Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@hildever; wat verschrikkelijk die onzekerheid en het gevoel dat je tussen hoop en vrees is zit! Ik duim heel hard voor je dat je morgen goed nieuws krijgt! Maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat je duidelijkheid krijgt, want dit is zenuwslopend. Ik denk en duim voor je meid!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hildever en Noor, heel veel succes voor jullie vandaag. Hopelijk worden jullie niet lang in spanning gehouden en mogelijk jullie zo snel mogelijk de uitslag horen. Ik duim voor jullie.

Alle wachtenden, weer een dagje minder wachten voor julllie. Hoe gaat het?

Hopelijk een fijne dag voor iedereen!

Geplaatst

Hoi dames,

Deze poging kon ik het niet laten en ben ik al vroeg begonnen met testen... dat is echt het domste wat je kan doen...

ik ben daardoor gestrest en heb er geen vertrouwen meer in... ik heb vandaag dag 10 ook getest ( s nachts om half 3)

negatief... kortom ben er klaar mee meiden... ik ben even niet meer te vinden op het forum tot na mijn vakantie!

suc6!!

Geplaatst

Hilde, ik heb je "dagboekverslagje" gelezen en krijg er kippenvel van! Het is zo herkenbaar...de nuchtere en gevoelskant die met elkaar overhoop liggen! Ik heb er ook regelmatig last van! Ik hoop voor je dat ze je niet te lang in onzekerheid laten zitten en duim voor een goede afloop!

Noor, ook voor jou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!

Ik hoop dat jullie snel weten hoe de kaarten geschud zijn....! Ook voor de andere dames veel succes uiteraard!! Zara, je hebt helemaal gelijk....er is weer een dag voorbij!!!

Liefs Esly!

Geplaatst

Nou meiden, daarnet test 2 gedaan en zoals verwacht negatief. Gisterenavond dan ook mega koppijn gehad. Mijn ongi wil gewoon niet doorzetten! Om het een beetje fris te houden, komt er steeds meer bruine kleur....Van mij mag het vandaag komen want dan kan ik nog net een IUI doen voordat ik op vakantie ga begin mei.

Geplaatst

Gisteren een telefoontje gehad uit Leiden. Het is niet zo heel goed gegaan. Met de punctie hadden we 6 eitjes, er bleken er maar 2 geschikt te zijn. Van die twee is er uiteindelijk maar één bevrucht geraakt... Dus daar moeten we het maar mee doen. Morgen is de terugplaatsing in Leiden.

Vorige keer hadden we er ook maar één om terug te plaatsen en toen was het in een keer raak. Je hoopt natuurlijk net zo veel geluk te hebben als de vorige keer, maar hoe groot is die kans nou...!

We proberen positief te blijven, maar dat is wel lastig...

Liefs Dani

Geplaatst

mijnbaby het is nog wat vroeg meid, je weet maar nooit he, je hebt nog 5 dagen

Nes vind het erg vervelend voor je meid, al die negatieve testen daar word je echt niet vrolijk van, maar wij vrouwen zijn sterk, de volgende maand doen wij allemaal weer het zelfde :):)

KOP OP voor de nega testers, straks nieuwe ronde nieuwe kansen................

Bij mijn vorige icsi, had ik ook 1 dag van te voren getest, kreeg een lichtstreepje te zin, maar volgense de bloeduitslag was mijn waarde erg laag voor een zwangerschap, durf dit keer dus ook niet meer te testen ppfffffffffffffffffff

Geplaatst

Oh Mijnbaby. Misschien heb je nog te vroeg getest?! Ze zeggen toch niet voor niets dat je pas 14 dagen na de tp mag testen? Oh meissie toch. Heel sterkte.

Nes, Ik snap dat je wilt dat je ongi komt. Als je erop zit te wachten, dan lijkt het nooit te komen!!!

Liefs Elke

Geplaatst

@ Armanda, wat leuk zeg zo'n dagje walibi. Echt fijn voor jullie! Pukkels heb ik al sinds ik begonnen ben met de puregon. En ik had al jaren geen pukkels meer :(

@ Noor, Keeping my fingers crossed!!!! wat een spanning...

@ Hildever, voor jou hetzelfde, hoop zo dat je alsnog goed nieuws krijgt! wat een mooi stukje heb je geschreven

@ Nes :( :( :( hele dikke knuffel voor je. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt, wanneer ga je precies op vakantie?

@ mijnbaby, geniet van je vakantie! hoop dat 't je helpt de teleurstelling een plekje te geven op de een of andere manier :(

dames, ik durf het bijna niet te zeggen. heb vanmorgen een test gedaan, veel te vroeg maar ik kon me niet meer bedwingen..en na een tijdje werd ook het 2e streepje heel lichtroze. ik ga zaterdag nog eens testen want volgens mijn allerliefste was dit een megadomme aktie die nog alles en niets betekenen kon. nu ben ik dus nog zenuwachtiger geworden en is de teleurstelling zaterdag misschien nog groter..aaaargh....wat doen we onszelf toch allemaal aan soms?

Geplaatst

Noor en Hilde

Thinking about you!!

Mijnbaby

Nee hee, wat een gedoe. Lieve meis, ik snap dat je er klaar mee bent. Maar test over een week nou nog 's en maak het dan negatief.

Dani

Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Ik hoop ook altijd op meer, maar heb altijd heel weinig...

Gelukkig is er iig een bevrucht. Het is een teleurstelling, maar toch ook goed nieuws want je hebt alles iig niet voor niets gedaan!

De doorsnee-zin 'je hebt er maar 1 nodig' is hopelijk op jou van toepassing!

Nes

Nog niet ongi? Balen he!

Ik ga vandaag (ben vrij op woensdag want werk 36) een heerlijke massage krijgen (via groupon ;-p) een uur lang, en naar de kapper.

Zo! 's even voor mezelf zorgen.

Succes iedereen! Hou ons op de hoogte!

Geplaatst

Tochikweer

Dat meen je niet! Zooooo, wat spannneeeend!

Ja het is ook irri want je weet het toch niet zeker. Maar dat blijft tot 12 weken zo, schijnt. Ik hoop dat je over een paar dagen 2 streepjes hebt meid!

Geplaatst

Bedankt voor jullie medeleven!!! Ik sms-ste mijn vriend net dat het toch nog steeds negatief is. Hij sms-te terug dat hij er van baalt omdat hij toch een beetje hoop had nog. Lief he...

@tochikweer, ik ga het weekend van 7 mei weg. Als 'het' nu komt dan kan ik nog net een IUI voor dat weekend krijgen.

@armanda, die streepjes hadden er onderhand toch al moeten zijn??? Ik ben al een week 'overtijd', ik reken vanaf het moment dat ik met de Utrogestan ben gestopt.

Geplaatst

@Noor jeetje wat moet je lang wachten zeg op die uitslag wat een zenuwslopende dag lijkt me dat hoop dat het beloond wordt met een mooi hoog Hcg

@Hildever hoop voor jou op een mooie stijging vandaag hoop dat je niet ook zolang hoeft te wachten als Noor

@Nes shit he dat het dan maar niet komt eerst willen we met zijn allen dat het weg blijft maar als het dan toch mis is dan maar zo snel mogelijk duidelijkheid, mijn laatste test voor deze poging was negatief en nog geen half uur later naar het toilet en bam de stortvloed brak las maar ja was ook weer niet goed ha ha toen was is weer boos dat het niet eerder was had me een test uitgespaard ...., het is ook nooit goed he ha ha , hoop voor jou in ieder geval snel duidelijkheid.

@Armanda volgesn mij staan bij al die attractie parken bordjes hoor waar je niet in mag met zwangerschap , rugklachten enz.

@Tochikweer zo heeeeel veel te vroeg is het niet toch volgens mij mocht jij 16 testen toch? duim dat het gewoon goed zit we kunnen wel wat groen op die bank gebruiken.

@Elke kan je je nog bedwingen ha ha heb je al testen in huis ? ik heb bedacht dat ik ook gewoon vrijdag pas ga kopen want ik ken mezelf als ik wat in huis heb denk ik ach vooruit kan best vast eentje doen ha ha dus probeer gewoon nog niet te kopen ...ha ha probeer he , beloof niets hi hi

@mijnbaby probeer nog even de moed er in te houden en doe over een paar dagen nog een test

@Dani wat een teleurstelling is dat he de grote afvalrace bahhh maar probeer je vast te houden aan het positieve en gelukkig is er wel een ! Laten we hopen dat dat gewoon goed gaat en er meer niet nodig is.

Voor iedereen veel liefs en een fijne dag

Anne

Geplaatst

Thanks, anne6!

Ach, we moeten gewoon erg blij zijn met die ene. Nu kunnen we de poging in ieder geval gewoon afmaken. Als het al niet eens tot een terugplaatsing komt, is het wel heel zuur. Dan is al die moeite helemaal voor niets geweest. Nee, hoor, eigenlijk hebben we niets te klagen!

Op naar de terugplaatsing!! Morgen om 10:45 in Leiden! Testen wordt dan waarschijnlijk 26 april met een bloedtest...

Geplaatst

mybaby: eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik begrijp wat jij zegt, alleen misschien is het echt te vroeg nog.

Jij voelt ws zelf het beste aan of het goed zit of niet. Hoewel je emoties nu wel erg heen en weer geslingerd worden door de negatieve test.

Houd nog even moed meid.... ik ga voor je duimen dat het toch goed komt.

Voor nu in ieder geval Sterkte

Hildever en noor: hopelijk houden ze jullie niet te lang in spanning.

tochikweer: Meid wat een lef hihi, hopelijk blijft het zo. toi toi toi

Dani ik snap je teleurstelling,maar misschien is dit wel een toppertje. In ieder geval 1! Ik wens je veel succes!!

Bij mij duurt het nog even en ook nog geen testen in huis. Ik wacht op een aanbieding hahha neehoor. Soms denk ik wel,kan je dat ook declareren. Je wil niet weten hoeveel testen ik er tegen aan gooi,puur omdat ik het niet kan geloven!!

Meiden fijne dag vandaag!!

Op een groen Bankje!!

Lfs,MArlijn

Geplaatst

Hey Dani, ons meisje was ook het enige mooie embryootje wat bij mijn eerste punctie was ontstaan... Het kan hoor! En eh, het is een terugplaatsing!!!!

Nes, wat balen dat het dan toch weer negatief is he? Kan me zo voorstellen dat je hoopt dat er toch nog een streepje verschijnt als je nog niet ongesteld bent! Ik hoop mee dat het vandaag of morgen losbarst zodat je nog een keer voor iui kan gaan voor je vakantie!

Noor, toitoitoi vandaag!

En ik kan na 3 uur bellen, als ik tenminste voor half 12 bloed laat prikken (moet mijn man nu langzamerhand wel de telefoon neer gaan leggen en gaan douchen).

Mijnbaby, ik denk ook dat je gewoon nog even geduld moet hebben hoor....

En eh, ik meld me vandaag wel weer.....

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

@dani, ik had bij mijn icsi behandeling 10 bevruchte eitjes waarvan er een redelijk was en de rest minimaal een dag achter liep, dus ook dat schiet niet op, dan kun je beter een goede hebben!

Hopen dat dit de goede is!

Geplaatst

Dani

Loop jij ook bij mck in leiderdorp? Zo ja, welke dokter heb je?

Iig succes morgen. Een tp doet geen pijn maar die volle blaas is altijd flink irri!

Groetjes van een turkse pizza etende Armanda ;-)

Geplaatst

Anne,

Nee, ik heb geen testen in huis en deze ga ik ook pas maandag halen, want anders kan ik me echt niet inhouden!! Ik moet nog maar eens kijken dat ik dan die maandagavond niet al ga testen, hahaha.

Hildever,

Heel veel succes!!! Ik duim me rot voor je!!

Dani,

Joepie!! Een terugplaatsing! Ze je jezelf nog het wachtbankje? (als je er al niet op staat natuurlijk ;-))

Liefs Elke

Geplaatst

@elke: Ik wil mezelf best op het wachtbankje plaatsen, maar ik zou niet weten hoe!! ;) Ik doe pas net mee....

We zijn heel dankbaar voor die ene die we hebben, nu maar hopen dat het een goeie is!:gekruiste vingers 4

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Jorien: 29 april

Ik heb je toegevoeg Dani! :-D

Geplaatst

Mijnbaby en Nes…… wat ongelooflijk balen zeg!!!! Echt waardeloos een negatieve test. Bah!! Ik wou dat het anders was… Probeer allebei te geniet van je vakantie, even een ander behangetje is vaak goed om alles weer recht tussen de oren te krijgen. Nes ik hoop dat je snel ongesteld wordt meis. Sterkte.

Hilde ik herken zo veel in je verslag.. Ik ben ook zo benieuwd. Het is maar een heel klein sprankje hoop dat je hebt, maar dat is genoeg om er heel de tijd mee bezig te zijn in je hoofd.

Heel veel sterkte met wachten!

Dani wat gek joh. Met zo veel eicellen had je waarschijnlijk wel iets meer verwacht. Maar lees maar even bij Jose. Zij had er ook maar 1 en ze is mooi zwanger! Niet gelijk je koppie laten hangen dus! Je hebt tenminste een terugplaatsing dat kan niet iedereen zeggen.

Elke ook bij jou weer een dagje verder… brrr… spannend he

Tochikweer…..!! Wat een heerlijk nieuws! Nou je zult zien, dat streepje wordt elke dag dikker hoor! Ga naar het kruitvat en koop er een paar 2 voor 5 euro, dan kun je het mooi volgen. En hou ons op de hoogte. Het is hier aardig rood vind ik..

Armanda….. ben jaloers op je! Een massage, heerlijk! En naar de kapper, word ik ook altijd erg blij van! Je doet het goed, je zorgt voor positieve vibes.

Anne, ik hoop inderdaad dat het positief is… ben nog niet ongesteld in elk geval en normaal wel zeker op dag 14 na de punctie. Bij de cryo laatst binnen 6 dagen. Mijn hart klopt in de keel en ik haal alleen nog “bovenin” adem. Pfffffffff………..

Marlijnne, gewoon wachten is volgens mij toch beter dan vroeg testen. Ik zat altijd uren naar die staafjes te loeren en keek dan zo scheel dat ik dacht dat ik een streepje zag. Nog even volhouden!

Ik ga nog even door met hyperventileren. Jeetje wat duurt het lang zeg.

Tot later!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Kelebek, ik ga niet eerder testen dit keer. Hoogstens een dag maar echt niet eerder.

Vorige x eerder getest maar geloofde het toch nog niet!

What about you? Eerder testen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden