Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

Ik zit nu bijna 2 maanden aan de lucrin injecties.

En het valt me op dat ik een stuk dikker ben geworden.

Boven benen buik en onder kin :(

Zou dit door de lucrin kunnen komen?

Zijn er dames dit dit hebben gebruikt en het herkennen?

En gaat het nog wel weg!!Het zit gewoon in de weg!

Heb nooit heel veel buikvet gehad maar nu is het een hele zwemband ;)

Liefs Bianca

Posted

Hoi Bianca met Lucrin ben ik niet bekend maar ik heb hier ook last van door andere hormonen en ik hoor hier meer meiden over.

Helaas kom ik met elke poging aan en krijg het er moeilijk vanaf maar iedereen is weer anders.

Ik hoop dat het bij jou er weer af gaat na stoppen :-)

Posted

Hoi Bianca,

Ik ben sinds december 2010 aan de Lucrin en ik ben niet aangekomen hierdoor.

Sinds gisteren ben ik aan de Menopur tbv de 1e IVF poging...geen idee hoe ik daar op zal reageren.

Succes!

Groetjes Patricia

Posted

Hoi bianca,

Ik heb beide keren decapeptyl, menopur en pregnyl gebruikt en ik kom

Ook aan als een idioot... Niet echt cool, maar nu ik zwanger ben boeit het me niet meer zo heeeeel erg moet ik zeggen.

Het moet er uiteindelijj alleen wel weer van af! iiieeee...

Posted

Hoi Bianca,

Ben niet aangekomen door de lucrin. Hield wel vocht vast, maar dat verdween ook weer.

Ik mag weer voor 2 of 3 maanden aan de lucrin vanaf mei. zodra mijn menstruatie komt.

Succes

Ruby

Posted

Ik ben de vorig twee keren ook veel kilo's aangekomen door de hormonen. De laatste keer groeide ik voor mijn gevoel wel een kilo per dag.. Ik kon binnen een paar dagen geen broek meer aan.. Deze keer is dat anders , gelukkig maar, want de kilo's gaan er heel moeilijk weer af..

Volgens mijn reiki mevrouw heeft het aankomen ook een doel, namelijk jezelf beschermen..

Posted

ik heb ook lucrin gespoten en de kilo's vlogen er bij mij ook aan!

ik was tijdens het spuiten al ruim 6 kilo aangekomen..

Ik was die keer meteen zwanger dus weet niet of het echt veel vocht was..

merk wel dat ik de kilo's er nu moeilijker afkrijg.

esther

Posted

He Meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes!!

Ik vrees dat het van mij ook van de lucrin is.Zou me niks anders kunnen bedenken.

Mijn etens patroon is precies het zelfde gebleven namelijk.

Nog even wat anders vannacht en vanmorgen erg veel buikpijn gehad leek wel alsof ik ongesteld moest worden.

Kan het zijn dat mijn endometriose toch door blijft gaan of moet dat met de lucrin stil liggen?

En kunnen er nu ook geen cystes komen of wel?

Liefs Bianca

Posted

Hoi Bianca,

In pincipe is het zo dat tijdens de Lucrin cystes/endometriose niet meer aan kan groeien en veelal zullen de cystes die er zitten zelfs krimpen.

Als je cystes had en die zijn niet weggehaald kan ik me voorstellen dat die nog steeds pijn kunnen veroorzaken.

Aan de andere kant; Endometriose is zo'n vervelend en hardnekkig verhaal dat die zich misschien zelfs door Lucrin niet tegen laat houden...

Ik heb tijdens de Lucrin echt geen pijn gehad...dat was zo heerlijk. Erg vervelend dat jij dat niet mag ervaren.

Bel morgen anders even de gyn?

Groetjes Patricia

Posted

Hoi Patries,

Thanks voor je reactie.

Ik heb 1x een cyste gehad daarna nooit meer.

Alleen zijn er iedere keer weer andere oorzaken die roet in het eten gooien bij een nieuwe behandeling.

Vandaar dat ik even bang was dat er weer een cyste was omdat ik weer last had van mijn buik.

Het is steeds een soort ongi buikpijn.

Dus het zal dan wel van de lucrin komen.

De endo die doet nooit echt erge pijn omdat ik het volgens mij niet heel erg heftig had.Gemiddeld geloof ik.

Heb jij nu wel weer veel buikpijn of zit je nog steeds aan de lucrin?

Liefs Bianca

Posted

Hoi Bianca,

Ik ben nu 7 Menopur aan het prikken en heb nog geen pijn, gelukkig!

Morgen kijken hoe het met de follikels (en de cyste) gaat. Ben benieuwd.

Hopelijk is gaat de pijn voor jou over...wanneer wordt het gecheckt?

Posted

Hoi Patries,

Spannend jij bent dus al aan het stimuleren?

Nu ben je dus voor het eggie bezig!

Ben benieuwd hoeveel follikels je hebt!En hopelijk is de cyste niet gegroeid!

Bij mij in het ziekenhuis mag je niet stimuleren met een cyste.

Ik heb geen check.Ik moet 6 mei gaan beginnen met de deca en een week later een echo,

maar misschien dat ik voor me eigen gevoel wel even bel voor een afspraak om te kijken of alles er goed uit ziet,

Posted

Mijn gyn maakte zich er helemaal niet druk om....dan doe ik het ook maar niet dacht ik zo. Als ik jou was zou ik het gewoon even vragen. Kan toch ook telefonisch misschien?

En inderdaad nu voor het eggie :-). Vraag me eigenlijk wel af hoor hoeveel dagen ik nog moet doorprikken. Heb helemaal geen idee....dat is jammer want ik ben een echt nieuwsgierig type haha

Posted

Gelukkig maar en daar gaat het om!!Als de gyn zich er niet druk om maakt moet jij het zeker niet doen!

Ik spuit inplaats menopur,puregon dit is is ook een hormoon om te stimuleren.

Ik moet dit meestal 12 dagen spuiten.Het ligt er natuurlijk wel aan hoe snel de follikels groeien en hoe hoog de dosis is.

Soms iets korter soms iets langer maar gemiddeld 12 dagen!dus dat zal met de menopur ook wel zo zijn.

Maar goed ieder mens is anders!!Dus ik zou van 2 weken uit gaan ;)

Ben benieuwd wanneer je de punctie enzo hebt blijf je volgen op het forum ;)

Posted

Hmm....12 dagen haha...nou dan ben ik in ieder geval al over de helft. Pffff....nou dan wordt het wel spannend hoor.

Ik heb wel een hoge dosis volgens mij...nou ja morgen hoor ik meer!

Posted

Ow..nee hier heb ik Lucrin voor :-). Vandaag bij de gyn geweest voor de (eerste) meting. Er zijn er links 9 en rechts 4 á 5 waargenomen.

Ze zijn nog wel te klein en moet door spuiten tot in ieder geval vrijdag, dan heb ik de volgende meting....

Hij denkt dat ik langer moet spuiten dan het gemiddelde...ik ben erg benieuwd wanneer de punctie zal zijn :-D

Posted

Hoi,

Ik ben door de Lucrin niet aangekomen in kilo's, maar wel in vet. Alles werd wat euhm..vleeziger zeg maar! Na de Lucrin meteen zwanger, zes maanden na de bevalling weer drie maanden aan de Lucrin en wederom meteen zwanger. Vrees dus dat het nog wel even duurt eer het buikvet verdwijnt!

Tijdens de Lucrin gewoon gesport en zelfde eetpatroon behouden, maar toch een maat in omvang groter geworden.

Succes, zie dat je bijna mag beginnen met stimuleren! Ik heb door de Lucrin maar heel weinig deca hoeven spuiten, 2e keer zelfs helemaal niet. Gelukkig maar, zijn venijnige naaldjes.

Posted

Hoi Patries,

Wat een mooi aantal!!

Nou als je dan even iets langer door moet spuiten maar je er wel een punctie voor terug krijgt is het het allemaal waard toch!

Weet je de gemiddelde grootte hoe ze vandaag waren of hebben ze er niks over gezegd?

En hoe is het met je cyste?

Hoi suzy,

Dat geeft de burger moed ;) Was jij gelijk in het hele traject gestart met Lucrin?Ik heb ook het idee dat ik niet in gewicht aan gekomen ben maar puur kwa vetjes!!Walgelijk is dat!!

Bij jou zit het er dus ook nog aan geen zwangerschaps kilo's?

Dat is heerlijk geen deca!!Pff wat kan een buik blauw worden van al die prik gaten hihi.Die deca is idd een rot naald!!Ben je nu inmiddels zwanger??

Of ga je starten voor een derde zwangerschap?

Ik mag 6 mei gaan starten met stimuleren schiet al aardig op!!Eindelijk weer na 3 maanden!Kan niet meer wachten!

Posted

Het enige wat hij over de grootte zei....was dat ze nog te klein waren haha. Zal vrijdag eens vragen welk formaat.

De cyste is niet gegroeid en hij vond het echt maar een klein dingetje :-). Ik was blij :clap2:!

Voor jou schiet het indd echt op hè!...ook spannend!