Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@miesje1979 thx meid, ja belachelijk he... Toch zo fijn hier je ei kwijt te kunnen en de steun en begrip te krijgen van meiden die precies weten hoe en wat je voelt.

Morgen de 2e fm, we zijn heel benieuwd en gaan iig goed voorbereid met de vragen op een briefje naar het ziekenhuis. Mijn mannetje zei ook dat hij morgen wel gaat zeggen dat de manier waarop het gegaan is afgelopen woensdag absoluut niet fijn was en ik best van streek uit het ziekenhuis kwam. Go hubby :-) tis een schat, en een grote steun. Hoe ist verders met jou? Hoe voel je je? Spannend allemaal he, hoop zo voor jullie dat jullie pixel op zijn plaatst blijft zitten.... ik duim voor jullie :-) x

@Matroosje Hoe ist gegaan vandaag? TP goed verlopen?

@Saba Wederom hebben we op dezelfde dag een afspraak in het ziekenhuis..... Hopelijk allebei goed nieuws in dezer dagen. Ik denk aan je, heel veel succes morgen!

@Rican/@Eve/@Dederika/@bird Hoe ist meiden? Gaat het allemaal goed? Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen Dederika/Bird.... valt allemaal niet mee. Ja tis allemaal voor een goed doel maar dat wil niet zeggen dat het allemaal makkelijk is..... zet em op dames, hou vol!!!!!

Lieve meiden, jullie zijn allemaal toppers!!!!!!

Liefs Pixel

Ps lees cryo's en embryo's... help mij even op weg wat is het verschil?????

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

PixelEgelmeers: 13 juli - 15 juli - 17 juli -

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

RICAN: 8 juli

Saba26 : 15 Juli

Matroosje: 11 juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

RICAN: 11 juli

Matroosje: 14 juli => 2

Saba26: 18 Juli???

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba:
-

Droompje : 4 juli ????????

Dederika, 21 juli

Eve: 24 juli

RICAN: 26 juli

Matroosje: 26 juli

......
Geplaatst

Weer zo een rot dag :-(

Vandaag 2e fm gehad maar niks verandert, echt balen. Follikels ziijn niettot nauwelijks gegroeid en er zijn er ook niet meer bijgekomen. We zitten dus nog steeds op 3 follikels. Dosis gonal-f opgehoogd en zondag weer terug om te kijken of het heeft geholpen. Op naar de zondag.

x beetje teleurgesteld pixel

Geplaatst

Hoi meiden,

Vond de punctie erg meevallen, inderdaad melis de medicatie werkte prima,maar eigenlijk net even iets te goed voor mij, was super duizelig en moe, toen ik thuis heerlijk geslapen had en me bedje uit stapte moest ik naar de wasbak rennen om over te geven bah bah bah, daarna nog een paar uur ellendig gevoeld, en nu gaat het wel weer.

Er zijn 20 eitjes gevonden JOEHOE nu hopen dat er er een paar hele goede bijzitten en mischien nog cryo's.

Ga het hele weekend niks doen en uitrusten,zondag om half 10 mag ik bellen of er een tp

@ pixel, wat balen dat er nog niet veel veranderd is!! Hoeveel gonal ga je nu spuiten?? Hoop dat er zondag meer te zien!!

Liefs saba

Geplaatst

Hoi allemaal,

Het is al een poosje geleden dat ik wat geschreven heb op het forum.

Er is ook best veel gebeurd de afgelopen week.

Afgelopen dinsdag ben ik voor een nachtje opgenomen in het ziekenhuis. Ik had gebeld omdat ik al een poos niet naar de wc kon en volledig verstopt was. Maakte me zorgen omdat ik niet wist of ik hiervoor wat in kon nemen zonder dat het kwaad kon voor de emmies. Omdat ik daar flinke buikpijn van had moest ik even langskomen.

Tijdens de echo zagen ze dat mijn eierstokken licht vergroot waren en ik moest blijven om overstimulatie uit te sluiten. Gelukkig was dit niet het geval. Moest goed drinken en ze hebben me volgegooid met laxeermiddelen. Dit zou geen kwaad kunnen voor de innesteling.... maar toch maak ik me daar best wel zorgen om.

Ben nu dus weer lekker thuis en heb me ziek gemeld op mn werk.

Nog een weekje en dan weten we het, ik hoop zo dat het allemaal toch goed gaat ondanks alle ellende van afgelopen week!

@ Saba, fijn dat de punctie goed is gegaan en wat een mooi resultaat! Nu wachten tot morgen, er zitten vast hele mooi emmies tussen! doe lekker rustig aan en veel drinken hoor!

@Meisje, hoe is het nu met jou? Voel je al wat? Je ben over de helft van de vervelende wachtweken woehoee! Ga je trouwens eerder testen

@ Bird, 5 cryo's gefeliciteerd!! Jij bent ook al over de helft!!! Hoe voel jij je en ga jij eerder testen?

@ Pixel, wat vervelend dat ze nog niet lekker gaan groeien, wie weet kom je morgen terug is hebben ze een dikke inhaalslag gemaakt door de verhoogde dosis! Duim voor je!

@ matroosje, kan me voorstellen dat het even slikken is dat je geen cryo's hebt. Ik zelf ben ook niet gezegend met cryo's... Maar deze 2 gaan het helemaal worden voor jou!!

@ Rican, hoe gaat het nu met de bollen? Nog steeds slecht te pas? Het kan idd zo zijn dat je lichaam er aan moet wennen. Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Merk er zelf weinig van behalve onwijs zere borsten

Geplaatst

Eve wat fijn te lezen dat je weer thuis bent en geen overstimulatie hebt. Hopelijk kun je vanaf nu weer gemakkelijk naar de wc want verstopping is niet fijn.

saba: wauw 20 , wat een mooie score! hoe voel je je vandaag?

pixel: meis wat heb je een pech zeg, heb echt met je te doen! Hopelijk gaat er nog heel wat groeien en heb je over een paar dagen een punctie met een mooie opbrengst! Kan me goed voorstellen dat je je even een beetje down voelt, dat mag ook best het is ook niet niks allemaal.

ik heb een vraag. ik zat gisteren precies 1 week na tp en heb 2 keer een druppeltje bloed verloren. minimaal dus. kun je een week na tp al ongesteldheidssymptomen krijgen? ik heb namelijk altijd een paar dagen van te voren spotting en dat zou dus gisteren best gestart kunnen zijn. en dan zou ik , gezien de punctie/eisprong vandaag of morgen ongesteld worden. maar in het verleden werd ik niet ongesteld zolang ik de bolletjes gebruikte (ik gebruikte ze juist omdat ik een korte lf van maar 11 dagen heb). ik raak er toch een beetje verward en onzeker van en probeer alle hoop die ik heb te behouden maar dat wordt op deze manier niet makkelijker. maarja meer dan afwachten kan ik niet, dat weet ik ook wel. en ik kan er toch verder geen invloed meer op uitoefenen als het zo is, dan is het zo. maar baal wel een beetje dat het nu allemaal nog onzekerder wordt. straks haal ik de testdatum niet eens ppfttt... maar het kan net zo goed van een innesteling zijn, dat besef ik ook. en zo wordt je weer heen en weer geslingerd met je emoties.

Geplaatst

@ eve, gelukkig gaat alles goed met je en ben je weer lekker thuis!! Ik drink ook heel veel water, moet vaak plassen daardoor dat vind ik wel vervelend, me buik rommelt wat en voor de rest voel ik me goed!

@ miesje, wat vervelend dat je zo heen en weer geslingerd wordt met je emoties, je kan inderdaad niks anders dan afwachten!! Nog even volhouden!!

Ja echt een super score!! En voel me voor de rest prima nu!! Hoop dat als er bevruchting plaats heeft gevonden,dat ik wel een tp kan krijgen, aangezien er nog vocht te zien was in mijn baarmoeder. Na ja ook afwachten!!

De bolletjes zouden kunnen helpen daartegen dus ga ik daar maar van uit!!

Liefs saba

Geplaatst

JOEHOE morgen een tp om kwart over 2. Morgen horen we of er meer bevrucht zijn. Hoop het wel van de 20 zullen er toch wel wat meer bevrucht zijn!

Maar ja in ieder geval een tp!! We zijn super blij!!

Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met de rest??

Liefs saba

Geplaatst

@Saba, wat fijn!!! Op naar morgen, hoop dat je nog wat cryo's gaat krijgen.

@Meisje, slopend is dat he! Het zou idd een innestelings bloeding kunnen zijn. Die laatste week is echt het ergst. Het is ook zo wat je zegt! Je hebt er helemaal geen invloed meer op. Je krijgt je emmie(s) teruggeplaats en je moet het helemaal aan de natuur over laten, natuurlijk helpen de bolletjes mee maar je emmie moet het ook maar fijn vinden in de buik. De puzzelstukjes moeten gewoon in elkaar passen.. Nog 5 dagen meid!

@Pixel, hoe was je FM??

Geplaatst

@ Saba, gefeliciteerd met het goede nieuws van de TP! Spannend he morgen, krijg je te horen hoeveel emmy's er zijn. Ze vertelde mij wel meteen dat er meerdere bevruchtingen waren, maar ze laten de overige emmy's een dag langer doordelen. Alles wat dan goed is doorgedeelt, wordt ingevroren. Je krijgt dan ongeveer 2 weken later een brief met daarin het aantal ingevroren cryo's. Als het goed is heb je dan vrijdag 29 juli de bloedtest, althans bij mij was het 11 dagen na tp.Heb je aangegeven dat je mee wil doen met een onderzoek naar de manier van terugplaatsen? Ze meten de slagingskansen van tp met een pompje en een spuitje. Pompje is de snelheid waarmee de emmy in de baarmoeder wordt geplaatst constant, bij het spuitje niet. Verwachting is dat pompje voor 5% meer kans op zwangerschap zorgt. Ik had het pompje, dus wellicht ben ik mede daardoor zwanger!Fijne dag meiden!

Geplaatst

@ eve: jeeetje eve, wat heftig dat je verstopt was. Gelukkig ben je nu thuis!

Bij bepaalde producten moet ik spugen. Die laat ik nu even staan. Soms wordt ik eng en neem ik een augurk daar knap ik van op. Heb opgezwollen borsten en soms zijn ze erg gevoelig. Soms voel ik ook steken of een zeurige pijn in me buik. Wordt daar echt heel onzeker van. We zitten vandaag op wd 6 nog 9 te gaan en dan mogen we testen.

Op welke wd zit jij? Mag jij ook pas testen op wd 15?

@ saba: wat geweldig morgen een tp! Wij krijgen tijdens de telefonische afspraak te horen dat er 11 waren gaan delen. Met de tp krijgen we te horen dat we 6 cyro hebben. Waarschijnlijk hoor jij dat ook morgen! Ga voor je duimen meid!

Alle andere dames succes!

Geplaatst

@ Rican, erg he al die tekenen. En je kunt er niets van op aan, die rotbolletjes ook! Ik zit nu op wd7 en ga op dag 13 testen. Als ik nog niet ongi ben....

Als hij dan zaterdag niet duidelijk is kan ik het zondag nog een keertje doen. Hoef ik niet te werken dus als het negatief is.

Geplaatst

Goedemiddag dames,

Helemaal blij terug uit het ziekenhuis!!!! 3 follikels bij gekomen die nu 10mm zijn en de andere 3 zijn nu 14mm. De verhoogde dosis doet zijn werk.

Het zijn er niet super veel maar genoeg voor een eventuele punctie en wie weet wat er nog bij komt. Pfff wat een opluchtig. We zijn er nog niet, i know maar ook deze fase gaat redelijk naar wens (sinds vandaag) hihi.

Klein vraagje: ben eigenlijk een beetje stout geweest gister.... moest van 150EH gonal naar de 225 EH maar heb gister 262,50 gespoten :-( klinkt heel stom, dat weet ik maar ik was zo bang dat het vandaag weer tegen zou vallen dat ik 37,50 EH heb toegevoegd op eigen initatief. Eigenlijk moet ik dat zeggen in het ziekenhuis, wat vinden jullie????

@Saba super meid dat jullie tp hebben, TOP! Succes morgen x

@miesje Ik zit nog niet in dezelfde fase als jij maar het valt allemaal niet mee die hormonen in je lijf, de emoties en die al die spanningen.... Blijf positief, hoe moeilijk dat ook kan zijn, dat snap ik helemaal. Ik duim voor je dat jullie pixel blijft zitten waar ie zit. Sterkte meid... dikke knuffel

@Rican Die onzekerheid is killing, kan ik mij heel goed voorstellen! Al die hormonen in je lijf, die emoties en dan ook al die spanningen en dat wachten!!!! Pfff succed de komende dagen en probeer positief te blijven, is niet altijd even makkelijk dat begrijp ik ook helemaal. hou vol!!! dikke knuffel

liefs pixel

Geplaatst

@ melis, wij mochten alleen bellen of er een tp zou zijn,meer informatie heeft degene die je op belt ook niet?? En over de tp met pompje of spuit hebben wij niks gehoord. Maar had het er even met m'n vriend over die wilt het liever op de oude manier omdat de tp met een pompje nog in de testfase is. We zullen zien morgen.

En de bloedtest is op 1 Augustus

@ rican/eve, thx ik kan niet wachten tot morgen :-) ben zo benieuwd!

@ pixel, wat fijn dat er nog 3 zijn bijgekomen!! En het kunnen er nog meer worden,ik ging van 13 naar 24 follikels???

Maar jij doet toch mee met onderzoek voor jullie ziekenhuis?? Dan zou ik dat niet zomaar doen, omdat de resultaten afhangen van wat het ziekenhuis weet. Als jij meer gaat spuiten zonder dat het ziekenhuis dat weet,zijn de resultaten dus niet juist en wie weet heeft dat voor later conseqensies voor andere dames?? Maar als je het gaat zeggen zullen ze daar ook niet echt blij mee zijn denk? Nou succes!!

Liefs saba

Geplaatst

Pixel wat fijn dat er follikels bij zijn gekomen.

Alleen...... het is niet verstandig om de dosis zonder overleg flink op te schroeven. In mijn informatieboek van het ziekenhuis staat dat ze alleen als het noodzakelijk is de dosis verhogen. dit omdat je het risico loopt dat de kwaliteit van de eicellen achteruit gaat. Wil je echt niet bang maken maar denk dat het beter is om eerlijk te zijn zodat ze je goed kunnen helpen met deze poging. Als je vandaag ineens de afgesproken dosis gaat spuiten weet je niet hoe je eierstokken daarop gaan reageren.

Snap wel heel goed waarom je het hebt gedaan! Heel veel succes!!!

Geplaatst

@Saba/Eve jullie hebben helemaal gelijk. Heb toch voor de zekerheid even gebeld met het ziekenhuis en gezegd wat voor stomme actie ik heb gedaan :-( Het wordt in mijn gegevens geregisteerd en moet nu verder met de 225 EH zoals voorgeschreven.... schaam mij echt een beetje.... Vervolg van de behandeling zal ik mij netjes aan het schema houden..... thx meiden

Fijne dag

x Pixel

PS aankomende dinsdag de volgende fm

Geplaatst

Pixel, ben trots op je!!! Het is toch wel moeilijk om dan te moeten bellen om het te zeggen, maar ben blij dat je het hebt gedaan!

Ik hoop dat ze er dinsdag nog lekker zitten en flink gegroeid zijn!

Knuffels!

Geplaatst

Heel goed pixel, dat zou ik ook doen!!! Nou hopen dat ze dinsdag lekker gegroeid zijn en dat er nog wat bij is gekomen, en anders is 6 ook super!!

Succes.

Liefs saba

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

PixelEgelmeers: 13 juli - 15 juli - 17 juli - 19 juli

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

RICAN: 8 juli

Saba26 : 15 Juli

Matroosje: 11 juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

RICAN: 11 juli

Matroosje: 14 juli => 2

Saba26: 18 Juli

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba:
-

Droompje : 4 juli ????????

Dederika, 21 juli

Eve: 24 juli

RICAN: 26 juli

Matroosje: 26 juli

Saba: 1 Augustus/bloedtest

Geplaatst

Hey allemaal,

Ik heb sinds vandaag af en toe gemene steken rechts onderin mijn buik. Hebben jullie dat soms ook?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden