Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje meiden wat is iedereen aktief in 1x!!Gezellig hoor!

@Ink,Zo zie je maar een brutaal mens heeft de halve wereld!

Het is jou aller eerste behandeling dubbel zo spannend dus.

Ik mag vrijdag idd starten ben zo benieuwd :D!

Klopt ik ga weer een aantal keer naar de osteopaat.

Hij gaat mijn bekken en rug los maken.Het schijnt dat mijn bekken erg vast zitten en ook mijn rug.Aangezien je rug en baarmoeder met elkaar in verbinding staat vind ik het wel fijn om er heen te gaan.

Ook heb ik endometriose en kan hij dit een soort masseren waardoor het verminderd..

Benieuwd op je accupunctuur ga doen!

@Janine,Had ik dus toch gelijk.Hopelijk ontdooit je cryootje goed!

Ook voor jou hoop ik dat het deze ronde raak is!

Liefs Bianca

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, ging rap zeg! Wedstrijdje snel tikken ;-)!

Bedankt voor de verheldering over de osteopaat. Sja, accu helpt ook tegen stress zeggen ze, dus misschien wel slim om te combineren... Ach, ik gun mezelf nog 1 weekje om er even over na te denken - ik weet dat als je er een afspraak wilt maken, dat meestal wel al vrij vlot kan, zeker als je er al bekend bent...

Geplaatst

Bianca, ik zat inderdaad bij Jose in het mei topic. Ik zou 4 mei uitgerekend zijn.... Nu start ik op 4 mei met Gonal F. Ik hou eraan vast dat het nu goed komt omdat de bevalingsdag ook de startdag van stimuleren is...

Ik hoop voor jou dat je theorie klopt, Jose is nu zwanger en het gaat goed, dus nu jij ook!!!!

Oh, en heel sjiek ben ik niet hoor, doe soms alleen maar alsof...:)

Ink, ik weet dat er genoeg leuks is. Alleen vindt ik de mode niet zo.... ik ben waarschijnlijk gewoon moeilijk.

Hopelijk vind ik nog wat leuks wat ik ook tijdens een mogelijke zwangerschap dragen.

Geplaatst

@Ink,Ja idd wedstrijd tikken!Nu is het spits uur voorbij!

Een osteopaat kan bepaalde lichamelijke blokades bij je verwijderen.

Het zijn dure behandelingen eerste behandeling 95 euro en de behandelingen er na 75 euro.Maar gelukkig krijg ik 4 behandelingen vergoed.

Accupenctuur krijg je ook vergoed jij ook toch?

Je moet doen wat goed voelt en baadt het niet schaadt het niet he!

@Lianne,Jou bevallingsdatum komt dus ook heel snel in zicht.Wat een dubbele dag.

Gelukkig mag je weer snel van start wanneer vewacht jij je punctie?

Je moet idd positief blijven!!En je start niet voor niks op 4 mei zo moet je maar denken dit gaat gewoon heel positief worden :wav:

Dus mijn theorie moet ook gewoon kloppen.Althans Jose haar theorie!

Een jaar of 1.5 jaar geleden zaten er een hoop meiden in dezelfde topic.Iedereen is nu zwanger.Jose was de 1 na laatste uit dat topic dus nu is het mijn beurt.

hahahaaaha je doet maar alsof muts!

Leuk dat jij ook een stuk aktiever bent op het forum!!

En blijf het jammer vinden dat je er niet bij kan zijn 11 juni!

Liefs Bianca

Geplaatst

Wow wat een drukke avond!!

Maris wat fijn dat je je eisprong niet hebt gemist!!!

Ink, jippie jij mag alweer bijna beginnen en als je bent gestart heb je voor je het weet de punctie. Heerlijk dat korte protocol.

Goofie, jeetje meid dat je ondanks het slechte nieuws nog door moet met spuiten, nu wordt je nog de komende dagen geconfroteerd met het verdriet.

Bianca, jij wordt en blijft gewoon zwanger dit keer. Het gaat helemaal goed komen.

Lianne, hier ook een beetje moeite met de nieuwe mode. Ik ben redelijk kleurig ingesteld en kan mijn draai niet zo vinden in de mode kleuren van dit moment. Hopenlijk kunnen we ons wel een beetje vinden in de zwangerschaps mode, al heb ik daar af en toe een hard hoofd in.

Vandaag heel fijn in de tuin zitten rommelen en vanavond even een hapje wezen eten op het strand. Heerlijk met een rosetje getoost op een mooi maand!!

Geplaatst

Hoi Meezie,

Ja wat een drukte he!!

Laten we het hopen ;)

Helaas was het niet erg warm vandaag.Vond het nog best fris dus bij jullie aan de kust zal het nog wel een stukje koeler zijn.Leuke plantjes enzo gekocht?

Heerlijk even een dagje met zn 2 en morgen gezellig je aller laatste duik ;)!

Die zwangerschaps kleding is echt verschrikkelijk! Er zijn maar weinig leuke dingen die ik echt leuk vind!!Dus word gewoon 7.5 maand afzien betreft kleding!

Geplaatst

Meiden.....

pfff heb even niet de puf om alles terug te lezen,maar heel vluchtig toch gedaan!!

Het is spits uur.

Allemaal lieve berichtjes voor elkaar. Geweldig toch!!

Ink wat een fijn nieuws. Die 2 weken zijn dan te overzien!

En even een korte mini update. Ik zit alweer aan de pillen voor de laatste cryo, 9 mei echo en wie weet dezelfde week tp.(mits goed ontdooit)

Ik ga heel hard voor je duimen....

En we slepen elkaar er doorheen!

Lianne: ook voor jou een moeilijke dag wat eraan komt! 4 mei.! Mooie bijzondere/dag om te starten. Goed dat je zo positief bent!

mbt de mode, dat ken ik wel.

Eerder kocht ik heeeeeeel veel met het motto als ik straks een kindje heb!

Heb ik alvast nieuwe setjes.

En nu denk ik ook weleens mocht ik zwanger zijn dan wacht ik nog even met kopen.

Maar heb nu besloten wel wat dingen te kopen. Soms word je daar ook even happy van!!

Want ik heb echt niks in mijn kast.................hahahha;-) ahum.

Bianca, bijna bijna 6 mei! en heb je gereserveerd. Nog wat speling mbt mensen wel of niet gaan. Het er zin in.

Lekker vrije daagjes.

Knuffelen met Levi zo te lezen.

Janine: spannend,hopelijk een mooie tp eind mei.

Maris: Mooie berichten toch. op naar de tp!! Ik ken die manier van jou ook niet. Bij mij gaat het met medicatie.

Maar denk dat jij gauw in het bezit bent van een topper. Heel spannend....

Tusele: je mist vast je kindje? wel even tijd voor jezelf gehad. Nog wat gedaan?

Goofy: meid, wat goed van je dat je bent gaat werken. Tuurlijk wat afleiding en logisch dat je er niet steeds bij was.

Je klinkt sterk en ik vind je dapper. Zie het elke keer maar weer eens te "verwerken" en alles weer op te pakken.

Dikke knuffel.

Hier een hele zware middag gehad bij de maatsch werk.

Over werk gepraat en dit morgen bespreken met leidinggevende. Zie er tegen op, maar het moet.

Ik ga mijn best doen.

Hevige tranen vanmiddag,maar het is een onwijs lief mens.

Daarna deed ze nog een soort reiki/energy therapie. Wordt je doodmoe van! Het voelde wel erg prettig.

Verder gaat het op&af...het is niet uit te leggen wat het verlies van je kindjes met je doet.

Natuurlijk een hele hele hoop verdriet, maar ook veranderingen die je bij jezelf tegen komt en moeten relativeren. Er komen een hoop frustraties bij kijken.

We zijn ook nog maar 4/5 maanden verder.

Eerder was ik wel van de uitjes en lekker weg. Onder de mensen! Nu ben ik het liefst thuis.

Ik ben nog aan het rouwen op een gezonde manier.(aldus maatsch werk) Maar leuk is anders.

De bedjes zijn leeg en merk dat ik het nu zwaarder heb. Eerst kon ik me nog "verschuilen" dat ik zwanger was.

Nu hadden er hier heel andere dingen moeten gebeuren.

Meezie: lekker dagje gehad. En idd dat duiken kan je het komende jaar wel vergeten.

Super dat je verder kan.

Meiden die ik vergeet. Ik denk wel aan jullie hoor:-)

Fijne avond, ik ga lekker douchen!!

Lfsssss

Geplaatst

hoi dames..pfoe wat is er veel geschreven gisteren! Nu even geen tijd om op iedereen te reageren. Wil nog maximaal genieten van een kind&school vrij dagje!!

Gisterochtend heb ik heerlijk hardgelopen in het duin en 's middags de weekbooschappen en losse boodschappen gedaan en wat normale ditjes&datjes rond het huis. HEerijk even niet steeds die druk om weer op tijd bij school te staan. Of om niet rustig te kunnen kijken omdat ik een mannetje in de gaten moet houden. Ik heb bij het kruidvat bij een aanbieding 2 oogschaduw trio's gekocht...Echt supermooie kleuren. Ben helemaal blij!!

Gisteravond hebben hubbie en ik gepicknicked in het duin. Ik had een lekkere salade gemaakt. Broodje en rosé erbij helemaal goed. Daarna hebben we nog een stukje gewandeld in het duin..heeeeeerlijk!!

Ik ga straks de stad in om wat kleding te shoppen..Jullie hebben me wel aan het twijfelen gebracht in hoeverre ik mijn budget ga opmaken mocht ik zwanger worden.. BEDANKT dames...ha ha..valt mee hoor!

Ach..ik heb nog wat liggen van Tim wat vrij mode-neutraal is dat was vnl winterspul...en als het de komende maanden raak is is dat precies kleding voor het goede seizoen!

Vanochtend een stukje doen van de administratie..belangrijkste is het kijken of we de afgelopen maanden binnen budget gebleven zijn zodat we het vakantiebudget kunnen vastprikken. We hebben plannen om met vrienden in Tsjechie te gaan kamperen. De dame van het stel, mijn man en ik rijden motor. Het plan is om 2 motoren op een aanhanger mee te nemen zodat hubbie en ik om&om kunnen touren met die vriendin. De ander kan dan op stap met die vriend en Tim en kunnen we bijv ergens afspreken om een terrasje te pakken oid..Ik zie het helemaal zitten!

Het missen van ons ventje valt mee..Tuurlijk wel een beetje! Ik merk dat het minder intens is nu hij wat groter is. Mijn ouders en Tim vinden het helemaal geweldig dus van dat idee alleen al geniet ik.

Geplaatst

Goh, het is bijna niet bij te houden al die berichtjes als je en wat later erbij gekomen bent, en niet zoveel meer achter de computer zit!

Maar, zo heb ik vandaag in ieder geval weer wat te doen!

Heb nog steeds erg veel last van de spuiten. (is er iemand anders die dat ook heeft? hoor namelijk van veel vrouwen dat ze er weinig last van hebben) We zijn begonnen met de puregon, en gisteren is de orgalutran erbij gekomen. Heb een enorm wattenhoofd, duizelig, vergeetachtig en moet zo af en toe drie keer knipperen om de dingen scherp te blijven zien. Had het vorige keren ook, maar het is nu wat heftiger. Vandaar ook dat ik niet zoveel meer achter de computer zit.

Wat betreft de kleding; heel herkenbaar!!! Ik kan soms niet wachten om bepaalde dingen aan te schaffen, maar probeer mezelf daarin maar zoveel mogelijk een halt toe te roepen anders heb ik straks van alles in huis en als deze poging dan toch niet mocht lukken is die confrontatie alleen maar moeilijker.

Morgen gaan we naar het ziekenhuis voor een echo. Eigenlijk vind ik dat zelf de spannendste; zal het goed gaan met de rijping... eerste keer hield het bij deze echo gelijk al op, maar het zal vast goed komen dit keer.

Ik vind het van Lianne ergens ook wel heel mooi dat ze op haar uitgerekende dag mag beginnen met de spuiten. Het zal waarschijnlijk een erg dubbel gevoel geven die dag, maar ook ik ben ervan overtuigd dat het alleen maar positief is!

Ga nu eens kijken of ik wat bij kan lezen..

Liefs Gabriella

Gast Guusje
Geplaatst

April
:

Raba: aanmelden; vol nu wachten en dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy:
19.04.11 Puregon
, 1ste fm 30.04.11 (Radboud, lang protocol, 2de x ICSI)

Mari-83:
27 april 2de echo
..

babyenschede:
25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne:
17 april start decapeptyl
, 4 mei start deca, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

April/Mei
:

Ink:
14 april beleidsafspraak UMCU
en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei
:

Tusele: 10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Ik ga jullie al weer verlaten. Onze poging is gestaakt. Gister een echo gehad, mijn eierstokken zijn erg onrustig en ze zien er niet goed uit. Heb ook veel pijn op dit moment. Wat precies weten we niet. as vrijdag heb ik een afspraak bij mijn gyn die mij heeft geopereerd. Ik hou mn hart vast ......

Jullie heeeeeel veel succes,

Liefs Guusje

Geplaatst

Guusje wat een teleurstelling zeg. Dit had had je niet verwacht.

Dat komt weer hard aan kan ik me zo voorstellen.

Afwachten dus.... alsof je niet genoeg op proef wordt gesteld.

Sterkte meid.

Gabriella: ik heb ook veel last gehad met spuiten. Eigenlijk alle spuiten wel deca/puregon. Ook zwaar hoofd, concentratie van niets, moe en emotioneel.

Dus het is niet raar.

Je bent er natuurlijk ook heel erg mee bezig(mag ook:-)) Hopelijk goede berichten morgen bij de echo! Duim voor je!

Ik zal mezelf zo weer even op lijstje zetten.

Net op werk geweest,goed gesprek. Ga morgen al starten en er ligt dan werk voor mij klaar.(7u beginnen) Nog even nadenken hoe ik daar een invulling aan ga geven.

We zijn bezig met een "project" hostmanship...hahahaa mogen jullie zo weer vergeten. En ga beschrijven hoe dat uit te voeren. Je hebt allemaal leuke ideeën, maar zijn ze allemaal haalbaar.

Ik vind het wel leuk. Proberen maar weer!!!in mijn eigen tempo.

Meiden fijne dag.

Lfs

Geplaatst

April:

Raba: aanmelden; vol nu wachten en dan in mei hopelijk verder.

Goofy: 19.04.11 Puregon, 1ste fm 30.04.11 (Radboud, lang protocol, 2de x ICSI)

Mari-83: 27 april 2de echo..

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Lianne: 17 april start decapeptyl, 4 mei start deca, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

April/Mei:

Ink: 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: 9 mei 1e echo meten bms, cryo tp!!

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Geplaatst

Guusje- wat een vervelend nieuws van jou! Jeetje meid... Alvast heel veel succes voor vrijdag en hoop nog wel wat van je te lezen...

Wel goed dat je het lijstje even weer omhoog hebt gehaald. Ik heb even wat aangepast, omdat we nu dus zelf eindelijk duidelijkheid lijken te hebben en bij een aantal andere meiden ook ondertussen het een en ander is gebeurd...

Meiden, wie is de eerste uit dit boek die ons met heel mooi nieuws gaat verassen en die door mag naar een uitgerekend topic??? Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer!!!

April:

Goofy: poging gestaakt ivm slechte rijping / koorts man... Eind mei weer afspraak over hoe/ wat nu.

Mari-83: 27 april 2de echo..

Lianne: 17 april start decapeptyl, 4 mei start deca, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Mei:

Gabriella: 4 mei echo ivm bekijken van de stimulatie / rijping

Marlijnne: 9 mei 1e echo v bms en dan hopelijk snel een TP van een cryo

Janine: half mei TP cryo

Ink: rond 17 mei voor 1e keer starten ICSI

Gabriella en Janine- zag dat jullie er nog niet op stonden, dus bij deze staan jullie er ook op ;-)! Meiden kijk even of je er zo goed op staat en pas m anders ff aan - dan is t allemaal weer ff wat makkelijker te volgen, want er gebeurt hier zooooooo veel!!!

Geplaatst

Ja dat emotionele!!! Als ik dan jullie verhalen zo lees dan zit ik hier alweer te brullen!!! Marlijnne; ik vind het echt heel knap dat je zo snel de draad van de kinderwens weer op hebt kunnen pakken. Wat een verhaal zeg... En Guusje; wat onwijs naar dat je deze poging hebt moeten staken. Ik hoop voor je dat er snel duidelijk wordt waar de pijn vandaan komt!

Maar sowieso iedereen hier, ieder heeft op haar manier wel een tegenslag te verwerken (gehad) die immens is. Daarom echt voor iedereen heel erg veel sterkte!!!!

Ik vroeg me nog wel af wat dat lijstje is wat ik steeds voorbij zie komen?

Iedereen fijne dag!!!

Geplaatst

Hihi Marlijnne- terwijl ik ook met t lijstje bezig was, was je me net voor! Ik geloof dat ik te langzaam tik!!! Gelukkig stond je ook weer op mijn lijstje, alleen iets andere tekst ;-)

Geplaatst

Gabrielle - geen probleem ;-)! Lijstje is in t begin gemaakt omdat hier zoveel geschreven werd, zodat je beetje kan volgen wie waar in het proces staat. Als er dan wat voor jezelf veranderd, kan je hem kopieëren en in je eigen reactie plakken, zodat je hem daarin kan bewerken met je nieuwe info...

Geplaatst

April:

Goofy: poging gestaakt ivm slechte rijping / koorts man... Eind mei weer afspraak over hoe/ wat nu.

Mari-83: 4 mei 5de echo..

Mei:

Guusje sterkte ik hoop dat je snel verder kan.

Succes voor vrijdag laat je even weten hoe het gegaan is?

Ik hoop zo dat het morgen eindelijk zover is dat mijn follikel groot genoeg is en dat de eisprong eraan zit t ekomen. Heb een beetje het idee dat mijn lichaam mij in de steek laat nu. Ben altijd zo regelmatig (sorry weet het mag eigenlijk niet klagen want heb nooit ergens last van en ben met 1,5 dagen weer van de ongi af maar toch) maar goed we zien het wel.

Mijn collega is vandaag ongi geworden na haar eerste iui stond ze net bij mij te huilen komt er een leidinggevende van een andere afd eraan vragen of we nog wat gingen doen vandaag, ik dacht bij mij zelf hoe bot kun je zijn je ziet toch dat ze staat te huilen echt zo zielig.

Maar goed ze heeft vanmiddag een echo om te kijken of alles goed is.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Hoi lieve dames!

Hieronder ff mijn aanvulling ;-)

Mei:

Melis25: 4/5 mei ongi worden, 9 mei laatste puntjes op de i voor de start met hormonen :-D

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

April:

Mei:

Meezie: 8 mei starten met ovulatie testen voor terugplaatsing cryo('s)

Melis25: 4/5 mei ongi worden, 9 mei laatste puntjes op de i voor de start met hormonen :-D

Geplaatst

Hier komt het structuur trutje:

April:

Mei:

Lianne: 4 mei start deca, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Stil rondom paar meiden uit het lijstje. Hoe gaat het met jullie? En nog nieuwe data bekend zodat we 1 "mei" lijstje alleen nog maar hebben?

Maris- lekkere leidinggevende dan zeg! Pff. Een man zeker? Hoop dat je morgen een mooie echo gaat hebben!!! Samen met Gabriella tegelijk natuurlijk!!!

Geplaatst

April:

Mei:

Lianne: 4 mei start Gonal F, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Ook weer ff aangepast, had een foutje bij mijn gegevens ontekt...

Geplaatst

Marlijnne, wat goed dat je hulp/steun zoekt en dat je je daar goed bij voelt. Vindt het knap van je dat je alweer bijna verder gaat en gaat starten met je laatste cryo. Nu hard duimen dat je laatste cryo het goed gaat doen!

Maris, morgen weer een echo, succes en op naar een mooie tp...

Wat een botte hark van een lg zeg!! Vindt het soms best moeilijk hoe mensen kunnen reageren wanneer je niet lekker in je vel zit. Lekker aan je voorbij laten gaan, voor zover mogelijk...

Guusje, wat balen zeg!!! Ben erg benieuwd wat er uit de echo komt vrijdag, hopelijk valt het mee. Succes.

Ink, jij ook al een structuur trutje... hier nog één ;). Op het werk moet ik ook altijd alles netjes maken, en ik ben op het werk de dame van de lijstjes.... zegt men...

Gabriella, morgen echo. Heb jij denk ik het korte protocol?? Ik ben soms best emo, maar nog niet zo erg als jou denk ik, vindt het wel grappig dat je dat zegt. Hopelijk zijn het meestal tranen van geluk!! ;)

Tusele, je geniet er lekker van zo te lezen. Fijn hoor lekker in de duinen rond hobbelen en heerlijk romantisch met je hubby naar het strand....

En al lekker een vakantie aan het plannen voor deze zomer, hebben jullie al enig idee waar jullie ongeveer naar toe willen gaan? Wij durven nog niet echt plannen te maken, wij kamperen altijd en stel dat ik zwanger ben en hondsberoerd.. dan wil ik niet kotsend op een camping toilet zitten.. gaan jullie ook kamperen of in een huisje?

Bianca ik hoop dat de theorie van Jose klopt!!! we gaan gewoon niet voor minder. ik pas mezelf dan ook maar een beetje in de theorie, nu hobbel je maar achter mij aan. Ik verwacht dat ik 18 of 19 mei de punctie heb, of ik moet nu heel anders reageren op de stimulatie.

Ik heb me nog niet echt verdiept in de zwangerschapskleding. Vindt de normale kleding al een ramp, laat staan de zwkleding..

Nog een paar dagen en dan ga jij ook eindelijk starten!!! :clap2:

En ja vindt het ook wel jammer dat ik er 11 juni niet bij ben, moeten nog maar een x een dag organiseren..

Morgen zal het inderdaad een dubbel gevoel geven. Maar moet zeggen dat ik me nu nog goed voel hoor!! Denk dat ik wel heb geaccepteerd dat ik een miskraam heb gehad. Heb natuurlijk wel moeilijke momenten en was liever gewoon lekker zwanger gebleven, begrijp me niet verkeerd. Maar heb eigenlijk al vanaf dat ik met deze poging ben begonnen al de fijne gedachte dat ik met stimuleren mag beginnen op mijn uitgerekende datum.

x

Geplaatst

Meiden, wat een lijstjes ineens.

Ik denk dat ik wel uit het lijstje kan hoor.

Ik hoor hier niet meer in thuis maar heb jullie gewoon nog zo nodig op dit topic.

Wij hebben een afsluitend gesprek van de ivf/icsi ronde op 26.05.11.

We kunnen zoiezo pas weer verder over 75 dagen. Dan zou het Juli zijn en dan is het weer mega warm buiten. Dat kan niet voor mijn partner ivm warm worden van het zaad/zaadballen. Dus moeten we wachten tot de herfst. We gaan pas eind aug begin sept weer verder als de gyn in Nijmegen het hiermee eens is.

Lieve meiden, ik wil jullie even zeggen dat jullie geweldige meiden zijn en dat ik hoop dat we allemaal krijgen wat we graag willen. Ik neem heel even afstand, 2 dagen zoiezo. Ik moet even rust vinden. Heb de hele dag lopen huilen.

In mijn hoofd weet ik dat we er goed aan hebben gedaan maar mijn hart zegt wat anders. Je gevoel en emotie vliegt telkens de andere kant op. Mijn collega's waren ook zo lief vandaag. Maar ooo, wist niet dat ik zoveel tranen had....

Maar meiden, het komt zeker goed, ik ben en blijf positief! HET GAAT UITEINDELIJK GOED KOMEN, HOE DAN OOK!!

Lieverds, heel veel succes met alles en tot gauw..... Ik kan niet zonder jullie hoor!!:icon_flower:

Knufffffffffeeeeelllllllsssssss.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden