Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Dee,

Arme meid het is je zo gegund.Heel veel sterkte.Je hebt nog 1 cryo las ik wanneer gaan ze die ontdooien??

@Meezie,Ik las dat jullie het over ovu testen hadden.

Ik persoonlijk zou die van de kruidvat niet gebruiken.Deze gaf bij mij een licht streepje aan.En de dag er na werd ik ongesteld.

Ook gaf hij een keer een licht streepje aan.Ik dacht toen Yes heb mijn eisprong bijna maar de clear blue gaf hem pas 7 dagen later aan!

Voor mij dus niet de kruidvast ovu testen.De zwangerschaps testen zijn super maar de ovu testen blijf ik gebruiken van Clear Blue al zijn ze heel prijzig.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hé meiden,

helaas, ondanks mijn sterk positieve gevoel heb ik negatief getest vandaag. De clear blue digital gaf 'niet zwanger' aan. Nu dus wachten tot ik ongie word. Het dringt ook nog niet echt door moet ik zeggen. Alsof ik er nog niet aan wil toegeven dat het niet gelukt is. Zal denk ik pas komen als ik ongie ben....

Liefs,

sissy

Geplaatst

@sissy

dat meen je niet bah kan het niet zijn dat je te vroeg getest hebt?

De beste zwangerschapstets is eigenmerk kruidvat wordt ook door ziekenhuis aangeraden omdat deze heel sterk je hcg meet.

2 stuks voor 10 euro.

Ik hoop dat je mss te vroeg was knuffel van mij

Geplaatst

Hi Sissy, wat enorm balen, je had er nog wel zo'n sterk gevoel over dat het deze keer zou lukken!

Heel veel sterkte en geef de moed niet op!

Geplaatst

Ach nee he Sissy, ik had je al even gevolgd toen ik nog niet zelf op de lijst stond. Wat moet dat heftig zijn voor jullie, ik zie dat je al aardig wat terugplaatsingen hebt gehad maar blijf wel onthouden dat het een 'toevalligheidsproces' is he, jullie hebben gewoon domme, domme, domme pech en mocht er nog een keer hier na komen dan duimen wij allemaal KEIhard dat jullie toevallig wel net die ene zijn die een positieve test krijgen, sterkte!!!

Geplaatst

Even een update van Jellybean:

Pfff... 1 eskimo'tje heeft het ontdooiingsproces niet gehaald; maar de andere wel! Vanmiddag om 14.40 uur gaat de tp plaatsvinden!!!

Ben best zenuwachtig.......... (de vriezer is nu leeg)

Geplaatst

Sissy..sterkte! Wat kan je gevoel je soms vreselijk voor de gek houden hè! Sterkte meid!

Jellybean..dit is gewoon 1 toppertje! All it takes is 1! Ik duim...

Dee ook heel veel sterkte...

liefs Daan

Geplaatst

Jellybean; soms denken we wel eens dat twee zooooveeeel meer kans geeft maar dat is echt niet zo hoor, als je gewoon 1 goeie cryo hebt dan moet deze netjes blijven plakken!

Bij de weg ladies; moet dit topic niet richting het 'wachtbankje' onderwerp want deze staat nu onder icsi en dus misschien moeilijker te vinden? Maakt mij niet uit hoor, ik weet jullie in ieder geval wel te vinden!

Geplaatst

Hé meiden,

dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Heb er gisteren voor de zekerheid nog een ander testje tegenaan gegooid, maar was ook negatief. En vanmorgen is de ongie dan ook doorgebroken. Is nu dus echt definitief helaas. Tsja, mijn positieve voorgevoel had het blijkbaar toch mis. Nu even pauze voordat we poging 6 starten binnen de eigen cyclus.

Jellybean: kan me voorstellen dat het wel even een dompertje was dat er 1 niet goed ontdooid was zodat je 1 emmy aan boord hebt. Maar die blijft gewoon lekker zitten hoor!

Amy: was mij ook al opgevallen dat dit topic eigenlijk onder het verkeerde onderwerp staat. Ik weet niet of Danielle die dit topic heeft gemaakt, dit nog kan verplaatsen?

Alle wachtende dames: succes meiden!!!!

liefs,

sissy

Geplaatst

Heb het lijstje even aangepast, toch wel verdrietig momentje dat ik mijn naam het kleurtje rood moet geven. Had echt gehoopt op een ander kleurtje. Pakken de wachtende meiden de groene kleur weer op??? Doen hoor!

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

amy81: 3 mei (2 cryo's)

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Essie: 16 mei

Jellybean: 18 mei

Amy81: 19 mei

Geplaatst

He meiden,

ik mag mij bij jullie aansluiten. Gister een terugplaatsing gehad voor een cryo. Twee ontdooit en maar 1 gered. Eigenlijk is mijn verhaal over deze terugplaatsing precies hetzelfde als Jellybean, op dezelfde dag, zelfde dag test, en ook onze laatste cryo's. alleen was onze terugplaatsing 40 minuten eerder ;)

Hierbij het lijstje:

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

amy81: 3 mei (2 cryo's)

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Essie: 16 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 19 mei

Heel veel succes iedereen!!

Geplaatst

Sissy, ik had je berichtje gister gezien maar geen gelegenheid om te reageren, hierbij alsnog veel sterkte, klote dat het weer niet zo mag zijn......

Ik heb ook even moeten zoeken voordat ik dit wachtbankje gevonden had, misschien idd handiger om het te laten verhuizen naar de wachtbankjes-afdeling (als dat kan).

Wachtenden: succes!!

Geplaatst

Meiden, Essie is een tijdje geleden begonnen onder het wachtbank-topic met het 'wachtbankje mei'. Ik heb hier de lijst naar toe gekopieerd, kunnen we daar verder kletsen! Ik merk wel of het vindbaar is en handig is!!!

Geplaatst

Hallo dames,

wat een drukte alweer op het mei bankje zeg!

Voor Henne en ivfsh supernieuws; gefeliciteerd meiden!

Voor laellie, dee en sissy slecht nieuws; wat ongelofelijk shit zeg! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop jullie gauw groen te zien kleuren!

Marlijnne; hoe was jou echo vandaag????? En weet je al wat weer?

Ik zit momenteel in de parkeerstand en zit te wachten op mn ongi. Hopenlijk heb ik in mei nog een terugplaatsing en denk dat ik op het wb van juni terecht ga komen!

Voor de nog wachtende dames; hou vol, mijn duimen draaien voor jullie!

Op naar een mooi groen bankje in mei!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hey Dames,

Als mijn cryo goed ontdooit heb ik donderdag een tp!

Gaat ineens weer heel snel.

Vlieg van wachtbankje april,naar mei.

Esly hopelijk wel op tijd ongi! Zal frustrerend zijn als je daar ook weer op moet "wachten.

Knuffel voor jou!

Sterkte voor de meiden die al rood zijn!!

Zet hm op allemaal.

Lfs,Marlijn

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@ Armanda; jij hier ook om een ieder een hart onder de riem te steken, wat attent van je! Zat nog even je 'handtekening' te lezen en MCK heeft voor ons nu ook besloten (en wij mee ingestemd) dat we voor ICSI gaan met 300 mg menopur (ipv 225), maar zie bij jou bij de 4e poging dat je toch weer puregon bent gaan spuiten. Was daar een reden voor?

Voor alle anderen; ik zal me even voorstellen...Kinderwens7... Ik was al bekend bij wachtbankje april, maar helaas is onze 1e IVF poging mislukt. Wij zijn onder behandeling in het Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp. Nu wacht ik op mijn menstruatie zodat ik weer mag beginnen met spuiten in mijn natuurlijke cyclus. Dit zal nog ongeveer een week duren voordat ik kan starten. Spannend weer! Dit keer gaan we voor ICSI, omdat of mijn eitjes een hard schilletje hebben of de zaadjes van mijn man niet zo sterk zijn ;-)

Ik zal me zo eens een beetje gaan inlezen in het wachtbankje van mei deelnemers.

Groetjes,

Kinderwens7 en allemaal heel veel succes!

Geplaatst

Hey meiden!

Even ter info, wij zijn momenteel aan het kletsen op het wachtbankje mei onder het topic 'wachtbankje' i.p.v. onder ICSI: ik hoop jullie daar te zien en toitoitoi meiden!!!

Geplaatst

@ Daisydoo: kreeg een beetje kippenvel van jouw verhaal hoor! Wat een toeval! Het moet gewoon gaan lukken nu, kan niet anders! Ben jij ook onder behandeling in het UMC Utrecht? Leeftijdtechnisch gezien (bijna 39) heb ik "recht" op tp van twee cryo's maar omdat ik -naast PCOS en verkleefde eileiders'- medisch ook nog wat andere dingen mankeer (mis mijn hele dikke darm, heb een inwendig stoma en daardoor een enorm hoge bloeddruk) durft men het niet aan er bij mij 2 terug te plaatsen omdat mijn lijf een eventuele meerling zwangerschap niet aankan :-(( Hoop zo dat dit kruimeltje blijft plakken want dit is echt mijn laatste kans. We zitten na heel veel Clomid-kuren en veel IUI-pogingen (achteraf allemaal verloren jaren, want 0% kans van slagen!) een beetje aan onze grens.

Maarrrrr: ik blijf hoopvol hoor en ik duim iig ontzettend voor jou en natuurlijk voor alle andere wachtende meiden ooooook!!!!!

Geplaatst

Lieve dames,

eerder durfde ik mijn naam niet in het lijstje te zetten, mocht ook op 1 mei testen. Werd al eerder ongesteld, 2e ICSI poging helaas niet succesvol.....heb me daarna maar wat afzijdig van het forum gehouden, ben een week op vakantie geweest met mijn lief, en nu weer een beetje aan het bijkomen, ook lichamelijk voel ik me steeds weer meer 'mij' na alle hormonale kermis. Vandaag dus weer voor het eerst terug op het forum kijken. Volgende week op 23e evaluatiegesprek, en gesprek over cryo's, want van deze poging zijn er ook nog 3 embryo's in de vriezer. Nog geen ervaring mee, lijkt me ook erg spannend allemaal, al klinkt het minder ingrijpend dan de ICSI poging op zich. Voorzichtig kijken we dus weer hoopvol vooruit.

Wat fijn om de groene kleuren te zien, dames, echt super gefeliciteerd, en wat voel ik mee met de teleurgestelden. Het goede en slechte nieuws wisselt zich inderdaad hier af.

Hou vol he dames, dat probeer ik zelf ook. We komen er wel met zijn allen.

En extra lieve groet voor Esly!

Groet

LaEllie

Geplaatst

LaEllie, dank je wel! Heel veel succes morgen met het gesprek en ik hoop voor je dat je snel je cryotraject inmag!

Wij mogen de volgende ongi weer een cryotraject in eigen cyclus opstarten, maar denken dat we nog een maandje gaan wachten. Kunnen we nog ietsie langer bijkomen en mijn vriend heeft over 4 weken een nogal pittig examen....aan de ene kant willen we graag zo gauw mogelijk weer verder, aan de andere kant is het ook wel even ontspannen om even niets te moeten...

Ook voor de andere dames heel veel succes en sterkte gewenst!

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden