Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@eer; ik heb een inbrenghuls voor die bollen gekregen, erg handig! Misschien hebben ze die bij jou ook wel...

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wendy, in België zijn de medicijnen wel een stuk goedkoper. In ieder geval de moeite waard om voor heen en weer te rijden. (Precieze prijzen weet ik niet, want wij hebben alles ivm de verzekering in nederland gehaald)

Geplaatst

Testen :

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embro's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Helaas een miskraam....

Evelyn: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 8 juni (1 embryo)

Stiertje: 9 juni

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Do76: 10 juni (2 cryo's)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: 19 juni (2 embryo's)

Liedje: 20 juni (bloedtest, 22 juni plastest)

Anne: 22 juni (wo 8 juni TP 2 embryo's)

Zo, heb mezelf even opgekleurd.

Dames, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk en plezier met jullie zwangerschap!!

En voor de anderen, wij laden op voor een nieuwe poging, ja toch?

Geplaatst

Monica, Veer, Suzz en Wendy heel veel sterkte!

@Eer, ik kreeg ook altijd een inbrenghuls van het ziekenhuis. Superhandig geen gepruts. Misschien even bellen of ze er 1 voor je hebben??

Geplaatst

Inderdaad suzz lekker opladen voor de volgende poging wanneer gaan jullie weer beginnen wij zijn ondertussen alweer begonnen en hebben dinsdag of woensdag de punctie dus wie weer zit ik dan weer op dit wachtbankje

Voor degene die nog aan t wachten zijn succes

Geplaatst

Spannend Veer!

Suzz - succes met opladen!

Mijnbaby- en en en?

Stom genoeg kon ik WEER niet meer wachten met testen vanmorgen... Helaas was hij negatief, dus hem in de prullenbak gegooid. Anderhalf uur later toch nog een keer kijken en staat er ineens een streep icon_eek.gif ?! Maar gebruiksaanwijzing gepakt en die schreef heel duidelijk dat je het resultaat na 30 minuten niet meer af mag lezen... Dus nog een testje er tegen aan gegooid, maar urine was stuk minder geconcentreerd en die blijft negatief.... Oohhh, hoe maakt een mens zich gek?????

Dus maar weer verder afwachten met in m'n hoofd geen bloed is goed... Haha, gaat als een soort mantra door m'n hoofd!

Geplaatst

whahahahaha...inkie toch....dat had ik ook idd...schrok me wezeloos...en ik wist dat het niet meer afgelezen mocht worden na zo'n tijd, maar deed het idd ook toch nog stiekem, maar ik had maar een minuutje gekeken of zo en toen weggegooid, maar dat deed ik wel vaker en ik had nog nooit een extra streepje erbij gekregen, wit bleef wit....dus deed ik idd de dag daarna ochtend test (en dat was moeilijk, omdat ik ineens zeker wist dat ik zwanger was) omdat ik idd bang was dat als ik het savonds deed hij negatief zou zijn omdat het niet geconcentreerd genoeg zou zijn (zoals jij dus) en echt 5 minuten gewacht en zitten staren na die test...eerst was ie negatief en na 3 minuten zag ik ineens het verkleuren (dit was zo'n je-moet-5-minuten-blijven-staren-test)....en ja hoor....(daarna door ongeloof elke dag een test gedaan, hihi....)

Geplaatst

oh...ik moest zo lachen om ink...vergat suus helemaal....het spijt me meid, ik had idd over je heen gelezen. blij dat je zoveel goede moed hebt :) en de rest van de meiden natuurlijk....

Geplaatst

Een inbrenghuls ... ja dat had wel handig geweest, aangezien ik dik 5 kwartier moet rijden voor het ziekenhuis laat ik het maar want hoef alleen vandaag en morgen nog.

Ink hou de moed erin ... (daarom wacht ik nog even :-) )

Geplaatst

Hier getest dag 10 negatief.... Zal morgen of overmorgen

Wel ongesteld worden... Wat een klap weer...

3 keer een super mooie tp maar gaat toch

Niet innestelen... Kutzooi!!!!!!

Geplaatst

Benbri - nou, dat geeft me hoop dat jij verhuist bent naar het februari topic! HIHI, gekkenhuis hier! Weet niet waar ik het zoeken moet!

Inderdaad mocht ik het resultaat pas 5 a 10 minuten er na aflezen en had ik m gewoon weg gegooid zodra het roze weggetrokken was en er maar 1 streep stond (dus ook binnen 2 minuten ofzo dat tie al in de prullenbak lag!) Dacht "als ik eindelijk een positieve test heb, zal ik het verschil eindelijk vanzelf wel gelijk zien ofzo", want sja, tot nog toe altijd witte testen in m'n handen gehad...

Nou, ik ga vanmiddag maar nieuwe testen halen, want ben gelijk door m'n voorraad heen, behalve een digi van clear blue, maar die vind ik te spannend om te doen haha! En dan inderdaad maar afwachten tot morgen... Pff, of niet haha... Moet nu gaan rennen naar m'n werk, want ben ondertussen veeeeeeel te laat!!!

Geplaatst

maar mijn baby....dag tien is toch nog te vroeg? ik blijf lekker toch doorduimen en hopen hoor....net zolang totdat je het zeker weet, houd nog even moed meis

knuffelknuffel

Geplaatst

Och nee toch, Mijnbaby - lees net je bericht terwijl ik die andere aan het typen was... Jeetje meid, heb er even geen woorden voor... Had het zo gehoopt voor je! Ik blijf stiekem toch nog even doorhopen voor je hoor, tot je ongesteld geworden bent en het echt over is (tot het tegendeel bewezen is)... Maar wel alvast heel veel sterkte en succes toegwenst en een dikke knuffel!!!

Geplaatst

ik had het zelfde ink.....alleen had ik nog wel een test in huis :) zou die van cb overigens niet doen...dan die van kv...of de test waar je al positief mee hebt getest (nou ja...je begrijpt wat ik bedoel) wil je niet onnodig blij maken nu natuurlijk, maar ik had echt heel erg precies hetzelfde en ik zit op het februari topic...:) ga ook voor jou duimen in ieder geval :) en oh ja...zou de test toch morgenochtend doen dan hoor....niet vandaag meer

veel liefs

Geplaatst

Bedankt meiden... Ik zal morgen of overmorgen

Ongesteld worden, zo is het al 2 x eerder gegaan..

Wij doen aankomende maand Ff een ronde niet

Mee ben op!!!

Geplaatst

Ink en mijnbaby moed houden!! Het kan nog!!!!

Mijnbaby als het dan toch niet zo is (wat we niet hopen) misschien de volgende poging met hulp van Utrogestan bollen?? Misschien dat dat wel werkt.

Geplaatst

neem je ruimte mijn baby.....en ondanks dat het de vorige keren ook zo is gegaan...zegt het niets natuurlijk, dus echt...ik blijf toch duimen voor je hetmoet-hetmoet-hetmoet :( anyway...mocht het idd niet goed zijn heel veel sterkte met verwerking daarvan en hoop dat je lekker kan bijtanken op vakantie dan.

veel liefs

Geplaatst

@Mijnbaby: wat rot voor je die onzekerheid!! Ik kan mij voorstellen dat je sombere gedachtes hebt, ik blijf nog even voor je duimen hoor, want kan nog wel (en wil gewoon voor je dat het lukt!). Hou je taai en heel verstandig om hoe dan ook (+ of-) op vakantie te gaan er even tussen uit. Sterkte meis!

@Suzz: wat k.....!! weet niet wat te zeggen behalve dat ik weet hoe het voelt en dat het een keer gaat lukken!! Digitale knuffel!

@ Do: super!!! Welkom bij de club!

Hier nu 4 wk en 3 dg, ga dus maar naar het februaribankje en zal de wachtenden niet langer lastig vallen met mijn zwangerschapsperikelen (weer een forse hyperstimulatie) maar blijf het wachtbankje volgen hoor hen heeeeeeel hard voor alle wachtenden duimen!! :happydance:

Veel liefs,

Evelyn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden