Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kris, wat een rotnieuws zeg... Rood is een rotkleur. Marco Borsato is stom!! Arme jij, wat zul je je rot voelen vrouwke... Heel veel sterkte met het verwerken van dit ellendige einde van je poging. Ik hoop dat je man je goed steunt want voor hem is het ook vreselijk, maar voor jou is het helemaal zwaar met al die hormonen in je lijf en alles wat je hebt doorstaan.

Noekie! Wat goed dat je ivm van het ziekenhuis krijgt zeg. Hoef je geen medicijnen te betalen ook? stel dat je rijpe eicellen hebt, kweken ze dan toch die andere nog door? Wat doen ze daar mee? invriezen? Heb je vandaag de punctie als ik het goed lees?! Heel veel succes meid, laat het even weten hoe het gegaan is he?!

Lieve groeten,

noor

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

@ Nes, ennnnn wat kwam er uit de test? keeping my fingers crossed :)

@ Noekie, wat fijn dat je zo een 'gratis' poging krijgt! Ben heel benieuwd hoe het gaat en of de punctie minder ingrijpend is nu je dat roesje krijgt. Spannend hoor!!

Geplaatst
Goedemorgen allemaal!

@ Nes, ennnnn wat kwam er uit de test? keeping my fingers crossed :)

@ Noekie, wat fijn dat je zo een 'gratis' poging krijgt! Ben heel benieuwd hoe het gaat en of de punctie minder ingrijpend is nu je dat roesje krijgt. Spannend hoor!!

Hmmm, ik had het nieuws al op het forum gezet maar is ineens weg!!??

Nou vanmorgen getest en helaasszzzz..........negatief. Nog steeds niet ongi! Ik haat die bollen die ik heb gebruikt. Ze faken de boel gewoon!

Ben boos op de bollen!!

Nou mag die ongi ook wel komen want dan kunnen we voor onze vakantie in mei net nog een IUI laten doen.

Geplaatst

Ik heb getest veeelste vroeg natuurlijk... ben nu zoooo onzeker..... Ik heb op w7 en vandaag w8 getest en beiden waren negatief...

ik ben bang dat het over.... zucht!

Geplaatst

Nes73 wat klote meid, sterkte.

Mijnbaby wd 7 is nog best vroeg, de een test vroeg positief bij een cryo en de ander niet.

Laat de moed nog niet zakken, je weet nooit :-)

Geplaatst

Mijn man wilde toch dat ik vanmorgen een test ging doen.

Guess what: een licht roze streepje. Niet een die je tegen de lamp moet houden of waar je met je neus boven op moet om hem te zien, maar ook lang niet zo duidelijk als de controlestreep.

Dus.... het ziekenhuis gebeld. Normaal doen ze in Zwolle geen bloedtesten, maar dat moet ik nu dus wel gaan doen. Vandaag, en dan vanmiddag bellen over de uitslag. Woensdag moet ik dan weer bloedprikken.... We gaan er vanuit dat dit niet uitloopt op een goede zwangerschap. Maar het is op zijn minst een beetje erg eigenaardig.

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Kris en Nes, wat balen!!!!!

EN Noekie, wat gaaf zo'n gratis poging! Zou toch een super kadootje zijn van het ziekenhuis.... een kindje!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hilde

Zo he, wat spannend!!!! Er is nog hoop!

Noekie

Super dat dit allemaal kan he! Sterkte joh! En hou ons maar op de hoogte.

Nes, nee he. #*#{|$£%#*

Mijn baby, ik zou op wd 14 testen als ik jou was. Ik zit op mijn iPhone nu dus kan t lijstje en handtekening nu niet zien, maar wat is jouw officiele testdag?

Ik ben weer aan t werk vandaag. Geen klachten meer. Alleen dat stomme stuitje haha

Stiekem hoop ik op een beetje bloed-> op een innesteling!! Ik zit op wd 4 ......

Ik weet dat je ook een innesteling kan hebben zonder bloedverlies maar hoe weet ik dan dat dat aan de gang is? Haha just want a sign but I guess I cant have it. En dan nog zegt t niets natuurlijk dus wat een gebazel dit verhaal

Pfff ik ga maar weer verder werken

Sterkte allen: goed of slecht nieuws, sterkte!

Geplaatst

Nou hildever, wat maf joh! Zo toen sloeg je hart toch wel even 1000x sneller zeker! Zo nu ga ik de hele dag dit topic checken hoor!! Dit is me spannend!!! Succes meid!

Mijn baby het is toch nog erg vroeg... niet iedereen maakt snel hcg aan hoor. Wacht nog heel even af, you never know...

Armanda bazel maar rustig hoor! Maar innestelbloeding... in mijn vriendenkring heeft nog nooit iemand innestelbloed gehad. Ik ook niet, bij beide zwangerschappen / innestellingen niet.

Ff rustig afwachten en gooi je op je werk, dat helpt vaak bij het wachten!

Groetjes

noor

Geplaatst

Pffff ben je even niet op het forum geweest s het gelijk niet meer te doen om alles in 1x te lezen en naar iedereen wat te schrijven ha ha .

Vrijdag avond visite en zaterdag en zondag avond gewerkt en je bent hier gelijk de draad kwijt hi hi .

@Hildever wat gek zeg is om de emotionele achtbaan nog maar even te versterken .....duim voor een positieve bloedtest vanmiddag.

@mijn baby , de moed niet opgeven is heel vroeg toch om te testen, nog ff volhouden.

@Kris en Nes wat ongelofelijk K.. je hebt er geen zak aan maar ik denk aan jullie xx

@Armanda volgens mij is de kans dat je bloedverlies bij een innesteling hebt kleiner dan dat die wegblijft hoor ....volgens mij is het alleen kleine geruststelling dat wanneer je bloedverlies hebt de eerste dagen dat het mogelijk een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

Dus ehhhh maar gewoon hopen dat het lekker warm blijft zitten toch ha ha en jezelf niet gek maken (zij de neuroot zelf hi hi )

Er is zoveel geschreven dat ik gemist heb dat ik bijna niet meer op iedereen kan reageren sorry....

Maar alle negatieve testers (alweer veel te veel , wat nou rood is de kleur van de liefde .......bahhhh) een arm om je heen en hoop dat jullie de kracht weer kunnen vinden om de draad weer op te pakken en door te gaan ......gelukkig schijnt de zon ....doet niets aan je verdriet af maar maakt op zo'n moment alles iets minder somber vind ik altijd xx

Alle positieve testers heeel veel geluk super gefeliciteerd !!!! geniet er van op naar de eerste echo.

En voor alle wachters pfffffff geduld is een schone zaak maar zooooooo moeilijk ha ha

veel liefs Anne

Geplaatst

Nou ja, het is allemaal gewoon heel raar... Ik vloei echt stevig.... Maar het is anders als mijn gewone menstruatie.... En ja... er zijn natuurlijk heel wat hormonen door mijn lijf gegaan... Dus wat is wat. Ik kan gewoon effe niet op mijn eigen lijf bouwen op dit moment. Wel hebben mijn man en ik allebei zoiets van: er klopt ergens iets niet.... Al vanaf het moment dat ik ben begonnen met vloeien. De buikpijn van gistermorgen was ook al rap weg.

Ik val af, ben verkouden, ben snel moe.... Maar wat wat is.... Effe vanmiddag weer bellen, en dan horen we of er inderdaad hcg in het bloed zit.

Je gaat gewoon van alles denken. Als het een miskraam is.... ik vloei al vanaf vrijdag vrij veel... dan zou het hcg toch ook al weg zijn?

Ik heb mijn urine opgevangen met de moeders voor moeders kan van de zwangerschap van mijn dochter. Die heb ik nog een keer goed schoongemaakt met wcreiniger voordat ik hem op het kastje zette.... Ik ga dan zelfs van die achtelijke dingen denken als: misschien is er hcg opgevangen door het plastic en vanmorgen in mijn urine terecht gekomen.... .

Of.... er zat wat bloed bij de urine vanmorgen... wie weet is die in het teststreepje blijven hangen en is het daardoor verkleurd....

Kortom... eind van de middag kan ik bellen... en dan horen we meer...

Het ziekenhuis heeft buitenbaarmoedelijke zwangerschap nog even laten vallen.... Maar laten we eerst maar eens kijken of er echt wel hcg in mijn bloed zit, of dat het 'gewoon' een achtelijke test is!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hoi hildever [breekt even in]: Wat een rotsituatie zit jij in. Er is overigens wel een verklaring voor lichte streepjes op een zwangerschapstest terwijl je al ongesteld bent geworden: HCG doet er best lang over om via urine het lichaam te verlaten, soms wel twee dagen. Daardoor kun je dus positief testen terwijl je niet zwanger bent (maar dus WEL bent geweest). Een bloedtest is eigenlijk de enige absoluut accurate test, want die meet het hcg gehalte dat er op dat moment in je bloed zit. Deze info komt overigens van peeonastick.com

Hoop echt dat je alsnog positief gaat testen vanmiddag!! [breekt weer uit].

Geplaatst

Hilde

Ik moet wel lachen om dat plastick met hcg hormoon erin, nu weer! maar gelijk heb je.

Wel heftig hoor, tjonge ben erg benieuwd. Ik blijf zo nu en dan even inchecken om te zien hoe t met jou en de rest gaat. Say a little prayer for you

Geplaatst

Ik krijg de poging van het ziekenhuis, medicijnen worden vergoed door het ziekenfonds.

De punctie was een hel, lang leve het roesje, heeft niet gewerkt bij mij, heb alles gevoeld en kan me ook alles nog herinneren :S

Maar goed we hebben het weer gehad, de pijn is weer zo goed als weg. Ze hebben 12 eicellen gevonden, deze waren allen nog neit rijp,

morgen vroeg moet mijn vriend zaad inleveren, dan gaan ze de op dat moment rijpe eicellen bevruchten en smiddags om een uur of 4 kijken ze nogmaals

naar de andere eicellen, als die rijp zijn bevruchten ze die dan. Ze proberen alle eicellen te laten rijpen.

Morgen begin van de middag worden we gebeld over de vorderingen en hebben vrijdag of zaterdag de tp.

Ben blij dat ik het gehad heb, het pijnlijkste hebben we gehad, nu hopen dat we tot een tp komen :D

Geplaatst

Nou, heb net het zh gebeld en gemeld dat ik een negatieve test heb. Toch ff gevraagd over het feit dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Zij adviseerde mij om over 2 dagen nog een test te doen en dat de menstruatie idd zo'n tijd later kan komen....

Vanwege de zeurende gevoelens in mijn onderbuik die zo nu en dan te voelen zijn, ga ik maar uit van een menstruatie vandaag of morgen.

Geplaatst

Zo, de punctie zit er weer op! Vanmorgen om 9 uur waren we in het ziekenhuis.

Daar kreeg ik een hele verzamaling pijnstillers, die erg goed werkten.

De puntie was zo gedaan. Uiteindelijk zijn er 8 follikels aangeprikt en daarna is mijn man vertrokken naar Leiden (LUMC).

Daar wisten ze ons te vertellen dat er 6 eitjes zijn aangetroffen! Twee meer dan de vorige keer. Morgen gaan ze ons bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden, spannend!

Donderdag is dan mijn terugplaatsing en 26 april wordt er dan getest of ik zwanger ben met een bloedtest.

Vanavond fijn starten met de utrogestan, wat een fijn spul!!!:dry: En dan zondag nog een pregnyl injectie halen in het ziekenhuis. Zo, ik ga nog even lekker liggen, ik ben nog erg suf van de medicijnen!

Fijne dag en heel veel succes allemaal!

Liefs Dani

Geplaatst

Nou, gebeld...

Hcg is 30. Ze willen dat ik woensdag weer prik. Het kan zijn dat ik zwanger ben geweest en dat het aan het dalen is, maar 30 is te hoog om niet over 2 dagen nog een keer te controleren.... Kortom.... Het blijft spannend hier. Al ga ik er nog steeds vanuit dat dit geen goede zwangerschap zal worden.

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Nes ik had over jouw berichtje heen gelezen.. Wat een Tegenvaller zeg, met een hoofdletter t. Arm vrouwke, en nu ben je ook nog niet ongesteld.. Kun je het waarschijnlijk niet eens 100 procent geloven. Misschien wel 99 maar zonder rode duivels is het toch lastiger te accepteren. Ik hoop dat er nog een wonder gebeurt, of dat je anders snel ongesteld wordt. Dit is ook zo onaf. Heel veel sterkte lieve nes.

Dani en noekie, fijn dat de punctie achter de rug is. er komen nu nog een paar spannende dagen, vooral voor jou noekie. Dit is toch nieuw voor je, ivm.. Ik ga heel hard duimen dat jullie allebei een prachtige terugplaatsing krijgen!! Nu even goed uitrusten jullie!!!

Mijnbaby sterkte met je hoofdje.

Groetjes

noor

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Nog een week wachten..het schiet op! Alhoewel ik vandaag wel de klachten heb die ik normaal voorafgaande aan menstruatie heb...erge hoofdpijn en misselijk, maar wel zin in lekkere dingen...hmmm! Hopelijk zegt het niks!

Hoe gaat het met de andere wachtenden; houden jullie het nog vol?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden