Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Dee: wat jammer meis! Al vroeg ongie geworden dus, nog lang voor je testdatum. Echt k.t! Sterkte meid!

Nieuwe meiden: welkom hier op het bankje. We blijven lekker lang zitten hoor en slepen mekaar er doorheen.

Danielle, Ivfsh en Henne: hoe is het met jullie? Begint het voorzichtig een beetje door te dringen dat jullie positief getest hebben? Oh, ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten op het 12-weken bankje.

Nog 1 dagje moet ik geduld hebben, dan kan ik eiiiiiiiindelijk testen. De zenuwen beginnen nu wel te komen hoor. Zit op mijn werk vandaag, maar zal niet echt productief zijn denk ik haha. Heb nog steeds veel last van mijn onderrug enzo, dus ik hoop dat het iets goeds betekent.

Liefs,

sissy

• Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een super mooi groen begin van deze maand! Gefeliciteerd Danielle, Ivfsh en Henne.

Dee, wat jammer voor jou zeg. Rustig aan en vol goede moed naar de volgende cryo poging!

Alle andere meiden succes tijdens de wachtdagen.

:support:

Geplaatst

Dee, wat vervelend voor je, echt balen. Maar wat goed dat je meteen weer naar de toekomst kijkt en ik hoop van harte dat je meteen doorkan met je cryo en eind mei weer kan testen.

Sterkte!

Geplaatst

Hi meiden,

Ik zou mij graag aansluiten bij jullie!?

Bij de ivf was geen wachtbankje dus ik dacht ik kom gezellig hier (-:

Afgelopen zondag heb ik een terugplaatsing van 2 schatjes gehad!!

Ik zit dus ook in de wachtstand (-:

En omdat gedeelde smart halve smart is dacht ik ik kom even buurten hier!

Iedereen heel veel sterkte en succes! En voor de groene meiden...gefeliciteerd!!

Liefs Daan

Geplaatst

essenlief, ik moet deze gebruiken van het ziekenhuis. 6 stuks voor 25 euro ik heb zelf ook van die goedkope en die heb ik eerder naast de duurdere gebruikt. Maar die duurdere waren veel nauwkeuriger. Ik weet niet hoe die van het kruidvat zijn, misschien zijn die ook wel heel nauwkeurig.

Geplaatst

Hey meiden!

Ook ik kom mij hier melden, gezellig! Ik heb vandaag twee cryo's aan boord gekregen; ik ga dus graag de beruchte twee wachtweken met jullie in. Ik ben net alleen keihard van de trap gevallen, denken jullie dat dit enigszins invloed zou kunnen hebben op een innesteling? Ja hee, je gaat je gek maken tijdens dit traject...:-)

In ieder geval hierbij de lijst:

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

amy81: 3 mei (2 cryo's)

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Essie: 16 mei

Jellybean: 18 mei

Amy81: 19 mei

Geplaatst

@amy

Gezellig dat je hier ook bent Amy.

Dan kunnen we hier samen verder kletsen.

Maar dat meen je niet ben je van de trap gevallen?

Ohh mutsie bel even met het ziekenhuis meis of mail ze even of dat kwaad kan.

Het advies is rustig aan doen niet sporten en tillen dus geen risico nemen .

bah bah. hoe voel je je

Geplaatst

Hey Essie, gezellig! Echt weer wat voor mij he haha, maar het valt allemaal mee hoor, ik voel nu weinig pijn alleen op dat moment dacht ik gelijk 'oh jeeeeee': ik moet mijzelf dus gewoon niet gek maken al ben ik daar aardig goed in;-) Overigens zeiden ze bij ons ziekenhuis dat je in principe alles kon doen, op je gevoel af gaan zeiden zij. Nu was het van de trap af vallen niet helemaal mijn bedoeling maar ik kan er weinig aan veranderen en manlief zegt dat ik mij niet te druk moet maken, laat ik maar eens wijs naar hem luisteren!

Geplaatst

@Amy,

Oh nee lag het niet in de palnning van de trap vallen haahahahah

Bij mij zeiden ze je moet het zien als 2 boterhammen met veel boter en daar doen we 2 hagelslagjes tussen.

Dan plakken we de broodjes dicht en zitten ze ertussen.

Zo is het ook van binnen dus ze kunnen hoogstens misselijk geworden zijn hahahahhaahah.

Maak je maar niet druk nee en anders mail je ze bij twijfel.

Geplaatst

Bedankt voor het meeleven meiden.....

Sissy, ik duim voor je hoor, superspannend bij jou!! Hoe gaat het nu met je?

Alle verdere wachtenden succes nog even.

Volgens mij is het lijstje trouwens niet meer compleet, Andreana is verdwenen en ik denk dat er nog iemand ergens onderweg afgegleden is......

Geplaatst

Dames die nog op het bankje zitten, heel veel succes!!

Dee, wat klote, maar ook zo vroeg! Wat zegt het zkh. Daarover? Mogelijk wordt het BMW te vroeg afgebroken? In ieder geval heel veel sterkte!

Groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier uiteraard vanochtend nog een testje ertegen aan gegooid en een dikke vette plus. Dus ik maak me groen! Vind het spannend... ben twee keer eerder zwanger geweest en toen ging het fout. Maar toch heb ik er dit keer een heel rustig en goed gevoel bij.

Amy: van de trap gedonderd: aauuwww, das niet fijn :-(. Maar voor je embryo kan het geen kwaad hoor: die zit heel veilig opgeborgen!

Daantje: welkom!

Dee: wat balen voor je... altijd shit als het niet gelukt is. Sterkte ermee!

Hieronder het aangepaste lijstje:

Terugplaatsing

Testen:

Geplaatst

Dee, wat een slecht nieuws! Had je zoveel beter toegewenst. Heel veel sterkte, neem je tijd en hopelijk brengt je laatste cryo meer geluk.

Dikke knuffel!

Geplaatst

Joepieeeee ivfsh wat lijkt mij dat een waaaaaanzinnig lekker gevoel, ook al is het nog onzeker, probeer te genieten! En thanxs voor je geruststellende woorden:-)!

Geplaatst

Hallo allemaal!

Maandag mijn 2e IUI gehad en had 2 mooie follikels......nu weer wachten dus en aan de slag me de bollen!

Geplaatst

Hi meiden,

Ik ben zo vrij om mezelf op jullie lijstje te zetten (-:

Terugplaatsing

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Testen:

Daantje: 14 mei

Danielle en IVFSH van harte gefeliciteerd (-: Meiden super!

Liefs Daan

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ivfsh, mooi ben ik niet meer de enige groene ;) Begint het al te wennen?? Bij mij absoluut niet.. Ben zo bang dat het mis gaat..

Sissy, succes morgen!! Duimen draaien!!

Dee, wat balen zeg, veel sterkte!! Op naar de volgende ronde..

Nieuwe meiden, welkom

Met mij gaat alles goed, heb alleen nogal last van mijn darmen. Mijn blijven ook groeien mede door de darmen ;)

Morgen komt moeders voor moeders :) Natuurlijk ga ik daar aan mee doen :D

23 mei hebben we de eerste echo.. Spannend!!

Meiden, op naar een groene maand!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ach Dee wat balen meis!

Ivfsh gefeliciteerd!

En zo wisselen mooie en verdrietige berichten elkaar hier af...

Heb zelf afgelopen maandag een terug plaatsing gehad. Er was er maar één bevrucht... (van de 11) en deze liep wat achter zo zei de arts (5 cellig). Al met al niet erg hoopvol, arts gaf zelf ook aan dat de kans klein is... Voel me er op dit moment rot onder. De punctie heeft me zo zeer gedaan en dan maar zo'n mager resultaat...

Geplaatst

hee pien,

wat balen dat er maar 1 bevruchting was... kan me voorstellen dat je meer had verwacht. Ik zie dat je al heel wat terugplaatsingen hebt gehad. Heel vervelend dat er niet meer uit deze poging is gekomen.

Maar meid: hier brandt al een kaarsje voor Henne en dat brandt nu ook voor jou! En voor alle andere meiden op het wachtbankje natuurlijk!

Liefs,

IVFSH

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden