Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hi Bianca,

Het gaat wel goed met me. Het is fijn dat we zijn verhuisd, dat maakt het voor mij veel makkelijker om de behandelingen te doen. Komend half jaar staat voor mij in het teken van in alle rust behandelingen doen. Alles op alles zetten voor een goed resultaat. Daarom ga ik ook even geen nieuwe baan zoeken, maar even richten op andere dingen, studeren, maar ook wat hobbies. Als ik na dat half jaar nog niet zwanger ben, is het tijd om ons leven om te gooien en te stoppen met behandelingen. Klinkt spannend, maar voelt op dit moment goed voor ons.

wat betreft de cryo poging: daar heb ik dit keer meer vertrouwen in dan de vorige keer. Duimen dus!

Hoe is het met jou??? Ben je weer 'klaar' voor de nieuwe poging? Je hebt een paar heftige maanden achter de rug, lastig he, om weer helemaal op te krabbelen... Ik heb het best moeilijk gehad met de miskramen... Hoop dat het tij voor ons beiden zal keren!!!

Liefs,

IVFSH

• Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ons cryootje is goed ontdooid!! :-)

Ze belden al redelijk vroeg en we zijn inmiddels ook al naar het ziekenhuis geweest voor de tp.

Heerlijk om weer een kanshebbertje binnen te hebben......

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Posted

Dee: wat goed nieuws! Je hebt een cryo aan boord. Nou moet ie lekker lang bij je blijven zitten hoor!

Tulpie: wat verdrietig voor je. Sterkte.

liefs,

sissy

Posted

Dee wat fijn!! Weer een stap verder, sterkte met de beruchte wachtweken! En ja, heb me hier ook alvast aangesloten maar moet nog wel even geduld hebben voordat ik op het wachtbankje plaats mag nemen. Maar de echo gister was goed: aan beide kanten 4 follikels die aardig gelijk opgaan (allemaal tussen de 11 en 15) en nog wat kleintjes. Heb woensdag weer een echo, en de arts dacht vrijdag een punctie.

Tulpie, wat ontzettend jammer. Sterkte meid!

Zijn net terug van een heerlijk weekendje weg, wat een super weer is het, echt genieten!

Posted

Hee meiden,

de wachtweken zijn toch wel weer moeilijk vind ik. Mag 1 mei testen, en ben de tijd echt vooruit aan het kijken. Bij elk krampje denk ik dat het mis is, en elk signaal probeer ik te duiden, is het nu juist een goed teken of juist niet? Om gek van te worden. Ben benieuwd hoe het wachten jullie vergaat.

Sterkte allemaal,

Posted

Danielle en LaEllie.... 1 mei komt al aardig in zicht, spannend voor jullie hoor..... We duimen en leven mee, hopelijk kan het bankje mooi groen geopend worden! (LaEllie, jij staat er niet op.... of misschien wilde je dat bewust niet?)

Pien, hoe stond het er vandaag voor met je follikels??????? Punctie gepland?

Posted

Dag Allemaal,

Als het goed is het ik maandag de punctie en woensdag de terugplaatsing... allemaal weer heel erg spannend

Iedereen die mag testen SUCCES

Posted

Hoi Dee en Ivfsh,

Hoe voelen jullie je?

Ga onwijs voor jullie duimen!

Gun het jullie zo van harte!!

Eind mei kom ik ook op dit bankje zitten,

Althans het zal een half mei half juni bankje worden!

Meiden succes!!:wav:

Liefs Bianca

Posted

Ik heb het niet gered om te wachten tot zondag..

We hebben vanmorgen getest en...

Ik kan het gewoon niet gelove..
WE ZIJN ZWANGER!!!!!!
Ik kan niet geloven dat ik het schrijf, een duidelijke streep op de kruidvat test en daarna de clear blue digital gedaan en daar ook ZWANGER!! 1-2!!

My god, we geloven het gewoon niet.. WE ZIJN ZWANGER!!!

Hoelang ben ik nu dan eigenlijk?? 3 weken en 4 dagen?? Zondag is het 14 dagen geleden dat we de terugplaatsing hebben gehad!!

Ik reageer later op de berichten hoor, ben nu te hyper!!

Ik ga dit bankje GROEN openen!!!

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Testen:

Danielle..: 1
Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Posted

Wow Danielle, gefeliciteerd! Dat is een perfecte opening van het meibankje!

Ik wil me ook graag aansluiten bij dit wachtbankje en hoop je voorbeeld te volgen deze maand! Ik heb morgen de 1e fm en dan alles goed gaat volgende week de punctie en terugplaatsing.

Dat mei een hele groene maand mag worden voor iedereen! Veel succes dames!

Posted

Oh Danielle, wat een superbegin van dit bankje, gefeliciteerd. Wat fijn om je groen te zitten. We hebben wel eens samen in een topic geschreven.

Hoe lang je zwanger bent? Neem je punctiedatum en tel daar 38 weken bij op. Je kunt ook op babybytes.nl kijken en daar berekenen, je punctiedatum is dan je ovulatiedatum.

Succes...!!

Andere meiden, ik hoop dat jullie Danielle mogen volgen. Voorjullie ook veel succes!!

Posted

Dat is mooi nieuws Danielle!!!! Gefeliciteerd! Een goed begin (van het wachtbankje) is het halve werk...... hoop ik.

Je hebt je punctie gehad op woensdag 13-4 zag ik, dus dan ben je vandaag dus 'al' ;-) 4 weken en 1 dag zwanger. Geniet van het gevoel!

Mo en Tijgertje welkom en succes bij jullie puncties! En Pien, jij morgen succes!!!!!!! (las ik net in ons andere topic maar ff geen tijd om veel te schrijven)

Ivfsh: wachtdag 9 is voor jou alweer aangebroken.... Tja, je weet niet wat je wel of niet moet voelen hè..... Je bent wel de eerstvolgende tester nu! (of voer ik daarmee de spanning te erg op? hihi)

Hier wachtdag 3 en voel me prima! (Bianca: lief dat je ons in de gaten houdt, haha). De ervaring heeft me geleerd dat de eerste wachtweek wel oke gaat maar die laatste week, die laatste dagen.... pffffff. Maar wie weet lukt het om er relaxed in te blijven staan, we zullen zien.....

Posted

Hallo iedereen,

Na op het wachtbankje van april te hebben gezeten, neem ik vanaf maandag ook weer plaats op het wachtbankje van mei.

Posted

Yes Danielle: geweldig, gefeliciteerd! Je bent zwanger. Een superbegin van het mei-bankje. Dat voorspelt veel goeds vind ik. We gaan je gewoon allemaal volgen.

Alle nieuwe meiden: welkom om het bankje, we houden mekaar hier goed vast en dan volgen we Danielle!

Bij mij is de beruchte 2e wachtweek nu ook aangebroken: nog 6 dagen voordat ik mag testen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vanmorgen heb ik de laatste pregnyl gespoten: op dag 3, 6 en 9 na TP moest ik nog 1500 pregnyl spuiten. Dus alles wat ik voel kan ook door de pregnyl komen.

liefs,

sissy

Posted

Danielle gefeliciteerd. Super dat je dit wachtbankje zo mag openen.

Ik begin morgen met een nieuw schema voor tp van een cryo.

tp zal dan ook half mei zijn en de test denk ik eind mei.

Hopelijk wordt dit een heel groen wachtbankje

Posted

Poeh en nes: welkom!!

Danielle: GEFELICITEERD!!!!! echt super!! Ben heel blij voor je!

Sissy: die tweede ww vind ik echt helemaal niets... Zou deze week graag slapend doorbrengen :-)

Posted

Daniëlle, gefeliciteerd hoor! Wat een mooi begin van het wachtbankje mei!

Mo, heel veel succes volgende week. En Nes en Poehh ook natuurlijk!

Voor de andere dames; sterkte met de wachtweken. En ja, vooral die tweede is slopend...

Ik heb morgen m'n punctie. Zie er deze keer best tegenop omdat de tweede punctie zo tegen is gevallen.

Guest Goofy
Posted

@ Danielle: YES! Meid gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Danielle,

Dit is echt een super mooie opening van dit wachtbankje!!!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Voor alle andere hier natuurlijk heel veel succes!!!

:wav::wav:

Posted

Hoi Hopenlijk zorgt dit bankje voor veel groene lichten!

Ik sluit me aan nadat ik vorige week donderdag ongesteld ben geworden na de eerste tp.

Morgen eicelmeting..

We wachten af..