Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eve: oh nee meis, dat hoop ik toch echt niet voor je dat was niet de afspraak we zouden allemaal overgaan naar het volgende topic!!! Potverdorie. Maar je weet dat ik ook bloedverlies heb gehad dus misschien komt het toch nog goed. Is het veel of een beetje? Die krampen heb ik ook, eigenlijk al vrij snel na tp. En het bloedverlies is waarschijnlijk door de bollenaplicator veroorzaakt want gisteren voelde ik het tijdens het inbrengen en daarna weer wat bloed. Misschien is dat bij jou ook wel het geval , meid ik hoop het zo voor je!!!

Bird; gefeliciteerd meid!!! Maar als je idd al 8 keer een miskraam hebt gehad, dan kan ikme goed voorstellen dat je nu erg onzeker bent. Toch hoop ik dat je ervan kunt genieten en dat het deze keer een mooie voldragen zwangerschap gaat worden!

Geplaatst

Bird, gefeliciteerd!!!!!

Ik kan er niet meer tegen, zojuist temp gemeten en dezed was weer 37.5 dus vet goed!!!

Ga zo test halen wordt er gek van, zit de hele tijd tussen hoop en vrees, wie weet hou ik mezelf voor de gek

kan nu toch wel testen? Zit op WD 11

Geplaatst

Zwangere meiden; van harte gefeliciteerd met dit geweldig goede nieuws! Ik ben ontzettend blij voor jullie...

Komen jullie (ook) gezellig meeschrijven bij uitgerekend in maart 2012?

Geplaatst

Eve: gewoon een test halen, dan heb je duidelijkheid! Ik zit nu op dag 13 na tp, en bij mij verscheen het tweede streepje tegelijkertijd met de controlestreep tijdens het plassen! Maar misschien kun je wel beter tot morgenvroeg wachten en het met ochtendurine doen, dat is beter zeiden ze in het ziekenhuis tegen mij.

Succes meid, ik hoop het echt voor je!!!

Geplaatst

Dank jullie voor alle bemoedigde woorden!

Net getest en het was negatief. Ga de moed nog niet opgeven, zolang het nog niet echt doorbreekt.

Heb besloten om nog 2 dagen af te wachten en als ik vandaag of morgen nog niet ongi ben te testen.

De buikkramp zakt net als gisteren in de loop van de ochtend weer weg dus pfffft DRAMA!!

Geplaatst

Eve, wat waardeloos die onzekerheid,, veel heel sterkte ermee en ik duim voor je.

Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en ze feliciteerde me met mijn zwangerschap. Dus nu is het echt. Ik ben echt heel bang, maar ik ga positief proberen te denken.

Hopelijk genoeg afleiding op vakantie. Morgen mag ik bellen om een afspraak te maken voor de echo. Is dan in de week na mijn vakantie.. Echt heel spannend allemaal.

Hoop zo dat mijn droom na 4,5 jaar eindelijk werkelijkheid mag worden...

Geplaatst

@ meisje: gefeliciteerd! wat een positieve berichten vandaag.

@ eve: geef de moed niet op! misschien is het bloedverlies van de innesteling of van de bolletjes!

Geplaatst

@Miesje/Bird WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH dames toch... alweer twee winnaars!!!! Proficiat meiden, helemaal toppie!!!

@bird Ik begrijp heel goed dat je voorzichtig bent met juichen..... Je bent het wel maar de angst dat het mis gaat is natuurlijk ook sterk aanwezig. Ik duim voor je meid. Een hele fijne vakantie, geniet ervan...

xxx

Geplaatst

JOEHOE meiden,wat een goed nieuws hier!!!! Helemaal super!! Hoop groen hier,hoop dat ik me ook straks kan aansluiten :-)

@ pixel, hoe ging het vandaag?? Met mij gaat het wel goed,het rommelt in m'n buik en gevoelige borsten ook wel. Zit pas op wd 3 maar t schiet al op. Ben echt zo benieuwd!!! Manlief is nog erger die wilt zat. al testen haha,veel te vroeg. Denk da we donderdag een test gaan doen. Zit de hele week al thuis lekker rustig aan doen,hoop dat t help! Krijg wel zowat elke dag visite. Maar denk dat ik aankomende week weer ga beginnen,even kijken hoe ik me voel.

Hoop dat het met jou ook goed gaat.......

Liefs Saba,

Geplaatst

Onze fm meting was goed. Niet helemaal top maar we krijgen a.s. zondag de punctie. Links hebben we 2 goeie follikels en rechts 4 kleiner. De kleintjes kunnen nog groeien voor a.s. zondag maar de andere twee zijn goed dus de punctie gaat sowieso door. Omdat we in de studie zitten is 2 al genoeg voor de punctie. Voel me heel raar vandaag, ben niet teleurgesteld maar ook niet blij. Eerlijk is eerlijk 6 (als die kleintjes t halen) of misschien zelf 2 dus is niet veel. Mijn schat zegt dat we een gouden ei hebben en gelooft oprecht op een winnaar.... lieverd is het! Maar goed, we zullen zien en wachten af, meer kun je niet doen. Absoluut wel heel spannend allemaal.

Liefs pixel

Geplaatst

Dus in ieder geval gaat de punctie door,en wie weet gaan die andere 4 ook nog mee groeien! Super spannend!!! Succes!!!

@ eve, hoop voor jou ook nog een positieve test!!!

Liefs saba

Geplaatst

@eve, meis sterkte ik hoop dat je snel toch een positieve test krijgt.

Vandaag was voor mij wd 12. Gisteren was de test negatief, maar vandaag super positief. Ik heb ook last van menstruatie krampen in mijn buik en rug.

Een hele dikke knuf dede

Geplaatst

Pixel, ik hoop dat de andere follikels nog mooi meegroeien, over 2 dagen dan eindelijk de punctie!!

Weet niet meer wie ik al gefeliciteerd heb met haar zwangerschap, dus nogmaals GEFELICITEERD!!!! :-) Ben oprecht blij voor jullie.

Hier is het nu zeker weten niet gelukt, mens is doorgebroken..... Veel gehuild en vanaf 5 uur vanochtend zitten praten met mn man. We gaan gewoon door (wat kan je anders) en ga er dit weekend een dikke borrel op drinken!

Nu weer verder met de orde van de dag en zo voor het eerst in 3 weken weer werken... Er even uit!

Geplaatst

@Eve: Wat balen zeg... (meer weet ik nu even niet te zeggen)

@Pixel: Spannend zeg. Fijn dat er toch nog genoeg folliekels zijn om een punctie uit te voeren. Ik ga voor je duimen.

Ik zit hier ondertussen maar een beetje te wachten en put hoop uit de zwangeren maar ben ondertussen stiekum ook als de dood dat het niet gelukt is. Verder ben ik volledig klachten vrij, behalve wat concentratieproblemen maar dat komt meer van de spanning bij het wachten. Ik zou nu bijvoorbeeld ook gewoon werk dingen moeten doen in plaats van hier te schrijven ;-)

Gaat iemand nog de lijst aanpassen?

Geplaatst

@Eve.... shit meis, ECHT shit, tis je zo gegunt. Sterkte meid, een dikke knuffel van mij XXX

@Matroosje thx meid, we zijn heel benieuwd voor zondag, laten we hopen dat het een geslaagde punctie zal zijn.

Ik heb btw geprobeert de lijst ana te passen maar het lukt mij niet, misschien iemand anders?? Wanneer mag jij ook al weer testen?

Meiden, help!!!!

Vandaag de pregnyl ingespoten maar door de paniek van het voorbereiden 30 minuten te laat, is dat erg?

En moesten jullie die bollen op een bepaald tijdstip inbrengen of gewoon smorgen smiddag en savonds?

grrrr waarom is dat mij niet beter uitgelegd....

beetje panieke pixel

x

Geplaatst

@ pixel: Ik zou even het ziekenhuis bellen. In ons ziekenhuis moet het echt precies 36 uur voor de punctie. Bij de punctie vroegen ze het ook of het me gelukt was precies 36 uur ervoor. Als het indd zou belangrijk is dat het precies 36 uur van te voren gebeurd, misschien dat ze je punctie dan ook 30 minuten opschruiven. En dan ben je ook gerust gesteld en dat is natuurlijk heel belangrijk!

@ eve: Wat een vervelend bericht! Sterkte meid! Ik zit nu op wd 12 en heb nog geen bloedverlies, ook nog geen ongi krampen (deze heb ik de 1ste ww wel gehad) Dat maakte mij heel erg onzeker. Dinsdag mogen wij testen en hoe dichter we daar bij komen hoe meer ik het gevoel krijg dat er misschien toch nog wat zit. Pfff die laatste lootje zijn echt zwaar.

Geplaatst

Hierbij de lijst:

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

PixelEgelmeers: 13 juli - 15 juli - 17 juli - 19 juli

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

RICAN: 8 juli

Saba26 : 15 Juli

Matroosje: 11 juli

PixelEgelmeers: 24 juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

RICAN: 11 juli

Matroosje: 14 juli => 2

Saba26: 18 Juli

Testen :

Roxanne: -

Tobbert: -

Inge: -

Medusa : -

Veer : Zwanger!

Melis25: Zwanger!

raba: -

Droompje : 4 juli ????????

Dederika: Zwanger!

Meisje1979: Zwanger!

Bird: Zwanger!

Eve: -

RICAN: 26 juli

Matroosje: 26 juli

Saba: 1 Augustus/bloedtest

Hoop dat ik alle verandering heb overgenomen, anders hoor ik het graag als ik iets ben vergeten en pas ik de lijst weer aan.

Geplaatst

@ pixel: Over de bollen volgens mij hoef het niet precies op een vast tijdstip, maar zelf doe ik dat wel om 07.00 - 15.00 - 23.00 uur. Om de 8 uur zodat het goed verdeeld over de dag is.

@ saba & matroosje: Hoe is het met jullie meiden?? Op welke wd zitten jullie nu?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden