Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@minoes; Succes met het nemen van de rust, hopelijk doet de rust je goed en kun je snel weer verder!

@hildever; haha, tegelijk in de stoel, het zou wat zijn. Zou een super cadeautje zijn voor je vaders verjaardag! I'll keep my fingers crossed :-)

Vanmiddag telefoon gekregen en vanavond gaat de pregnyl er in en dan dinsdag de punctie. Ik vind het echt super de super spannend en de zenuwen gieren nu al door mijn lijf. Morgen zien door te komen en dan is het al snel dinsdag, pffffff.

Voortraject

Sab: 3 maart intake

Eve: 07 maart start Gonal-F 150

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Hope: 01 maart start Puregon 125 eenheden, en dag 5 Orgalutran

FM:

Eve: 21 maart 3e FM

Hildever: 21 maart (3e)

mijn baby: 25 maart echo voor TP

Punctie:

Poezebeest: 22 maart

Tp:

Yolande: 18 maart

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Ilon@: 14 maart

Jose: 16 maart

Sowiebo: 16 maart

Suzz: 16 maart

Mierie78: 17 maart

Hope: 30 maart

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Poezeveest, succes met de pregnyl straks! Je bent precies een week na mij!

Hildever, klinkt allemaal positief en dat zou zo wel prachtig uitkomen!!!!

Minoes, denk goed om jezelf en ik hoop dat je veel prettige afleiding en lieve fam en vrienden om je heen hebt!!!!

Hope, jouw gedachten heb ik ook... Voel ik al iets? Wat is dit steekje etc..... Ik probeer maar lekker afgeleid te zijn haha...

Hier alles redelijk goed vandaag is de pijn iets teruggekomen tov gisteren maar het valt mee. Ik blijf dus heel veel rusten en drinken. Wel spannend hier voor iedereen nu!!!

Geplaatst

@poezebeest: alvast succes met de punctie dinsdag!

@hildever: voor jou hetzelfde, heel veel sterkte met de punctie! En ik herken het blij zijn dat het spuiten bijna klaar is...

@hope30: ik wens jou toe dat alles goed gaat en dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Ik ben ook van het weer genieten maar wordt wel gek van alle baby's en zwangere vrouwen die opeens tevoorschijn komen....herkenbaar? Ik gun het natuurlijk iedereen maarhet is zo confronterend....Verder heb ik dinsdag mijn 4e fm en hoop vrijdag mijn punctie....Spannend hoor allemaal.

Fijne zondag nog, gr, Charlotte

Geplaatst

@ Minoes - Wat klote zeg!! Het zit jullie echt niet mee!! Neem alle rust die je nodig hebt, want het is allemaal niet nix wat jullie te verduren krijgen!! Dikke knuffel van mij!!

@ Hildever - Zo, 8 klinkt supergoed!! Het wordt nu echt spannend hè?! Yo go girl!!

@ Hope - Ik weet precies hoe je je voelt. Aan de ene kant wilt je positief denken/blijven, maar aan de andere kant wil je uit zelfbescherming niet te veel gaan hopen, want anders het is het zo’n klap als het niet gelukt is….. Het is zó dubbel allemaal!!! Maar ook ik had/heb totaal geen zwangerschapssymptomen, maar ben morgen toch echt 5 weken zwanger!! Dus het kan echt!! Ik duim in ieder geval dat je me gaat volgen!!!

@ Poezebeest - Wow 12!! Goede ‘oogst’ zeg!! En nu op naar de punctie dinsdag!!

@ Charlotte - Heel herkenbaar en confronterend idd!! Hopelijk is jullie is 1e poging ook gelijk raak en kan je ook lekker de zwangere uithangen!! Hihi!!

Nogmaals thanx voor de felicitaties allemaal!!

We hebben dit weekend lekker genoten van ons 1e zwangerschapsweekend (HAHAAAAA!!) en morgen kunnen we dan eindelijk bellen om een afspraak te maken voor onze 1e echo!!! We kunnen echt niet wachten!!!

Fijne zondag nog allemaal!!

Geplaatst

Hey allemaal....

Charlotte, ik kan me het heel goed voorstellen dat je dat gevoel hebt rond die zwangere dames. Dat had ik de vorige keer sterker dan dat ik het nu heb. Maar goed, wij hebben natuurlijk ook al het gelukkie dat we een prachtig meisje hebben mogen krijgen uit een eerdere poging! En wat mij nog wel hielp om een klein stukje van die (in mijn geval jaloerze) steek weg te halen is dat ik dan ook dacht: wie weet heeft die dame wel precies dezelfde 'ellende' moeten ondergaan om zwanger te raken als ik. Dan heeft ze ook recht om met die buik te pronken! En ik merkte dat ook die gedachte dat er vrouwen misschien niet of moeilijk zwanger kunnen raken me soms ook weerhielden om echt heel erg met mijn zwangere buik te gaan pronken... Maar goed... Da's van latere orde zeg maar...

Yvonne, vervelend dat de pijn meer is terug gekomen... Lekker in een tuinstoel in het zonnetje gaan liggen met een grote kan water naast je! Succes met wachten!

En Poezebeest... we gaan niet tegelijk de stoel in... Ik ben donderdag pas aan de beurt. Nog 2 spuiten te gaan voor mij. Links zat er nog steeds 1, maar volgens de arts een hele mooie, en rechts waren het er weer 7. Donderdagmorgen half 9 moet ik me melden in het ziekenhuis. Moet nog effe oppas ritselen die zo vroeg al bij ons kan zijn, want we willen wel rond kwart over 7 al weg.

Groetjessssssssss

Geplaatst

Even een vraagje, ik zit nu op wachtdag 6, hebben jullie door die bolletjes ook vreselijke pijnlijke borsten. AUW! Als ik er al naar kijk doet het echt zeer, en sinds vandaag ook flink misselijk gevoel, gisteravond echt een emokip, echt een flinke huilbui gehad omdat ik het even niet meer positief in zag, bah! Kent iemand van jullie dit ook? Zou dit van die bolletjes komen, want het kan toch nog geen vroege kwaaltjes zijn?

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Nou, fijne maandag nog!

Liefs

Geplaatst

mag ik ook op het lijstje?

ik ben niet zo'n schrijver, maar lees wel alles mee hoor!

ik ben 9 mrt begonnen met Lucrin spuiten en moet nu wachten op een menstruatie voordat ik met menopur mag beginnen.

helaas zou ik vorige week al moeten gaan menstrueren , maar dat blijft helaas uit. Deze week kan ik nog afwachten en anders wordt deze poging afgeblazen...

ik hoop echt dat het nog komt, raar he : al jaren hoop je op geen menstruatie en dan moet hij een keertje wel komen en dan blijft hij uit en ik weet zeker dat ik niet zwanger ben..

Groetjes en succes iedereen

Geplaatst

Hey Hope,

Moet eerlijk zeggen dat ik de vorige keer in de wachtweken mijn nadenken zo veel mogelijk probeerde uit te schakelen. Heb zoiets van: wat ik ook voel, ik kan nergens op vertrouwen, want ik weet niet of dit de hormonen zijn die ik inbreng of de hormonen die mijn eigen lijf produceren. Ik moet deze weken door... en dan aan het eind zie ik wel: of ik word ongesteld, of ik test positief.... En volgens mij kunnen die bolletjes veel zwangerschapsbijwerkingen geven. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Ik vertik het ook om de bijsluiter te lezen, voor ik dan ook overal last van ga krijgen. Ik had de vorige keer last van mijn darmen. Verder kan ik me er niet zoveel van herinneren. Erg he? Die weken... Alle weken in het jaar gaan snel, behalve deze 2! Succes nog even met wachten!

En Sillie, tja.... vervelend lijf ook! Ik heb de indruk dat de psyche van de mens soms heeeeeeeeeel sterk is. En je hoort het hier op het forum veel vaker dat de menstruatie op het moment supreme niet komen wil... Bij mij was het (gelukkig) andersom. Hij kwam een keer veel eerder.... Maar ja, daar heb jij niets aan. Hopelijk komt ie van de week nog!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

@ Hildever – Spannnend donderdag!! Ik duim voor jullie!!

@ Hope – Ik had, net zoals Hildever, het gevoel dat ik nergens op kon vertrouwen omdat ik bij alles dacht ‘Het kunnen ook de hormonen zijn!’.

Eigenlijk heb ik alleen in het begin van de bolletjes een beetje last gehad van mijn borsten en verder was ik soms best wel moe, maar verder merkte ik er eigenlijk niets van…

En nu dus nog steeds niet!!!

Succes met wachten en wanneer mag je ook alweer testen?? Ik duim in ieder geval voor je!!

@ Sillie – Welkom hier en ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je lekker kan starten!! Succes!!

Ik heb vandaag eindelijk met Dr. Valkenburg gesproken en ze was uiteraard ook erg blij dat de poging gelukt is!!

Maandag 4 april (dan zijn we 7 weken) hebben we een afspraak voor de 1e echo!!

Erg spannend dus en we kunnen niet wachten tot het zo ver is!!

Verder heb ik me opgegeven voor Moeders voor Moeders en ik werd net gebeld voor een afspraak.

As donderdag komt er een vrouw langs om uit te leggen hoe alles in zijn werking gaat!! Ik ben benieuwd!!

Geplaatst

@Willie, welkom hoop dat je snel kunt starten!!

@Ilona, jeetje 7 april de echo. Wat zul je daar naar toe leven.... Had jij trouwens ook geen last van je darmen tijdens de wachtweken?

@ hope: De een heeft dit en de ander dat. Ik ben nu pas op wd 4 dus volgens mij kan je nog niet zo veel voelen dan..... Hoop ik maar want ik voel alleen mijn darmen, beetje lichte menstruatie-achtige pijn. Verder ben ik fit en niet moe... Ik drenk nu de hele tijd moet ik nu niet moe of misselijk worden.....?

@ hildever, zo spannend donderdag,ook ik zal voor je duimen en het komt zeker goed.

@ poezebeest: heel veel sterkte en succes met de punctie vandaag. Dat je maar een mooie opbrengst mag hebben!!!

@Charlotte, vandaag de 4de fm meid, succes en op naar de punctie?!

Ohhh ik zit pas op wd 4 wat duurt dit lang......

Geplaatst

Vanochtend de 4e fm gehad, en ik zit nu op 9 eitjes, varierend van 14 mm tot 20 mm. De arts zij dat dat een prima 'oogst' is, dus ik ben opgelucht. Ik dacht eigenlijk dat je echt 20 follikkels moest hebben ofzo, maar blijkbaar is dit een prima score. Vanmiddag moet ik bellen en hoor ik of ik morgen weer een fm heb, maar de punctie is in ieder geval deze week, spannend! Ik ben er nu nog heel rustig onder, en heb zo'n gevoel van kom maar door met die punctie. Maar waarschijnlijk komen de zenuwen pas als ik precies weet wanneer de punctie gaat plaatsvinden....Wel fijn dat er een einde komt aan de injecties, want daar ben ik helemaal klaar mee....!

@ilona: ik ben echt blij voor je! Geniet van de echo en andere zwangerschapsdingen zoals moeders voor moeders, je hebt het verdiend!

@hope30: ik kan me er (nog) niks bij voorstellen, maar ik snap wel dat je gek wordt van het wachten! Ik duim voor jullie!

@poezebeest: je bent waarschijnlijk al in het ziekenhuis nu, maar heel veel sterkte met de punctie vandaag!!

@hildever: jij alvast succes met de punctie donderdag, misschien ben ik ook aan beurt donderdag en kunnen we elkaar op afstand steunen!

@sillie: welkom hier, ik hoop dat je cyclus snel mag komen!

@yolanda2009: ik kan me voorstellen dat het wachten heel erg lang duurt, is het precies 14 dagen wachten? Ik duim met je mee!

Geplaatst

Heey charlotte, mooie score zeg! Spannend, deze week al punctie. Hou ons op de hoogte he!

Groetjes en mooie dag

Noor

Geplaatst

Even een snelle reactie hier. Punctie viel me ontzettend mee, deed geen pijn maar was wel vervelend. Er zijn 9 follikels aangeprikt, waar 6 eicellen in zaten. Uiteindelijk zijn er 4 geïnjecteerd met zaad, dat aantal viel wel een beetje tegen en dat is wel een teleurstelling, zeker omdat we met 10 follikels op de echo begonnen. Nu heel hard duimen dat ze alle 4 mooi gaan delen. Ben benieuwd....

Geplaatst

@ poezebeest: je hebt er maar eentje nodig meid! En hey, die 4 kunnen wel zeker topembryo's worden en mooie cryo's! Dus houd moed hoor! Beter 4 eicellen, en alle 4 bevrucht, dan 15 eicellen, en maar eentje bevrucht, dat had ik bij de 1e ivf poging.

@ Charlotte: zeker een mooie score hoor! Nu een goede oogst, superbevruchting, en lekker zwanger worden! Duim voor je!

@ Yolande: hoe gaat ie? Pfff snap wat je bedoeld!

@ Sillie: hoop voor je dat je menstruatie snel op gang komt! Heb ik ook gehda met mijn 1e ivf poging. Omdat je zo zit te wachten, en eigenlijk gespannen bent van wanneer mag ik beginnen, hoe zal het gaan, houd dat waarschijnlijk je menstruatie tegen. Probeer je te ontspannen, en niet over na te denken, komt het vast goed.

@ Hildever: succes donderdag!

Hier alles wel goed, vandaag even er tussen uit geweest. Ben vandaag ook weer heel rustig. Vroeg voor de 1e keer in 4 jaar aan mijn moeder wat voor een gevoel zij had. Want tja, zei ik, ben toch je dochter, en jij hebt mama intuitie, haha! Toen was het even stil, en zei ze: Ik wil hier heel voorzichtig in zijn, maar voor de 1e keer in 4 jaar heb ik een blij gevoel in me, een gevoel van het zit wel goed.

Ik vond het zo bijzonder, dus, wachten we verder. Heb wel wat meer pijn in mijn buik, eierstokken sinds vandaag, ook vlagen van misselijkheid, en een rustig gevoel. Idioot, heb ik in die 4 jaar nog nooit gehad. Ook niet bij de 1e ivf poging. Wist wel dat ik zwange was, maar dat het mis ging. Heb ik nu niet. HOOP HET ZOOOOOO!!!!!! Ik duim voor iedereen!

Liefs

Geplaatst

Hey Poezebeest...

Fijn dat het allemaal is meegevallen!

Onze eerste icsi: 7 follikels aangeprikt, 6 eitjes gevonden, 3 bevrucht... Daarvan is 1 bevruchting niet gelukt, 1 deling was niet goed gegaan... En er was 1 mooi embryootje, en die zit nu lekker in de zandbak te spelen... Je hebt niet veel nodig... Als het maar goed is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de terugplaatsing ook meteen heb gevraagd: als het nu niet lukt, wanneer mag ik dan weer beginnnen? Toen zei de arts: dat het er maar 1 is, wil niet zeggen dat het niet lukt. En hij heeft gelijk gehad. Op naar een heel mooi embryootje, poezebeest!

En Charlotte, dat klinkt inderdaad mooi! Heb je al meer gehoord over een fm of punctie?

Whahaha, Yolande, nog 10 dagen te gaan... Al een afscheurkalender gemaakt? Geintje natuurlijk... Ik weet dat het lang duurt... Succes met wachten!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Vanmiddag met het ziekenhuis gebeld en heb morgen de volgende echo+bloed prikken en waarschijnlijk vrijdag of zaterdag de punctie. Spannend dus! Ik ben benieuwd of ik morgen opeens een follikel(s) meer heb dan vandaag?

@poezebeest: fijn voor je dat de punctie achter de rug is en dat het meeviel, dat geeft mij weer een goed gevoel. Ik hoop voor je dat ze allevier mooi delen, ik duim voor je!

@hildever: we hebben dus niet tegelijk de punctie, maar alvast sterkte donderdag! Het is sinds gisteren officieel lente dus dat belooft een hoop gezonde eitjes!

@hope30: ik kreeg echt een brok in mijn keel toen ik dat stukje las over je moeder (zullen ook de hormonen zijn...;-)), aftellen geblazen!

@noor: succes met de fm morgen!

Geplaatst

@ Yolande - Nee, ik heb geen last van mn darmen gehad.

Succes met wachten!! Wanneer mag je eigenlijk testen? Ik ben benieuwd!!

@ Charlotte - Thanx en idd goede oogst meid!! Nu op naar de punctie!!

@ Poezebeest - Wat fijn dat de punctie meeviel! En nu op naar een mooie bevruchting en terugplaatsing!!

@ Hope – Wat bijzonder dat je moeder zo’n goed gevoel heeft!! Vond het ook erg ontroerend om te lezen!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!

:gekruiste vingers 1! :positive energie::goodluck:

Geplaatst

Even een korte update, vanochtend weer een fm gehad en ze zagen nu 10 of 11 follikels, en heb vrijdag de punctie! Ben aan de ene kant blij dat ik nu klaar ben met de injecties (behalve de ovitrelle dan), aan de andere kant zenuwachtig voor de punctie...Spannend dat het voor mijn gevoel nu echt gaat beginnen....Ik hou jullie op de hoogte!

Succes en sterkte iedereen en geniet van het mooie weer vandaag!

Geplaatst

Super hoor Charlotte, vrijdag al punctie!! En met 10 follikels zal er toch zeker wel een (paar) goede bijzitten! Succes alvast!

Ik ben vanochtend voor de 1e fm geweest. Beetje dubieus geval: 4 hele grote rond de 19 en 4 kleine van 11. Wat zullen ze doen? Wachten op de 4 kleintjes of al versneld de punctie. Ben pas 7 dagen aan de menopur nu. Gek! Vanmiddag word ik gebeld. Ik denk zelf maandag of zondag de punctie. Hoop zondag want dan hoef ik niet in de maandagochtend file naar Brussel. Maar goed, vanmiddag hoor ik het zeker en vast van de monitoring.

Groetjes

Fijne dag

Noor

Geplaatst

Hey Noor,

Spannend! Ik weet dat ze bij onze vorige poging ook aan het dubben waren. Al was dat niet de 1e meting. Ze hebben bij ons toen een dag langer gewacht met de punctie.

Maar eh, sterkte... wel weer spannend dat telefoontje.

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Thanks Hildever... idd toch weer net zo spannend als alle vorige keren! Ben heel benieuwd. Jij morgen punctie he... ook heel spannend. Dan gaat het echt gebeuren!

Alvast good luck!!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Mijn man is net terug uit Nijmegen. Hij heeft de rietjes met zaad vandaag opgehaald. We doen de behandeling in Zwolle, omdat dat voor ons een stuk dichterbij is.

Wij zijn er helemaal klaar voor voor morgen! Dan hebben we het (vind ik) vervelendste stukje weer achter de rug. Morgen lekker beddagje na die tijd! Mannetje is ook lekker thuis... Kan hij onze kleine smurfin mooi bezig houden!

Groetjessssssssss

Geplaatst

oh dames wederom spannend.

Charlotte, prachtig aantal follikels!! You can do this!!!

Noor, ben benieuwd wat ze beslissen, succes alvast

Hildever, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. Heb een goed gevoel voor je!

Hier alles prima. de ongi-actige pijnen zijn sinds vandaag vrijwel weg en ik zit nu op wachtdag 5 (als dag van tp dag 0 is).

Ik voel me prima en durf niets te voorspellen of het wel of niet ingenesteld is.... Het is pas de eerste ivf dus ik heb ook weinig vergelijkingsmateriaal en ik probeer er maar niet teveel over na te denken al valt me dat op sommige momenten niet mee.

Ik ga gelukkig dit weekend met vrienden en mijn man een weekend weg dus heerlijke afleiding!!

En het zonnetje schijnt en ik drink heerlijk elke dag de granaatappelsap!

Hope, hoe voel jij je?

Geplaatst

@hildever; heel veel succes morgen met de punctie!

Ik zit tussen hoop en vrees. Ben heel erg bang dat we morgen te horen krijgen dat er geen bevruchtingen zijn. Van de ene kant ben ik blij dat het er 4 zijn want theoretisch kunnen we nu 4 kindjes krijgen en van de andere kant is 4 voor mijn gevoel ook maar heel weinig. Ik vind dit wachten echt het zwaartst van de gehele behandeling tot nu toe...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden