Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik zelf zit er hard over na te denken om contact te zoeken met een spirituele geneeswijzer om na te laten kijken of hoe noem je dat dan of er ergens blokkade zit om zwanger te worden en daar dan iets aan doen.

Ik ben erg benieuwd of iemand ervaring heeft of hoe er sowieso over spiritualiteit word gedacht.

ervaring op ander gebied met het spirituele dan het zwanger worden mag ook.

Liefs Medusa

Posted

Hoi Medusa,

Welke spirituele geneeswijze wil jij gaan doen dan??

Wat versta je eronder??

Ik heb dinsdag een afspraak staan voor Bioresenantie.

Moet je maar eens kijken.Krijg het toch vergoed en baad het niet schaadt het niet.

Mijn vriend is vandaag geweest omdat hij moest stoppen met roken.

Het was erg apart!Dus ben benieuwd!!

Maar bedoel jij Reikie??

Ik zelf geloof wel dat er meer is!!Dus ik stel me er zeker voor open!!Vind het altijd wel boeiend :D!

Liefs Bianca

Posted

Hoi Medusa en Bianca,

Geen ervaring met spirituele geneeswijzen maar ik heb wel via via goede verhalen gehoord van vrouwen die zwanger werden na bioresonantietherapie. Ik heb er zelf even over nagedacht maar toch maar niet gedaan want van wat ik van bioresonantie begrijp, werkt het als een soort acupunctuur. Dat heb ik al gehad en heeft bij mij niet geholpen omdat er volgens de acupuncturiste niets mis was met me.

Succes meiden!

Posted

Bianca, nou eigenlijk alles wat spiritueel betreft, ik heb nog geen idee welk vlak bij een blokkade zwangerschap zou kunnen helpen, vandaar een spiritule geneeswijzer en die zal dan wel iets weten wat hij of zij kan doen met mijn vraag, ik sta open voor alles, reiki, chakra, edelsteentherapie en weet niet wat er verder precies is.

Ik ga wel dat wel ff googlen bioresonantietherapie, geen idee wat het is

Elliebellei, kon de acupuncturiste helemaal niets vinden??? das ook vreemd dat dat er altijd wel iets te vinden al is er iets in de energiebanen of zo iets dergelijks.

Bedankt voor de reakties meiden

Liefs Medusa

Posted

Ik heb ff gegoogeld, het is ook onder de naam Moratherapie, dat hebben wij hier ook, misschien waard om morgen eens te bellen

Posted

Hoi Medusa,

heb zelf redelijk wat ervaring met alternatieve en spirituele geneeswijzes. Heb in het verleden veel baat gehad bij elektroacupunctuur. Heb jarenlang vanaf dat ik een jaar of 8 was vermoeidheidsproblemen gehad en dat gaat nu alweer aantal jaren heel goed. O.a. door op mijn voeding te letten (eet bijna geen suiker meer).

Verder ben ik zo'n anderhalf jaar geleden bij een spirituele therapeut terechtgekomen. De aanleiding was het niet zwanger worden, maar ik voelde zelf aan dat er misschien wel andere dingen speelden. Zo had ik heel veel last van angsten en daar gaat het nu een stuk beter mee. Ik zal nooit zeggen dat deze angsten tegenhielden dat ik zwanger zou worden, want ben nu helaas nog niet zwanger en lichamelijk ligt de oorzaak bij manlief wegens slechte zaadkwaliteit. Maar ik merk wel dat het voor mij heel goed voelt dat ik behoorlijk wat angsten kwijt ben en dat niet meer als ballast meedraag. Je weet nooit in hoeverre dat toch ook wel meespeelt. Ik zit in elk geval gewoon beter in mijn vel en dat kan alleen maar positief werken denk ik.

Als je meer wilt weten, kan ik je ook altijd PB'tje sturen.

Liefs,

sissy

Posted

Hoi

Even een kort berichtje moet namelijk weg.

Maar misschien eens naar een Osteopaat gaat.

Ik ben hier vorig jaar 1x geweest en was erg enthousiast.

Ik ga nu weer zodra ik ga starten met onze laatste icsi.

Ik heb veel rug klachten,Daar doen hun iets mee aangezien je rug in verbinding staat met je baarmoeder.

Zou dat ook een zwangerschap tegen kunnen houden.Ook zaten mijn bekken helemaal muurvast.

Ze maken het gedeelte bij de baarmoeder wat weker ofzo.Geen idee maar hij vertelde me dat hun meer voor me konden betekenen als met Accupenctuur.

Dus doe nu gewoon bioresenantie en aansluitend de osteopaat.

Liefs Bianca

Posted

Ik ga binnenkort naar een spirituele genezerwijzeres, heb haar al gesproken en ga binnenkort langs voor gesprek en hoop dat eruit komt dat ze een behandeling weet die mij kan helpen.

ik ga maandag beginnen met spuiten voor de laatste iui en wil graag dan voor de ivf iets gedaan hebben dat ik dan misschien blokkade vrij kan starten met IVF, en misschien ga ik ook wel afspraak maken met dat uhhh omhoog scrollen bioresonantietherapie, ik wil graag optimaal zijn als ik met IVF ga starten

Bedankt voor de reakties liefs Medusa

Posted

he Medusa..

Ik ben al een hele tijd onder behandeling van een osteopaat. Hij pakt mijn hele lichaam aan, maar ook de regio van mijn baarmoeder en eierstokken behandeld hij.

Daarnaast ben ik bij de tweede IVF naar een acupuncturist geweest.... ook zij heeft een hoop gedaan, en ik was erg relaxed tijdens de poging...

Posted

Voor mijn 3e icsi poging (hopelijk is die nog ff niet nodig...) wil ik ook graag naar een osteopaat gaan. Via via heb ik daar goede verhalen over gehoord.

Tijdens mijn iui's ben ik ook 4x naar een acupuncturiste geweest. Juist om me wat beter in mijn vel te voelen en wat rustiger te worden. Echter ik werd juist heel erg emotioneel er van en had om de paar dagen huilbuien. Dus daar ben ik toen mee gestopt. De behandelingen zelf waren wel relaxed, maar daarna voelde ik me echt niet prettig.

Maar nu de 3e en misschien laatste poging nadert willen we misschien toch nog wat proberen. Denk dat ik een paar weken voor het spuiten eens een afspraak maak en dan kijk hoe het gaat. We zijn allebei vrij nuchter en geloven niet zo snel in alternatieve geneeswijzen of paranormale dingen.

Alleen gisteren waren we bij mijn ouders. Mijn moeder was bij haar zus (mijn tante dus) geweest en het gehad over onze medische weg. Mijn tante heeft wel eens gezegd dat ze sommige dingen kan aanvoelen. Ze vond het ook heel erg voor ons wat wij de afgelopen jaren hadden mee gemaakt. En toen vroeg ze mijn moeder of dat wij misschien een boeddha wilden..... ze voelde dat het ons zou kunnen helpen.. Dan zou ze wel eens met mijn moeder bij ons op bezoek komen om een boeddha te brengen.

Mijn moeder (ook best wel nuchter)had eerst zoiets, wat is een boeddha en tja nee ik weet het eigenlijk niet, zal het eens vragen. Ze vond het eigenlijk een beetje onzin.

Maar nu komt het vreemde; tijdens ons trouwen hebben we dus een boeddha-beeldje gekregen. (zo'n hoofd). In het midden is het hol en daarin hebben we alle positieve zwangerschapstesten bewaard. Het beeldje staat in de kast en af en toe steken we er een kaarsje bij aan. En we hebben dus niemand(zelfs onze ouders niet) hier over verteld. Dus toen ze het vertelde kreeg ik wel ff kippenvel. Mijn moeder heb ik nog niet over ons beeldje verteld aangezien ik eerst ff met mijn man het er over wilde hebben.

Dus volgende keer dat ik haar zie ga ik het er wel even over hebben.

Posted

Goh wannabemom,

wat een bijzonder verhaal!!! ben benieuwd hoe je moeder en tante reageren als ze horen dat jullie er al een hebben en wat jullie ermee doen.

Toevallig kregen wij toen we aan onze 2de poging begonnen van een vriendin een boeddha beeldje: ook een hoofd op een soort plateau warbij ook een houdertje zit voor een waxinelichtje. Toen w aan onze pogign gingen beginnen heeft er continu een kaarsje gebrand en toen ik zwanger bleef ook, continu. de pogign na de geboorte va de jongens was helaas niet succesvol maar toch brand het steeds, ook de laatste poging weer..... het voelt gewoon goed.

Ben benieuwd, ik vind het en mooi en attent gebaar van je tante!

succes met jullie cryootje meid

Posted

Wannabemom, inderdaad wat bijzonder verhaal en toevallig.

Ik vind het altijd bijzonder en interessant om te lezen/horen waar mensen kracht of steun van hebben op welke manier dan ook.

Als het voor iemand rustgevend werkt of er een goed gevoel van heb dan is het al geslaagd wat het dan ook is.

Hoop dat het je brengt waar je naar verlangd

Liefs Medusa