Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

Vandaag dag 5 en sinds eergisteren last van steekjes onder in de buik. Zo voel ik het en zo zijn ze weer weg.

Bijn borsten voelen de ene keer wel gevoelig aan en de andere keer niet.

Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen??

Groetjes

Geplaatst
Ben net ongi geworden....wat voel ik me sad, bah....

ga ff lekker uitbrulluhhh, dat helpt wel ff .

Ik brul lekker met je mee. KUT zeg! Sterkte en n knuffel

Geplaatst
Ik vrees dat ik ongesteld ga worden.. heb vanochtend en vanmiddag de voorberuchte buikpijn ervaren.. hamerslag

Niet opgeven! Kan nog van alles zijn!

Geplaatst
Marie- wat fijn te lezen dat je vandaag niets hebt! Jij had het al 2 weken toch? Bij mij is het eind van deze middag wat erger geworden. Fel rode afscheiding nu. En nog steeds ook die zeurderige pijn... Dinsdag zh bellen en dan hopelijk echo plannen... Jij hebt m a.s. wo toch? Het nieuws van Noi geeft ook wel were wta hoop vind ik...

Sterkte! Hopelijk morgen duidlijk wanneer je meer zekerheid krijgt. Denk aan je!

Geplaatst

Ik wil me hier melden.. Het bankje ziet zo groen... wil me hier graag bij aansluiten en hoop ook groen te worden. Wil het lijstje aanvullen maar weet niet welke datum ik moet noteren.. datum TP??

De rode wens ik allemaal veel sterkte toe.

En die het nog niet weten ... wachten wachten wachten... ja .. het duurt zo lang.... Voel eigenlijk helemaal niets... geen krampen of zo...

Heb op 31-5-2011 punctie gehad en op 3 juni terugplaatsing van 1 heb gister te horen gekregen geen cryo's .. wel erg bale.

Geplaatst
Ik wil me hier melden.. Het bankje ziet zo groen... wil me hier graag bij aansluiten en hoop ook groen te worden. Wil het lijstje aanvullen maar weet niet welke datum ik moet noteren.. datum TP??

De rode wens ik allemaal veel sterkte toe.

En die het nog niet weten ... wachten wachten wachten... ja .. het duurt zo lang.... Voel eigenlijk helemaal niets... geen krampen of zo...

Heb op 31-5-2011 punctie gehad en op 3 juni terugplaatsing van 1 heb gister te horen gekregen geen cryo's .. wel erg bale.

Ik precies hetzelfde als jou punctie 31-5 tp op 3 Juni.. en ik mag de 19e testen 16 dagen later.. SUCCES! Toi toi

De datum dat je moet testen .. moet je invullen!

Geplaatst
Hallo dames,

Vandaag dag 5 en sinds eergisteren last van steekjes onder in de buik. Zo voel ik het en zo zijn ze weer weg.

Bijn borsten voelen de ene keer wel gevoelig aan en de andere keer niet.

Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen??

Groetjes

Dit kan van alles zijn.. .. van het innestelen tot aan... ?? We "voelen" van alles.. Succes!

Gast Kinderwens7
Geplaatst

@eer; wat een naar bericht zeg!! Sterkte... Ik weet je geschiedenis niet, maar ik hoop dat je nog pogingen te gaan hebt!! Kop op! Geef de moed niet op.

@ Roxanne; dat ongi gevoel zegt echt nog niks, want dat had ik ook beide keren maar de laatste keer was het toch raak...en het leek toch echt of ik ongi werd. Nu zelfs nog steeds dat buikpijn gevoel en daar word je wel onzeker van, maar toch probeer ik maar te denken dat dat er bij hoort!

Geplaatst
@eer; wat een naar bericht zeg!! Sterkte... Ik weet je geschiedenis niet, maar ik hoop dat je nog pogingen te gaan hebt!! Kop op! Geef de moed niet op.

@ Roxanne; dat ongi gevoel zegt echt nog niks, want dat had ik ook beide keren maar de laatste keer was het toch raak...en het leek toch echt of ik ongi werd. Nu zelfs nog steeds dat buikpijn gevoel en daar word je wel onzeker van, maar toch probeer ik maar te denken dat dat er bij hoort!

Pff dan houd ik nog moed :)

Geplaatst

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embro's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Helaas een miskraam....

Evelyn: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 8 juni (1 embryo)

Stiertje: 9 juni

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Do76: 10 juni (2 cryo's)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: 19 juni (2 embryo's)

Roxanne: 19 Juni (1 embryo)

Noi: 19 juni

Tobbert: 19 juni (1 embryo)

Liedje: 20 juni (bloedtest, 22 juni plastest)

Anne: 22 juni (wo 8 juni TP 2 embryo's)

Inge35: 24 juni (1 embryo)

mama27(Marjon): 29 juni (1 cryo)

Geplaatst

Ik heb volgens mij het recentste lijstje gevonden.

Voel helemaal niets, vind dit toch ook wel erg raar hoor.. Heb het idee dat het helemaal niet goed zit..

Pffff wachten duurt zo lang!!

@ Roxanne en marcel. nog even volhouden blijf positief

Geplaatst
Ik heb volgens mij het recentste lijstje gevonden.

Voel helemaal niets, vind dit toch ook wel erg raar hoor.. Heb het idee dat het helemaal niet goed zit..

Pffff wachten duurt zo lang!!

@ Roxanne en marcel. nog even volhouden blijf positief

Weet nix van nix voelen. Heb steeds gevoelige baarmoeder. Lijkt steeds of k ongi moet worden. Moest eigenlijk vandaag gebeuren. Nog niet. Maar zegt nix. Nix zegt iets, alles kan. Voelen of nix voelen...word er soms gek van!

Wordt druk op 19 juni!

Geplaatst

Ik sluit me ook graag aan op het bankje, gisteren een terugplaatsing gehad van 1 cryo.

Helaas een miskraam....

Sharon76: 26 juni(1 cryo)

Geplaatst

Ohhh dames wat spannend hier nog zeg! Hoop dat jullie ons allemaal mogen volgen!

Dames die positief getest hebben, gefelcitieerd!!!

En meiden die helaas negatief hebben getest of ongesteld zijn geworden.. Hele dikke knuff!!!

Sharon.. Ben jij de Sharon van t andere forum??

Geplaatst

Ja hoor, na een tijdje niet op het forum geweest te zijn, toch ook weer terug op het wachtbankje. Vandaag een TP gehad van twee cryo's (morula's, waarvan er 1 gelaserd is; assisted hatching) in GENK. Eerder durfde ik het niet, mezelf toevoegen aan het lijstje, maar ik doe het nu lekker wel.

Gewoon samen, dat is altijd beter. Dat het maar een gaaf groen bankje mag worden dames!

Mazel Tov!

Met kopieren kleurt het niet mooi groen mee, ik voeg mezelf dus even in zwart toe, een van jullie kan het vast wel in de kleurtjes kopieren?

Helaas een miskraam....

LaEllie: 27 juni (TP 13-06 2 cryo's)

Geplaatst

:gekruiste vingers 2Misschien is er nog hoop.....ongi heeft helemaal niet doorgezet...afwachten tot morgenochtend.

Meiden bedankt voor jullie medeleven doet me goed hoor........

liefs eer

Geplaatst
:gekruiste vingers 2Misschien is er nog hoop.....ongi heeft helemaal niet doorgezet...afwachten tot morgenochtend.

Meiden bedankt voor jullie medeleven doet me goed hoor........

liefs eer

Super je bent gewoon DIK zwanger :)

Hier verder geen buikpijn meer te bespeuren.. af en toe kriebels .. en of dat nou van ondere is hahaha (Sorry) of in de baarmoeder geen idee.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ik ben dit keer niet zo actief als in februari, lukt me niet zo goed dit keer.

Heb geprobeerd terug te lezen maar het is te veel om persoonlijke berichtjes te sturen.

Ik zie alleen een enorm groen bankje, echt super goed nieuws.

Zie ook weer een paar verdrietige berichten, sterkte voor jullie meiden.

Hier niet zoveel vertrouwen....

Zondag de laatste bolletjes gezet en sinds gisteren komt de pijn met vlagen en vandaag ook de eerste afscheiding.

Ik weet dat het nog niets hoeft te zeggen en blijf hopen, maar mijn vertrouwen in een goede afloop verminderd met ieder toiletbezoek.

Vanuit het ziekenhuis mag in 19 juni testen maar volgens mijn eigen cyclus zou ik morgen ongesteld worden.

Kortom die onzekerheid slaat me weer om het hart.

Gelukkig een positief berichtje is dat zaterdag de brief van het EMC op de mat viel dat er één cryo is.

Ik hoop deze alleen niet nodig te hebben.

Iedereen die nog zit te wachten: STERKTE!!!

Ik ga zo naar mijn werk.

Fijn dat ik even mijn hart kon luchten.

Gr. J

Geplaatst

tuurlijk mag je je hard luchten....daar zijn we toch voor :)

hoop voor alle wachtenen dat het goed afloopt :) en eer....voor jou ook wel heel spannend...

veel liefs

Geplaatst

Ik sluit me ook graag aan op het bankje, gisteren een terugplaatsing gehad van 1 cryo.

Helaas een miskraam....

net ziekenhuis gesproken, dus nu is het echt!! IK BEN ZWANGER!!! woensdag 6-7 eerste echo.

Geplaatst

ik las het al overal en nergens fren :) heeeeeeeeel erg feli met je kleine frummel :) superblij voor je hoor...vind het echt te gek hoe groen het juni bankje is :) alleen mis ik neel denk ik? mijnbaby was volgens mij van het bankje gevallen, maar weet eigenlijk niet meer zeker of ze er officieel af was of niet, maar neel weet ik eigenlijk niet.....

veel liefs voor de zwangeren en een arm voor de wachtenen en dikke knuffels voor de gevallenen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden