Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Esk,

Die combi van slecht en weinig slapen, last van de pil zal op een gegeven moment zijn tol bij je gaan eisen.

Dat een spiraaltje maar dé oplossing hiervoor zal zijn. ;(

Het zal helaas geen effect gaan hebben op Joris die s'nachts wil drinken.

Ik heb geen tips voor je, Mijke krijg alleen bv.

Ook Mijke heeft er nachten bij dat ze om 3.00 of 4.00u wil drinken en dan slaapt ze weer door tot een uur of negen/tien.

Het zal zeker niet altijd makkelijk zijn om iets te willen ondernemen omdat beide kinderen nog zo afhankelijk van je zijn.

Misschien dat Thomas het lopen nu beter onder de knie zal gaan krijgen.

Zal je eens gaan zoeken op Fb. Kom je onze groep vergezellen?

Is echt super gezellig, foto's van alle kindjes bekijken en er komen veel tips voorbij over vanalles en nog wat.

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Yola,

Geweldig zeg!!!! Een eerste kruipertje! En terwijl ik je verhaal lees, zie ik Dante net hetzelfde doen wat hij gisteren dus nog niet kon: op handen en knieën gaat staan en wiegen. Nu weet ik hoe dichtbij hij al zit, dan. Zo spannend allemaal, en zo snel..

Ik ben intussen met de combinatie van papjes en rapley bezig. Vanavond at hij zijn groentepapje echt met smaak op (grappig om te zien. Hiuj vond het jammer dat het al op was), terwijl als ik een stuk peer geef, de grote stukken in brokken afgebeten worden en hij zich er snel in verslikt.

Esk, gevonden op Facebook! Welkom. Balen dat je nog altijd niet de juiste anticonceptie hebt. Daar nog eens veel energievretende dagen en nachten bovenop zullen ook niet helpen.. Dante wordt ook nog vaak om 4u wakker. Gelukkig krijg ik hem met een speentjer wel vaak rustig, maar wakker worden moet ik toch.

en schrijf het maar van je af hoor, daar zijn we voor nietwaar.

Geplaatst

Ellen,

Hoe maak jij het eten voor Dante klaar?

Mijn man vindt het niet fijn als hij de Rapley methode uit moet gaan voeren. Niet durven is een groot woord, maar met een lepel vindt hij prettiger.

Dus hebben we besloten dat ik de Rapley ga doen en mijn man met de lepel en dan kijken we wel hoe het gaat.

Weten jullie al iets meer mbt jullie puzzel en Kruitvat?

Geplaatst

Hoi,

Ik stoom groenten en haal voor ze echt gaar zijn er enkele uit die op z'n Rapley's kunnen gegeven worden. Die laat ik afkoelen, en dan stoom ik de rest verder tot ze pureerbaar met de mixer zijn. Ik laat hem eerst wat knoeien met de brokken, om dan erna de gemixte groenten met een lepeltje erin te doen. Hij grijpt naar het lepeltje dan om het 'zelf' te willen doen, waardoor zijn mond open gaat en ik snel de lepel erin kan gooien. Gaat intussen heel goed en erg snel. Vanavond witloof proberen voor het eerst, dat wordt nog wat :-) Ik stoom extra veel zodat ik dit kan invriezen en de volgende dagen kan uitproberen. Dan geef ik eerst wat groenten die we zelf eten (of brood), en erna het papje.

Zelfde methode met fruit, maar dan niet gestoomd natuurlijk :-)

Ik lees overal tandjes die doorkomen, super! Wat een mooie golf van dezelfde evolutie.

Kruidvat is in principe vanaf vandaag te weten. Het zou twee weken duren en nu is het precies twee weken geleden dat we zijn geweest. Spannend dus..

Oh ja, vanochtend nog eens op de weegschaal gestaan en ik ben al 2 (TWEE) kilo onder mijn gewicht van op het moment dat ik zwanger werd. De MMM-kilo's gaan er dus gestaag af. Yessssss. Voel me al een stuk minder schuldig over die chocolademousse van gisteren (mmm, die was lekker)

Geplaatst

nou, ik zal jullie ook maar 's opzoeken op facebook.

wish, goede verdeling, toch? Ik vroeg me af: lukt het jouw m ijke al om allerlei speelgoedjes en dingetjes in de mond te stoppen? want zij is nog wel wat jonger dan d ante en l otus, en als ze zo jong zijn, dan kan een paar weken net schelen in de motoriek. ik merk dat L ook echt ff de tijd nodig had om goed te mikken en vast te pakken. met speelgoed en dus ook met het eten.

@ellen: misschien is het een idee om ook het fruit nog zachtjes te stomen, tenminste appel en peer (tenzij die natuurlijk súper rijp is)? het eten moet makkelijk fijn te drukken zijn met alleen een tong en verhemelte. anders zijn het idd te grote stukken. goed idee om in te vriezen. dat ga ik ook doen want ik was nog elke dag bezig met stukjes groente apart te stomen.

He, en idd, als D ante nu zo heen en weer aan t wiegen is, dan duurt het nog maar een paar weken :-).

@Esk: wow gefeliciteerd met de eerste losse stapjes! dat is toch heel goed, ruim voor zijn tweede verjaardag. mooi om te zien he! doet hij ook z'n armpjes zo schattig omhoog tijdens het lopen? Nou gaat het los hoor haha! de tweede gaat als het goed is wel wat sneller, omdat die kleine alles wil doen wat zijn broertje ook doet.

wish, bedankt voor t lijstje. nu weet ik een beetje wie wie is. ik zal t even aanvullen met L. Ik vind het ook wel heel leuk om te lezen of er al brusjes zijn, of dat het t eerste wonderkindje is.

Geplaatst

September- en Oktober mama's van:

8 september: Feline, dochter van Valesca

14 september: L otus, zusje van J asmijn, dochter van Yola

17 september: Joris, zoon van Esk

23 september: Anne, dochter van Moos

24 september: Dante, zoon van Ellen (03/01/11: 6,650kg/59cm)

4 oktober: Alexis, dochter van Akara

8 oktober: Bart, zoon van Mientje

15 oktober: Maurits, zoon van MarMira

15 oktober: Jack, zoon van Toverstafje

16 oktober: Mara, dochter van Mamavannoah

16 oktober: Jorrit, zoon van Doortje

16 oktober: Jim, zoon van Laika

18 oktober: Thomas, zoon van Ivfmoeder

25 oktober: Mijke, dochter van Wish

29 oktober: Mila, dochter van Marianne69

03 november:Emma, dochter van Violeta

3 november: zoontje van Vlok

Controles baby

19 april: Mijke controle cb

Geplaatst

ummu, ik ben nog helemaal niet thuis op fb. voor mij nog een grote chaos van mogelijkheden. hoe kan ik jullie vinden?

Geplaatst

Ellen,

Dank je wel voor de uitleg, dit lijkt me voor ons ook een fijne manier om uit te gaan proberen.

Aangezien mijn man Rapley wat 'eng' vindt ivm de grotere stukken in de mond.

Yola,

Je kan iemand van ons een privéberichtje sturen zodat die persoon jou uit kan nodigen.

Alleen ben ik ook niet zo'n heldin om met computers om te gaan.

Dus als je bijv Ellen, mamavannoah, valesca ofzo een pb wil sturen? ;)

Mijke pakt met 2 handen afzonderlijk speeltjes op, ook die ze bijv. naast haar hoofd voelt liggen.

Ook kan ze het speelgoed overpakken van hand naar hand.

Ze heeft een tandenborstel van Nuby, die heb ik haar vanaf de 2,5 maand ofzo al gegeven en die kan ze zonder problemen in haar mond stoppen. Ze stopt 'm ook niet te ver.

Goede oefening voor de Rapley, haha

Ook voeten pakken is een favo bezigheid en op het moment weer veel bellen blazen.

Vanavond avonddienst en dan weekend!

Geplaatst

yola wat knap al kruipen!

En fijn om te lezen dat de andere kindjes het ook goed doen!

je mag me mailen dan kan ik je zoeken op facebook!

Violetta kan me voorstellen dat het dubbel is je familie een week in huis

Feline was niet lekker ze mopperde steeds en gisteren 38.5....vanmiddag ging ze ineens haar mond wagenwijd open doen voor hapjes....hele bakje op...denk de koorts ook het einde van de lastige 6mnd sprong

Geplaatst

Grappig, wij doen dat rapley ook een beetje zoals Ellen. Maar bij ons gaat het echt heel speels, hij krijgt voornamelijk groentepapjes en tussendoor geef ik hem weleens een stukje broodkorst, komkommer, een zacht peertje of een stukje banaan en dat gaat goed. Vooral die broodkorst is echt prachtig om te zien, hij gaat echt uitgebreid zitten kauwen met dat tandvlees van hem ;).

Yola, gezellig als je ook komt schrijven op fb! Ik merk dat ik nu vooral daar schrijf, je kunt veel gerichter reageren op iedereen en het is zo leuk om de foto's te zien!

Valesca, ik hoop dat Feline nu inderdaad door de 6 maanden sprong heen is. Ze heeft in ieder geval goed gegeten!

Jim zit op dit moment in een voetenfase. Hij pakt constant zijn voeten en stopt ze ook steeds in zijn mond. Daarbij maakt het niet uit of ie blote voeten heeft of dat er een schoen omheen zit....Verder is niets maar dan ook niets meer veilig voor die grijpgrage handje van hem. Gisteren heeft ie, terwijl hij bij mij op schoot zat en ik een salade zat te eten, mijn bord van tafel gezwiept en ook sieraden en haren zijn favoriet om eens lekker stevig in te grijpen. En oh ja...vandaag de eerste kruipbeweging. Ik geef het nog een week....

Geplaatst

Ah Violeta, dat is ook dubbel he? Aan de ene kant fijn dat je je huisje weer voor jezelf hebt maar aan de andere kant is het natuurlijk ook heerlijk dat je familie even heel dichtbij je was. Knuffel!

Geplaatst

Valesca,

Heeft Feline geen verhoging of koorts meer gehad?

Kan 'een sprong' dan ook koorts met zich meebrengen?

Wat fijn dat ze nu goed aan het eten is!

Violeta,

Net als wat Laika aan geeft, het zal een mengelmoes van emotie en moe zijn.

In ieder geval een hele dikke knuf!

ps wel leuke foto's van jullie gezien

Laika,

Haha, ook hier zijn de voeten erg in trek om mee te spelen.

Alleen zijn de voeten één van de weinige dingen die ze niet in haar mond stopt ;)

Leuk dat Jim aanstalte maakt om te gaan kruipen.

Hier druk in de weer om van rug naar buik te rollen, het lukt haar nog net niet alleen.

Ik betrap mezelf erop dat ik helemaal mee zit te bewegen als ik Mijke bijna zie omrollen haha

De spetters vliegen me hier om de oren en bij Mijke loopt het speeksel in de nek en achter de oren als ze in de box of op het speelkleed ligt.

Zei van de week tegen mijn moeder. Er wordt gezegd dat er bij veel 'kwijlen' tandjes aan zitten te komen.

Nou, dan had Mijke al haar tanden al moeten hebben....

Nog 10 dagen wachten en dan gaat ook Mijke aan het eten.

Zijn alleen Emma en Mijke nu nog niet aan de hapjes begonnen?

Geplaatst

Even snel van mij:Wish ik geef Emma wel hapjes maar echt klein beetje om te proeven. We doen 3 dagen mee met 1 klein potje. Ze vindt het heerlijk! En ze wil meer, maar als ik haar meer geef drinkt ze minder. Dus nog 2 weken en dan ga ik afbouwen en dan gaat ze ook meer krijgen. Rollen doen we ook niet :)Op de foto's zijn mijn nichtjes :)Emma was de hele dag aan het huilen, ik denk dat ze hun afwezigheid heeft gevoelt. ..........Groetjes , ik ga vanaf morgen weer reageren op iedereen ;)

Geplaatst

Ik zou maar al te graag willen dat Dante op zijn tenen sabbelt, dat is gewoon SUPERschattig. Maar voorlopig niet dus. Gewoon stampen met de voeten op de grond als hij op zijn rug ligt.

Violeta, jij zal wel even moeten wennen aan de leegte. Ben je gaan werken of thuis gebleven terwijl ze er waren? Het werk zal je wat afleiden in elk geval.

Laika,

Ik geef hem ook broodkorst tijdens de middag. En maar sabbelen. Maar hij verslikt zich echt zo snel in de grote stukken, dat de tranen in zijn ogen springen. Zo ben ik blij met toch nog papjes te geven. Daar heeft hij zelf ook veel plezier en smaak aan, dat zie je zo. Hele guitige foto trouwens van de komkommerhap. Dante helpt ook mee eten, heel handig. Vanaf de lepel in de buurt komt, wil hij die vasthouden en in zijn mond steken. Dan help ik hem mee sturen en zo eet hij het zelf op. Hij laat zelfs los vanaf hij het hapje binnen heeft.

Haha, losse dingen zijn dus niet meer veilig met Jim in de buurt. Wij zetten hem nu ook altijd in een stoeltje aan tafel, en mijn haar gaat altijd vast als ik hem vast heb want hij graait naar alles.

Ja, Wish, je zou inderdaad denken dat ze al lang haar tandjes moet hebben. Maar het zal echt niet lang meer duren volgens mij hoor! :-)

Hoelang zou jij graag bv willen blijven geven?

Ik dacht ook dat hij zou kruipen binnen de week, maar hij staat nog altijd te wiegen op handen knieën. Hij kan wél al draaien en schuifelen op de buik om iets binnen bereik te krijgen. Maar de richting is vaak nog achteruit.

Geplaatst

wish de verhoging is gelukkig over,en niet meer gekomen wel heeft ze een erge onrustige nacht gehad,ik sliep op zolder om bij te tanken maar ging nog niet zo

denk echt met tanden bezig

nee de koorts hoort niet bij een sprong maar bedoelde meer als afsluiting....hihi

violetta kan me voorstellen dat het dubbel is hoor

Geplaatst

woehoe Laika, die van jou is er dan ook snel bij hoor! want L is van 14 september...

bij ons duurde het nog wel even voor ze van wiebelen op handen en knieen uiteindelijk doorkreeg hoe ze dan vooruit moest komen. maar ze krijgt het steeds beter door haha, zo schattig!

en nu de volgende stap: vanochtend zat ze bij het salontafeltje zichzelf op te drukken. en ja hoor! voetjes eronder, staan, en proberen de voetjes naar voor te bewegen! met angst en beven wachten wij nu af want zo'n heel jong kruipend moppie (dat straks zelfs kan staan...) is niet meer te houden! dan is íets ouder toch fijner, ze begrijpen iets meer wat wel en niet mag...

over facebook: ik heb twee pb'tjes gehad en beide dames toegevoegd als vriend. ik ben benieuwd. ik ben nl helemaal nog niet actief op fb, misschien dat dat nu meer komt.

Geplaatst

Violeta,

Och, Emma krijgt ook al hapjes.

Dan is Mijke volgens mij de laatste of niet?

Ik wil er vrijdag of zaterdag mee gaan beginnen. Ze is 25 april een half jaar, maar die paar dagen maken toch niks uit.

Het zou goed kunnen dat Emma gewend was geraakt aan meer mensen in huis en dit zal ze nu zeker merken dat hun nu weg zijn.

Dikke knuf voor jullie!

Ellen,

En en, hoe staat het met de puzzel?

Ik zou graag bv willen blijven geven tot Mijke 1 jaar is. Als dit niet gaat of ik ga er anders over denken, (korter of toch langer geven) zie ik dan wel weer.

En jij?

Wat super dat Dante bij het speeltje kan komen wat hij te pakken wil krijgen!

Valesca,

O zo, dan begrijp ik het helemaal.

Hoe gaat het nu met Feline? Denk je dat de tandjes eraan zitten te komen?

Yola,

Wat knap dat jullie jonge dame haarzelf optrekt en gaat staan en gaat proberen om vooruit te komen.

Ze is er vlug bij!

Op Fb is het echt heel druk, gezellig, leerzaam en je kan elkaars mooie kindjes zien.

Geplaatst

Oh yola wat een snelle tante zeg!!!!

Wish: het gaat eigenlijk niet zo met feline,ze is erg huilerig denk nog steeds tanden en ook misschien nog wel de onrust bij mij....tja ik wil het niet maar ze zullen er toch

wat van mee krijgen.....

Geplaatst

Yola,

Ik heb je nog niet 'ontmoet' op Fb.

Lijkt me toch wel gezellig als je ook daar mee kan kletsen!

Valesca,

Dat wil je zeker niet, maar het is wel zo dat ze voelen dat er iets aan de hand is.

En jij bent zeker een mama die ze alle liefde van de hele wereld wil geven en dit doe je dan ook en dit krijgen ze ook zeer zeker van je mee!!

Mijke heeft gisterenavond Broccoli gegeten.

Nou ja, gegeten....

Had eerst wat fijngeprakt met een vork en een scheutje bv erbij gedaan.

Mijke pakte zelf de lepel van papa over en heeft er aan zitten sabbelen en perongeluk kwam er dan ook een beetje eten in haar mond.

Ze moest twee keer kokhalzen en rilde met haar lichaam haha.

Ook had ik wat grotere stukken op haar 'tafeltje' gelegd en dit schoof ze naar één kant en ging met haar hoofd naar benenden en sabbelde het toen van het tafeltje.

Ze heeft 1 keer een wat groter stuk gepakt en in haar mond gestopt.

Straks krijgt ze banaan en vanavond weer Broccoli.

Ik blijf dit samen een dag of 5 proberen en hierna gaan we voor een dag of 5, 2 andere dingen uitproberen.

Geplaatst

Hey Wish mag ik mijn erwaring met je delen, ik vind het grappig ik begon ook met broccoli en banan.

Met broccoli verstikte ze liever dan doorslikken en van de banan heeft ze verstopping gehad. Dus ik stapte over naar peer en wortel :) en daarna gemengd fruit waarin banan zit, van de peer ging ze goed poepen en de wortel ging ze goed doorslikken.

Ook als je het wil weten : het advies is je kind 3 dagen lang hetzelfde te geven want pas na 3 dagen kan je zien of hij/zij allergisch is.

( dit info is puur mijn erwaring te delen!!!)

Er wordt aardbei pas aangeraden na de 8de maand. Ik heb haar 1 keer fruit gegeven mix en er stond aardbei in, maar ik doe het niet meer. Ik wacht gewoon!

Groetjes, Violeta

Geplaatst

Violeta,

Bedankt voor je tips!

Wat grappig dat Emma ook eerst banaan en broccoli heeft gekregen.

Ik had een vandaag een avonddienst en mijn mag zei dat Mijke de broccoli niet wou eten.

Dan ga ik morgen worteltjes en peer voor Mijke bereiden.

Mijke is vanavond van 17.00 t/m 20.00u wakker geweest.

Om 18.00u heeft ze voor de laatste keer gedronken (vierde voeding) dus ik denk dat ik vannacht aan de slag kan. ;)

Geplaatst

Toch geen nachtdienst voor mama, Mijke heeft tot een uurtje of zeven geslapen!

Volgens mij is Yola nu ook aanwezig op Fb, toch?

Fijne dag allemaal! Volgens mij blijft het droog, dus ik ga vanmiddag lekker (met Mijke in de draagdoek) een frisse neus halen!

Geplaatst

Wish echt grappig zeg. Ik deed ook vers gekofde melk eerst broccoli gekookt en dan mengen en pureren....haha ze vond het 3 keer niks.

Ik heb ook besloten om kant en klaar te kopen vanaf 4 + en die geef ik nu,straks als ze 6,5 is en als ze meer eet,dan pas ga ik voor haar zelf maken. Ik heb daar ook zin in!

P.S:

bij ah kan je ook sapjes kopen,1 keer gedaan en ze vondt het heerlijk

Valesca hoe is het met Feline?

Laika hoe gaat het met Jim? Hoor ik weinig van je. Huilen? Vindt hij nu eigenlijk in bad gaan leuk of nog steeds niet?

Ellen,iets van Kruidvat gehoord?

Dorien, heb je je bv volledig afgebouwd?

Yola,wat lachen zeg,mijn nichtje liep ook toen ze 8 maanden oud was. Ze is nu bijna 5 jaar :)

Emma zit zonder hulp!!!Zo schattig en ze schommelt op mijn schot ze wilt verder haha :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden