Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Eve, thnx voor je lieve woorden!! Ik hoop de cryo's voorlopig ook niet nodig te hebben, maar wel rustgevende gedachte dat we genoeg cryo's hebben voor een brusje tzt.. Heb af en toe steken in mijn buik, heel hinderlijk. Vrijdag heb ik een bloedtest in het zkh, maar denk dat ik morgenochtend zelf ga testen. Ben het wachten meer dan zat. Als de buikpijn van een innesteling komt, zou er dan wel voldoende hcg in mijn urine zitten voor een positieve test? Succes met je fm morgen, zal voor je duimen voor een mooi aantal follikels! @ Inge35, fijn dat je meteen door mag met een cryo tp. En dat je bij ons forum blijft meeschrijven!

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Melis, je zou kunnen testen denk ik. Die van de kruidvat zijn erg gevoelig. Op welke WD zit je dan? 12? Ben benieuwd!!!!!

Ik hoop dat je duimen gaat helpen ik morgen een goede FM hebt! Thanks!

Geplaatst

@ Eve, morgen is 9 dagen na TP. Bloedtest op 11 dagen na TP, is op zich al best vroeg. Wil me alvast " voorbereiden" op de uitslag van de bloedtest, ben heel zenuwachtig.Hoeveel follikels had je bij de 1e fm?

Geplaatst

@ Melis, dat is dan wel erg vroeg. Heb geen ervaring met het vroegtesten, er is wel een topic over. Volgens mij hebben een aantal al 8 of 9 dgn na de TP een pos test gekregen. Ben benieuwd, laat je het hier even weten?

Bij mijn vorige Fm had ik er 6, dus we zullen het gaan zien morgen..

Geplaatst

@ Eve, is inderdaad erg vroeg en ben me er bewust van dat het best eens negatief uit zou kunnen vallen. Maar mocht dat zo zijn omdat ik te vroeg ben, dan zal de bloedtest hoop ik een verrassende uitslag geven. Als ik heb getest laat ik het meteen weten!Spannend morgen de 2e fm, weet nog dat ik er heel zenuwachtig voor was. Komt goed hoor meid, ze hebben er tenslotte maar 1 nodig ;-).Ondertussen gaat het hier in Almerr helemaal los met onweer, storm en regen. Zo ben als ik daarvoor ben heb ik alle ramen dicht gedaan en ligt ik als een ware rollade in 2 dekbedden gerold, lekker " veilig"... Haha! Bloedgeslagen heet hier, maar manlief heeft nachtdienst dus ik moet deze (enge) nacht alleen doorbrengen.Slaap lekker allemaal! :-)

Geplaatst

@ dederika, welkom, spannend hoop dat alles voorspoedig verloopt!!

@ Rican, nee nog steeds niet ongi :-( normaal had ik het allang al moeten zijn, toch door de deca denk. De pil was voor mij eigenlijk niks had altijd de de 50. Na ja afwachten nog dus!!

@ Inge, spannend hoop dat deze cryo lekker blijft plakken!! Goed dat je gelijk al door mag!!

@ melis, hou je het nog uit?? Je mag bijna testen! Ga je eerder of wacht je op vrijdag??

Sorry meiden, heb niet alles gelezen,maar denk ook aan jullie, heb het de laatste tijd zo druk, moet even aan mezelf denken nu pffff maar dat is moeilijk!! Hier nog steeds wachten op ongi,

hoop morgen dan vrijdag of zaterdag uitgangsecho!

Succes voor iedereen!!

Liefs Saba

Geplaatst

@ miesje, sorry jou vergeten, had even snel gelezen, toch nieuwsgierig naar iedereen!! Nee nog steeds niet ongi snik, ma ja zal hoop ik niet lang meer duren!!

Hoe gaat het met jou??

@ pixel, en hoe gaat hèt met jou??

Liefs Saba

Geplaatst

@saba hey meid, alles zijn gangetje. Wel veel last van stemmingswisslingen en weinig geduld maar verder eigenlijk geen lichamelijke klachten meer behalve een beetje last van mijn darmen. Nog niet ongesteld las ik.... hopelijk begint vlaggetjes week snel :-)

@Miesje1979 Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent klaar te zijn met die spuiten. Ik prik pas een week maar wordt er ook niet makkelijker op. Vind het echt vreselijk en mijn angst voor de naalden wordt er niet echt minder op. Maar idd we moeten ff doorbijten, alleen af en toe.

@Inge35 Dat is goed nieuws!!! Doe wat je gevoel je in geeft... vaak is dat de beste keuze. Zal voor jullie duimen.

@melis Dat is goed nieuws meid, TOP! en ik hoop voor jullie dat het dubbel goed nieuws wordt en pixel onderweg is... Hou ons op de hoogte, suc6 meis.

@ Dederika Welkom.... en schrijf gezellig mee zou ik zeggen :-)

Ik zit in mijn eerste ivf traject dus bent wat dat betreft echt een groentje en heb geen idee hoe en wat allemaal maar beleef het dag voor dag. Heel veel suc6 meid!

@ Eve heel veel succes morgen, duim voor je!

Ik heb vandaag mijn laatste femodeen geslikt en ben heel benieuwd wat nu de volgende fase weer zal zijn. Volgende week woe iig mijn eerste echo... ook weer spannend! Voel me opzich wel goed beetje last van de darmen en de stemmingswisselingen zijn af en toe voor mijn schatje best heftig maar gelukkig is hij heel geduldig en begripvol... Vandaag emotioneel wel een beetje een rot dag. Al die vruchtbare mensen om mij heen en die goed bedoelde niet leuk om te horen opmerkingen grrr.... Weer een vriendin zwanger na 3 mnd gestopt te zijn HOE IST HET MOGELIJK :-( Gun het ze ontzettend dat meen ik uit de grond van mijn hart maar soms vind ik babynieuws wel confronterend....en vervolgens kom je iemand tegen met geode bedoelingen die je wil behoeden voor tegenslagen; probeer positief te zijn maar vestig niet al je hoop op de eerste poging grrr duhu dat snap ik zelf ook wel maar lieve meiden we weten allemaal dat niks zeker is maar laat ons aub hoop hebben!!!!! TOCH?

Ach ja, zoals ik al zei ze bedoelen het goed maar zit er soms niet op te wachten Ze weten niet allemaal hoe t voelt... dat weet je alleen als je het zelf meemaakt.

Sorry hoor dames... pff frusti feelings eruit!

Liefs Pixel

Geplaatst

@ pixel, ja je gunt het de mensen wel, alleen je vraagt je af waarom de een er heel lang over moet doen en de ander binnen 2 mnd zwanger zijn. Maar ja we doen er niks aan!! En hopelijk komt het voor ons ook goed!!

@ melis, yesssss goed nieuws!!! Heb je CB gedaan of 1 van de kruidvat. Maar echt goed!!! Ben heel blij voor jullie!!

Geplaatst

@ Saba, ik heb een test van de Kruidvat gedaan. A.s. vrijdag worden we in het VU verwacht voor een bloedtest!

Hoe is het met jou? Ben je inmiddels al ongi geworden?

Geplaatst

Melis, super!! ben echt helemaal blij voor jullie!! :):):)

Over een uurtje moet ik weer naar de meting, ben echt nerveus......

Heb sinds gisteren steekjes aan de rechterkant, hier zitten ook de meeste eitjes, namelijk 4. Ben echt benieuwd!

Geplaatst

@ Eve & PixelEgelmeers; thanks voor jullie lieve reacties! Er komt een dag dat ik jullie net zo enthousiast kan feliciteren met een positieve test!

Eve, heel veel succes vandaag bij de 2e FM.. Steekjes zijn volgens mij een goed teken ;-)

Laat je me ff weten hoe het is gegaan?!

Geplaatst

hier toch internet en kan jullie vertellen dat wij positief getest hebben joepieeeee

melis jij ook gefeliciteerd

reageer snel op de rest

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni & 29 juni

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

@ Veer, gefeliciteerd met je positieve test! Heb ff het rijtje aangepast voor ons ;-)

Fijne vakantie (maar dat zal nu zekerrrrrrrr lukken denk ik zo)

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f?

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni & 29 juni

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

Kijn om te zien dat er twee zwangeren bij zijn :toppie: Geeft weer hoop voor de rest van het verloop van ,ijn 2e IVF poging.

Morgen uitgangsecho, en als het goed is beginnen met stimuleren. Ik heb het idee dat ik deze ronde veel minder "last" heb van de deca. Ik hoop dart het ook gaat gelden voor de stimulatiefase. Al ben ik best bereid weer last te hebben als dat betekent dat ik weer een goede score ga hebben op het emmy gebied :happy7:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden