Jump to content

Hi lady's! Ben nieuw hier!

Recommended Posts

Guest Hope30
Posted

Hallo iedereen!

Ook ik ben nieuw hier. Eerst maar even wat over mezelf vertellen. Ben bijna 30 jaar en mijn man is 37. Vanaf 2007 kinderwens, maar na een jaar proberen toch maar naar de huisarts gegaan. Het ging daarna erg snel. En na heel wat onderzoeken kwam uit dat ik PCOS heb. Mijn cyclus is tussen de 28 en 40 dagen. Dus ik menstrueer wel, maar weet niet zeker of ik maandelijks een goede eisprong heb. Mijn man zijn zaad is verminderd, maar wel okay om mij zwanger te maken. De kans ik wel een stuk kleiner.

Ik ben begonnen met Clomid, reageerde er goed op, ik veranderde alleen in een serieuze draak, vuurspugende draak, hahaha! Dus daar maar meegestopt. Verder gegaan met ovulatie inductie. Elke maand Puregon en Pregnyl spuiten om eitjes te laten rijpen. Daarna zelf proberen, dus geen IUI. Elke maand had ik een goed eitje, of zelfs eitjes.

Helaas 2x miskraam gehad en iov met gyn in juni 2010 onze 1e IVF poging. Na 2 lange wachtweken testte ik 's morgens zwanger, en aan het einde vd dag een vroege miskraam....Op dat moment gebeurde ook heel veel in ons leven, en hebben we bewust afstand en rust genomen. Sinds 3 dagen zijn we weer begonnen met de 2e IVF poging. Zooooo spannend, hopen, hopen, hopen, en ook voor iedereen hier! Dus voor iedereen heel veel succes, geluk, sterkte. Of, gefeliciteerd met jullie wondertjes en geniet er van!

Groetjes Hope30

Posted

Hallo Hope30, welkom op het forum!

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld aan de anderen; wij wensen je een goede tijd op Het IVF-Moeders Forum.

Posted

Heej Hope,

Welkom hier! Wat een hoop tegenslagen hebben jullie al gehad zeg...

Hopelijk blijft bij deze poging jullie Uk wel 9 maanden lekker plakken!

Liefs Elke

Guest Hope30
Posted

Hi Elke!

Thanks! Zie dat je net een tp heb gehad? Ooooowww spannend joh, die van jouw moet ook blijven plakken! Zo te lezen ook veel meegemaakt zeg. Fingers crossed!!

@ Syl-Vie: thanks!

Posted

Van harte welkom Hope30

Ik hoop dat je snel zwanger mag raken. Ben je 3 dagen geleden begonnen met spuiten of heb je de terugplaatsing gehad?

Groetjes

Noor

Guest Hope30
Posted

@ Noor: Hi! Ik ben begonnen met spuiten, as maandag de 1e echo, hopelijk eind volgende week de punctie. De eerste keer ging het ook zo snel, had alleen overstimulatie, had namelijk 30 eitjes!! En hoe gaat het met jullie? Had je al de cryo terug gehad?

@ alle andere reacties: dank je wel allemaal. 2011 wordt een topjaar!!

Posted

Hoi,

Ja een super cryo teruggekregen 32cellig, maar helaas binnen 6 dagen ongesteld. Ben nu begonnen voor ICSI in maart, eerst twee weken decapeptyl spuiten, en vanaf 16 maart stimuleren. De punctie zal ergens de 28e zijn denk ik.

Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?

Groetjes

Noor

Guest Hope30
Posted

@ Noor: ooowwww jammer!! Maar nieuwe ronde, nieuwe kans! Zet hem op meid! En laat jij het ook weten!

@ Angel: gefeliciteerd meid!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use