Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Saba,

We hebben een aangepast protocol omdat we drie maanden geleden met lucrin zijn begonnen, dit vanwege mijn endo. Helaas is de lucrin nu uitgewerkt, dus nu moeten we gaan bij spuiten met deca.

Vandaag zitten we op cd 9. Op welke dag zit jij nu? Wanneer heb je ook alweer je fm? Wij hebben morgen de tweede fm. Ik hoop dat ze al goed genoeg gegroeid zijn.

Zie je ook een beetje op tegen de punctie?

Dikke knuffel

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Meisje: Thanx, het wordt bij mij ook steeds meer. Is inderdaad niet zo een fijn gevoel.

@ Dederike: Had ik de eerste keer ook. Had deca toen precies 1 uur voor gebruik uit de koelkast gehaald. Nu haal ik de deca 2 a 3 uur van te voren er uit en juikt het helemaal niet meer. Heb helemaal geen blauwe plekken (gelukkig), alleen kleine rode stippen (die zijn meestal naar 3 dagen weg). Zelf spuit ik in mijn bovenbenen. De meeste vrouwen doen het in de buik. Heb het geprobeerd om het in mijn buik te doen, maar mijn geest wilt het niet. Ik krijg de spuit niet verder dan 3 cm van mijn buik af. Heel raar, maar in me been zit ie zo.

@ Melis: Zelf doe ik ook geen IVF, maar ICSI. Heb last van slijmverlies, heel erg! Maar hoorde van eve/meisje dat normaal is. Savonds laat voel ik ze wel heel erg. Heb gister middag een tukkie gedaan en dan heeft wel effect gehad. Gisteravond voelde ik ze haast niet. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik nu veranderingen voel aan mijn lichaam, houd toch in dat mijn lichaam er op reageerd.

Vind het super dat je hier nog mee schrijf! Gewoon blijven doen!

@ pixel: Wat vervelend voor je! Tijdens deca had ik helemaal geen bijwerkingen, heb pas bijwerkingen sinds Gonal-f erbij spuit. Maar heb ook wel eens bij andere vrouwen gelezen dat ze last hadden van deca, maar zodra ze Gonal-f gingen spuiten dat het minder werd. Bij mij is het ander soms. Zo zie je maar dat elk lichaam anders reageerd.

@ saba: Wow vandaag je eerste spuit Gonal-f. Deze zal echt veel makkelijker je lichaam in gaan, het glijd er gewoon in. In elk geval dat is bij mij het geval.

Geplaatst

@ miesje1979; spannend dinsdag de punctie. Is dit de 1e punctie die je ondergaat? Zie je er erg tegenop? Mijn tip/advies is de punctie gewoon op je af laten komen, ik vond het erg meevallen terwijl ik me er erg druk om maakte. Goed op je ademhaling letten en dan komt alles goed. Mocht ik je voor die tijd niet meer spreken, heel veel succes! Weer een stap dichterbij jullie grote wens! :-)

@ saba26; fijn dat je vandaag mag beginnen met de gonal-f. Vanwaar de hoeveelheid 300? Dit is toch je eerste behandeling? Ik had bij de uitgangsecho 10 zichtbare follikels, maar die vermenigvuldigde zich snel. Bij de 1e fm had ik er 12 en bij de 2e ineens 17, een hele verrassing! Maandag 25 juli hebben we de eerste echo, ben heel nieuwsgierig. Succes met het prikken van de gonal-f vanavond, je zal zien dat het stukken makkelijker gaat dan de deca.

Meiden, aan jullie berichten te zien en aantal fm's die er al geweest zijn, zullen er op korte termijn wel weer puncties worden gepland. Ik wil jullie ff een hart onder de riem steken; laat het op je afkomen. Ik was ontzettend bang en zenuwachtig voor het onbekende (pijn?) maar uiteindelijk is het me 1000% meegevallen.

Saba, ik kan jou vast vertellen dat de medicatie in het VU die ze geven bij de punctie echt fan-tas-tisch is! Ik was helemaal van de kaart en heb amper iets meegekregen van de punctie.

Fijne dag meiden, tot snel!

Liefs Melissa

Geplaatst

@ dederika, ik zit nu op cd 3. Vanavond spuit ik de deca en de gonal-f beiden. 9 Juli heb ik de eerste fm. Ben ook super benieuwd hoeveel eitjes er dan te zien zijn. Jij morgen de 2e fm spannend!! Zie niet tegen de punctie op ik laat het allemaal gebeuren ben denk wel zenuwachtig op de dag zelf maar dat meer omdat je benieuwd ben hoeveel er bevrucht gaan worden denk. En hoe denk jij erover??

@ rican, ja vanavond de eerste spuit gonal-f ben benieuwd, hoop echt dat die meevalt ben de deca zat vind het soms best pijnlijk. Alleen ben wel bang voor wat de hormonen met me gaan doen.

@ melis, ja echt blij dat de 2e fase ingaat. Ik vond het ook al veel 300 eenheden. Ja het is ons eerste icsi/ivf behandeling. Hoop dat ik genoeg pennen gonal-f heb dan. Heb maar voor 12 dgn. En als ik de enquete bekijk is het gem. 14 dgn spuiten voor de punctie. Na ja zaterdag eerste fm dus dan vraag ik het gelijk. Ben blij dat ze goede medicatie hebben voor de punctie :-) ben niet echt bang voor de punctie maar ja wel fijn dat er wat voor krijgt.

Liefs saba

Geplaatst

@Saba

Ik zie aan de ene kant best op tegen de punctie, omdat ik bang ben dat het zeer doet. Aan de andere kant wil ik het heel graag ondergaan, omdat we dan eindelijk een eerlijke kans krijgen op een zwangerschap. Spannend 9 juli je eerste fm. Ik hoop dat je folikkels lekker en gezond uitgroeien.

@Rican bedankt voor de koelkast tip. Ik ga hem morgen uit proberen, want voor vandaag ben ik daar helaas te laat voor. Op welke cd zit jij?

@melis bedankt voor het riempje onder m'n hart. Ik zal braaf mijn ademhalings oefeningen doen. Ik hoop dat het allemaal meevalt net als bij jouw.

Fijn weekend meiden

Geplaatst

Zo de eerste 300E gonal-f zitten in mijn buik. En inderdaad de naalden zijn stukke beter!! Deze moet ik zelf wel doen omdat hij een paar keer doorklikt. En manlief spuit de deca voor mij, en moet zeggen dat hij dat beter doet dan ik,heb het gister zelf gedaan en dat deed veel meer pijn :-)

Ben zo benieuwd wat er bij de eerste fm te zien is.

Liefs saba

Geplaatst

Jeej sab, je eerste gonal zit erin! Echt beter te doel dan die deca naaldjes!

Nu op naar je eerste FM.

Hoe is het eigenlijk met raba en droompje? Jullie mogen overmorgen testen, een van jullie al stiekem een test gedaan?

Geplaatst

Hoi dames, lang geleden dat ik wat geschreven heb. Wij zijn de afgelopen dagen (en nog steeds) aan het verbouwen thuis. Nieuwe vloer ed. Heb tussendoor wel meegelezen. Gefeliciteerd veer en melis! Supergaaf jullie zijn zwanger!!

Ik heb nog geen test gedaan. Vandaag mijn laatse bolletje gebruikt. Volgens gyn houden die bolletjes de menstruatie tegen, dus zal het morgen ofzo wel worden dan denk ik. Heb heel af en toe het gevoel ongi te worden, heb dan klein beetje buikpijn.

Succes dames! Probeer wat vaker wat te schrijven. Tussen de bedrijven door zeg maar.

Liefs droompje

Geplaatst

@ dederika, ow jammer dat je er tegen op ziet, maar de verhalen zijn verschillend je moet het zelf ondergaan. Hoop dat het meevalt voor je!! Hoop ook dat ze lekker gaan groeien!!

@ eve, ja inderdaad op naar de eerste fm!! De naalden zijn echt veel beter,ben ik wel blij mee.

@ raba/droompje, hoop voor jullie nog op een positieve test!!

@ pixel, hoe gaat het met jou??

Liefs saba

Geplaatst

Weer niet zwanger? Hoe nou verder? Blijven we in het radboud of gaan we naar brussel voor poging4. De tranen lopen alleen maar. Ben kapot

Geplaatst

@ Saba, hoe is het met je? Lekker geslapen na je eerste gonal-spuit? Neem aan dat je wel extra pennen van het ziekenhuis krijgt, maar mocht je wat nodig hebben; ik heb nog wel wat gonal voor je liggen hoor! Achteraf gezien heb ik spijt (althans ik kon niet anders door de medicatie) dat ik niet alert heb meegekeken op de schermen tijdens de punctie. Zat van de week met manlief Babyboom te kijken en toen zagen we de buisjes waar de eicellen in opgevangen worden (inclusief vloeistof uit de follikels). Dus ik zeg; he bah, dat ziet er naar uit. Zegt ie doodleuk; dat had jij ook hoor, 2 hele buisjes vol. Kan je nagaan hoever ik heen was. Dus mijn tip; probeer er ook een beetje van te genieten.

@ Dederika, is dit je eerste behandeling? Dan snap ik heel goed dat je best op ziet tegen de punctie, dat deed ik ook. Maar achteraf gezien vond ik het enorm meevallen. Het is natuurlijk per vrouw verschillend, maar ik weet zeker dat ook jij dit goed gaat doorkomen. Laat 't op je afkomen, stress en druk maken helpt niet ;-)..

@ Eve, hoe gaat het met je? Begint je buik al vol te voelen? Vroeg me af hoe de FM afgelopen vrijdag is gegaan.. Of heb je dit al verteld en heb ik er overheen gelezen? Anyway, ik hoop dat je je goed voelt en dat je maar een mooi aantal follikels mag hebben voor de punctie. Op een mooi aantal eicellen, proost (zeg ik met een groot glas granaatappelsap in mijn handen! ;-) )

@ droompje33; fijn om weer een berichtje van je te lezen. Is de nieuwe vloer mooi? Spannend is dat altijd he, een nieuw huis. Wel leuk om alles opnieuw in te mogen richten, doe ik ongeveer elk half jaar ook thuis, haha.. Wanneer ga jij een test doen? Spannend hoor...

@ Rican, hoe is het met jou?

Het spijt me, ik weet uit mijn hoofd niet meer wie wanneer welke afspraak heeft. Ik zal het lijstje zo ff bijwerken en ophalen, dan hebben we weer een overzichtje. Vullen jullie hem aan indien nodig?

Ik heb een voorstel; als jullie nou eens allemaal zwanger worden deze poging dan kunnen we gezellig verder kletsen bij de uitgerekend in maart 2012 topic, goed idee?

Fijne zondag meiden & tot snel weer... Liefs!

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f?

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli -

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne: -

Tobbert: -

Inge: -

Medusa : -

Veer : Zwanger!

Melis25: Zwanger!

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

We hebben net onze 1ste fm gehad. Ziet er goed uit. Zowel links als recht zien ze 10 eiblaasjes. We hebben in totaal dus 20 eiblaasjes. Ze zijn nu tussen de 10 en 14,5 mm. Ze moeten voor de punctie minimaal 17 mm zijn. We moeten doorgaan als we bezig zijn en woensdag hebben we onze 2e fm.

Hoe is het met jullie meiden?

Ga nu snel lezen

Geplaatst

Start hormonen:[/b]Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225Medusa : 15 mei Deca Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225 Tobbert : 20mei Gonal F / CetrotideMelis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150Inge : 26 mei gonal-f/cetro cideMedusa : 27 Mei puregon Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5 Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300Veer : 06 Juni Puregon Veer : 07 Juni orgalutran Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-fMiesje : 08 Juni DecaMiesje : ?? 21 Juni ?? PuregonDroompje: 9 juni gonal-f/cetrotideAppel: 9 juni deca en 22 juni puregon Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f?FM:Roxanne: 23 en 28 Mei Tobbert 28 meiInge : 30 Mei - 6 JuniMatroosje: 8 juliMedusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 JuniNatas : 4 Juni Veer : 9 Juni - 12 juniRaba 12 Juni- 14 juniMelis25: 12 & 15 juniRican : 3 juliDroompje: 16 juni wsAppel: 1 juliEve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juliSaba: 9 Juli - Punctie :Roxanne: 31 MeiTobbert : 31 meiInge : 6 JuniMedusa : 11 JuniVeer : 15 juniRaba:16 juniMelis25: 17 juniTP : Roxanne: 4 JuniTobbert : 4 JuniInge: 9 juniMedusa : 14 Juni => 2Veer : 18 juniRaba: 19 juni => 2Melis25: 20 juniDroompje : 20 Juni escape IUITesten : Roxanne: -Tobbert: -Inge: -Medusa : - Veer : Zwanger!Melis25: Zwanger!raba: 3 juli negatieve test. Droompje : 4 juli

Geplaatst

@ Raba, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte met deze zoveelste tegenslag!

@Rican, super, joh. Hoop dat ze woensdag lekker gegroeid zijn en je de punctie kan plannen. :)

Geplaatst

Raba; wat een vreselijk nieuws meid. afschuwelijk om weer een teleurstelling te moeten meemaken en zoveel verdriet te hebben. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou meid. Ik wou dat ik iets kon zeggen om je op te vrolijken of om je nieuwe hoop te geven, maar helaas kan ik dat niet. Geef je verdriet de ruimte en huil goed uit , samen met je man. Hopelijk wordt jullie wens toch nog eens vervuld.

Melis: nee op dit moment zie ik niet op tegen de punctie. Gek he, want voordat ik aan het traject begon moest ik er niet aan denken. En nu heb ik zoiets van 'laat maarkomen'... heb hier verhalen gelezen van hoe ik het liever niet wil maar ook verhalen van mensen bij wie het meeviel (jou bijvoorbeeld). En uiteindelijk moet je het toch zelf ervaren, en ik heb er het volste vertrouwen in dat het goedkomt!

Saba; ook begonnen , spannend he! Hopelijk blijf je je zo goed voelen als mij!

Wauw Rican wat een goed nieuws zeg, 10 aan iedere kant ! Heb je er al last van?

Ik heb nog steeds vrij weinig last. Wel wat buikpijn, maar dat ben ik gewend rondom de eisprong. Heb een vol gevoel in mn buik maar verder gaat het goed. Heb gisteren zelfs nog een vrijgezellenfeestje gehad en was vannacht pas om half 3 thuis, heb nog lekker kunnen dansen enzo. Heb wat positieve vibes naar mn buik gestuurd toen ik op de dansvloer stond en tegen de eitjes gezeg dat ze goed hun best moeten doen! Haha wie weet helpt het.

Geplaatst

@ raba, wat een rot nieuws!!! Veel sterkte!!

@ melis, heb echt heerlijk geslapen,ben wel super moe de laatste tijd. Daar zal jij nu nog meer last van hebben ;-). Bedankt voor de tip,ga er zeker proberen van te genieten t is toch echt knap dat dit allemaal mogelijk is!! En dat is echt een goed idee we schrijven verder in de topic ''uitgerekend,,

@ rican, dat is een heel mooi aantal!! Nog even en dan heb je de punctie!!

@ miesje, echt heel spannend!! Ik voel nog niks af en toe een steek in mijn buik. Maar nog niet echt hormonen, maar ja dit waren pas de eerste 300E :-) hoop inderdaad dat ik me dan net als jou blijf voelen.

Liefs saba

Geplaatst

Saba: ik ben altijd wel een schone slaapster geweest hoor, maar sinds ik aan de hormonen ben slaap ik me toch goed! die moeheid waar jij het over hebt herken ik helemaal. jeetje wat word je er moe van en wat kun je er goed van slapen, ik slaap echt zo lekker snachts! zelfs als ik de dag erna naar het zkh moet slaap ik goed, en normaal heb ik dan altijd wat gezonde spanning waardoor ik wat onrustiger slaap. hopelijk slaap ik morgen ook zo goed , een dag voor de punctie!

Geplaatst

trouwens ik heb nog een vraag over de punctie.... krijg je ook een eendenbek ingebracht of alleen die echostaaf met naald? vind de eendenbek nooit zo prettig en zeker niet als het gebied down under wat gevoelig is, en ik meen gelezen te hebben dat het alleen met de echostaaf (hoe heet zo`n ding eigenlijk?) gebeurt.

Geplaatst

Goedemiddag dames,

@Melis Hoe ist vrouwke? Voel je je goed?

@saba hoe ist meid, hoe is het met de gonal injecties? Beetje te doen? Wanneer heb je de eerste fm?

@ Dederika Hoe was je tweede fm? zijn ze goed gegroeid? Punctie al besproken?

@Raba wat een rot nieuws meid, hmmmm heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel voor jullie allebei.

@ Droompje Hoe is het met jou? Al getest?

@ Eve Hoe was je eerste fm meting?

@ Rican Goed nieuws dus, leuk te horen. Proficiat :-)

Voel mij vandaag gelukkig weer wat beter als gister en vrijdag maar best nog wel wat last van ongi pijntjes. Tis wat af en toe. MAAAAAR tis voor een goed doel en wij zijn absoluut heel positief. Ik hoop dat de Gonal prikken wat makkelijker zullen gaan, Pff die deco prikken, ik kan er maar niet aan wennen, mijn angst blijft :-( maar ja, ik hoop dat wij woe ook mogen beginnen met de gonal, op naar de volgend stap.

Lieve meiden, suc6 de komende dagen met alles wat komen gaat! Denk aan jullie :-)

Fijne zondag

Liefs Pixel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden