Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw Ivfsh.... GEFELICITEERD!!! Super joh.......

En Henne, begrijp ik nu goed dat jij ook al positief getest hebt?????

Mooi Essie, mei de maand van vruchtbaarheid en moederschap.... ik hoop ook dat het ons en vele anderen geluk mag brengen!

Geplaatst

Meiden Gefeliciteerd die groen hebben!!

Als het goed is kom ik hier ook "nog" op het bankje.

9mei de 1e echo voor cryo tp. De vorige x naar 4 dagen al cryo aan boord(mits die goed ontdooit)

Meiden zet hm op!!

Lfs

Geplaatst

Het lijkt wel of mijn berichten niet aankomen, kan ze ook nauwelijks terug vinden..

Wat goed zeg! Heel veel goed nieuws hier.

Ik ben slecht in mijn humeur.. hopelijk betekent dat dat mijn eicel goed groeit.. Afgelopen vrijdag was ie nog klein, morgen terugkomen en hopelijk volgende week maandag of dinsdag terugplaatsing.. Ik had het niet zo spannend verwacht maar nu maakt het me we rete zenuwachtig!

Ik heb mezelf op het lijstje gezet, hoop dat jullie dat goed vinden..

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Essie: 16 mei

Geplaatst

Ivfsh: yes meid, je hebt positief getest! Gefeliciteerd!

Henne: jij ook positief getest! Wat geweldig, jij ook gefeliciteerd.

Oh meiden, ik word helemaal blij van deze groene golf. Ik ga jullie echt volgen hoor, dat voel ik gewoon. Nog een paar dagen moet ik geduld hebben en dan word ik ook groen...

En Essie: wat mooi symbolisch, dat de maand mei deze betekenis heeft. Dat het dan maar een hele mooie groene maand mag worden voor ons allemaal. En dan lekker allemaal verder kletsen in het uitgerekend in topic.

liefs!

Geplaatst

Jaaaaaaa Henne, wat goed! Kan me voorstellen dat je het eng vindt. Heel voorzichtig gefeliciteerd dan maar. Het begin is er in ieder geval!! :-)

@ Sissy: vasthouden dat positieve gevoel!

Leuk dat er weer meer meiden bijkomen op het bankje. Lianne, jij ook binnenkort? Weet nog dat ik in maart zulke goede hoop voor je had.... maar helaas. Hopelijk nu meer succes!

Geplaatst

Henne en Ivfsh GELICITEERD!!!!!! Geniet ervan!!!! Dat doe ik ook ;) Ook al is het nog heeeeeeeeeeeeeel spannend!

Voor alle meiden die op het wachtbankje zitten, mei is echt een vruchtbare maand, ik duim echt voor veeeel groen

Geplaatst

Precies meiden: grrooooeeeeennnnn!

En niet denken dat jullie nu een kleinere kans hebben om groen te worden omdat er al een paar groenen zijn. (had ik zelf wel eens de neiging om te denken). Deze statistiek werkt zo natuurlijk niet!!!

Ik hoop op een mega groen bankje en een heel gezellig, vol uitgerekend januari topic!

Geplaatst

ivfsh en Henne, gefeliciteerd! Geweldig nieuws, lijkt me echt heerlijk om een positieve test in handen te hebben! Op naar de eerste echo...

Ik moet morgen weer voor fm 2 terugkomen. Afgelopen vrijdag had ik de eerste meting en de follikels waren nog klein, pas rond de 10mm. Er zaten wel genoeg follikels, in ieder geval meer dan 10 en ze gaan gelijkmatig op. Waarschijnlijk dus volgend weekend pas de punctie, maar goed geduld is een schone zaak.

Alle groenen, geniet er lekker van! En alle wachtenden, veel succes, ik duim voor jullie!

Geplaatst

ivfish en henne van harte gefeliciteerd, zet hem op. wat een spannende tijd wordt het alweer voor jullie. Deze keer MOET het gewoon goed gaan.

ik duim voor jullie

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Heel graag wil ik naast jullie plaatsnemen op het wachtbankje voor mei; a.s. woensdag is de tp en ik zal 18 mei mogen testen.

Mag ik ook op de lijst, want die ziet er tot op heden niet slecht uit! :clap2:

Voor diegene die al positief getest hebben: GEFELICITEERD en voor alle wachtenden (met mij): HEEL VEEL SUCCES!!!:icon_flower:

Geplaatst

@ Essieislief: dankjewel voor je lieve reactie (en de tip ;-) en ik ben inmiddels zo vrij geweest:

Terugplaatsing

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Testen:

Jellybean: 18 mei

Zo te lezen, lopen wij een beetje gelijk op... SPANNEND!!!

Geplaatst

Hi meiden, het is hier al lekker druk en ik zag dat de maand mei al heel mooi groen is begonnen.

Ik heb me vandaag aangemeld voor een cryo terugplaatsing eindelijk na twee lange maanden wachten. Zaterdag ben ik ongesteld geworden en als onze twee cryotjes nou goed ontdooien kom ik hier nog even wat vaker spieken.

Tulpie, gezellig zitten we samen op het bankje van onze mooi cryo's van december, nu eens kijken of de maand mei net zo vruchtbaar voor ons is als voor de eerste paar groene dames

Geplaatst

Hee Meezie! We gaan voor groen!!

Vandaag een meting gehad, maar dat viel tegen..

Moet woensdag weer terugkomen en als het weer tegen valt moet ik bloed prikken...

Geduld geduld geduld!

Maar wat een fijn personeel daar in het ziekenhuis!

Dat houdt me op de been..

Meezie, gaan ze bij jou ook eicel meting doen??

Groetjes

Geplaatst

Nee, ik moet op moederdag starten met ovulatie testen (hopenlijk een goed teken) Als ik mijn LH piek heb moet ik het lab bellen en wordt ik ingpland voor een terugplaatsing.

Ik moet er niet aan denken iedere keer naar rotterdam rijden voor een meting. Gelukkig kan het zo, alleen jammer dat die testen zo duur zijn.

Geplaatst

Hallo meiden,

Helaas ga ik het bankje niet nog groener maken, gister ongesteld geworden. Ik zal mezelf rood maken (kies maar niet voor de knalrode kleur, die is op één of andere manier meer confronterend). Ivfsh, durf je jezelf al groen te maken??

Ik blijf wel met jullie meelezen, en misschien kom ik over een paar weken zelfs alweer aanschuiven op het bankje omdat we meteen door willen voor onze laatste cryo. Als het allemaal voorspoedig loopt zou dat betekenen dat ik eind mei kan testen.

O ja, PIEN!!!! Hoe is het gisteren gegaan? Ik hoop zo dat jullie mooie embryo's hebben en dat er gister een tp is geweest!! Hoop snel wat van je te lezen!

Lfs Dee

Terugplaatsing

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Testen:

Jellybean: 18 mei

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden