Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meezie.. zal het?? zal het een beginnende zwangerschap voor je zijn ?

Ik hoop het zo voor je!!

Ben heel benieuwd!

Liefs Tulpie

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal, ik zie dit keer niet heel veel bekenden... heb mij dit keer niet aangemeld op het wachtbankje, omdat ik het niet meer aankon om er continu mee bezig te zijn. Na mijn tp in feb, waarbij de emmy niet was ingenesteld, waren ze mij in het zkh vergeten op de wachtlijst te zetten... Nu heb ik mijn tp 12 mei gehad en kan het niet meer "alleen" aan (los van mijn vriend dan hè...). Vandaar dat ik mij nu op de valreep toch nog op het wachtbankje plaats...

Iedereen succes!

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Andreana 27 april (1 emmy)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Mo74: 9 mei

Marie10: 10mei (2 emmy's)

Gabriella 11 mei (2 embryo's)

Jett: 11 mei (2 emmy's)

Hoopvol: 11 mei (1 emmy)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Louise: 12 mei (1 cryo: blastocyste)

Tulpie: 13 mei

Sharon: 15 mei (1 cryo)

Meezie: 16 mei (2 cryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Jeanine: 19 mei

Eef: 20 mei (1 cryo)

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Nes73: 19 mei

Mo74: 20 mei

Gabriella: 23 mei

Louise: 23 mei

Marie10: 24 mei

Tulpie: 25 mei

Jett: 25 mei

Meezie: 26 mei

Hoopvol: 26 mei

Sharon: 28 mei

Maureen: 29 mei

Jeanine: 1 juni

Eef: 1 juni

Geplaatst

mezelf er ook nog even tussen gezet over 2 dagen de eerste echo!

Flma 29 April (2 embryo's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Testen:

Andreana 9 mei

Flma 13 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Geplaatst

Yes, eindelijk is het officieel (was een paar dagen hiervoor al aan het sjoemelen met een paar testjes) maar ook vandaag stond er een tweede streepje. Hij is nog wel wat aan de lichte kant, dwz hij knalt er niet uit, maar een streepje is een streepje toch? (test van de kruidvat, goedkoopste.. in de bijsluiter staat dat er een duidelijke streep te zien moet zijn maar dan kun je weer gaan speculeren wat een duidelijke streep is..)

Net een kaartje in de bus gekregen van een vriendin die er nauw bij betrokken was, en pas toen realiseerde ik me het echt...

Zo het ziekenhuis bellen, nog een 'officiele bloedtest' en dan kunnen we de volgende periode weer in.

Voor iedereen die nog moet wachten; heel veel succes!!!!

liefs gabriella

Geplaatst (aangepast)

hoi dames, ook ik zit op de wachtbank. moest pregnyl spuiten 09 mei 5000 eenheden. 15 mei tp cryo gehad, test gedaan op zaterdag 21 mei, positief, zondag 22 mei nog steeds positief, maandag 23 mei (vandaag dus) test gedaan positief, ziekenhuis gebeld, die roepen dat het veeeeeelste vroeg is en dat het positief kan zijn door de pregnyl (14 dagen na spuit?) en dat ik echt moet wachten tot vrijdag 27 mei...ondanks dat ik hiervoor met de cryo en verse tp geen positieve testen had (na dezelfde tijd) dus nu ben ik weer katsonzeker, terwijl ik zo blij was...want 4 positieve testen zou toch goed moeten zijn toch?...ik weet het echt niet meer, ziekenhuis zegt zoiets anders dan de ervaringen van gebruikers dat ik er niets meer van snap :s anyway...ben benieuwd naar jullie antwoorden en heb het schema'tje aangevuld :)

Flma 29 April (2 embryo's)

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Benbri: 15 mei (1 cryo)

Testen:

Andreana 9 mei

Flma 13 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Benbri: 27 mei (bloedtest)

aangepast door benbri
verkeerd schema'tje gekopieerd
Geplaatst

hoi jose, ik zag het :) bedankt voor je vrolijkheid...maakt me weer iets minder gek....en onzeker...en nou ja...je snapt het wel :)

Geplaatst

Hee Gabriella,

Gefeliciteerd!

Ik kan me nog op een of andere manier inhouden maar word nu rete nerveus!

Ik zou morgen een cursus dag hebben (7.45 weg 18.30 thuis) dan had ik wat te doen, maar nu gaat dat niet door....

Balen want nu ben ik bang dat ik er erg mee bezig ben!

Ik wacht het af maar het is moeilijk!!!!!

Oh mèn!

Geplaatst

@tulpie; heel veel succes met wachten nog even meid!!! Tja, met mijn vroeger testen snap ik precies wat je bedoeld. Kan alleen maar heel veel bewondering hebben voor de mensen die wel kunnen wachten!!!

sterkte ook morgen met zo'n 'kale' dag!

liefs gabriella

Geplaatst

Vandaag is officeel mijn test dag,

ik heb net weer een zwangerschaptest gedaan (Clearblue digitaal Zwanger / niet Zwanger)

en....ja hoor er stond Zwanger ,

het is officeel dat ik zwanger ben haha,

(ik wist het al eerder maar volgens de ziekenhuis was die test niet geldig, het was volgens

haar veelste vroeg en kon beinvloeden door de pregnyl)

toen ik mijn eerste test dee was dat 14 na pregnyl ,en moest ik gewoon wachten...pffff

vandaar maar gewoon weer vandaag getests ,

Liefs Marie.

Geplaatst

Gelukkig eindelijk weer wat positieve testers: gefeliciteerd meiden!

Tulpie succes met je laatste dagje wachten... En je zit nu toch 2 weken na je eisprong? Dan ist helemaal niet meer te vroeg om te testen.... gnagna.... gemeen van mij hè...... Doe waar je je goed bij voelt, ik duim voor je dat je ongi weg blijft en dat je morgen een knalpositieve test hebt!

Meezie: spannend!!!! Hopelijk een goed teken dat je je zo beroerd voelt (hoe vervelend dat ook is).

Lfs, Dee

Geplaatst

Marie gefeliciteerd!!!

Tulpie je kan best al testen vandaag!!

Ik ben ook zo ongeduldig geweest en heb twee dagen voor mijn nod positief getest!!!! We zijn echt zo blij!!

Geplaatst

15 dagen na pregnyl

13 dagen na eisprong

10 dagen na tp en nog steeds geen menstruatie (vorige maand was ik het nu geworden)

test geeft nog steeds zwanger aan en nog steeds zegt het ziekenhuis dat het veelste vroeg is en dat het door de pregnyl kan komen....

spannend...anyway, geen bloed geeft moed en de testen natuurlijk ook :)

feli voor de positieve meiden :)

Geplaatst

Hoi Benbri,

Ik zit in hetzelfde schuitje..

Vandaag is het 16 dagen geleden dat ik pregnyl heb gespoten, heb op de 13 een tp van 2 cryo's gehad.

Vorige week had ik ook positieve ovulatie testen tot aan vrijdag, zondag avond een zwangerschapstest gedaan en licht positief.

Vanmorgen een dikke 2 streep, deze was weer donkerder dan die van gistermiddag.

Dus meid, ik ga je feliciteren!!! je bent gewoon zwanger.

Officieel mag ik as vrijdag testen, dan doe ik een claer blue digitaal.

Geplaatst

JAAA... eindelijk nog wat meer groen!!! AL voorzichtig gefeliciteerd voor de groene dames....

:wav: :wav: :wav:

En natuurlijk sterkte voor iedereen bij wie het niet is gelukt...

Lfs, Judith

Geplaatst

dan zitten we idd in dezelfde fase, mag officieel ook pas vrijdag testen en dan niet eens met een test, maar alleen bloedtest (onzin vind ik maar oke) vanmorgen nog een test gedaan, ook die geeft braaf positief aan, voel wel wat lichte krampjes, maar niet echt ongi krampen, alhoewel ik daar nooit echt last van heb....ik voel me zwanger, maar toch dat beetje angst....en idd vandaag was dan dag 15 na pregnyl en 13 dagen na tp en de test is nog steeds positief...het geeft hoop, het ziekenhuis overigens nog steeds stress, maar geen bloed geeft moed toch? :) vorige maand was ik nu ongi geworden (wd12 heel vroeg in de ochtend al), dus als ik morgen niet ongi word ben ik officieel overtijd, want ik heb gelukkig wel een hele regelmatige cyclus...dus spannennnnd voor de laatste testers deze week, hoop op veel groen, als de test positief is vrijdag....*zucht*

succes lieverds

Hoi Benbri,

Ik zit in hetzelfde schuitje..

Vandaag is het 16 dagen geleden dat ik pregnyl heb gespoten, heb op de 13 een tp van 2 cryo's gehad.

Vorige week had ik ook positieve ovulatie testen tot aan vrijdag, zondag avond een zwangerschapstest gedaan en licht positief.

Vanmorgen een dikke 2 streep, deze was weer donkerder dan die van gistermiddag.

Dus meid, ik ga je feliciteren!!! je bent gewoon zwanger.

Officieel mag ik as vrijdag testen, dan doe ik een claer blue digitaal.

Geplaatst

Benri, ik geloof echt dat je zwanger bent hoor! Ik heb met mijn stomme kop ook véél te vroeg gestest. Vanochtend kwam er eerst een streep en die trok weg. Ik heb afgelopen donderdag de terugplaatsing gehad. Zit dus op 6 dagen na terugplaatsing. Sukkeltje ben ik toch ook dat ik het steeds niet kan laten. En dan denk ik weer: het trekt weg, maar als er hcg in zit, dan zit het er toch gewoon en trekt het toch niet weg? Ik vind het maar raar....

Geplaatst

@jeanine, hahaha...ja, we kunnen het toch niet laten he...te vroeg testen. denk alleen als het wegtrekt dat het dan niets is, maar dat hoeft ook niet, want het is veelste vroeg ;), alhoewel ik testte 7 dagen na tp (en alle dagen daarna) alles was positief, tot vandaag aan toe, maar het zou de pregnyl kunnen wezen natuurlijk, alhoewel ik dat de vorige keren niet had gehad, toen bleef de test gewoon braaf wit, maar aan de andere kant is het voor jou niet erg dat het wit is meis, want als ie over een paar dagen wel streepjes vertoont, dan weet je iig zeker dat het niet door de pregnyl komt, want die is er bij jou uit..(anders had je nooit een wit streepje gehad), ik weet gewoon echt niet of ik zwanger ben of pregnyl, behalve dat ik mij zwanger voel, maar ja...net zoals alle anderen hier weten we allemaal wel hoe het lijf ons voor de gek kan houden :s. maar hoop wel dat ik zwanger ben, samen met degene die nu ook op de wachtbank zitten en samen met degene die de wachtbank opgaan :)

Geplaatst

Benbri, als ik het zo hoor ben je gewoon zwanger?

Klopt het nou dat je door de pregnyl een eisprong krijgt? Dan zou je 10 of 11 mei een eisprong hebben gehad en dan 14 dagen later zou je in theorie ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk) dat zou dan nu ongeveer zijn (zoals je al aangeeft) Heb ik het zo goed begrepen??

Ik mocht ongeveer 10 dagen na terugplaatsing van de cryo testen ik zit nu op dag 8 en heb geen medicijnen gebruikt en hij is ook positief dus volgens mij ben je niet tevroeg en kunnen we je hier gewoon echt feliciteren!! Geniet ervan!!

Geplaatst

hoi meezie, ja, klopt....ik heb pregnyl 15 dagen geleden gebruikt om de eisprong op te wekken, die was dus woensdag 2 weken terug (nu 13 dagen) en zou ik ook ongi moeten worden vandaag of morgen, ik denk ook wel dat ik zwanger ben, maar omdat het ziekenhuis mij van mijn roze wolk afgooide...die zeiden letterlijk "nee, het is nog veelste vroeg, dit komt door de pregnyl" vandaar dat ik schrok (en nog steeds niet gerust ben, hihi) heb mij helemaal te pletter gezocht op internet, maar iedereen (de "ervaringsdeskundigen" zoals wij) zeiden allemaal dat het rond 10 a 14 dagen zeker wel uit je lijf is....dus vandaar nog steeds mijn onzekerheid en ik gewoon elke dag een test doe om zeker te weten dat ie positief is en blijft en beter word ipv minder....maar het zou leuk zijn als het gelukt is...zit nu wel in een beetje spanning over de ongi of ik het toch ga worden of niet ondanks de positieve testen (wil toch liever het ziekenhuis hun ongelijk geven ;)) maar tot nu toe is het op wat krampjes na wel rustig en krampjes heb ik eigenlijk altijd pas als ik ongesteld ben, dus vind het spannend, maar niet zorgwekkend...en zolang die positieve testen goed zijn :)

komt gewoon door het stomme ziekenhuis.....vond overigens dat ze wel wat netter hadden mogen reageren ipv zo bot...tenslotte zitten we allemaal in spanning en denk dat bijna 80% wel "te vroeg" test....nou ja...bijna vrijdag ochtend, dan mag ik bloed testen en als ik morgen niet ongi word weet ik het eigenlijk wel zeker, want ik ben altijd eerder te vroeg dan te laat ongi....:) dus we houden hoop :)

knuffel

Benbri, als ik het zo hoor ben je gewoon zwanger?

Klopt het nou dat je door de pregnyl een eisprong krijgt? Dan zou je 10 of 11 mei een eisprong hebben gehad en dan 14 dagen later zou je in theorie ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk) dat zou dan nu ongeveer zijn (zoals je al aangeeft) Heb ik het zo goed begrepen??

Ik mocht ongeveer 10 dagen na terugplaatsing van de cryo testen ik zit nu op dag 8 en heb geen medicijnen gebruikt en hij is ook positief dus volgens mij ben je niet tevroeg en kunnen we je hier gewoon echt feliciteren!! Geniet ervan!!

Geplaatst

oh ja...helemaal vergeten, zie dat jij ook positief getest hebt vandaag :) jij ook supergefeliciteerd, moet je nu ook nog officieel bloedtesten of is deze test voldoende?

Geplaatst

Benri, ik vreet een bezem als het bij jou nog van de pregnyl is. Die zit na 15 dagen echt niet meer in je lijf hoor! Lekker bot van het ziekenhuis, maar geloof het maar niet. Ga maar op je roze wolk zitten!!! Ik ga donderdag (afgelopen donderdag tp) gewoon nog een keer testen. Ik kan het toch niet laten. Irritant gewacht!!!!

Geplaatst

hahaha, een bezem ligt vast heel zwaar op de maag hoor ;) nee, als ik zo rond lees op internet (lang leve google, soms dan) is het idd niet meer in mijn lijf. vond het ziekenhuis ook erg bot reageren, maar ja...ik bewijs ze gewoon hun ongelijk vrijdag (datmoetdatmoetdatmoet), ik hoop dat het dan wel bij jou positief is jeanine, gun het je zeker wel (iedereen trouwens). ik teste zelf ook op dag 7 van de tp (en dag 8 en 9 en 10) en die waren allemaal positief, dus het kan wel zo vroeg en anders geen nood aan de man nog toch? :) zolang we niet bloeden is het goed! ik ga iig duimen en proberen weer op die roze wolk te klimmen :)

Geplaatst

Al die positiev testen wat goed!

Ik vrees dat het er voor mij niet in zit.

Ik voel me vreselijk opgeblazen, pijn in mijn rug en buik...

Als ik vanmiddag niet ongesteld ben ga ik vanavond een test doen..

Bah bah bah!

Ben blij geloof ik als ik weet waar ik aan toe ben.

(zeurpiet die ik ben..)

Meezie!

Super!! Gefeliciteerd!

Geplaatst

Benbri, ik ga donderdag nog een keer testen als die ook positief is dan mag ik het ziekenhuis bellen voor een echo, dus verder geen bloedtest, dat doen ze niet in het erasmus. Ik had er wel om gevraagd na de vorige keer (ongi maar ook zwanger) maar ze beginnen er niet aan.

Tulpie, hier ook een opgeblazen gevoel en kramp onderin mijn buik en lage rugpijn. Maar een positieve test en nog geen voorbodes van ongi (bij mij begint het altijd een dag of drie van te voren met wat bruin etc) Het gaat vast goedkomen en jij hebt de 13de al je terugplaatsing gehad en ik de 16de pas. Anders had je toch al ongi moeten worden.

Jeannine hihi een bezem, bleg!! ik hoop niet dat je het moet doen, voor jou niet en voor benbri niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden