Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels met de 3de ICSI poging bezig en in de eerste week van Juni (als het zo gaat als we graag willen) mogen we gaan testen.

De eerste poging is er 1 teruggeplaatst en bij de 2de poging zijn er 2 teruggeplaatst, helaas bij beide geen cryo's.

Nu met goede hoop met de 3de poging bezig. inmiddels heb ik al 6 weken accupunctuur en drink er chinese kruidenthee bij, wat heel erg smerig is, maar ja, alles voor een goed doel!

Wie doen er ook mee met deze wachtbank, t is vroeg, maar er zullen er vast al wel meer zijn die staan te popelen.

Succes allemaal!:gekruiste vingers 3

Groetjes Wendy

• Replies 797
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Wendy,

Ik denk dat ik me bij je kom aansluiten....ik verwacht rond 20 mei ongi te worden en wanneer ik me dan goed voel zal ik een cryo traject in eigen cyclus gaan opstarten....als ik goed gerekend heb en het loopt zoals het moet lopen dan mag ik denk ik rond half juni gaan testen.

Jij alvast heel veel succes met de 3e poging! Ik hoop dat de accupuntuur en de thee je zullen helpen!

Groetjes Esly!

Posted

Jeetje wat ben je er vroeg bij!!!!

Als alles eindelijk eens goed verloopt bij ons (ben een apart geval ;) ) dan kom ik gezellig bij jullie zitten.

Ik ga morgen beginnen met spuiten het korte protocol dus verwacht dan ook dat ik de eerste week van juni kan testen.

Gek he zit me nu te bedenken dat we dan misschien over precies een maand wel zwanger zijn ;)

Heel veel succes hopelijk heb je nu wel een keer cryootjes dan heb je tenminste wat extra kansen!

@Esly ik ga voor je duimen dat je deze keer gewoon zwanger gaat worden!

Liefs Bianca

Posted

Hoi dames!

Ook ik sluit me hier aan.. Vorige maand hebben we een mislukte ICSI poging achter de rug maar we hebben nog wel 9 diepvrieskindjes :D

Als het goed is wordt ik vandaag/morgen ongesteld en dan verwacht ik over zo'n 3 weken de terugplaatsing.. Dus als het een beetje meezit kunnen wij ook begin/half Juni testen :D

Liefs

Posted

Lieve meiden,

Ik wil jullie allen heel veel succes wensen !

Rackster wat fijn te lezen dat jullie weer begonnen zijn, esly voor jullie ook weer zo spannend

Liefs Babeth

Posted

Inderdaad....t wordt weer érg spannend. Niet alleen voor mij, maar voor alle meiden die op een wachtbankje plaatsnemen, maar ik snap wat je bedoelt Babeth. ;-) Laat het dan alsjeblieft raak zijn....ik kijk er zo naar uit!

Voor nu vind ik het wel even lekker niks te moeten...we hebben de tijd om bij te komen van de teleurstelling en ik doe m'n best weer op te krabbelen. Gelukkig is het mooi weer....zo nog even een paar dingen doen voor m'n werk en dan lekker naar buiten! Hopenlijk blijft het voorlopig zo en ga ik me steeds beter voelen, want ik wil eind mei wel heeeeeeel graag weer klaar zijn voor een volgende poging!

Voor iedereen een fijn, zonnig weekend gewenst!

Liefs Esly!

Posted

Dankjewel Meiske!

Esly, begrijp ik nu goed uit jou onderschrift dat jullie je kindje verloren zijn? :( Wat een vreselijk iets!

Wordt dit je eerste tp sindsdien?

Hier vanmorgen een beetje bruin verlies maar het zet nog niet helemaal door.. Laat maar komen!

Liefs

Posted

Hoi Liminous,

Je begrijpt het helemaal goed! Wij zijn vorig jaar augustus ons zoontje verloren en de artsen weten niet waarom het is gebeurd! We waren en zijn er verschrikkelijk verdrietig om en we missen hem verschrikkelijk! Onze kinderwens was al groot, maar is nu nog veel groter geworden en ik kan het me niet voorstellen dat het nooit meer gaat lukken! Vervolgens moest ik in november eerst gecheckt wroden op baarmoederhalskanker (daar was ik begin 2010 2 x aan geopereerd en had in de zomer geen controle gehad omdat ik zwanger was), dat bleek goed te zijn en toen hebben we in januari een cryo traject gehad. Helaas mislukte die, toen eind maart een ivf traject opgestart met als resultaat 1 tp en 2 in de vriezer. De teleurstelling van het mislukken van het laatste traject was supergroot, wellicht mede omdat ik vorig jaar om deze tijd net zwanger was....We zijn nu aan het bijkomen en zodra het weer kan willen we weer een poging wagen. Ik wil de moed niet opgeven en doe m'n best positief te blijven.

Wat hebben jullie er veel in de vriezer liggen zeg! Ik hoop dat er een paar hele mooie kindjes uit gaan komen...Hoeveel plaatsen ze er per keer bij jou terug? Ik hoop voor je dat je ongi snel doorbreekt zodat jullie gauw weer van start kunnen! Alvast succes gewenst!

Liefs Esly!

Posted

Bedankt voor je openheid! Heftig hoor.. :(

Zoiets is toch onbegrijpelijk he.. Zeker met de technieken van tegenwoordig..

Was bij 22 weken de bevalling op gang gekomen en heeft hij het toen niet gered, of zat jullie kindje dood in je buik?

Ik vind het toch erg knap hoe positief je hier over komt.. Aan wilskracht en motivatie geen gebrek iig ;)

Ik hoop voor jullie dat het nu mag gaan lukken met uiteindelijk een blijvend resultaat! Heeft veel succes en kracht gewenst!

En idd, 9 cryo's, dat is gewoon prachtig! Ik had wel mazzel want ik zat tegen overstimulatie aan maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.. Helaas is het met de verse tp niet gelukt maar we gaan met goeie moed weer verder..

Ze plaatsen er vanwege mijn leeftijd maar 1 per keer terug.. Dus voorlopig kunnen we nog even vooruit mocht het niet lukken :)

Liefs Limi

Posted

Lieve Esly

ik snap je gevoel erg goed, ook van de teleurstelling die er extra hard in is gehakt, Ik wens je alle succes met de cryo en ben erg blij te lezen dat je kan genieten van het mooie weer en dat je je weer aan het opladen betn, super meid!

alle dames, onwijs veel succes!

liefs

Babeth

Posted

Hoi ladies,

Wat is het rustig hier??

Ik ben afgelopen Zaterdag ongesteld geworden en vanmorgen in het zh geweest voor een uitgangsecho.. Alles zag er goed uit! Vanwege de PCO zal de tp niet plaatsvinden in mijn eigen cyclus maar moet ik Clomid gebruiken en dan voor de eisprong Pregnyl en ook nog op dag 3 6 en 9 na de tp Pregnyl..

Maandag terugkomen voor de 1e FM!

Posted

Hoi Liminous,

Ik heb je een pb'tje gestuurd...

Mooi dat je een goede echo hebt gehad vanmorgen, op naar volgende week! Misschien een domme vraag, maar wat is PCO?

Babeth, Thanks voor je lieve woorden...ik heb jou als voorbeeld, dus hou moed dat ook wij "het" ooit nog eens gaan beleven...ik kan alleen niet wachten tot het zover is!

Zijn er al meer dames die in juni op het wb neer gaan ploffen?

Liefs Esly!

Posted

Hey Dames,

ik ben gisteren ook voor de uitgangsecho geweest, alles was goed ik kon met de Gonal-F starten en maandag weer terugkomen voor de 1ste FM.

@liminous: ga je in Zwolle naar de fert.klinkiek?

Groetjes Wendy

Posted

Wendy, fijn dat alles weer goed was en je nu mag spuiten :D Hopelijk heb je een mooie oogst deze ronde!

Nee, ik zit in bij de VU in Amsterdam.. En ik ben er supertevreden over! We liepen eerst bij een ander ziekenhuis waar we ronduit slecht behandelt werden, waar informatie achtergehouden werd en waar gelogen werd, dus toen via een second opinion bij de VU gekomen :)

Ik heb nu 2 dagen Clomid geslikt en de bijwerkingen zijn al volop aanwezig :( Ben niet zo'n gezellig mens vandaag, geloof ik ..

Esly, ik stuur je even een pbtje terug..

Posted

Ik kom me alvast heel voorzichtigjes ook hier aanmelden ;-).

Ik heb zojuist alle medicatie opgehaald bij de apotheek en mag volgende week gaan starten met spuiten voor onze 1e ICSI behandeling - kort protocol.

Ik hoop dan eind mei / begin juni en TP te krijgen en dan half juni testen :happydance:...

Hoop natuurlijk dat alles goed gaat en we zover mogen komen, maar die wachtweken lijken me dan vervolgens echt vreselijk, dus fijn om hier te schrijven :laughing4:!

Posted

Ik ga me ook vast aansluiten bij het rijtje....

Zodra ik weer ongesteld word gaan we voor een tp van een cryo uit onze IVFpoging van vorig jaar. Had eigenlijk al verwacht dat ik begin deze week ongesteld zou worden maar denk dat mijn lichaam de spanning toch een beetje aanvoelt en denkt van 'je wacht maar ff' hahahah.

Posted

Wendy - succes morgen met de echo en fijn om dan weer te weten wat er daar binnen allemaal gebeurt!

Liminous heeft morgen ook de echo lees ik, dus ook voor jou op naar een mooi plaatje ;-)!

Mama27 - nu wel al ongesteld geworden?

Mijn buik begint te rommelen dus denk morgen of overmorgen wel ongesteld te worden en dan lekker starten! Joepie! Zo lang op gewacht en nu dan eindelijk sarten met de kans op onze droom...

Het is nog vrij rustig hier qau schrijven merk ik, maar als straks de echte wachtweken aangebroken zijn is dat misschien wel anders! In ieder geval eerst allemaal op dat bankje terecht zien te komen ;-)!!!

Zit ook even naar beneden te scrollen en jeetje Esly - wat heftig wat jullie mee gemaakt hebben! Zo ver al in je zwangerschap! Ik ga extra duimen voor een mooie cryo TP voor jullie!

Posted

Nou, zoals gedacht en verwacht zit ik weer rond de 30 follikels, vandaar dus de enorme buikpijn! Morgen terugkomen voor de 2de fm, ik heb ook bloed moeten laten prikken, dus we zullen wel zien. Als het allemaal doorgaat krijg ik donderdag of vrijdag de punctie.

@luminous: hoe is het gegaan?

Posted

Ik meld mij ook al heel voorzichtig aan....heb vandaag de 1e fm gehad, 6 eitjes van 10 mm! woensdag terug voor de 2e fm en waarschijnlijk vrijdag voor de 3e fm. Hopelijk krijgen we dan te horen wanneer de punctiee zal zijn, ik denk zelf volgende week maandag of dinsdag!

Ik zou dan vanaf de punctie op wd 15 de bloedtest hebben, ergens dus in de week van 6 juni!!!

Eerst deze fase maar doorlopen en alles stap voor stap, kan tenslotte nog van alles gebeuren...

Posted

Bikkel - leuk dat je ook hier schrijft. Volg je ook in t april/mei topic :laughing4:.

Wendy - jeetje, dat is een hoop! Maar punctie is dus al in zicht, dat is fijn!

Ik ben zojuist ongesteld geworden, dus morgen bellen om in te plannen en overmorgen eerste spuit, dus dan zo rond 27/28e de punctie ofzo??? Als we dat natuurlijk allemaal halen, want zoals Bikkel al schreef kan er van alles gebeuren... Maar ik ben blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren :happydance:

Posted

Goedemorgen ladies!

Gisteren de eerste FM gehad.. Mn grootste ei is nu rond de 13mm..

Morgen weer een fm en hopelijk is mn ei dan mooi doorgegroeid!

Ik hoop dat we volgende week ons diepvrieskindje teruggeplaatst krijgen :D

En gezellig, het wordt steeds drukker hier! Leuk leuk! Kunnen we elkaar allemaal steunen!

Posted

Zullen we iets van een lijstje bijhouden zodat we weten hoe iedereen ervoor staat?

Soort behandeling:

Liminous: ICSI 1, cryo terugplaatsing

Voortraject:

Liminous: Sinds April 2010 in de MMM

Uitgangsecho:

Liminous: 9 Mei uitgangsecho

Follikelmeting:

Liminous: 16 Mei eerste FM, 18 Mei tweede FM

Punctie:

Cryo cyclus:

Liminous: 2xdgs 50mg Clomid voor eigroei, 10.000 IE Pregnyl voor eisprong en op dag 3,6 en 9 na eisprong 1500 IE Pregnyl ter ondersteuning

Terugplaatsing:

Testen:

We gaan natuurlijk voor een groen lijstje :D

Posted

Ik stem helemaal voor dat groene lijstje!!!

Soort behandeling:

Liminous: ICSI 1, cryo terugplaatsing

Inge: ICSI 1

Voortraject:

Liminous: Sinds April 2010 in de MMM

Inge: Sinds augustus 2010 in de MMM - oorzaak slecht zaad

Uitgangsecho:

Liminous: 9 Mei uitgangsecho

Inge: niet gehad

Follikelmeting:

Liminous: 16 Mei eerste FM, 18 Mei tweede FM

Inge: 22 mei eerste FM

Punctie:

Medicatie:

Liminous: 2xdgs 50mg Clomid voor eigroei, 10.000 IE Pregnyl voor eisprong en op dag 3,6 en 9 na eisprong 1500 IE Pregnyl ter ondersteuning

Inge: 1xdgs 150 Gonal-F, vanaf 5e stimulatiedag 0,25mg Cetrotide er bij, 1x 250 Otrivelle voor eisprong en dan tot 12 dgn na punctie utrogestan bolletjes ter ondersteuning bms

Terugplaatsing:

Testen: