Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

Ellen, ik loop hopeloos achter, wat voor puzzels maak je? heb je een website om even te kijken?

Ik las net over de problemen met reflux. jeetje zeg, arm manneke. en arme jij ook, ik weet nog hoe het was met alle krampjes van L. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je moet doen, en je gunt je kindje zo dat hij zich lekker voelt.

Geplaatst

Ff snel voor Laika: wij hebben (hadden) hier ook een inbakerverslaafde. Hij moest er ook uit ivm omrollen. Hebben 2 weken geleden de Pacco Plus vanaf 7 kg gekocht - speciale doek om af te bouwen. Jack heeft er welgeteld 3 avonden in gelegen en hij was van het inbakeren af! Ik heb hem zojuist 'marktplaatsgereed' gemaakt (schoon, in de verpakking, gebruiksaanwijzgingen erbij) om hem te verkopen. Als je interesse hebt, laat me weten! Je krijgt hem voor de helft van de prijs. Sterkte verder! Liefs Toverstafje.

Geplaatst

hoi,een website is er nog niet,we zitten nog volop in voorverkoop.mr ik kan wel al n afbeelding plaatsen,eenmaal ik thuis ben.van de dummies dan.het gaat over breinbrekerspuzzels!getver wendy.ook al op fb gereageerd maar wat n klote gevoel zeg,als dat gebeurt.knuffel x

Geplaatst

Hey toverstafje, die pacco plus werkt dus wel? Hmm, klinkt wel interessant, ik zal er vanavond eens op googlen en dan laat ik het je weten, dank alvast!

Geplaatst

Ja, dat ziet er natuurlijk raar uit nu, dat ik helemaal niet reageer op het box-ongeluk van Mara maar dat komt dus omdat ik dat al op facebook had gedaan...Wel blij dat ze er niets aan over gehouden heeft!

Karin, ik heb een beetje gelezen over de pacco plus maar we nemen hem toch maar niet. Jim is nog een klein moppie(nog onder de 7 kilo) en ik lees dat de plus best breed is terwijl Jim echt zijn armen nog flink strak moet hebben om overdag te kunnen slapen. Toevallig gaan we morgen nog een keer met hem naar de kinderfysiotherapeut om onder andere te praten over het afbouwen, ik hoop dat zij nog goede tips heeft. Maar goed, nogmaals dank voor het aanbod!

Geplaatst

Laika, 1tip die ik in ieder geval wil geven is, bouw heel rustig af. Geef jim echt de tijd om te wennen.

Bij Noah gingen we in het begin te snel. Konden toen opnieuw beginnen. Succes in ieder geval! Hoop dat je goede tips krijgt!

Geplaatst

Poeh, Joris is nog steeds ziek. Hij drinkt ook minimaal (maximaal 400/500cc op een dag) en zeker 2 volle-houdt-de-luier-niet-diarreeluiers op een dag. En in de avond overgeven... hij is niet uitgedroogd, maar morgen ga ik toch maar (weer) naar de huisarts. Ik had de huisartsenpost gebeld omdat ik net twijfelde, maar daar waren ze niet zo blij mee geloof ik... tja, bij twijfel bellen denk ik dan, ben nu wel gerustgesteld, ondanks de kenau die me te woord stond (en die het duidelijk onzin vond dat ik belde). Het is niet zozeer dat ik denk dat hij uitgedroogd is, maar hij moet nu wel de nacht nog in. Ik ga straks maar even een extra fles geven (wat we al iedere 2 uur doen, maar hij drinkt nooit meer dan 100cc per keer en daarvan komt er dus een gedeelte nog uit). Het arme manneke! Hij slaapt nu gelukkig wel veel omdat hij zich zo beroerd voelt...

Geplaatst

Esk,

Daar zit die dame toch voor bij de telefoon van de huisartsenpost.

Gewoon bellen als jij vindt dat dit nodig is.

Zielig hoor zo'n klein ziek mannetje!

Je kan niet meer doen dan wat je nu al doet en morgen naar de Ha. Geef je groot gelijk.

Succes voor vannacht en sterkte.

Beterschap en een knuffel voor Joris!

Geplaatst

Laika je kunt ook proberen met zijn huidige inbakerdoek om 1 armpje er uit te laten. Bij ons lukte dat ook. Als hij dan gewend is, dan ook het andere armpje eruit. Daarna in een slaapzakje heel straks onder gestopt, tot aan het kinnetje. Succes!

Geplaatst

Esk, erg hè , je belt omdat je bezorgd bent niet omdat je wil kletsen. Snapt de vrouw dat niet?!?

Arme kind, goed dat ie slaapt en dat ie alles weg plaast. Wakker drinken geven is juist heel erg goed! Je doet het heel erg goed meis, Joris is in goede handen met zo'n mama. Beterschap

Geplaatst

Arme Joris, zo zielig als ze ziek zijn. Heeft hij er zelf ook last van? Goed dat hij veel slaapt. Dat is vaak de beste remedie. Toen ik met Dante naar de huisarts ging omdat hij plots zoveel overgaf (dat was maar van hele korte duur hoor) gaf de huisarts een aantal tips mee om te zien of hij uitgedroogd is of niet:

- tussen duim en vinger zn velletje even vastnemen en los laten. veert het velletje meteen terug, dan is er genoeg vocht. Blijft het een beetje staan of gaat het traag naar beneden is hij uitgedroogd.

- lusteloos, moe

- ingezakte ogen

- geen tranen bij het huilen of droge lippen, mond

Maar hopelijk is het zover helemaal nog niet! Hou ons op de hoogte..

Zoals beloofd een afbeelding van de puzzels (puzzeldoos die opengevouwen mee in de verpakking zit, die je zelf kan plooien en dan hoe de deze breinbrekers eruit zien als je ze koopt, dus verpakt) en dan ga ik NU slapen (oef)

[ATTACH=CONFIG]3845[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3846[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3847[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3848[/ATTACH]

Geplaatst

Nog steeds ziek... vandaag huisarts gezien. Morgen MOET het beter, anders donderdag opnieuw naar huisarts en dan naar kinderarts. Bah, ik vind het zo zielig :(.

Geplaatst

Vermoedelijk een virale infectie of een buikgriep. Hoe dan ook, het duurt nu al best lang (sinds vrijdagochtend). En hij drinkt zo weinig.

Geplaatst

Esk,

Jee, wat zielig voor Joris!

Je lieve kleine mannetje zo ziek zien gaat niet in je koude kleren zitten.

Dit mag niet 'te lang' gaan duren. Al zijn alle dagen te lang als je kindje zo ziek is!

Hopen dat het voor donderdag toch beter met hem gaat

Als je het morgen niet meer vertrouwd, niet afwachten tot donderdag omdat dan de afspraak staat.

Volg je gevoel!

Succes en nogmaals beterschap voor je kleine mannetje!

Geplaatst

Ellen,

Hele leuke puzzel! Dit moet door Kruidvat in de winkels gelegd worden, dat moet gewoon.

De site heb ik wel al eens gezien, echt hele leuke tekenfilms!

Heb respect voor Piet, super hoor!

Mijke is vandaag naar het kdv gegaan. Het gaat daar prima!

Toen ik haar op ging halen kwam er een kindje van 1,5jaar naar me toe en wou een knuffel van Mijke.

Ik ben op mijn hurken gaan zitten en nam Mijke op mijn knie.

Dat lieve jongetje bleef knuffelen met Mijke en Mijke pakte hem ook bij zijn shirt vast en ging hem ook knuffelen. (ook in zijn shirt 'happen' hahaha)

Ze maakte zelfs geluidjes tijdens het knuffelen, zo lief!!

Als ik Mijke op til en een knuffel geef, pakt ze mij met twee handen vast en 'hapt' ze in mijn shirt en wrijft haar gezicht tegen me aan.

En ze maakt dan ook een grappig geluid. Tja, hoe ga ik dit omschrijven....."Hrrrrr" ofzo? hahaha

Ook is ze aan het oefenen wat voor geluid een leeuw maakt. Dit doet ze bijna de hele dag. ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden