder narcose... heerlijk ;) Doen ze eigenlijk standaard in DD.

Voorgaande puncties waren met een prik in de bil, daarvan moesten ze 1 keer door mijn baarmoeder heen. Dat was ff op de tanden bijten, maar heb mijn puncties nooit als heel erg ervaren.

Lijkt me ook vreselijk als ik jouw verhaal dan lees, pfffff......

Fijn dat je de 2e ww drukte hebt, dat scheelt een hoop en zorgt voor nodige afleiding....

Geplaatst

Thanx voor de geruststellingen allemaal! En het is niet dat ik er wakker van lig ofzo, maar ik had gewoon nog niet echt nagedacht over de punctie… En toen las ik het verhaal van Tweety en begon ik toch een beetje zenuwachtig te worden… Hihi!! Maar goed, wat jullie al zeggen: iedereen beleeft het anders en het is voor een goed doel!!

@ Suzz - Fijn dat de coldpack werkt!!

@ Minoes - Wat bijzonder... Ik hoop dat het een mooi voorteken is!!

@ Mierie - Ik kan me voorstellen dat je baalt van ‘maar’ 3 eicellen, maar wat de rest ook zegt: het gaat om de kwantiteit!!

@ Sowiebo – Jeetje meid, wat vervelend dat ze het niet konden zien!! Ik hoop op een goede ‘oogst’ vrijdag!

En fijn dat de punctie onder narcose is, want door je baarmoeder heen prikken, klinkt niet echt prettig…..

@ Tweety – Wat een goed nieuws!! Lekker broeden nu en ik hoop ook dat de rest ingevroren kan worden! En fijn dat je het lekker druk hebt; dan vliegen de ww tenminste voorbij!!

Nou, verder weinig nieuws hier....

Mn mannetje is weer lekker thuis en morgen gaan we dus onze nieuwe auto ophalen en daarna gelijk door naar België.

Ik ben benieuwd hoe het met mn eitjes is en als het goed is krijgen we dan ook te horen wanneer de punctie is; SPANNEND!!

Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

Ilona, fijn dat je mannetje weer lekker thuis is. Je hebt elkaar hard nodig nu ;) Veel plezier morgen met het uittesten van jullie nieuwe car. Zal geen straf zijn om nu een eind te moeten rijden haha...

Veel succes morgen!

Geplaatst

Hey meiden,

Tjonge was effe niet geweest, maar wat een berichten hier allemaal... Heel veel fm metingen, zelfs al puncties en mensen op het wachtbankje. Nou eh, toitoitoi allemaal!

Hier ben ik aan het genieten van mijn laatste dagen zonder spuit... Nog 6 dagen pil, en 3 ochtenden zonder naalden.... Dan moet ik er een poosje aan geloven.

Nog een bijzonder feitje van deze kant: we waren dit weekend even bij vrienden die we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet meer hadden gesproken. Zij wist dat ik weer zwanger was of dat we weer bezig waren om zwanger te raken.... Vond het wel bijzonder.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Heel veel sux6 morgen Ilona!!Hopen op een super mooi resultaat, en dat moet toch haast wel, als ze toch ook mee mogen rijden in de new car :-)

en geniet lekker van het samen zijn met je mannetje, er is niks wat je zo hard nodig hebt als dat in deze weken!!

Oo lekker Sonja, dat je onder narcose mag, (heel stiekum lijkt me dat toch ook zó voor mij weg gelegd :-D ... wie weet, heb ik het niet meer nodig)

De rest van de lady's heeeeeeel veel suc6

Liefs

Geplaatst

Hoi Dames, ben terug van de FM. Ik had vandaag iemand die ik eigenlijk niet echt ken,

en ik kan niet zeggen dat ik klikte met haar (jammer, want met de anderen heb ik het best gezellig)

Ik moet zaterdag terugkomen, wil ze nog eens kijken.

Ik ben naar huis gestuurd met de volgende woorden:

'Het is niet helemaal het beeld wat ik rechts wil zien, maar overal ben ik niet helemaal pessimistisch,

maar mevr. C, ga lekker naar huis, en niet te zware inspanningen verrichten.'

Dus ik vraag: wat bedoeld u met zware inspanningen?

Nou ja, komt neer op: boodschappentassen dragen, wasmanden met was,

sporten, teveel de trap op en neer lopen..

O ok, fijn weekeinde.

Maar nu rij ik naar huis, en vraag me ineens af: hoezo zo voorzichtig?

Er is toch niet iets verkeerd gegaan? Staat er op het punt iets niet helemaal goed te gaan?

Hebben jullie al ooit zoiets te horen gekregen?

Of ws deze dokter tè voorzichtig?

Nu maak ik me meer zorgen dan dat ik in he begin van het traject deed...

ILONA, hoe was je FM vandaag?

Voortraject

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Chan88: 28 febr startecho

Minoes: 21 feb start cetrotide en gonal-f

FM:

Mierie78: 23 februari 1e FM

Ilon@: 24 februari 2e FM

Sowiebo: 25 februari 2e FM

Suzz: 26 febr. 3e FM

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Minoes: 25 feb 4 de fm.

Punctie:

Tweety: 20 Februari

Sowiebo: 28 feb. of 1 maart

Suzz: 28 febr. of 1maart

Tp:

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even niet geweeste en alweer zoveel reacties!

Clauw - gefeliciteerd meid!

Minoes - Super dat alles er goed uitzag! En wat een mooi bmslijm! Heel speciaal dat je de TP hebt precies op die datum...

Tweety - Welkom! Wat een mooie oogst! Heel veel succes met wachten nu!

Sowiebo - Mijn vriendin heeft een eigen nagelstudio. Ik ben veel meegeweest als model voor de opleiding en dat was altijd wel heel leuk! Succes morgen met de FM!!

Poezebeest - Succes met de deca-spuiten verder!

Ilona - Hoe was je FM?

Suzz - Wooowww wat een aantallen! Ik zou niet weten wat de dokter bedoelt... misschien anderen?

Mierie - Wat balen dat er nog niet zoveel eitjes zaten, maar kop op!! Wanneer moet je weer?

Hier verder alles rustig, nog steeds wachtende op de SOT haha.

Ik merk wel dat ik heel positief tegen IVF aankijk. Veel positieve reasultaten hier ook en daar wordt ik blij van!

Meiden een fijne dag nog!

liefs, Chan

Geplaatst

Suz, inderdaad wat een rare opmerking... zoiets hoor ik alleen na een punctie en tp. Hmmm, beetje vaag... Ik merk dat het bij jou vraagtekens oproept, zou toch even bellen als ik jou was.

Misschien stelt dat je gerust.

Hoeveel had je er eigenlijk? Was dit je eerste FM? Ben het even kwijt.....

Chan heeft het over 'wow wat een aantallen', maar ik kan het me even niet herinneren.

Ilona, hoe was het vandaag? Ook in je nieuwe auto natuurlijk? Mannetje mee, wat wil je nog meer.

Chan, fijn dat je zo positief bent, dat is het halve werk meid!! Houd dat gevoel vast :)

Hier morgen idd FM... nu druk met pakken... pffff kan me hoofd er niet bij houden. Moet zoveel mee en vooruit kijken, medicijnen na de punctie enz.

Nou ja, we zien het wel. Ik zie het wel als een vakantie, wel even lekker eigenlijk.

Ik ga weer even verder, anders vergeet ik de helft. Heb nog een druk dagje voor de boeg.

Geplaatst

Suz, het is me duidelijk, vandaag was je 2e keer.

Misschien zei ze het omdat je tegen een evt. overstimulatie aanzit? En daarom rustig aan moet doen?

Zou toch even bellen wat haar achterliggende gedachte is, dan weet je het zeker.

Geplaatst

Sowiebo spannend hoor!!! Niks vergeten mee te nemen hoor! hihi

Zie het idd maar als even lekker ertussenuit! Dat scheelt misschien weer... :-)

Suzz ik denk ook hetzelfde wat Sowiebo zegt, misschien bang voor overstimulatie?

Geplaatst

Hey dames.

Suzz wat raar zeg zou toch even bellen.

Sonja morgen ook weer heen me to haha en jij geen spullen vergeten mee te nemen he haha gedoe alles

Chan nog steeds aan wachten duurt lang he wachten succes nog met wachten

Wij morgen ook weer heen goed gevoel bij.

Oja heb ik weer vanochtend medicijnen denk ik eens volgens mij heb ik niet genoeg gonal-f en jahoor ik mijn moeder bellen die naar het ziekenhuis ik aan het werk zei naar mij toe heb het toch gehad wat een toestand renen vliegen haha maar verder alles onder controle morgen horen we meer.

Iedereen succes

Liefs `Jessica

Geplaatst

HIer ook even een gevlieg vanmorgen haha.... of eigenlijk begon het gisteren al ;)

Van Duitsland richting huis naar de dokter gebeld ( apotheek zit erbij in) dat ik nog een Cetrotide nodig heb. Het duurt hier altijd 2 dagen voordat je het hebt, vandaar....

Heb het vandaag echt nodig aangezien we morgenvroeg vertrekken.

Alles geregeld, werd ik vanmorgen gebeld... Het was niet meegekomen... help! En nu?

Al met al is het toch goed gekomen en hebben ze het recept doorgefaxt naar een apotheek hier 50 km verderop. Daar rijden we morgen langs en kunnen we het toch nog ( op tijd) meenemen. Wat een gedoe haha....

Het grootste gedeelte is hier wel ingepakt, nog wel wat kleine dingen, maar ja.. die heb ik vanavond en morgenvroeg nog nodig!

Zo gaan we onze hond wegbrengen naar familie, die gaan een week oppassen...pffff... vind die momenten altijd zo lastig en moeilijk!

Maar hij heeft daar een goed huis, dus dat komt helemaal goed met onze vriend.

Geplaatst

Oh en Jessica, morgen ook heel veel succes hè!!!

Wat goed dat je zo positief bent meid!!!!

Zijn hier ook meiden die ervaring hebben met Cetrotide? En dan bedoel ik de bijwerkingen.

Bij de deca. kun je een ontrekkingsbloeding hebben, heb ik nooit gehad.

Maar vandaag wel een beetje, gisteren de eerste Cetro gezet.

Nu kon ik het niet in de bijsluiter terugvinden...hmmm...iemand?

Geplaatst

Hoi Hoi,

Sowiebo: jij blijft in duitsland dan? Morgen weer fm toch??

Minoes: fijn dat het met je gevoel goed zit! Succes morgen weer!

Suzz: Ik denk dat de meiden gelijk hebben! En idd rustig aandoen maar! Anders even bellen voor uitleg!

Tweety: succes met de wachtweken! Duren toch altijd veelste lang he?

Hilderver: Ja dat is zeker bijzonder!

Ilona: Moest jij morgen ook weer voor FM?

Hier nogsteeds een beetje teleurgesteld, maar wel benieuwd naar morgen dan mag ik voor mn 2de FM. Ik zal waarschijnlijk volgende week pas mn punctie hebben dat zal ik morgen wel horen.Mn man moet t weekend tot dinsdag naar t buitenland, maar die zou wel thuis kunnen blijven eventueel. Anders is hij er volgend weekend zeker wel fijn idee. Ik voel nogsteeds vrij weinig en dat blijft me niet lekker zitten, maar goed ff afwachten nog!

Ben benieuwd naar iedereen morgen wat de resultaten zijn!

Fijne avond allemaal

liefs

Geplaatst

He Minoes,

Wat houd dat in??Dat hij al te groot is voor de punctie??

Want bij ons zeggen ze dat follikels van 21 a 22mm juist van de beste kwaliteit is!

Hopelijk mag je gewoon doorgaan anders is het een flinke tegenvaller :(

Liefs Bianca

Geplaatst

hey bianca

hij is niet te groot maar ik vind hem zo groot dus het is heel normaal dat die zo groot is?

morgen of zondag heb ik punchtie

liefs

Geplaatst

Hello ladies,

Hier ben ik weer!! Gisteren een lekker drukke dag gehad, want om 11.00 uur waren we al onderweg om de nieuwe auto op te halen.

Daarna HEERLIJK naar België gereden en op de terugweg hebben we bij vrienden gegeten (want dat stond al op de planning).

Daarna nog even snel de auto aan mijn ouders laten zien en toen weer verder naar huis.

Om 23.15 uur waren we pas thuis en ik was echt kapot, dus vandaar dat ik gister niet meer heb gereageerd…

Maar goed, gisteren dus de 2e FM gehad en ik had nu +/- 15 eitjes! Ze zagen er goed uit en we moeten as maandag voor de punctie!

Dinsdag moeten we dan bellen of er een bevruchting is en dan horen we of de terugplaatsing donderdag of vrijdag is!!

Spannende dagen dus!!!

@ Suzz – Wat vervelend dat ze je zo aan het twijfelen heeft gebracht en ik zou ook bellen hoor!! Want anders word je er alleen maar onzeker van...

@ Chan – Wachten duurt idd lang… Maar keep up the right spirit!!

@ Sowiebo – Ik weet nog of je dit nog leest, maar ik wilde je nog even superveel succes wensen vandaag en de rest van de week natuurlijk!!

Probeer lekker te genieten van jullie ‘weekje weg’ en ik zal duimen voor (veel) goede bevruchtingen!!!

En sorry, ik heb geen ervaring met Cetrotide dus ik kan je niet helpen…

@ Minoes – Wat een gestress dan hè?! Gelukkig is het goed gekomen! En je eitje was dus al 21 mm? Ik dacht ook dat dat goed was hoor!!?!? !!

@ Mierie – Hoe was het vandaag?! Ik weet niet of het je helpt, maar ik voel ook vrij weinig en heb toch +/- 15 eitjes… Dus het hoeft niets te betekenen….

Ik heb het lijstje aangepast:

Voortraject

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Chan88: 28 febr startecho

Minoes: 21 feb start cetrotide en gonal-f

FM:

Mierie78: 23 februari 1e FM

Sowiebo: 25 februari 2e FM

Suzz: 26 febr. 3e FM

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Minoes: 25 feb 4 de fm.

Punctie:

Tweety: 20 Februari

Ilon@: 28 februari

Sowiebo: 28 feb. of 1 maart

Suzz: 28 febr. of 1maart

Tp:

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Geplaatst

Hoi Hoi,

Minoes: Dat is heel normaal hoor volgens mij! Ben benieuwd wanneer je punctie is!

Ik ben net terug en helaas is het bij 3 gebleven! Ik hoor strax hoe of wat, maar opgeven doe ik nog lekker niet! Als ze goed doorgroeien zal ik maandag terug moeten komen en dan zal ik denk woensdag de punctie hebben! Beter iets als niets denk ik dan maar. We houden maar moed al vind ik t moeilijk!

Hoe is het met de rest? Nog nieuws?

Liefs

Geplaatst

hey dames

Mierie beter iets dan niets toch we houde hoop.

Ik heb zondag de puchtie 11 uur word toch speciaal als ik tp krijg 1 maart

Ierdereen fijn weekend

ps sonj hoest gegaan?

liefs jessica

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden