Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goofie, meid wat verdrietig, dan ben je alweer zo lang bezig en dan krijg je nu ineens weer zul k#t nieuws. Je had al bijna de punctie in 't zicht. Een hele dikke digitale knuffel van mij. Ik had zo gehoopt dat je naast mij op het wachtbankje zou zitten

jeetje bianca wat een waslijst!! ik ben weer begonnen met een flink portie vitamine b (dus ook foliumzuur) ik vind dat voorlopig even genoeg. Maar kan me voorstellen dat je nu wel wat extra wilt proberen.

Mari, ik ben heel benieuwd wat ze morgen gaan zien op de echo?

Hier morgen sinds lange tijd weer eens twee dagen vrij met mijn mannetje, heerlijk!!! Zaterdag ben ik ook eindelijk ongesteld geworden dus morgen gaan we eerst maar eens het ziekenhuis bellen en heel hard hopen dat ze het niet veel te druk hebben na de verbouwing.

meiden slaap lekker!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen,

Meezie, hoop dat er een plekje voor je vrij is in het zh! Kun je eindelijk van start.

Maris, succes vandaag met je fm. wat vreemd dat je gister geen streep meer had, het zal toch nog niet te laat zijn?.....

Bianca, haha, heb geen brommer gereden. Alleen staan toekijken. Trommelvliezen trillen nog van het vele lawaai. Zijn er om 4 uur uit gegaan toen begon het. Heb wel een poging gedaan om te blijven liggen maar met zoveel lawaai onder je slaapkamer raam...... Om 6 uur weer lekker erin gekropen toen werd het weer wat rustiger.

Deze week maar ff gaan shoppen, heb echt niets meer ..........

haha

Goofy, hoe is het met je?

Ga nu ff de auto naar de garage brengen en daarna lekker werken. Wil trouwens nog wel weten wie jullie knappe ostheopaat is.......

Fijne dag!!

Geplaatst

@ bianca: Fostimon zijn inderdaad ook hormonen. De eerste keer ontwikkelde de cellen zich niet goed en dat zou misschien aan de Gonal-F kunnen liggen, vandaar dat ik nu Fostimon gebruik. Dit is wel een stuk omslachtiger, want net als de pregnyl moet je deze mengen. Ik produceer dagelijks een hele afvalberg van papieren doosjes, glazenpotjes en naalden. Het is bijna een ritueel en want ik moet er echt voor gaan zitten, maar het is niet moeilijk.

Geplaatst

Hoi Maureen,

Hopelijk reageer je hier wel goed op!

Wat een gedoe zeg!Ik vind die pregnyl altijd een drama!

Hopelijk hoef je het niet heel lang te spuiten.

Wanneer heb jeje eerste fm?

@Lianne,

Ojee Auto naar de garage vind het altijd een eng moment hihi.Ze verzinnen er altijd weer iets bij wat je moet betalen!

Haha zon herrie allemaal kapotte uitladen en van die rare uitladen zeker!!

Valt me wel tegen dat jij niet mee deed haha.

Shopse!Jammer dat het nog geen uitverkoop is dan is het shoppen nog veel leuker!

haha mijn osteopaat heeft zijn kliniek in Zoetermeer!

Hij heet ralf.Voor ik daar heen ging zat ik eerst is op hyves te zoeken en verdomd daar stond hij op!Mijn vriendin ging mee en was jaloers dat ik op de behandel tafel mocht liggen en zij niet haha.

Zijn collega is een echte fatsige kwal :P Kreeg hem aan de lijn of ik de afspraak ook bij hem wilde dus vertelde dat ik het prettiger vond bij Ralf.

We moeten tenslotte al genoeg saaie doktoren etc onder ogen komen dus mag ik ook wel eens ergens met plezier heen gaan dacht ik hihi.Erg he ;)

@Meezie,Dat slikte ik eerst ook maar het bleek dus dat ik niet de goede hoeveelheden slikte!Dus ga nu een nieuwe poging doen.De tarwekiem olie heb ik altijd geslikt gaf me een beter gevoel voor de innesteling van het embryo.

Wauw heerlijk 2 dagen vrij!!Hebben jullie heerlijk genoten samen??

Hopelijk mag je gelijk door!Dan loop je een weekje op mij voor denk ik.

Volgens mij lopen er aardig wat meiden in het zelfde ziekenhuis als jij of vergis ik me lees van veel meiden dat het ziekenhuis gesloten was na een verbouwing.Gaan jullie nog wat leuks doen samen?

@Maris,whaha ik denk niet dat wij dezelfde hebben ;) Maar wat een geluk voor jou dus jij gaat er ook met veel plezier naartoe ;) Wat doe jij daar precies dan??

Waardeloos zeg dat je nu ineens geen streepje had!Dan zul je bijna denken dat je eisprong al geweest is :( Ik vind die streepjes altijd zo irritant!!

Ik gebruik altijd de clearblue zijn wel mega duur maar je hebt gewoon duidelijkheid.

Je had de dag voor het lichte streepje geen test gedaan??

Misschien dat ze bloed kunnen prikken in het ziekenhuis?Het moet in je bloedwaardes toch ook te zien zijn?

Succes!En hopelijk heb je hem niet gemist dat zou de zoveelste tegenslag zijn voor jullie!

@Gabriella,Graag gedaan Jammer!Wat balen dat je zoveel last hebt van de hormonen.

Wanneer heb jeje eerste echo?Hopelijk hoef je niet heel lang meer te spuiten.

Dan krijg je die heerlijke bolletjes :( Brrrr.

Ik heb er nooit heel veel last van maar jij wel geloof ik he!

Hier heerlijk nog een dagje vrij.Eindelijk een dagje helemaal home alone!

Peet heeft de afgelopen 8 weken alleen maar nachtdiensten gehad waardoor we altijd samen thuis waren en vind dit toch ook wel fijn hoor even.

Lekker rommelen in huis.

Vanavond naar Kimmie toe haar zoontje van1.5 maand ligt in het ziekenhuis.Weer even kijken hoe het met de kleine man is en KIm is jarig dus ook maar even feliciteren.Arme meid!

Liefs Bianca

Geplaatst

Jippie, we mogen van start. Ging bijna niet door omdat we een paar maanden terug hadden aangegeven dat we in juni waarschijnlijk weer verder wilde. Maar mocht toch deze maand dan nog mee.

Ik loop in het erasmus, het is een vrij groot ziekenhuis dus er zouden daar wel flink wat meiden van hier lopen.

Vandaag eerst heerlijk uitgeslapen tot half 11, waren we allebei wel heel erg aan toe. Nu even wat spullen halen en naar het tuincentrum en dan gaan we weer verder in de voortuin.

Morgen hopenlijk even naar zeeland en duiken bij de oesterdam. Ik hoop dat het voor mij voorlopig de laatste is, dus ik ga er heerlijk van genieten.

nou mijn vent staat heel ongeduldig te wachten tot ik nou eindelijk eens klaar ben, dus ga maar met hem mee!!!

Mari, ik denk aan je ik hoop dat ze wat zien in het ziekenhuis!!!!!

Geplaatst

He Maris,

Hoe is het nu met je?Heb jeje echo al gehad?Hopelijk heb je gewoon een vette streep gekregen vanmorgen!

@Meezie,Wat fijn dat je mag gaan beginnen!En nog wat leuks gekocht vandaag??Morgen heerlijk je laatste duik nemen!!Geniet er maar dubbel van!Dan kan je het eerste jaar niet meer duiken hoor!

Liefs x

Geplaatst

Dank je wel lieve dames.

Nee er is nog geen duidelijke streep maar er zit wel beweging in er zijn namelijk 2 follikels van 12 en 9 dus ik ben zo blij we zijn dus toch niet te laat waar ik zo bang voor was. Nu moet ik woensdag weer en dan hopelijk het weekend eindelijk de tp.

Bianca doe je Kimmie de groetjes van mij en geef haar maar een dikke knuffel kan ze wel gebruiken.

Voor jou is het ook bijna zover eindelijk.

Meezie gelukkig dat jullie verder mogen neem het er nog lekker even van.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

hallo dames

ben niet erg actief in mee schrijven maar wel in het mee lezen

wou jullie laten weten dat vandaag eindelijk mijn regels zijn door gekomen,hoe blij kun je zijn om de rode duivels te zien,maar nu mogen ze voor een hele tijd weg blijven

ik denk dat ik mee zal wachten op het bankje van juni,moet nu eerst 12 dagen wachten dan echo en dan horen we wanneer er een cryo terug word geplaatst,het begin is er weer

liefs janine

Geplaatst

Meezie, je mag starten!!! Fijn en gelukkig dat je deze maand nog mee kon!! Morgen inderdaad nog ff lekker genieten van het duiken, en dan voorlopig maar niet meer!

Veel plezier.

Maris, gelukkig heb je de eisprong niet gemist, en dus 2 mooie follikels. Misschien een domme vraag, maar heb zelf nog nooit een cryo gehad. Nu heb je toch geen punctie?

Ze plaatsen de cryo terug na je eisprong???

Tusele, heb je een fijne rustige dag gehad vandaag?? Hihi, lijkt me wel raar hoor, als je gewend ben een kleintje om je heen hebt...

Geniet nog maar even van de rust..

Maureen, welkom en veel succes deze poging!!

Gabriella, alweer een beetje bijgekomen en uitgerust? Reageer je heftig op de hormonen?

Bianca, heb nog wel getwijfeld om mee toen doen met rijden, maar ja...... brommer stuk!!!! haha gekheid, ik ben niet zo van brommer rijden.

Inderdaad een enorm kabaal, allemaal iets met de uitlaat gedaan ofzo, heb er niet zo veel verstand van.... om 8.15 uur kwam er ook weer een gezellig

muziek korps langs met veel lawaai. Gelukkig is het maar 1x per jaar....

Inderdaad jammer dat er geen uitverkoop is. Heb aan de ene kant zin in shoppen, maar ook weer niet. Ben al heel lang bezig om geen kleding te kopen, want

stel dat ik zwanger raak..... dan pas ik de nieuwe kleding niet... en dat vindt ik dan weer zonde van mijn geld. Maar ja, nu moet het bijna wel..... toch maar wat kopen

en daarbij rekening houden met een mogelijke zwangerschap.

Groot gelijk dat je nog een appetijtelijk iemand uitzoekt om een heerlijke behandeling bij je uit te laten voeren. Alle ziekenhuis onderzoeken moet je ook maar afwachten wat je treft.

Moet wel zeggen dat ik bij mijn eerste tp ook een knappe mannelijke arts had, en ik was toen ook zwanger :laugh:. haha, hopelijk heb ik hem straks ook weer......

Marlijnne, hoe is het met jou? Al weer een beetje bijgekomen? Hoop het wel meid....

Hier alles zijn gangetje. Zijn zaterdagavond op pad geweest, ben dat niet meer gewend. Mannetje ook niet, die was ook lichtelijk aan dronken en zat gister gezellig met een kater.... Heb hem toen maar verzocht om op bed te gaan liggen slapen, hoef ik er ook niet tegen aan te kijken...;)

Vandaag ook last van m'n eierstokken en ben nog niet eens begonnen met stimuleren. Kun je dit al krijgen van alleen deca spuiten??? Merk nu ook wel dat ik soms even moet slikken om niet in tranen uit te barsten om niets...... en opvliegers....... Alles voor het goede doel!!!!

Volgens mij heb ik goed mijn best gedaan om een mooi verhaal te maken :icon_smile:

Geplaatst

MEIDEN - ZOJUIST BERICHT GEKREGEN: IK STA IN WEEK 20 INGEPLAND VOOR ONZE 1e ICSI!!! JOEPIE!!! IS AL OVER 2 WEKEN!!! Wachtbankje zal dan wel juni zijn, maar voor de start hoor ik hier dus nog thuis hihihi...

HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!!!

Lees alles nog mee en leef ook met jullie meer hoor meiden, maar heb t gewoon onzettend druk en weet soms niet meer goed wat ik met mezelf aan moet qua emoties en spanningen en heb dan niet altijd de energie om persoonlijk te reageren - SORRY!!!

Geplaatst

He Maris,

Wat goed om te horen.

Maar wat gek dat je cyclus nu zo lang duurt dan.

Hadden ze daar ook nog een verklaring voor?

Zal toch super zijn als je wo je eisprong hebt :D!

Zal kim een dikke knuff geven van je!

Jaaaa vrijdag eerste spuit er in!!Heb er zin in!

@Janine,Wat goed dat jou menstruatie ook door gebroken is!

Als ik jou zo lees zou het toch best maar kunnen dat je over 20 dagen je cryo al terug geplaatst krijg?Of vergis ik me?Je zit toch niet aan de medicatie ofzo?

Toi Toi Toi

Liefs Bianca

Geplaatst

Lianne ja klopt er komt nu geen punctie en ik hoef ook geen hormonen te spuiten gelukkig.

Hoe het precies gaat verlopen weet ik ook nog niet omdat dit de eerste keer een cryotp is.

Bianca dank je wel.

Kan me indenken dat je wel wou dat het vrijdag is haha.

Ink yes dat is al heel erg snel en je hoort gewoon bij ons in het topic haha maar goed dat je bent blijven lezen haha.

Heel veel succes.

Janine wat goed dat de duivels er zijn nu kun je verder heel veel succes.

Geplaatst

He Ink,

Wat een super goed nieuws!Nog 2 weekjes wachten!!Joepie!

Op naar week 20!

He Lianne,

Woon jij midden op een dorp ofzo.Dat daar de muziek korps voorbij kwam!!

Lijkt me erg grappig allemaal en gelukkig is het maar 1x per jaar!

Ik begrijp je helemaal!Onbewust houd je daar toch rekening mee als je gaat shoppen!Meid bijna alle meiden hier op het forum die een miskraam hebben gekregen zijn weer zwanger!!Nu is het de buurt aan jou marlijnne en mezelf!

Andere meiden gun ik het natuurlijk ook van harte.

Jeempie appetijtelijk whaha wat een woord gebruik je ;)

Ga jij maar lekker shoppen die kleding leg je dan lekker in de kast!En die kan je dan volgend voorjaar weer aan!

Whahahahhaa is toch veel plezieriger als je een leuke arts hebt hihi.

ZIjn jullie ook al van die heerlijke huis mussen!!

Ach goss en dan zijn die mannen toch een partij zielig he als ze een kater hebben hier zat er nog 1 thuis haha.

Heb je nu al last van je eirstokken zou best wel kunnen ik heb dat nooit als ik start met de deca.Emotioneler werd ik wel dus dat is niet gek.Opvliegers ook heel normaal!Welkom in de wondere wereld die icsi heet!

Succes meis!

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reactie's.

Het gaat hier redelijk. Ben vandaag naar het werk geweest. Wel fijn om afleiding te hebben. Mijn gedachten dwaalde alleen heel vaak af... Maar goed, ik heb mijn best gedaan...

We hebben een afspraak voor 26.05.11 gemaakt. Het heeft toch geen zin om het heel snel te doen. Dan hebben we vakantie dus alle tijd. Ook maak ik dan een afspraak voor MMW. Hoop dat het op diezelfde dag kan. Scheelt een heel lange rit!

@ Maureen, super dat het bij jullie eindelijk is doorgebroken!! Succes meid!

@ Bianca, lieverd tot gauw!!!!!

@ Meezie, succes meid en fijn dat je verder kan!!!

@ Maris, ppfff, wat een spanning meid. Succes met je echo weer woensdag! Duim voor je!!

@ Lianne, het is je gelukt hoor! Lekker lang verhaal! Sterkte met de bijwerkingen.

Ik moet helaas nog 5 dagen deca spuiten. En dan helemaal voor niets.....

@ Ink!!! Joepieeeee, succes meid!!!! Houd je ons op de hoogte??

@ de andere, ik weet het even niet meer.... Sorry!

Lieverds, fijne avond en knuffffffff

Geplaatst

Ik woon bijna in het centrum, dus ja als er iets gebeurd, hebben wij er gratis muziek bij, haha.

Appetijtelijk vindt ik wel leuk klinken....

Iedereen die een miskraam heeft gehad is nu zwanger. Ik herken ook het gevoel wat jij vorige week schreef over jaloers zijn. Ik heb dat ook wel, maar weet dat ik het die ander ook gun, bijv.Jose.. Nu zijn wij aan de beurt!!! Ik ga het heel hard hopen, en dan gezellig in het uitgerekend wanneer topic??? !!!

Maris, fijn hoor geen punctie. Dat scheelt enorm, lekkr hoor. Ook jij moet hieruit zwanger worden hoor!!!

Geplaatst

Goofy, goed dat je gewerkt hebt vandaag. Kan me zo goed indenken dat het moeilijk is, maar toch een goede afleiding. Je weet dat je toch weer verder moet.

En thuis zitten lost ook niet alles op. Wat rot dat je nu nog Deca door moet spuiten. Waar is dat voor? En nog een domme vraag, wat is MMW??

Weet dat ik aan je denk, en ik hoop dat je hier sterk uit komt....

Knuffel voor jou!!

Geplaatst

@ Bianca, ik reageer straks of morgen ff op hyves! 23 en 30 mei staan in ieder geval vast voor jou!!!!!

@ Lianne, MMW (sorry jargon) is medisch maatschappelijk werk en de deca spuit ik nog om de eiblaasjes te laten slinken.

Bedankt voor je reactie en domme vragen bestaan niet hoor! Knuf terug!!!

Ga nu grey's kijken, dag lieve meiden.

Geplaatst

He Goof,

Wat fijn dat je toch afleiding had op het werk.

Logisch dat je gedachten zo nu en dan afdwaalde maar toch wel fijn om er dan even uit te zijn en voornamelijk met iets anders bezig te zijn.

Wat voor afspraak hebben jullie de 26ste?En wat is een MMW?

Waarom moet jij inhemels naam nog 5 dagen deca spuiten dat heb ik nog nooit gehoord!Maar goed sterkte met de laatste spuiten!Tot snel!

@Lianne,Ik denk dat veel vrouwen idd dit gevoel hebben wat ik aangaf.

Appetijtelijk klint wel heel sjiek hihi.

Viel het jou ook al op dat bijna al die meiden nu zwanger zijn!?

Snap het helemaal jij zat toch in het zelfde uitgerekende mei topic met Jose of vergis ik mij?Wanneer zou jou uitgerekende datum zijn zal wel ff moeilijk zijn.

Ik heb tot nu toe altijd jose achterna gehuppelt.Zei niet zwanger ik niet zwanger tot een paar keer toe zei zwanger ik zwanger zei miskraam ik ook een miskraam nu is ze zwanger dus theoretisch gezien wordi ik nu gewoon zwanger,En jij ook!!Wij komen samen in het uitgerekend Februari topic!Ik zou dan rond 14 februari uitgerekend zijn zoals Jose het berekend had hihi.Hoebedoel je ik ben er mee bezig!!

Dus jij zou dan een weekje eerder uitgerekend zijn!We blijven positief nu is het onze beurt!

Knuff

Geplaatst

Hihi, wat een snelle reacties toch weer! Jullie zijn allemaal kanjers!!! Ja, we gaan mee doen met de cetro trial. Daar hebben we a.s. donderdag een gesprek over, maar ben gisteren zo brutaal geweest (op aanraden van iemand uit het topic cetro trial) om vast een mail te sturen of ze ons in kunnen plannen, zodat ik die zekerheid vast zou hebben en ja hoor, vandaag kreeg ik al gelijk het antwoord dat we ingepland staan voor week 20! Echt helemaal super! Eindelijk een kans op een zwangerschap!!! En dan hoor ik wel hoe het allemaal zit - geloof dat ik dus niet aan de deca etc moet waar ik jullie hier wel over zie schrijven...

Lianne- Ik las wat over kleding: ik ben ook vorige week wezen shoppen: lekkere flexibele stofjes, shirts die langer vielen en daardoor wat langer ook over een buik heen kunnen, of juist van die korte vestjes, die je dan kan combineren met een basic zwangerschapsshirt etc etc - er is genoeg hihi!!!

Goofy- jeetje dat je nog door moet spuiten lees ik? Mag je daar dan niet gewoon gelijk mee stoppen? Wel weer een afspraak in het vooruitzicht - dat lijkt me wel weer fijn, of niet?

Maris- jij schiet ook al lekker op! Wel fijn dat je geen punctie hebt lijkt me met een cryo...

Bianca - jij vrijdag starten lees ik - lekker hoor!

Lees ook wat over een knappe osteopaat? Mag ik vragen wat die dan doet bij jullie? Ik twijfel zelf of ik nog accupunctuur er bij wil gaan doen - geeft me misschien wat rust en ontspanning... Heb het al eerder gedaan toen we nog niets wisten van de oorzaak waarom het niet lukte, en toen vond ik het in het begin prettig - had ik er rust bij, maar na 6 behandelingen werd ik al were kriebelig met het idee "waar ben ik nou eigenlijk mee bezig" ofzo... Twijfel dus nog wat...

En weer wat dames ongesteld / ook anderen die de bevestiging hebben dat ze door mogen - joepie! We gaan er voor met zijn allen!

Maar terwijl ik dit schrijf gaan mijn gedachten wel naar Marlijnne en Goofy - meiden, we trekken jullie straks achter ons aan hoor!!! (hihi en ik sta achteraan bij het touw omdat ik volgens mij dan een van de laatsten ben uit dit boek en ik kan heeeel hard trekken hoor!)

Geplaatst

hee bianca

ik ben vandaag gestart met 2x keer dgs progynova,met 12 dagen een echo,kijken hoe het bms is en dan kunnen ze afspraak maken,de laaste keren was het dan een weekje later,ga er dan ook vanuit dat ik de laaste week in mei een terugplaatsing krijg

liefs janine

Geplaatst

hihi lianne we hadden beiden de zelfde domme vraag ;)

Stom hoor dat je ze nog moet laten slinken met de deca!Kijk heb je nu zoveel follikels kan ik het me voorstellen maar jij had er heel weinig.

Maar goed hun zijn de artsen en zullen heel goed weten wat ze doen toch!

Okee houd dat dat in.Loop jij allang bij het maatschappelijk werk?

Doet het je goed??

En is goed hoor ik zie je mailtje vanzelf te voorschijn komen!

Knuff

Geplaatst

Haha, jullie zijn zo snel dat ik al antwoorden op vragen lees terwijl ik ze nog zit te tikken!!! Goofy- negeer mijn vraag overdie deca dus maar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden