Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Louise: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Wannabemom: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Benbri: 27 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Yes..... ik ben groen!!!!!

Geplaatst

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Louise: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Wannabemom: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Benbri: 27 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Ik ben weer rood..

vanochtend bloedverlies en voldoende om te bedenken dat het mis is...

Jammer en verdrietig..

Geplaatst

Lieve Tulpie, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik wil je absoluut niet geen hoop aanpraten, maar toen ik vorige week het bloedverlies had, wat echt heel veel was, had ik de volgende dag een afspraak voor een echo. Zelfs toen zei de arts nog dat het voorkomt dat je zelfs met onwijs veel bloedverlies toch gewoon nog zwanger kunt zijn. Pas toen ik vertelde dat ik mijn buikkrampen echt al had gehad en we de echo hadden gemaakt was het pas 'officieel'.

Ik snap hoe ongelooflijk hard dit is. Even van mogen genieten en dan houdt het alweer op. Ongelooflijk oneerlijk is het.

Ik hoop dat jullie het een goed plekje kunnen geven. Ik heb inmiddels zelf ervaren dat niets overdreven is, ook al lijkt het soms wel zo omdat je 'maar' zo kort zwanger was.

Heel veel sterkte voor jullie!!

liefs gabriella

Geplaatst

Tja..

Het verdriet blijft maar begin weer een beetje op te klimmen.

Bedankt voor jullie reacties!

Morgen bel ik met het zh en hoor ik wanneer ik een controle echo krijg.

Heb volgens mij 2 proppen verloren dus denk wel dat het einde verhaal is...

Nog een embryo.. langzaam leef ik daar naar toe...

Geplaatst

Tja..

Hoe diep kun je gaan?

Wat een ellendige week hebben we gehad!

Alles gaat door me heen..

Luxe gedachten en het niet durven toelaten van die luxe gedachten omdat er ook mensen zijn die al heel gelukkig zijn met één kind..

Tja. Als ik er zo over schrijf dan voel ik de tranen weer branden..

Heb van de week veel geshopt, veel gehuild en heb me ziek gemeld op mijn werk..

Ik wist niet dat ik me zooooooooooo ellendig kon voelen..

Heb blijkbaar nog erg veel moeite om alles een plek te geven.

Nu moeten we drie maanden(!@#$?) wachten om de laatste cryo een kans te geven..

Komende dinsdag weer naar het ziekenhuis voor een echo.. heb ik ook weinig trek in..

Ik doe mijn best het los te laten en eerst maar naar de zomervakantie toe te leven en te genieten van alles wat niet mocht..

(wijn enzo..)

Dank benbri, het is fijn om nog even een knuffel te krijgen!

Geplaatst

op zich is het toch ook allemaal logisch meis...tis ook niet gemakkelijk, denk dat het makkelijker is om "gewoon ongesteld te worden iedere maand dan dat je een mk krijgt, maar dit zeg ik wel heel voorzichtig, want uiteindelijk blijft het beiden natuurlijk superpijnlijk....maar er staat toch ook geen tijd voor om alles een plek te geven, de ene die gaat er snel overheen en de ander die doet er langer over, ik vind het niet raar of onlogisch....het blijft verwerken van iets, zorg er alleen voor dat je er niet in blijft hangen, want dat is voor niemand goed. dat je wel lekker van je af blijft lullen, ook al zeg je 80x hetzelfde, gewoon net zolang blijven doen totdat je het gevoel hebt dat het een plekje heeft! en oh ja...niet teveel wijn he...krijg je zo'n hoofdpijn van de volgende morgen, hihi....wel jamer dat je 3 maanden moet wachten, is dat omdat je zwanger bent geweest of andere redenen? anyway....ik blijf duimpjes draaien en een knuffel kan je zoveel krijgen als je wilt, digitaal weliswaar, maar toch :)

hou je hoofd op meis, veel liefs van brigit

Geplaatst

Tulpie wat een elende en dan nog zo een tijd wachten voor een nieuwe poging, je hebt al zo lang moeten wachten nadat je je punctie had gehad en nu weer, pffff het is niet eerlijk.

Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Je hebt 1 klein vlindertje die over jullie gezinnetje waakt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden